کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


ترفند های تلگرام

آموزش ترفند های تلگرام

همانطور که میدانید تلگرام یکی از پر مخاطب ترین اپلیکیشن هایی میباشد که امروزه صحبت های زیادی در مورد آن میشود تلگام با قرار دادن قابلیت های زیاد و همچنین امکانات منحصربه‌فردی همچون ربات‌های تلگرامی و کانال‌های اختصاصی باعث شده تا در بین کاربران اوج بگیرد و همچنین پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن حال حاضر بین ایرانیان باشد. در کنار قابلیت های مفیدی که تلگرام دارد قابلیت های زیادی نیز دارد که پیش پا افتاده و هیچ کسی به انان توجهی ندارد یا ان گونه باید کاربران از انان استفاده کنند از چنین قابلیت هایی استفاده نمیکنند ما سعی میکنیم در این مقاله با موضوع آموزش ترفند های تلگرام شما را با ترفند هایی که شاید هیچ کاربری اطلاع نداشته باشد آگاه خواهیم ساخت

تلگرام مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موضوع سبب شده که برنامه تلگرام بسیار محبوب شود. مطمئنا در یک پاراگراف کوتاه قادر به شر تمام قابلیت‌های تلگرام نیستیم، بنابراین مجبوریم از بسیاری موارد صرف نظر کنیم. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تلگرام مربوط به امنیت بالای آن می‌شود. تلگرام از سیستم رمزگذاری سر تا سری (End to End Encryption) بهره‌مند است و به این صورت از حریم خصوصی کاربران حفاظت می‌کند.سرعت عملکرد تلگرام بسیار بالاست و تیم توسعه دهنده آن به شدت در تلاش هستند تا عملکرد آن را بهبود بخشند. از اینرو هر روز قابلیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه می‌شود. تلگرام امکان ساخت ربات و تعامل با سایر برنامه‌ها نظیر اینستاگرام را از طریق دستورات IFTT فراهم می‌کند

ترفند های مدیریت کانال تلگرام

اولین چیزی که در آموزش ترفند های تلگرام به آن پرداخته ایم مدیریت کانال تلگرام میباشد که از طریق به راحتی میتوانیم به تولی محتوا نیز بپردازیم . بحث تولید محتوادر کانال ، مهمترین نکته مدیریت کانال تلگرام است. زیرا تقریباً همه مخاطبان کانال به دلیل محتوای آنها به عضویت کانال درآمده اند و اگر محتوای کانال چندان جذاب نباشد ، به زودی احتمال خروج از کانال شما وجود دارد. ایجاد محتوا در کانال دقیقاً مانند ارسال پست در یک چت خصوصی یا یک گروه است . برای ایجاد محتوا در کانال ، فقط کانال خود را باز کرده و نوشتن متن مورد علاقه خود را در جعبه متن در پایین صفحه شروع کنید ، یا تصاویر یا فیلم های مورد علاقه خود را بارگذاری کنید. هنگام ارسال پست در کانال و در همان کادر پایین ، فقط یک گزینه به آهنگ زنگ تلفن اضافه می شود. اگر این گزینه را لمس کنید و آن را خاموش کنید ، پست شما برای اعضای کانال بی صدا و بی صدا می شود.اما جدا از بحث در مورد نحوه ارسال محتوا در کانال ، اگر روی نمایه کانال خود کلیک کنید ، علاوه بر گزینه های معمول در پروفایل های تلگرام ، گزینه دیگری به نام Manage Channel وجود دارد که دارای نمادی شبیه دنده در بالا است سمت راست صفحه در بخش بعدی ، این موارد را توضیح خواهیم داد.

پیشنهاد میکنم از صفحه ی آموزش مدیریت کانال تلگرام دیدن کنید

جدیدترین ترفند های تلگرام

جدیدترین ترفند ها در آموزش ترفند های تلگرام

آموزش ترفند های تلگرام

آیا خود را یک کاربر حرفه ای تلگرام می دانید؟ آیا می خواهید جدیدترین ترفند های تلگرام برای سال ۲۰۲۰ را بدانید؟ از یافتن مخاطبین اطراف تا ایجاد پوشه های گفتگو ، همه آنها را داریم. من این پست را پس از جمع آوری ترفندهای تلگرامی زیادی از اینترنت ارسال کردم. برای فهمیدن این مطلب را بخوانید تلگرام در آگوست سال ۲۰۱۳ تأسیس شد و هدف آن فراهم کردن رمزنگاری پایان به انتها علیه دو فرد بود. آنها هر ساله به طور فعال ترفندهای جدید تلگرام را برای همه اضافه می کنند و اکنون این یک سرویس گیرنده پیام رسان کاملاً برجسته است. محبوبیت تلگرام همچنین با مشتری متن باز و در دسترس بودن API برای توسعه دهندگان ارتباط دارد.

در پست آموزش ترفند های تلگرام ، ما در مورد جدیدترین ترفند های موجود در تلگرام که شاید هیچ کاربری از وجود انان صحبت خواهیم کرد که باید امتحان کنید. اگر هنوز مسنجر تلگرام را ندارید ، کافی است بچرخید ، کاوش زیادی دارید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تلگرام را برای دستگاه خود بارگیری کنید. پس از ثبت نام ، می توانید نام کاربری خود را تنظیم کنید که از طریق آن می توانید بدون نیاز به شماره آنها ، با هر کاربر دیگر تلگرام ارتباط برقرار کنید.

۱ – مدیریت دانلود رسانه ی تلگرام

اولین ترفند مهمی که در تلگرام گوش زد میشود که بنده سعی کردم در این صفحه با موضوع آموزش ترفند های تلگرام به آن بپردازم مدیریت رسانه ها میباشد . تلگرام ابن امکان را به شما میدهد فایل هایی در حداکثر ۱.۵ گیگابایتی ارسال کنید .ایا فضای کافی برای ارسال و دریافت چنین فایلی را ندارید یا دوست ندارید در گالری ذخیره شود غیرفعال کردن یا فعال کردن »ذخیره در گالر» و «نمایش خودکار GIFها» فوق‌العاده آسان است.

اما یک گزینه ی مهم این قسمت این است که اگر اشنایی ابد این قسمت نداشته باشید با ورود به یک گروه و کانال هرچه عکس و ویدیو وجود دارد به صورت خودکار دانلود خواهند شد که این برای کاربران تازه وارد تلگرام مقداری دشوار است زیرا با نداشتن آگاهی کافی بسته ی انان سریع تمام خواهد شد برای جلوگیری از این مشکل فقط باید تیک گزینه های دانلور رسانه ی خودکار را بردارید طبق تصویر زیر . . . !

آموزش  ترفند  های  تلگرام

۲ – گفتگوی مخفی

خیلی از کاربران دوست دارند بدانند چگونه میتوان چت ان ها از بقیه مخفی باشد یا به طور کلی امن باشد تلگرام یک قابلیت خوبی که دارد این است که میتوان چت را از بقیه مخفی کرد وقتی شما یک جلسه ی مخفی را شروع میکنید دیگر لازم نیست نگران چت های خود باشید چت مخفی که یکی از ویژگی های شگفت انگیز تلگرام است برای همین کار طراحی شده است چت مخفی ففط برای فرستنده و گیرنده قابل مشاده است و هیچ کس غیر از این دو شخص قادر به دیدن چتی نیستند برای این کار کافی است بر روی «پیام جدید» ضربه بزنید و «گفتگوی مخفی جدید» را انتخاب کنید.

آموزش  ترفند  های  تلگرام

۳ – ساخت ربات تلگرام

ربات های تلگرام در واقع حساب های کاربری تلگرام هستند که از طریق نرم افزار و به صورت خودکار عمل می کنند. هر ربات یک کاربر تلگرام است که برای اهداف خاصی طراحی می شود و عمل می کند. این ربات ها دارای سطحی از هوش مصنوعی هستند و به کمک آن عملیات خود را انجام می دهند. آنها قادر به انجام هر کاری از جمله آموزش، پخش موسیقی، جستجو، برقراری ارتباط و حتی ارسال دستور به IoT یا اینترنت اشیا، ساخت بازی های یک یا چند نفره، ایجاد سرویس های اجتماعی، ایجاد ابزارهای جانبی و برقراری ارتباط با سرویس های دیگر هستند.

ربات های تلگرام حساب های کاربری هستند که برای کار کردن نیازی به شماره تلفن ندارند. این ربات ها شامل کدهایی هستند که از طریق یک واسط کاربری بر روی سرور اجرا می شوند و به طور کلی نحوه عملکرد این ربات ها از دید کاربر مخفی است و تلگرام آن را بر روی پروتکل رمزنگاری شده MTProto خود مدیریت می کند.ربات‌ها را می‌توان به اشتراک گذاشت و به یک گروه اضافه کرد. این‌ها نمونه‌هایی از ربات‌ها هستند

  • ربات یادآوری تلگرام (Skeddy@)
  • ربات Otouto تلگرام (mokubot@)
  • ربات Spoty box تلگرام (spotybot@)
  • ربات Wordbot تلگرام (LexicoBot@)
  • ربات بازی تلگرام (game bot@)
  • ربات Weatherman bot تلگرام (weathermanbot@)
  • ربات جستجوگر Gif تلگرام (gif@)
  • ربات جستجوگر یوتیوب (youtubesearchbot@)

با مراجعه به صفحه ی آموزش جامع تلگرام بهترین ربات ها را برای خود به صورت کاملا رایگان بسازید

۴ – ارسال تصاویر بدون افت کیفیت

چهارمین ترفند مهمی که در تلگرام بسیار مهم میباشد که بنده سعی کردم در این صفحه با موضوع آموزش ترفند های تلگرام به آن بپردازم این است که بتوانید عکس با کیفیت ارسال کنید اگر توجه کرده باشید زمانی که شما عکسی را برای کاربری ارسال میکنید از کیفیت ان کم میشود و تصویری که گیرنده دریافت میکنید هم حجم ان کمتر است و هم کیفیتش و این امر باعث شده تا خیلی از کاربران ناراضی باشند زمانی که عکسی کیفیتی نداشته باشد به راحتی میتوان گفت به هیچ دردی نمیخورد که برای جلوگیری از این مشکل ترفند بسیار ساده‌ای وجود دارد: کافی است به جای ارسال عکس روی دکمه ارسال فایل (که آیکونی شبیه سنجاق کاغذ دارد) کلیک کنید و سپس عکس موردنظر خود را از این طریق برای مخاطبتان ارسال کنید و دیگر نگران پایین آمدن کیفیت آن نباشید.

۵ – حذف اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام به صورت موقت یا دائمی یکی از راه های بستن حساب تلگرام میباشد . حذف اکانت تلگرام به ۲ روش امکان پذیر میباشد ممکن است افراد به دلیل مشغله های کاری و یا تحصیلی که دارند به فکر حذف این پیام رسان بیفتند و یا اینکه به دلیل مزاحمت هایی که برایشان ایجاد شده است. در برخی موارد نیز شاهد آن هستیم افرادی که ریپورت شده اند به فکر حذف حساب تلگرام خود افتاده اند که در چنین مواردی حذف دائمی اکانت تلگرام سودی برای این افراد ندارد و آن ها را از ریپورت خارج نخواهد کرد.توجه داشته باشید در صورت دیلیت اکانت تلگرام تمام داده ها ، کانال ها و گروه های شما به صورت دائمی حذف می شود و با افتتاح مجدد حساب این داده ها برگشت داده نمی شوند و شما به عنوان یک کاربر جدید به حساب می آیید. در این آموزش به صورت جامع به شما یاد می دهیم تا بتوانید حساب خود را در تلگرام پاک کنید. با حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی و آموزش قدم به قدم آن، به شما یاد می دهیم تا به سادگی اکانت خود را حذف کنید.

۶ – صرفه جویی در مصرف اینترنت

اپلیکشین تلگرام حجم بسیار زیادی از نت را به دلیل دانلودهای فیلم و عکس ،استفاده میکند . با اعمال تغییراتی اندک می‌توانید صرفه‌جویی در مصرف اینترنت توسط تلگرام را فعال کنید. بسیاری از کاربران ایرانی از تلگرام استفاده میکنند .این روزها تلگرام مصرف‌کننده اصلی اینترنت در منزل و محل کار و حتی اینترنت همراه به‌شمار می‌رود. صدها و حتی هزاران تصویر، انیمیشن، ویدئو و موزیک توسط گروه‌ها و کانال‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.آیا می‌دانید باتوجه به اختلاف قیمت اینترنت همراه و اینترنت‌های پرسرعت ADSL می‌توانید دریافت فایل‌های چندرسانه‌ای را به اتصال به اینترنت‌های پرسرعت محدود کرده و هنگام استفاده از اینترنت همراه یا اتصال به شبکه رومینگ، همه دانلودها را غیرفعال کنید.

برای فعال‌سازی این قابلیت در تلگرام کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی منوی همبرگری فشار داده تا وارد منوی اصلی نرم‌افزار شوید.وارد بخش Settings شده و گزینه Data and Storage را فشار دهید.
  • در این مرحله می‌توانید کلید مقابل گزینه Data Saver را فعال کنید تا قابلیت دانلود همه فایل‌های چندرسانه‌ای متوقف شده و دانلودهای در حال اجرا نیز متوقف شوند.
  • در صورتی‌که می‌خواهید این صرفه‌جویی فقط هنگام اتصال به اینترنت همراه یا شبکه رومینگ اعمال شود باید بدون فعال کردن گزینه اشاره شده، روی گزینه TURN ON automatically فشار دهید و در ادامه علامت چک‌مارک مقابل هریک از گزینه‌های When switching to mobile data یا When switching to roaming را فعال کنید. در این شرایط به‌طور خودکار هنگام اتصال به شبکه همراه یا شبکه رومینگ، این قابلیت فعال شده و دانلود همه فایل‌های چندرسانه‌ای به منظور صرفه‌جویی در مصرف اینترنت متوقف می‌شود.

۷ – تغییر شماره تلفن تلگرام

آموزش  ترفند  های  تلگرام

یکی دیگر از ترفند های مهمی که در تلگرام بسیار مهم میباشد که بنده سعی کردم در این صفحه با موضوع آموزش ترفند های تلگرام به آن بپردازم تغییر شماره تلفن در تلگرام میباشد که با ان ثبت نام کرده اید . شاید بعد از مدتی دیگر دوست نداشته باشید با ان خط ادامه بدهید و قصد تغییر شماره داشته باشید یا مثلا قصد واگذاری یا فروش خط تلفن‌تان را دارید یا سیم کارت جدید دیگری خریداری کرده‌اید و مایلید با آن شماره در تلگرام فعالیت کنید. تلگرام برای چنین مواقعی تنظیم کوچکی دارد که با آن می‌توانید طی چند مرحله کوتاه شماره ثبت‌شده در اکانت تلگرامی خود را تغییر دهید و تمام اطلاعات اکانت تلگرام خود را از قبیل چت‌ها، عکس‌ها و فیلم‌ها به شماره جدید انتقال دهید. برای انجام این کار کافیست :

  • ۱ – تلگرام را باز کنید و منوی گوشه سمت چپ صفحه را انتخاب کنید و گزینه Settings را بزنید.
  • ۲ – در این مرحله کافیست بر روی شماره ی خود ضربه بزنید یا ان را لمس کنید
  • ۳ – سپس در صفحه ی جدیدی که باز میشود کافیست گزینه ی Change Number را بزنید
  • ۴ – سپس در مرحله ی بعد نام کشور و در کادر پایین شماره‌ی جدید را وارد کنید و گزینه تایید را از گوشه بالا سمت راست صفحه بزنید.
  • ۵ – یک کد تایید به این شماره‌ی جدید ارسال خواهد شد. اگر سیم‌کارتِ جدید را وارد گوشیِ فعلی کرده باشید کد به همین گوشی، و اگر در گوشیِ دیگری باشد کد تایید به آن گوشی ارسال می‌شود. این کد تایید را وارد کنید تا مراحل تعویض شماره به پایان برسد.
  • ۶ – ملاحظه خواهید کرد که تلگرام شما روی شماره جدید به همراه تمام محتویات آن انتقال یافته است

۸ – جلوگیری از اضافه شدن ناخواسته به گروه‌ها

تنظیمات تلگرام به گونه ای طراحی شده اند که تمام کاربران میتوانند شما را را گروه یا حتی کانال هایی به طور ناخواسته اضافه کنند زمانی که یک کاربر شما را عضو یک گروه میکند شاید برایتان خیلی ازار دهنده باشد . اما نگران این موضوع نباشید زیرا ترفندی وجود دارد که با انجام و رعاین ان دیگر هیچ کاربری قادر نخواهد بود شما را وارد کانال خود کند دقت داشته باشید پیاده سازی این روش باعث میشود تا هیچ کاربری قادر به اضافه کردن شما به گروه های تلگرام نباشد بنابراین از از اضافه شدن خودکار به گروه های تلگرام هم جلوگیری می‌شود این کار کار سخت و دشواری نیست فقط باید طبق فرمایش بنده عمل کنید تا از این مشکل جلوگیری کنید

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Groups را انتخاب کنید.
  • گزینه My Contacts را انتخاب نمایید.
  • حال گزینه Never Allow را انتخاب کنید.
  • تمام مخاطبین موجود را از لیست انتخاب کنید یا حداقل آن دسته از مخاطبینی را انتخاب کنید که بدون هماهنگی، شما را به گروه های تلگرام اضافه می‌کنند.
  • پس از انتخاب تمام مخاطبین، آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • بار دیگر آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید تا تغییرات اعمالی ذخیره شوند.

۹ – مخفی سازی آخرین بازدیدها برای مخاطبانتان

آموزش  ترفند  های  تلگرام

این روزها مخاطبین برنامه پیام رسان تلگرام در ایران از هر زمانی بیشتر شده و این برنامه طرفداران بسیار زیادی در میان افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند به دست آورده و موفق به جذب کاربران بسیاری زیاده شده است. از طرفی بدلیل توسعه بدون وقفه این برنامه همواره در هر بروزرسانی امکانات جدیدی به آن اضافه می گردد که بسیاری از کاربران بدرستی از این موضوع مطلع نمی شوند

شما میتوانید آنلاین بودن خود را در مسنجر تلگرام مخفی کنید به این صورت که افراد آخرین بازدید شما یا آخرین زمان آنلاین بودن را مشاهده نکنند همچنین قادر هستید فقط برای افراد خاص بازدید خود را پنهان کنید یا کاری کنید که فقط مخاطبین گوشی شما قادر به دیدن بازدید شما شوند برای انجام این کار میتوانید با ما همراه شوید .تا به آموزش ترفند های تلگرام (۰ تا ۱۰۰) بپردازیم

  • از منو گزینه settings را انتخاب کنید
  • سپس انتخاب گزینه Privacy and Security
  • انتخاب Last Seen
  • برای اینکه فقط مخاطبین شما زمان انلاین بودن شما را مشاهده کنند گزینه My Contacts را انتخاب کنید
  • در صورتی که دوست ندارین کسی آخرین بازدید شما را مشاهده کند گزینه Nobody را انتخاب کنید
  • همچنین شما میتوانید فقط برای یک یا چند کاربر آخرین بازدید خود رانمایش دهید برای این کار از قسمت Add exceptions گزینه Add users را انتخاب کنید و فرد یا افرادی که دوست ندارین آخرین بازدید برای آنها مخفی شود را اضافه کنید

۱۰ – غیر فعال کردن نشست های تلگرام

آموزش  ترفند  های  تلگرام

حتما این را میدانید که به راحتی میتوان از یک اکانت تلگرامی در دو مکان استفاده کرد برای مثال : اکانت تلگرام بنده هم در گوشی اندروید فعال است و هم در لپ تاپ این موضوع به این معنی میباشد که از اکانت بنده در دوجا مورد استفاده قرار گرفته شده است که تلگرام به منظور ایجاد امکان بررسی و کنترل دیوایس‌های مختلف متصل شده به یک اکانت، بخشی با عنوان Active Sessions یا نشست‌های فعال را در تنظیمات امنیتی اپلیکیشن خود ارائه می‌کند.

شما با وارد شدن به این قسمت به راحتی میتوانید بفهمید چه دستگاهایی به اکانت تلگرامی شما متصل هستند اگر عکس فوق را ملاحظه کنید خواهید دید که دو نشست در اکانت تلگرامی بنده وجود دارد که یکی از این دو گوشی اندروید میباشد و دیگری کامپیوتر که هر دوی انان خود بنده هستم شما نیز برای ان که مطمعن شوید چه کسانی غیر از خودتان از اکانت تلگرامی که دارید استفاده میکنید کافیست طبق فرمایش بنده پیش بروید برای ان که نشت هارا پاک کنید فقط کافیست گزینه ی (اتمام دادن به تمام نشست ها) را بزنید سپس خواهید دید دیگر هیچ نشستی در تلگرام شما وجود نخواهد داشت

  • مراجعه به منوی کشویی اپلیکیشن تلگرام
  • انتخاب گزینه Settings (تنظیمات)
  • انتخاب گزینه Privacy and Security (حریم شخصی)
  • انتخاب گزینه Active Sessions (نشست‌های فعال)

۱۱ – بالا بردن عضو تلگرام

یکی از مهم ترین مسائل در زمینه ی تلگرام کانال و گروه هایی میباشد که وجود دارد که این دو قابلیت تلگرام برای خیلی از کاربران مفید بوده زیرا آنان از این طریق به در آمد زایی میپردازند و برای خود یم شغل ایده الی دارند بعد از ان ایجاد یک کانال باید به ممبر های ان بپردازیم زیرا کانال بدون ممبر هیچ ارزشی ندارد فقط یک کاربر کانال ایجاد میکند به فکر افزایش عضو های ان کانل مبیفتد همانطور که فالوور برای اینستاگرام بسیار مهم است ممبر نیز برای تلگرام مهم میباشد برای این راهکار تکنیک های زیادی وجود دارد که یکی از آنان افزایش ممبر تلگرام است.

شما را با رفتن به صفحه به راحتی و مانند اب خوردن میتوانید ممبر هاید خود را در کمترین زمان افزایش بدهید همچنین یک راه دیگر نیز وجود دارد که آن نیز خرید ممبر تلگرام است در این روش شما سریع تر از روش قبلی به نتیجه خواهید رسید تیم پشتیبانی کارینا با داشتن چندین سال سابقه در ضمینه ی خدمات مجازی به راحتی میتواند ممبر های کاملا واقعی و فعالی را ارائه بدهد تا کاربران تلگرام بتوانند برای خود چندین هزار ممبر داشته باشند و از ان طریق به کسب درآمد بپردازند.

۱۲ – تغییر رنگ چراغ LED

اگر گوشی اندروید شما از چراغ های @ برخوردار است به راحتی میتوانید این رنگ را تغییر داده و ان رنگی که دوست دارید را روی ان بگذارید رنگ پیش فرض تلگرام رنگ سبز میباشد که خود سازنده ی تلگرام ان را فعال کرده است این چراغ برای این طراحی دشه ایت که اگر شما از سوی یک کاربری در تلگرام پیام خوانده نشده داشته باشید این چراغ چشمک زن شروع به خاموش و روشن شدن میکند تا شما مطلع شوید که از سوی تلگرام پیامی دارید . این گزینه برای ان دسته از کاربرانی میباشد که برای چندین اپلیکیشن چراغ @ ای دارند و دوست دارند چراغ چشمک زن تلگرام با بقیه متفاوت یاشد زیرا اگر یگ گوشی چراغ چشمک زنی داشته باشد برای هر پیام و زنگ شروع میکند به چشمک زن و کاربر متوجه نمیشود که از کدام برنامه است که برای این منظور باید طبق فرمایش بنده پیش بروید تا بتوانید رنگ چراغ@ را تغییر دهید

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • در صفحه‌ای که به آن هدایت شده‌اید، دو بخش مختلف با عناوین Message notifications و Group notifications ارائه شده است. بخش اول (Message notifications) مربوط به تنظیمات اعلان برای پیام های شخصی تلگرام است و بخش دوم
  • (Group notifications ) مربوط به تنظیمات اعلان برای پیام های گروهی تلگرام می‌شود.
  • رنگ مورد نظرتان را از لیست انتخاب کنید.
  • گزینه SET را لمس نمایید.

۱۳ – دسترسی به مکالمات در تلگرام را قفل کنید

اگر می خواهید سطح محافظتی بیشتری به حساب تلگرام خود اضافه کنید ، می توانید دسترسی به همه مکالمات خود را قفل کنید. برای فعال کردن این ویژگی ، به تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت> قفل کد دسترسی بروید. در صفحه بعد ، از کاربر دعوت می شود کد دسترسی خود را وارد کند ، که به وی امکان می دهد قفل دسترسی به مکالمات خود را باز کند. نکته: رمز عبوری را پیدا کنید که به راحتی به خاطر سپرده شود ، زیرا تلگرام می گوید: « اگر کد خود را فراموش کنید ، باید برنامه را حذف و نصب کنید. همه مبادلات مخفی از دست خواهد رفت . “

پس از انجام معامله ، به لیست مبادلات خود بازگردید. در بالای صفحه ، یک قفل باز نمایش داده می شود. روی آن ضربه بزنید تا دسترسی به گپ هایتان کاملاً قفل شود. اگر مجبور باشید تلفن هوشمند خود را قرض دهید یا اگر می خواهید مبادلات خود را محرمانه نگه دارید در حضور افراد دیگر ، این ویژگی می تواند بسیار مفید باشد.

یک گزینه موجود در صفحه تنظیمات ، جایی که کد دسترسی خود را پیکربندی کرده اید ، به شما امکان می دهد این کد را غیرفعال یا اصلاح کنید. همچنین اگر ۱ دقیقه ، ۵ دقیقه ، ۱ ساعت یا ۵ ساعت دور باشید ، می توانید قفل خودکار مکالمات خود را در تلگرام برنامه ریزی کنید.

۱۴ – ویرایش پیام ارسال شده

در بعضی مواقع ، ما معمولاً پیام هایی را با غلط های املایی جزئی یا غلط املایی ارسال می کنیم که پس از ارسال آنها متوجه می شویم. تلگرام به شما امکان می دهد پیام های ارسالی را ویرایش کنید و غلط نوشتاری را اصلاح کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیامی را که می خواهید ویرایش کنید چند ثانیه نگه دارید سپس از گزیه های که میبیند گزینه ی ویرایش یا (Edit ) را بزنید در این صورت به راحتی میتوانید پیام خود را ویرایش کنید و یک پیام به نسبن جدیدی را برای کاربر ارسال کنید این ویژگی واقعا به درد خیلی از کاربران تلگرام میخورد زیرا اشتباه های تایپی در همه جا وجود دارد به این امکلن به راحتی میتوانید برا این مشکل غلبه کنید.

۱۵ – استفاده از چندین اکانت

اگر تغییر شماره تلفن جدید گزینه ای برای شما نیست ، می توانید با استفاده از Telegram دو یا حتی بیشتر از آن را اجرا کنید. بیشتر کاربران تمایل دارند حساب های جداگانه ای برای دفتر و خانه داشته باشند. با استفاده از این ویژگی می توانید به سرعت بین حساب های کار و شخصی جابجا شوید. برای افزودن حساب ، روی نام خود ضربه بزنید و روی “افزودن حساب” کلیک کنید ، سپس با شماره جدید تنظیم کنید و کار شما خوب است. با ضربه زدن روی نام خود و سپس ضربه زدن روی شماره / نام کاربری ، بین حساب ها جابجا شوید.

۱۶ – با گذاشتن رمز از چت های خود محافظت کنید

رمز عبور مهم ترین وکلیدی ترین ترفند های تلگرام میباشد که بنده در این بحث از مقاله ی خود با موضوع آموزش ترفند های تلگرام به ان پرداخته ام.شما با کمک این قابلیت خوب تلگرام میتوانید از چتهای خود در برابردیگران محافظت کنید همانور که میدانید تلگرام یک برنامه ی کاملا شخصی میباشد و شاید کمتر کسی باشد که دوست داشته باشد چت هایش را بقیه بخوانند پس باید از انان دربرابر دیگران مراقب کنند برای این منظور اول از همه ، شما باید به تنظیمات بروید سپس بر روی حریم خصوصی و امنیت کلیک کنید سپس بر روی کد دسترسی کلیک کنید وفعال می شود.شما به همین سادگی میتوانید برای چت های خود در تلگرام رمز بگذارید.

۱۷ – از قابیلت هشتگ استفاده کنید

قطعا شما تا به حال از قبلیتی به نام هشتگ آشنا شده اید.تلگرام نیز همانند اینستاگرام و همچنین فیسبوک و توییتر از قابلیتی به نام هشتگ بهرمند میباشد شما از طریق میتوانید آنچه را که دوست دارید درتلگرام سرچ کرده و به آن دسترسی پیدا کنید برای این منظور کافیست روی علامت جست و جو در بالای صفحه ی خود کلیک کرده و عبارتی را که قصد دارید جست و جو کنید بنویسید فقط به یاد داشته باشید باید از علامت # حتما استفاده کنید مگر در غیر این صورت نتایج برایتان ناقص جست و جو خواهند شد.برای مثال : (#موزیک) به این صورت کانال و گروه هایی که چنین کلماتی در کانالشان به کار رفته باشد برایتان خواهد آمد از این قابلیت به راحتی برای جست و جو استفاده کنید که یکی از مهم ترین ترفند های تلگرام میباشد.

۱۸ – نصب تلگرام روی کامپیوتر

یهترین از بهترین ترفندهای تلگرام نصب روی کامپیوتر میباشد که یکی از قابلیت های خوب و جذاب تلگرام بوده که کاربران زیادی هستند که از این قابلیت استفاده میکنند ، با استفاده از قابلیت هرکاربر میتواند اکانت تلگرام خود را هم بر روی تلفن همراه خود نصب کند و هم بر بروی کامپیوتر خود تا از آن تمام استفاده را ببرد ، اگر قصد نصب را دارید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی نصب تلگرام روی کامپیوتر وب سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به صورت کامل و حرفه ای به این مبحث پرداخته شده که میتوانید از آن استفاده کرده و تلگرام خود را روی کامپیوتر نیز داشته باشید.

نتیجه گیری

به پایان مقاله ی خود با موضوع آموزش ترفند های تلگرام رسیدیم سعی کردیم جدیدترین ترفند های تلگرام را به شما آموزش دهیم تلگرام ترفند و کلک های بی شماری دارد که شاید هیچ کس از انان اطلاعی نداشته باشد ما سعی کردیم از بین ۱۰۰ ترفند فقط ۱۲ تا از انان را بیان کنیم تا هم یک صفحه ی کامل باشد و زیاد برای کاربرانی که قصد خواندن ان را دارند دشوار و خسته کننده نباشد تلگرام یک اپلیکیشن فوق العاده محبوبی میباشد که با وجود ان که در ایران فیلتر شده است ولی باز هم کاربران زیادی وجود دارند که از ان استفاده میکنند این به این معنی میباشد که چنین برنامه هایی که محبوب هستند هیچ گاه تکرار شدنی نبوده و نخواهند بود امید وارم از این مقاله راضی بوده و اگر مشکلی دارید به راحتی بتوانید ان برطرف کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فریلنسر
فریلنسر
2 سال قبل

کانال درج آگهی به صورت 🔥 رایگان 🔥

برای ثبت و انتشار رایگان آگهی به ربات زیر مراجعه کنید و به راحتی آگهی های درسی و غیر درسی خود را ثبت کنید 😉

🆔 @free_lancer_ads_bot

❗️ اما این تنها کاری نیست که این ربات می تواند انجام دهد! یکی دیگر امکانات این ربات این است که شما می توانید با جستجوی نام کاربری 🆔 (یا دیگر مشخصات) فردی در تلگرام، اگر او به عنوان فریلنسر ثبت کرده باشد، مشخصات و امتیاز او را بررسی کنید.

‼️ و حتی می توانید به عملکرد فریلنسری امتیاز بدهید!

🔥 هم چنین می توانید به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید تا از این طریق دیگران به شما امتیاز دهند و عملکرد شما مورد ارزیابی قرار گیرد.

✳️ اگر از عملکرد کانال راضی بودید، کانال ما را به دوستانتان معرفی کنید. ☺️

🆔 @free_lancer_ads

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا