کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

تلگرام یکی از بزرگ ترین برنامه های شبکه ی اجتماعی میباشد که که بر پایه ی عکس و ویدیو فعالیت میکند اگر به صفحه ی آموزش جامع تلگرام سر بزنید در این صفحه به صورت ۰ تا ۱۰۰ به مبحث بزرگ تلگرام پرداخته شده است در این مقاله به بهترین ترفند ها و همچنین قابلیت های جذاب پرداخته شده است که با خواندن این مقاله میتوانید استاد تلگرام شوید یکی از بهترین قابلت های تلگرام بحث اخرین بازدید یا recently میباشد که خیلی از کاربران را درگیر خود کرده که بفهمند recentlyچیست و چه کاربرد هایی دارد ما در صفحه ی آموزش ترفند های تلگرام تا جایی که ممکن بود به این موضوع پرداختیم در این مقاله قصد داریم به صورت کامل تر و همچنین حرفه ای به این مبحث بپردازیم و برای شما بهترین نرم افزار فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently را معرفی کنیم.

آیا میدونستید میتونید در عرض ۳۰ دقیقه ۱۰۰۰ ممبر جذب کنید؟ پس فرصت از دست ندید و سری به مقاله خرید ممبر تلگرام بزنید.

خیلی از کاربران از بنده میپرسند که اخرین بازدید تلگرام چیست و چه کارایی دارد و چگونه میتوانند آخرین بازدید تلگرام خود را بردارند که ما در این مقاله قصد داریم با معرفی نرم افزار فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently پاسخ این سوال را بدهیم.ممکن است بفهمدی که یک شخص در تلگرام آفلاین است یا دستی بازدید خود را به recently تغییر داده تا آنلان بودن او مشخص نشود اگر در تلگرام حضور داشته باشید قطعا با این جمله Last seen recently آشنا هستید این به این معنی میباشد که کاربر آخرین بازدید خود را برداشته تا هیچ کس ازآنلاین بودن او با خبر نشود اما اصلا نگران نباشید زیرا ترفند هایی وجود دارد که به راحتی میتوانید این تحرییم را شکسته و بازدید بقیه ی کاربران را برسی کنید پس اگر در این زمینه سوال و مشکلی دارید بهتر است در این مقاله همراه ما باشید.

فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently

تشخیص آنلاین بودن کاربر در تلگرام

اگر قصد داشته باشید در تلگرام کسی را زیر نظر بگیرید که ببینید آیا آنلاین یمشود یا خیر راه و روش های بسیاری وجود دارد همانطور که میدانید در حالت معمولی برای پی بردن به این موضوع تلگرام این قابلیت را برای کاربرانش فعال نکرده و چنین امکاناتی وجود ندارد اما راهکار هایی هست که میتوان به این طریق تلگرام را دور زد و آنلاین بودن کاربر را برسی کرد که برای این کار میتوانید از روش هایی که در ادامه برای فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently استفاده میشود به کار ببرید.

آیا میدونستید میتونید در عرض ۵ دقیقه ۱۰ هزار بازدید پست تلگرام دریافت کنید؟ پس فرصت از دست ندید و سری به بازدید کانال تلگرام بزنید.

راهکار اول

استفاده از قابلیت سکرت چت یا چت مخفی تلگرام

  • ۱ – درابتدا وارد برنامه ی تلگرام شوید.
  • ۲ – سپس وارد صفحه ی چت با آن کاربر مورد نظر شوید.
  • ۳ – سپس روی نام او کلیک کرده تا بتوانید وارد بخش اطلاعات شوید.
چک کردن آخرین بازدید تلگرام
  • ۴ – اکنون باید گزینه ای با نام Start Secret Chat وجود داشته باشد که باید روی این گزینه کلیک کنید.
کلیک بر روی  گزینه Start Secret Chat
  • ۵ – اکنون با زدن گزینه ی OK میتوانید این مراحل را طی کنید تا وارد سکرت چت این کاربر شوید.
در  این  قسمت باید را تایید کنیمSecret Chat
  • ۶ – به این صورت شما میتوانید وارد چت مخفی این کاربر شوید اگر چت مخفی این کاربر با گزینه ی Waiting for…to get online همراه بود ینی اکنون این کاربر آنلاین نمیباشد و هنوز به این چت مخفی دعوت نشده است که اگر این کاربر به این چت دعوت شد گزینه ی Waiting for…to get online از بین خواهد رفت و به همین سادگی میتوانید آنلاین بودن کاربر را در تلگرام برس نمایید.
راهکار تشخیص دادن انلاین کاربر به چه صورت است
راهکار چک کردن آخرین بازدید تلگرام

راهکار دوم

ایجاد کانال و ارسال پیغام

دومین راه حل برای فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently با استفاده از ایجاد کانال است این روش یک روش بسیار ساده میباشد که اصلا قرار به انجام کار سختی نخواهید داشت برای این بفهمید کاربری در تلگرام آنلاین یا افلاین است میتوانید یک کانال ایجاد کنید و آن کاربر را به کانال خود دعوت بدهید

و سپس در کانال یک پست به اشتراک بگذارید در قدم اول بازدید آن پست عدد یک میباشد اگر این بازدید به عدد ۲ تغییر یافت یعنی کاربر آنلاین بوده و این پست را نیز دیده همچنین میتوانید به جای دعوت این کاربر به کانال از قابلیت فلوارد استفاده کنید.

یعنی پیامی در کانال منتشر کنید و سپس آن را به کاربر فلوارد کند اگر بازدید آن پست تغییر پیدا کرد ینی کاربر پست را دیده است این روش یک روش دگیر برای چک کردن آخرین بازدید تلگرام میباشد همچنین اگر در مورد ایجاد کانال اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی ایجاد کانال تلگرام سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شده که میتوانید از آن استفاده کنید.

راهکار سوم

فرستادن پیام صوتی

یک پیام صوتی یا همون ویس برای طرف بفرستید. وقتی پیام و فرستادید یک نقطه کنار زمان شمار هست، اگر این نقطه از بین رفت یعنی شخص این ویس را باز کرده است، اگر همچنان نقطه باقی مونده یعنی شخص این ویس را باز نکرده است و آنلاین نیست

فرستادن ویس بهترین روش برای چک کردن آخرین بازدید تلگرام

ربات انلاین یاب تلگرام

ربات انلاین یاب تلگرام یکی از ربات‌های معروف تلگرام است که به کاربران امکان می‌دهد وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن یک شخص را در تلگرام بررسی کنند.

برای استفاده از این ربات، کاربران می‌توانند نام کاربری فرد مورد نظر را در تلگرام وارد کنند و سپس ربات وضعیت فرد را نمایش می‌دهد. مهم است توجه داشت که برخی از ربات‌های مشابه با این ربات، ممکن است به نوعی از نفوذ در حریم خصوصی کاربران استفاده کنند و اطلاعاتی از جمله آخرین بازدید یا وضعیت آنلاین کاربران را در اختیار دیگران قرار دهند. بنابراین، برای امنیت خود بهتر است از ربات‌هایی که مورد اعتماد هستند و در زمینه حفظ حریم شخصی کاربران حساس هستند، استفاده کنید.

با این وجود میتوانید از ربات انلاین یاب رصد استفاده کنید که یکی از بهترین ربات ها در این زمینه است.

در نتیجه

ما در این مقاله با موضوع نرم افزار فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently سعی کردیم بهترین راهکار ها برای چک کردن آخرین بازدید تلگرام را بیان کنیم همانطور که میدانید تلگرام این قابلیت را دارد که کاربران آخرین بازدید خود را مخفی کنند اما در این حال ممکن است افرادی وجود داشته باشد که قصد داشته باشند آنلاین بودن شخصی را در تلگرام چک کند که در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شد امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید، ممنونیم؛ همانطور که میدانید امروزه ربات های هوش مصنوعی زبان زد عام و خاص شده و کاربران زیادی هستند که از این ربات ها برای تولید محتوا استفاده میکنند، به همین پیشنهاد میکنم شما نیز فرصت را از دست ندهید و سری به مقاله ربات هوش مصنوعی تلگرام سایت ما بزنید تا اطلاعاتی در این باره کسب کنید.

سوالات متداول

۱- آیا میتوانیم برای چک کردن آخرین بازدید از ربات آخرین بازدید در تلگرام استفاده کنیم؟

سعی کنید از روش‌هایی که در این مقاله بیان شد استفاده کنید، روش‌هایی همچون سکرت چت تلگرام یکی از بهترین روش‌های ممکن برای چک کردن آخرین بازدید تلگرام هست که بهتر است از آن استفاده کنید.

۲- آیا می توانم آخرین بازدید دیگران را در تلگرام بررسی کنم؟

بله، با روش هایی که در این مقاله بیان شد میتوانید آخرین بازدید کاربران را در تلگرام چک کنید.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
15 روز قبل

سلام ببخشید این جوری که طرف مقابل متوجه میشه
بعد این ربات رصد رو چجوری باید نصب کنیم

Fatemeh
Fatemeh
9 ماه قبل

سلام، خب اینجوری که طرف میفهمه

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا