کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


آموزش تلگرام

آموزش جامع تلگرام

بانک جامع کانال تلگرام

تلگرام یکی از پر سرعت ترین برنامه های موجود در جهان میباشد که به دلیل سرعت بالای بارگذاری ان طرفداران زیادی را به طرف خود جلب کرده است . اپلیکیشن تلگرام برناکه ی مناسبی برای کسب و کار میباشد که امروزه کاربران زیادی از ان برای فعالیت و کسب وکار استفاده میکنند همانطور که میدانید تلگرام رقیب سر سختی برای واتساپ , وایبر و همچنین اینستاگرام میباشد که تا به حال از همه ی انا پیشی گرفته و در صدر میباشد از قابلیت های تلگرام میتوان به پیام رسان سریع و دقیقه و همچنین ایجاد چت گروهی و چت روم رمز دار اشاره کرد که امروزه کارایی فوق العاده بالایی داشته است جالب اینجاس که سازنده ی تلگرام برای کسی که تلگرام را هک جایزه ی فوق العاده بالایی قرار داده منظور او از این کارش این است که چنین کاری غیر ممکن است و کاربران با خیال راحت میتوانند به کار خود ادامه دهند و هیج جای نگرانی نیست ما قصد داریم در این مبحث به آموزش جامع تلگرام بپردازیم و در این دوره ی اموزشی از سیر تا پیاز تلگرام را برای شما خواهیم گفت پس با ما باشید تا به این اموزشی بپردازیم

از صفحه ی آموزش ترفند های تلگرام حتما دیدن کنید

برچسب ها و GIF های متحرک

من در اینجا در مورد یک شکلک ساده صحبت نمی کنم ، اما تصاویر واقعی است که می تواند برای بیان متنوع ترین احساسات استفاده شود ، که با استادانه ترین گرافیک متمایز می شود. برچسب ها نوعی شکل در نقاشی ها هستند که می توانند در بسته های کامل با موضوعات مختلف یا به صورت جداگانه بارگیری شوند. حتی می توانید ربات خود را با ربات @ stickers ایجاد کنید ، که شما را در روند کار راهنمایی می کند.GIF های متحرک را می توان از طریق دفترچه تلفن داخل خود برنامه جستجو و ارسال کرد و بین مخاطبین تلگرام ارسال کرد ، بنابراین برای بازی با یک مخاطب نیازی به جستجوی گوگل و ارسال تصویر ثابت ندارید ، فقط یک GIF متحرک ارائه شده توسط خود تلگرام را ضمیمه کنید.

افزایش ممبر تلگرام

آموزش جامع تلگرام

اگر شما نیز تلگرام را هنوز داشته باشید قطعا خواهید دید با این که در ایران فیلتر شده است ولی باز هم همانند اینستاگرام و فیسبوک بسیار محبوب میباشد و کاربران زیادی وجود دارد که به هر نحوی که ممکن است از تلگرام استفاده میکنند کسانی که در تلگرام برای خود کانال و یا گروهی دارند قطعا تا به حال به این گزینه فکر کرده اند که چگونه میتوانند ممبر های خود را افزایش دهند تلگرام مانند اینستاگرام نیست که بتوان همانند فالو بک در اینستاگرام ، ممبر های گروه و کانال را افزایش داد افزایش ممبر تلگرام مقداری سخت تر از فالوور در اینستاگرام میباشد اگر در این زمینه محکم هستید و قصد دارید ممبر های کانا ل خود را افزایش دهید پیشنهاد میکنم از مقاله ی ما با موضوع افزایش ممبر تلگرام حتما دیدن کنید در این مقاله برای شما راهکار هایی را گفته ایم که بتوانید ممبر های خود را به راحتی افزایش داده و اعتبار خوبی برای کانال و گروهتان کسب کنید پس پیشنهاد میکنم اگر به دنبال ممبر و افزایش آن هستید هرگز این صفحه را از دست ندهید مهم ترین قسمت آموزش جامع تلگرام میتواند همین بحث ممبر و افزایش ان باشد زیرا کاربران زیادی وجود دارد که به دنبال این هستند پس شما نیز از دست ندهید.

برخی از امکانات کلیدی و مهم تلگرام

به وسیله ی تلگرام میشود حریم خصوصی خود را رمز نگاری کرد که امکان دسترسی هیچ کس وجود نداشته باشد حتی مدیر اصلی تلگرام

  • ۱ – امکان ارسال عکس و ویدیو تا حجم حداکثر ۱۰۰ مگابایت(۱GB)
  • ۲ – امکان ایجاد چت های گروهی و خانوادگی
  • ۳ – به دلیل دارا بودن کانال و گروه بهترین مورد برای ایجاد یک کسب و کار میباشد
  • ۴ – رایگان بودن ان
  • ۵ – در اختیار داشتن انواع شکلک های موجود
  • ۶ – در اختیار داشتن گیف هتی عالی و با کیفیت

نحوه نقل قول در تلگرام

این کارینا است که به شما می آموزد که چگونه پیام اصلی را همراه با پاسخ خود در برنامه تلگرام برای Android قرار دهید. برای این منظور ابتدا تلگرام را در اندروید خود باز کنید. این نماد آبی است که داخل آن یک هواپیمای کاغذ سفید است. معمولاً روی صفحه اصلی یا کشوی برنامه است. سپس با پیامی که می خواهید نقل قول کنید ، روی گپ ضربه بزنید و همچنین روی پیام ضربه بزنید و نگه دارید. برای یافتن آن مجبور به پایین رفتن هستید . روی پیکان سمت چپ ضربه بزنید. نزدیک گوشه بالا سمت راست صفحه است. این دکمه “پاسخ” است . پاسخ را تایپ کنید. برای شروع تایپ کردن ، روی قسمت تایپ کردن پایین صفحه ضربه بزنید تا صفحه کلید باز شود. این پاسخ همراه با پیام نقل شده ظاهر می شود و در نهایت روی دکمه ارسال ضربه بزنید. این هواپیمای کاغذی آبی رنگ در گوشه پایین سمت راست صفحه است. پاسخ شما اکنون در مکالمه زیر پیام نقل شده نشان داده می شود.

نحوه ذخیره عکس پروفایل تلگرام

برای این منظور ابتدا وارد برنامه ی تلگرام شده سپس وارد پنجره گفتگو یا چت خود با مخاطبی شوید که قصد دارید عکس پروفایل او را برای کاربر دیگری بفرستید. نام وی را از بخش فوقانی صفحه لمس کنید تا صفحه اطلاعات کاربر نمایان شود . عکس پروفایل او را از گوشه سمت چپ و بالای صفحه لمس کنید. به این صورت عکس پروفایل او به شکل تمام صفحه نمایش داده می‌شود.آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید و سپس گزینه Save to gallery را انتخاب نمایید تا عکس به راحتی در گالری گوشی همراه شما ذخیره شود نحوه ذخیره عکس پروفایل تلگرام یک نمونه ی دیگری از مطالب پر طرفدار میباشد که بنده سعی کردم در این مقاله با موضوع آموزش جامع تلگرام به آن بپردازم امید وارم برایتان خوش آیند بوده باشد.

چگونه می توانم حساب کاربری تلگرام ایجاد کنم؟

مهم ترین اصول در آموزش تلگرام این است که بدانیم چگونه میتوانیم برای خود یک حساب کاربری در تلگرام داشته باشیم به همین منظور پس از باز کردن برنامه ، می توانید شروع به ایجاد حساب خود کنید. برای این کار ابتدا باید شماره تلفن خود را ارائه دهید. باید توجه داشته باشید که به ازای هر شماره موبایل فقط یک حساب باز می شود. سپس یک کد تأیید از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد که می توانید برای تأیید حساب خود از آن استفاده کنید. اکنون می توانید نام مورد نظر خود را وارد کرده و عکس پروفایل را انتخاب کنید. و در اینجا به اولین ویژگی هیجان انگیز برمی خوریم: برخلاف سرویس های پیام رسان معمولی ، اکنون می توانید به جای یک عکس ، چندین عکس نمایه را انتخاب کنید. با کلیک بر روی “بعدی” ، شما به طور خودکار شرایط استفاده از تلگرام را تأیید می کنید – و voilà: حساب شما ایجاد شده است و آماده استفاده هستید!

ثبت نام و ورود به اپلیکیشن تلگرام

آموزش جامع تلگرام

در اولین قدم از آموزش جامع تلگرام باید ابتدا شما باید اپلیکیشن تلگرام را دانلود کرده و سپس پس از نصب ان بر روی گوشی خود اقدام به ثبت شماره کنید برای این کار باید برنامه ی تلگرام را باز کرده و سپس شماره ی خود را بدون زدن ۰ ینی (شماره) وارد کنید سپس یک پیامک که حاوی چند رقم میباشد بر روی ان شماره ارسال خواهد شد باید این را به یاد داشته باشید شماره ای وارد میکنید روشن باشد تا بتوانید کد ارسالی را در قسمت مشخص شده وارد نمایید سپس پس از تایید شماره ی همراه شما به قسمت بعد ینی ایجاد یک نام و نام خانوادگی راهی خواهید شد پساز نوشتن نامتان میتوانید وارد تلگرام شوید.

استفاده از چندین حساب در تلگرام

یکی دیگر از قابلیت های خوب تلگرام بحث استفاده از ۲ یا چندین حساب میباشد ، امروزه کاربران زیادی در تلگرام وجود دارد که دوست دارند برای خودشان چند اکانت داشته باشند این افراد قطعا ۲ خط باهم دارند و دوست دارند که برای هر دوی آنان اکانت تلگرمی داشته باشند به این صورت به راحتی میتوانید از یک برنامه چند اکانت داشته باشید و دیگر هیچ نیازی به برنامه ی دوم نخواهد بود برای این کار ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در تلگرام شده و از سمت چپ اکانتتان سه خط که وجود دارد را بزنید و سپس از بین گزینه ها مورد Add Another Account یا اضافه کردن اکانت دیگر را بزنید و سپس شماره تلفن جدید را وارد کرده و منتظر پیامک تایید باشید و بعد از وارد کردن کد تایید میتوانید وارد اکانت دوم خود در تلگرام شوید.اضافه کردن اکانت دوم یک موردی دیگر از ترفند های جذاب تلگرام بود که سعی کردیم در این مقاله ی آموزش جامع تلگرام به آن بپردازیم.

مشکلات احتمالی قبل از وارد به تلگرام

مشکلاتی که در این بخش وجود دارد این است که شاید پس دو دقیقه وقت عادی کد بر روی تلفن شما ارسال نشود که راه حل ان بسیار اسان است برای این کار یا میتوانید به عقب بازگردید و و از اول شمار ی خود را وارد کنید یا میتوانید گزینه ی ارسال کد مجدد را بزنید در این صورت فوری کرد بر روی تلفن شما ارسال خواهد شد.

دوستان خود را در تلگرام پیدا کنید

یکی دیگر از مورد های آموزش جامع تلگرام که به ان میپردازیم پیدا کردن دویتان یا مخاطبان تلگرام میباشد شما اگر به تلگرام اجازه داده باشید که به مخاطبان شما دسترسی داشته باشد این اپلیکیشن به صورت خودکار جست و جو میکند و مخاطبانی که دارای تلگرام هستند را برای شما می اورد برای دسترسی به مخاطبینی که تلگرام جست وجو گرده اسن کافیست به گزینه ی مداد مانند که در سمت چپ تلگرام شما قرار دارد بزنید و به قسمت مخاطبین راهی خواهید شد همچنین گزینه ی مهم تلگرام این است که کسانی که تلگرام ندارند به دعوت نامه میتوانید انان را نیز به تلگرام دعوت کنید.

نحوه ی حذف اکانت تلگرام

مهم نیست که یک اپلیکیشن چقدر عالی و ایمن باشد ، شما فقط نمی توانید همه را راضی کنید. افراد متفاوت هستند و اغلب ترجیحات مختلفی دارند. اکثر افراد تا زمانی که یکی از برنامه های مناسب خود را پیدا نکنند ، برنامه های مختلف را امتحان می کنند برخلاف سایر برنامه ها که به کاربران امکان می دهد حساب را فوراً تنها با چند کلیک غیرفعال کنند ، روند غیرفعال سازی حساب تلگرام کاملا خسته کننده و پیچیده است. حذف برنامه در iOS یا دستگاه Android کافی نیست تا حساب شما پاک شود.برای غیرفعال کردن حساب تلگرام خود ، باید از طریق رایانه یا لپ تاپ وارد سیستم شوید. اما قبل از شروع ، مواردی در مورد غیرفعال سازی حساب کاربری تلگرام وجود دارد. طبق خط مشی تلگرام ، پس از انتخاب غیرفعال کردن حساب ، تا چند روز دیگر نمی توانید از این سرویس استفاده کنید. بنابراین ، اگر می خواهید دوباره به یک کاربر تلگرام تبدیل شوید ، ممکن است برای ثبت نام مجدد چند روز صبر کنید.

از صفحه ی آموزش حذف اکانت تلگرام دیدن کنید.

آموزش کامل تلگرام

آموزش جامع تلگرام

۱ – شروع به چت کردن

شما میتوانید به بخش مخاطبان خود بروید و سپس یکی از دوستان خود را انتخواب کنید و سپس با او شروع به چت کردن کنید دقیقا مانند واتساپ یا برنامه های پیام رسان دیگر یک تکست باکس در انتهای صفحه نمایش وجود دارد که می‌بایست پیغام متنی خود را درون آن تایپ کنید

۲ – چت خصوصی (سکرت چت )

آموزش جامع تلگرام

تلگرام توانایی تنظیم چت مخفی با دوستان خود را دارد.برای شروع یک گپ مخفی ، روی نماد مداد ضربه بزنید ، سپس روی گپ مخفی جدید ضربه بزنید. سپس مخاطبی را که می خواهید با او گپ مخفی داشته باشید انتخاب کنید.Secret Chat با حریم خصوصی و امنیت WhatsApp یا Signal مطابقت دارد زیرا ارتباطات از یک دستگاه به دستگاه دیگر کاملاً رمزگذاری شده است و تلگرام قادر به خواندن مکالمات شما نخواهد بود.عملکرد عکس صفحه نمایش شما در حین گفتگوی مخفی غیرفعال خواهد شد و پیام های ارسالی در حین گفتگوی مخفی را نمی توان به سایر کاربران هدایت کرد. همچنین نمی توانید به یک Secret Chat در دستگاهی متفاوت از دستگاهی که در آن شروع کرده اید ، دسترسی پیدا کنید.

۳ -آموزش ساخت گروه , سوپر گروه و کانال

یکی دیگر از موارد مهم در تلگرام که ما در دوره آموزش جامع تلگرام به ان میپردازیم ساخت گروه , سوپر گروه , کانال میباشد ما در این بخش به این اموزشی به صورت ۰ تا ۱۰۰ خواهیم پرداخت

ساخت گروه

آموزش جامع تلگرام

گروه اکثرا برای جمع های خانوادگی یا دوستانه میباشد که حداکثر تا ۲۰۰ نفر میتوان عضو اضافه کرد در این گروه ها امکان اشتراک گذاری فیلم . تصویر و ویس وجود دارد برای ساخت گروه باید طبق گفته های بنده پیش بروید :

  • ۱- در مرحله اول می‌بایست به پنل چت‌های خود مراجعه کنید. حال برای آنکه با یکی از مخاطبان خود چتی را آغاز کنید باید آیکونی که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد را انتخاب کنید. این آیکون به شکل یک کاغذ مربعی شکل و یک قلم است که اجازه می‌دهد پیغام جدیدی نوشته و یا یک گروه ایجاد کنید.
  • ۲- پس از آنکه آیکون موردنظر را انتخاب کردید، به صفحه زیر هدایت می‌شوید. روی گزینه New Group ضربه بزنید.
  • ۳- پس از آنکه گزینه New Group را انتخاب کردید، در صفحه بعد می‌توانید از میان مخاطبان خود، آن افرادی را که مایل هستید در گروه خود عضو کنید را انتخاب کنید. حال برای گروه خود اسم و عکس پروفایل اختصاص دهید.
  • ۴- پس از آنکه اعضای گروه خود را انتخاب کردید و برای گروه خود نام و عکس اختصاص دادید، روی گزینه Create ضربه بزنید تا گروه شما تشکیل شود. از این پس شما یک گروه رسمی در تلگرام خواهید داشت.

ساخت سوپر گروه

گروه های تلگرام همانطور که میدانید دو نوع هستند که گروه عادی که بند گذشته توضیح کامل داده شد و سوپر گروه ها که اگرتمایل دارید گروهی داشته باشید که اعضا ی ان از ۲۰۰ نفر بیشتر باشد باید اقدام به ساخت سوپر گروه کنید در سوپرگروه ادمین می‌تواند پیام‌های مهم را در بالای گروه پین کند تا اعضا راحت‌تر بتوانند از پیام‌های مهم مطلع شوند. علاوه براین ادمین می‌تواند هرگونه مکالمات انجام شده در گروه را پاک کرده و مطالب گروه را به خوبی مدیریت کند. گفتنی است سوپرگروه از عضویت ۲۰۰ هزار نفر پشتیبانی می‌کند.

برای ساختن یک سوپر گروه ابتدا باید یک گروه تشکل دهید و سپس ان را به سوپر گروه تبدیل کنید که میتوانید مراحل زیر را طی کنید

  • ۱ – ابتدا باید گروهی را که قصد دارید به سوپر گروه تبدیل شود را انتخواب کنید
  • ۲ – حال روی نام گروه ضربه بزنید تا به صفحه اطلاعات گروه هدایت شوید.
  • ۳- بر روی آیکون سه نقطه که در گوشه بالا سمت راست صفحه اطلاعات گروه قرار دارد، ضربه بزنید. حال یک منوی کشویی برای شما باز خواهد شد. دقت داشته باشید اگر قبل از آنکه صفحه اطلاعات گروه را باز کنید روی گزینه سه نقطه ضربه بزنید، گزینه تبدیل گروه به سوپرگروه را نخواهید دید.
  • ۴ -از منوی باز شده گزینه Convert to Supergroup را انتخاب کنید. در صفحه بعدی نیز باید همین گزینه را در جهت تائید، انتخاب کنید.
  • ۵ – سپس در مرحله ی بعد باید تایید کنید ک میخواهید گروهتان به سوپر گروه تبدیل شود با کلیک روی گزینه ی ارتقا به سوپر گروه به مرحله ی نهایی ینی تایید اطلاهت خواهید رفت
  • ۶ – و سپس در این مرحله اطلاعات شما تایید خواهد شد کافیست گزینه ی ok را بزنید تا گروه به یک ابر گروه تبدیل شود تا بتوانید کاربران زیادی را در ان اد کنید و اگر دوست دارید در ضمینه ی کسب و کار فعالیت داشته باشید ابر گروه یکی از گزینه ی پیشنهادی میباشد زیرا در ان میتوان کاربران زیادی را اد کرد و با انان ارتباط دو طرفه بر قرار کرد و همچنین از این پس قادر خواهید بود که مطالب مهم گروه را در بالای صفحه پین کرده، پیام‌های دیگر اعضا را حذف کرده و یا تاریخچه چت را به طور کامل مشاهده کنید.

ساخت کانال

آموزش جامع تلگرام

کانال موثر ترین گزینه در تلگرام میباشد حتی شاید گفت از گروه نیز بهتر بوده و کارایی بیشتری دارد اگر کاربری قصد ایجاد کسب و کار در ضمینه ی تلگرام را دارد اولین اقدام پیشنهاد شده برای او ایجاد یک کانال میباشد تنها عیب کانال نسبت به گروه این است که ارتباط دو طرفه وجود ندارد و فقط ادمین میتواند مطلبی را به اشتراک بگذارد با وجود این عیب امروزه کاربران زیادی از کانال استفاده میکنند و فعالیت خود را ادامه میدهند که در آموزش جامع تلگرام به شما به صورت کامل و جامع یاد داده ایم چگونه میشود یک کانال ایجاد کرد که باید برای ساخت یک کانال در تلگرام مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ۱- ابتدا تلگرام خود را باز کرده و در اندروید بر روی آیکون قلم و در iOS روی New Message که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، ضربه زده و گزینه New Channel را انتخاب کنید.
  • ۲- در مرحله بعد برای کانال خود نام و توضیحاتی مربوط به آن نوشته و سپس روی دکمه Tick ضربه بزنید.
  • ۳- حال می‌توانید انتخاب کنید که کانال ایجاد شده خصوصی و یا عمومی باشد. اگر گزینه عمومی یا همان Public را انتخاب کرده باشید، یک نام کاربری برای کانال شما اختصاص داده می‌شود که به راحتی می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید و یا دیگر افراد با تایپ نام کاربری کانال شما، به آسانی قادر خواهند بود که به آن دسترسی پیدا کنند. اما اگر حالت خصوصی یا همان Private را انتخاب کرده باشید، یک لینک عضویت برای کانال شما اختصاص داده می‌شود که افراد تنها قادر خواهند بود با استفاده از این لینک در کانال شما عضو شوند.
  • ۴- در آخر روی گرینه Tick ضربه زده و سپس افرادی را که مایل هستید در کانال خود عضو کنید، انتخاب کنید.

ممبر واقعی برای تلگرام خود بخرید و اعتبار آن را چند برابر کنید.

تفاوت های گروه و کانال تلگرام

یکی دیگر از عوامل مهم که بنده در دوره آموزش جامع تلگرام به ان پرداخته ام تفاوت های کانال و گروه میباشد تفاوت هایی که بین این دو است باعث شده که کانال تلگرامی از گروه پیشی بگیرید قبل از پیداش کانال کاربران در ضمینه هایی مانند گروه فعالیت داشتند ولی به مرور زمان که کانال به وجود امد کاربران دانستند که خیلی بهتر از گزوه میباشد و ضمینه ی مناسبی است تا در ان ایجاد کسب و کار کنند که ما در ادامه ی دوره آموزش جامع تلگرام به چندین مزیت کانال نسبت به گروه پرداخته ایم.

  • ۱ – به دلیل این که در گروه تلگرام کاربران همه میتوانند چت کنند امکان دارد گروه از حالت دست شما خارج شود این امر باعث میشود گزوه از هدف اصلی خود خارج شود
  • ۲ – یکی از بهترین مزیت کانال این است که میشود تعداد سین های خورده را ببینید ولی در گروه تلگرام چنین امکاناتی وجود ندارد
  • ۳ – یکی دیگر از مزیت های کانال نسبت به گروه این که هیچ کاربری نمیتواند به کاربر دیگر پیامی ارسال کند و ارتباط داشته باشد اما در گروه همه بهم دسترسی داشته و میتوانند پیام خصوصی ارسال کنند
  • ۴ – در گروه شما میبینید چه کسی وارد میشود و چه کسانی از گروه لفت میدهند که این مار برای اعضا ی گروه شاید خوش ایند نباشد و اگر خیلی لفتی وجود داشت انان نیز ترک گروه خواهند کرد ولی در کانال چنین چیزی وجود ندارد
  • برای دریافت لینک اشتراک گذاری از کانال های عمومی، در ابتدا بایستی آدرس اصلی کانال خود را پاک کنید. به عنوان مثال، اگر آدرس کانال { telegram.me/karinacssfallower } باشد، باید واژه { karinacssfallower } را از کانال حذف و موقتا آن را به حالت خصوصی (private) ببرید.

در حالت private، تلگرام یک لینک مستقیم از کانال شما خواهد ساخت. حالا کافیست لینک را در جایی ذخیره کرده و مجددا کانال را از قسمت تنظیمات، با اضافه کردن واژه { karinacssfallower } به حالت عمومی (public) برگردانید. در این صورت می توانید در عین عمومی بودن کانال، از لینکی که در حالت خصوصی گرفته اید هم برای اشتراک گذاری آن استفاده کنید.

راه های متفاوتی که میتوان از تلگرام روی کامپیوتر استفاده کرد:

  • ۱ – استفاده از برنامه ویندوز، Mac OSX یا لینوکس
  • ۲ – استفاده از برنامه تلگرام در وب استور کروم
  • ۳ – استفاده از نسخه تحت وب

نصب تلگرام روی کامپیوتر

یکی دیگر از قابلیت های جدید و همچنین جذاب تلگرام بحص نصب آن روی کامپیوتر میباشد ما در این بخش از مقاله سعی کردیم ترفند های جذاب تلگرام را در مقاله ی آموزش جامع تلگرام برای شمل عزیزان به صورت کامل و حرفه ای توضیح دهیدم نصب تلگرام روی کامپیوتر یکی از دغدغه های کاربران حاضر در تلگرام میباشد زیرا ممکن است کاربری وجود داشته باشد که توانایی استفاده از تلفن های اندروید را نداشته باشد به همین دلیل میتواند از قابلیت جذاب نصب تلگرام روی کامپیوتر استفاده کند این قابلیت که به تازگی روی تلگرام اعمال شده است کاربران زیادی را نجات داده به همین دلیل اگر شما نیز همین مشکل را دارید پیشنهاد میکنم از مقاله ی نصب تلگرام روی کامیپوتر وب سایت کارینا حتما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ و کاملا حرفه پرداخته شده است میتوانید وارد این مقاله شده و از آن استفاده نمایید

فوروارد کردن پیام ها برای کاربران دیگر

یکی دیگر از موارد مهم که کاربران زیادی در مورد ان مشکل دارند که ما در دوره ی آموزش جامع تلگرام خود به صورت کانل به ان پرداخته ایم فوروارد کردن پیام ها برای کاربران دیگر در ضمینه ی تلگرام میباشد فلوارد کردن یکی از قابلیت هایی میباشد که از اول برای تلگرام وجود داشته و کار با ان بسیار اسان میباشد برای این کار کافیست روی متن یا عکس مورد نظر خود لمس طولانی کنید سپس برای شما دو ایکون مشخص میشود یکی این اگر ان را بزنید فقط پیام به صورت ساده ارسال میشود ولی اگر فلش دیگر که در کنارش علامت کاما نیز وجود دارد را بزنید نه تنها متن مورد نظر ارسال میشود بلکه لینکی نیز برای کاربر دیگر ارسال میگردد برای مثال اگر از تلگرام شما متنی فرستاده شود لینک تلگرام شما ارسال میشود و با این کار کاربران به راحتی میتوانند به اکانت شما بیاییند.

نوتیفیکیشن ها را در تلگرام مدیریت کنید

اگر از Telegram به عنوان برنامه پیام رسان اصلی خود استفاده می کنید ، ممکن است تعدادی اعلان دریافت کنید. برای محدود کردن این مزاحمت ها برای یک تماس خاص ، به نمایه آنها بروید ، سپس روی اعلان ها ضربه بزنید . می توانید خاموش کردن کامل آنها ، خاموش کردن آنها به مدت یک ساعت ، دو روز یا سفارشی کردن این بازه زمانی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که مدیریت اعلان های شما برای استفاده عمومی از تلگرام را می توان در تنظیمات برنامه مشاهده کرد: تنظیمات> اعلان ها و صداها.

ظاهر تلگرام را سفارشی کنید

یکی از مهم ترین مباحث آموزش جامع تلگرام بحث ظاهر تلگرام میباشد در تلگرام می توانید رنگ و پس زمینه ظاهر پیش فرض را تنظیم کنید. اگر دوست دارید ، حتی می توانید تم دلخواه خود را تنظیم کنید تا تلگرام شما دقیقاً همان شکلی که می خواهید به نظر برسد.برای تنظیم موضوع ، به تنظیمات> تنظیمات گپ در Android یا تنظیمات> ظاهر در iOS بروید. در اینجا می توانید اندازه متن ، رنگ حباب ، تنظیمات حالت شب و گزینه های مشابه را تغییر دهید. Change Background Background را انتخاب کنید تا تصویر زمینه جدیدی برای گروه های خود تنظیم کنید.برای ایجاد طرح زمینه خود ، روی دکمه سه نقطه (Android) یا plus (iOS) در بالا سمت راست ضربه بزنید و ایجاد طرح زمینه جدید را انتخاب کنید. در اینجا ، می توانید تم خود را ایجاد کنید تا ظاهری کامل داشته باشید.

حتی بهتر ، به لطف Cloud Theme ها ، می توانید مضامین سفارشی خود را به اشتراک بگذارید (یا مضامین ایجاد شده توسط دیگران را با استفاده از یک لینک امتحان کنید) اگر مالک موضوع را به روز کند ، همه افرادی که از طریق آن پیوند از آن استفاده می کنند تغییرات را مشاهده می کنند. یک موضوع را طولانی فشار دهید و اشتراک را انتخاب کنید تا در دسترس دیگران قرار بگیرد.برای یافتن مضامین بیشتر ، کاربران اندروید می توانند برنامه Themes for Telegram را امتحان کنند. اگر از آیفون استفاده می کنید ، نگاهی به زیر ویرایش مضامین تلگرام بیندازید.

حالت خودکار شب را فعال کنید

آیا از استفاده از هر دو حالت روشن و تاریک لذت می برید؟ تلگرام یک ویژگی شبانه خودکار دارد تا برنامه شبانه شما را نابینا نکند. برای استفاده از آن ، به تنظیمات> تنظیمات گپ (Android) یا تنظیمات> ظاهر (iOS) بروید. برای انتخاب نحوه کار ، حالت خودکار شب را انتخاب کنید.

حالت حالت شبانه تلگرام

سه گزینه برای انتخاب خواهید داشت:

  • System Default (Android) یا System (iOS): موضوع را با حالت فعلی سیستم عامل شما مطابقت می دهد.
  • زمانبندی شده: هنگام غروب خورشید حالت شب شروع می شود و با طلوع دوباره خورشید خاموش می شود. اگر دوست دارید ، می توانید زمان خاموش و روشن شدن خود را تعیین کنید.
  • تطبیقی (Android) یا خودکار (iOS): حالت براساس سطح نور اطراف شما به طور خودکار تغییر می کند. می توانید آستانه را تعیین کنید.

تغییر مضمون در تلگرام

هرکاربری قطعا دوست دارد تلگرام و اکانت خودش را آنطور که دوست دارد طراحی کند اما اگر جز کاربران پیشین تلگرام بوده باشید میدانید که قبلا تلگرام چنین امکاناتی را برای کاربرانش ارائه نکرده بود اما به تازگی قابلیت جدید و جذابی برای کاربران تلگرام عرضه شده است که آنان نیز بتوانند رنگ و جلوه ی خاصی را به اکانت خود بدهند و اکانت خود را آنگونه که دوست دارند طراحی کنند اما روش و به قوا معروف فورمول هایی وجود دارد که اید آنان را طی کنید تا بتوانید مضمون یا تم خاصی را برای اکانتتان تنظیم نمایید برای این کار ابتدا باید : وارد بخش تنظیمات شده و به بخش تنظیمات گپ مراجعه نمایید ، سپس در این بخش به راحتی و مانند آب خوردن هر رنگی را که دوست داشتید میتوانید به تلگرام خود دهید.تنظیم تم یا مضمون برای تلگرام یکی از سوالات پر تکرار کاربران تلگرام میباشد که بنده نیز سعی کردم این ترفند بسیار مهم را به بخش آموزش جامع تلگرام اضافه نمایم امید وارم بتوانید به خوبی از آن استفاده نمایید

بلاک و آنبلاک کردن افراد

گاهی اوقات برای شما هم شاسد پیش آمده باشد که برایتان شخصی مزاحمت ایجاد کند این اتفاق برای همه ی ما پیش امده است و میدانیم که چه عصاب خودر کنی را به همراه دارد قبلا چنین امکاناتی برای تلگرام وجود نداشت ینی امکان بلاک هیچ کاربری وجود نداشت ولی با مرور زمان قبلیتی برای تلرام اضافه شد تا بتوان چنین اشخاص مزاحم را بلاک کرد تا دیگر نتوانند پیامی ارسال کنند . برای بلاک کردن افراد کافیست به داخل اکانت طرف مقابل برویم و پس از ورود به اکانت طرف مقابل اگر به کنار صفحه ی او توجه کنیم سه نقطه وجود دارد که پس از زدن ان برای ما ۴ گزینه باز میشود که یکی از انان بلاک میباشد و اگر ان گزینه را بزنید و تاییدش کنید طرف مقابل بلاک خواهد شد و از شر چنین مزاحمی راحت خواهید شد والان خیلی از کاربران شاید بپرسند که اگر شخصی را بلاک کردیم برای این که او.را از بلاک خارج کنیم باید چه راه کاری را پیش یرویم ؟ که این روش نیز بسیار اسان میباشد کافیست اکانت طرف مقابل را از قسمت تنظیمات / بلاک شدگان / پیدا کنید و سپس پس از رفتن به اکانت طرف مقابل و زدن سه نقطه (انبلاک )را بزنیم د این صورت طرف از حالت بلاک خارج میشود

هشتگ در تلگرام چیست

یکی دیگر از موارد مهم که در آموزش جامع تلگرام به ان اشاره شدید میشود بحث هشتگ ها تلگرام میباشد . تلگرام نیز همانند اینستاگرام ، فیسبوک ، توییتر و . . . قابلیت جذاب هشتگ را دارد همانطور که میدانید هشتگ در اینستاگرام امروزه بسیار رواج پیدا کرده اند و کمتر کاربری وجود دارد که وقتی پست یا استوری ای ارسال میکند از قابلیت جذاب هشتگ استفاده نکد ، تلگرام نیز به همین صورت میباشد ینی کاربران حاضر در تلگرام برای یافتن ان چه دوست دارند میتوانند از هشتگ استفاده کنند برای مثال ، کافیست # و تم مربوطه را تایپ کنید تا هشتگ جدیدی ایجاد کنید ، یا یک تم از قبل موجود را از مواردی که در پیش نمایش نشان داده می شوند همه هشتگ ها در فهرست هر کاربر با هم گروه شده اند ، بنابراین می توانید با جستجوی تاریخچه مکالمه ، آنها را پیدا کنید.

پین کردن چت تلگرام

یکی از قابلیت های خوب تلگرام پین کردن متن یا سنجاق کردن میباشد شما با این امکان نه تنها میتوانید پیام خود را در کانال و گروه پین کنید بلکه اگر پیام انفرادی نیز دارید میتوانید سنجاق کنید کافیست برای پین کردن موارد زیر را رعایت کنید.

  • ۱ – در لیست گفتگوهای ارائه شده، چت یا پنجره گفتگوی مد نظرتان را بیابید. پنجره گفتگو می‌توانید مربوط به یک چت انفرادی، گروهی یا کانال باشد.
  • ۲ – انگشت خود را بر روی آن قرار داده و کمی نگه دارید تا یک ویبره کوچک احساس کنید و منوی کشویی در زیر صفحه نمایان شود.
  • ۳ – گزینه Pin to top را انتخاب کنید.

به همین سادگی پروسه پین کردن چت در تلگرام (Pin to Top) به پایان می‌رسد. اگر بنا به هر دلیل تمایل داشتید تا گفتگو یا چت پین شده به بخش فوقانی صفحه را از این حالت خارج یا اصطلاحا آنپین (Unpin) کنید، کافیست که مراحل فوق را تکرار و این بار به جای گزینه Pin to top، گزینه Unpin from top را انتخاب نمایید.

ریپلای و فوروارد کردن

یکی از گزینه های جدید تلگرام که خوشبختانه به درد خیلی از کاربران نیز خورده ریپلای و فوروارد کردن میباشد که کاربران تلگرام با این امکان قادر هستند یک پیام را به راحتی و مانند اب خوردن به هرکس که دوست دارند ارسال کنند که برای انجام این کار باید ابتدا :

برنامه تلگرام را اجرا کنید.

به پنجره گفتگوی مد نظرتان مراجعه کنید. این پنجره می‌تواند مربوط به یک گفتگوی فردی یا گروهی باشد.

پیام مورد نظرتان که قصد دارید برای آن پاسخ ارسال کنید را بیابید و یک بار آن را لمس کنید.

در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Reply را انتخاب کنید.

پیام مورد نظر خود را تایپ نمایید و آیکون ارسال را لمس کنید.

تأیید دو مرحله ای را اضافه کنید

تایید در مرحله ی تلگرام نیز بخش مهمی از تلگرام میباشد که بنده سعی کزده ام در دوره آموزش جامع تلگرام به آن نیز بپردازم می توانید تلگرام را تنظیم کنید تا هر بار که در دستگاه جدیدی وارد سیستم می شوید ، به یک رمز ورود الفبا احتیاج داشته باشید. (توجه: این همان احراز هویت دو عاملی نیست و به همان میزان محافظت نمی کند.)به منوی “همبرگر” در گوشه بالا سمت چپ بروید و تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت> تأیید دو مرحله را انتخاب کنید. سپس تأیید صحت دو مرحله ای را در همان قسمت حریم خصوصی و امنیت تنظیم کنید.بهتر است آن رمز عبور را یادداشت کنید ، زیرا اگر آن را فراموش کنید ، فقط به استفاده از تلگرام فقط در یک دستگاه محدود خواهید شد.

مخفی کردن زمان حضور

مخفی کردن زمان حضور نیز یکی از موارد مهمی میباشد که بنده در مبحث آموزش جامع تلگرام به ان پرداخته ام برای این کار اگر تمایل ندارید کسی بازدید انلاین و افلاین شدن شمارا ببیند میتوانید بازدید خود را بردارید برای این کار به بخش تنظیمات مراجعه کرده سپس گزینه ی حریم خصوصی را بزنید و بعد از انجام مراحل گفته شده گزینه ی اخرین بازدید و انلاین بودن را انتخواب کنید سپس میتوانید بازدید خود را تنظیم کنید که چه کسانی ببنید و چه کسانی نبینند همچنین میتوانید تنظیم کنید تا برای همه ی کاربران اخرین بازدید اخیرا بزند این بستگی به خود شما دارد چه گزینه ای را انتخواب کنید

مدیریت دانلود خودکار رسانه

یکی دیگر از دوره های آموزش جامع تلگرام پرداختن به دانلود رسانه ها میباشد شاید یکی از مهم ترین قسمت های تلگرام باشد که هیچ کاربری پس از نصب تلگرام به ان توجهی نداشته باشد دانلود خودکار رسانه ها میباشد . زمانی که تازه وارد تلگرام شوید خوده تلگرام برای شما عکس و ویدیو هایی را به طور خودکار دانلود میکند ینی اگر کاربری وارد کانال شود و از چنین موردی اطلاعی نباشد تلگرام تمام عکس و ویدیو های ان کانال را به طور خودکار دانلود میکند پس باید پس از نصب تلگرام چنین گزینه هایی را لغو کیند که برای لغو باید به قسمت تنظیمات/داده ها و ذخیرع سازی دانلود خودکار مدیا رفته و گزینه های دانلود خودکار تصویر و ویدیو را غیر فعال کنید تا دیگر دانلود خودکاری صورت نگیرد.

امنیت حساب کاربری

تلگرام مسنجری است که به کاربران این اجازه را میدهد که با یک حساب کاربری در چند دستگاه مختلف فعالیت کنید.به طوری که شما با موبایل و کامپیوتر میتوانید به صورت همزمان آنلاین شوید و به چت کردن ادامه دهید.حال برای اینکه مطمعن شوید چه کسانی و با چه دستگاهی داخل حساب کاربری شما است به تنظیمات رفته و وارد قسمت Privacy and Security شوید و بر روی گزینه Active Sessions کلیک کنید.

همچنان برای حفاظت بیشتر از حساب کاربری خود میتوانید گزینه Two Step Verification را در بخش Privacy and Security فعال کنید تا اگر کسی اقدام به ورود به حساب شم را داشت یک SMS حاوی کد برای شما ارسال شود که تا وقتی کد ارسالی را وارد نکنید وارد شدن به حساب کاربری امکان پذیر نباشد

کسب درآمد از تلگرام

آموزش جامع تلگرام

کسب درآمد از تلگرام ؟ آیا شدنی میباشد ؟ آیا ممکن است از طریق تلگرام درآمد زایی کرد اینان سوالاتی میباشد که امروزه خیلی از کاربران فضای مجازی از خود میپرسند بنده نیز سعی خواهم کرد در حد چند پاراگراف در مورد درآمد زایی از تلگرام براب شما عزیزان توضیح دهم.

امروزه تلگرام با ۴۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان به یکی از بزرگ ترین و پر مخاطب ترین بستر شبکه ی اجتماعی تبدیل شده است که خیلی ها از طریق همین برنامه به درآمد رسیده و هم اکنون نیز همان درآمد خود را دارند درست است که تلگرام در کشور ما ینی ایران فیلتر شده است ولی کاربران خودش را از دست نداده و به هر طریقی که ممکن است از این برنامه و قابلیت جذابی که دارد استفاده میکنند شما نیز میتوانید ابتدا برای خود یک کانال ایجاد کرده و شروع به بالا بردن ممبر های ان کنید که اگجر توجه کرده باشید در بند های گذشته در مورد ایجاد کانال و همینطور افزایش ممبر توضیحات لازم را داده شد پس مهم ترین کلید برای ایجاد یک کسب وکار در تلگرام ابتدا ایجاد یک کانال پر مخاطب و جذاب میباشد برای آشنایی بیشتر در مورد این موضوع شما را به صفحه ی کسب درآمد از تلگرام دعوت میکنم با خاندن این مقاله ی جذاب به راحتی میتوانید در تلگرام یک شغل برای خودتان ایجاد کنید و از آن درآمد کسب کنید کاری که خیلی از کگاربران انجام میدهند.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با آموزش جامع تلگرام کاملا حرفه ای و مدرن آشنا سازیم کانال های تلگرام قابلیت فوق العاده ای دارند برای ایجاد و رونق کسب و کار و همچنین تبلبغات تلگرام شما نیز میتوانید از این فرصت پیش آمده استفاده ی کامل را ببرید و یک کسب و کار در تلگرام راه اندازی کنید امید وارم از آموزش جامع تلگرام استفاده ی کافی را برده باشید اگر در زمینه ی تلگرام مشکلی داشته با مراجعه به پشتیبانی میتوانید مشکلات را باز گو کنید سعی خواهیم کرد در اولین فرصت جوا گوی شما عزیزان باشیم . ما منتظر نظرات ارزشمند شماهستیم.

[Total_Soft_Poll id=”11″]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

18 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
asadi
asadi
2 سال قبل

سلام مقاله ی خوبی دارید اگر در مورد بازایابی اینستاگرام بتونید بیشتر اشاره کنید عالی میشه

maryam asad zade
maryam asad zade
2 سال قبل

مقاله ی خوب و کاملی بود ممنونم از نویسندش

maryam
maryam
3 سال قبل

سلام هنگام ترک کانال مدیر کانال متوجه میشه یعنی پیام می افته روی صفحه یعنی حالت left ؟؟

تنها
تنها
3 سال قبل

سلام وقت بخیر اقای احمدی میشه در مورد رفع بلاک تلگرام نیز مطالب بنویسید با تشکر

maryamam
maryamam
3 سال قبل

سلام ممنون میشم در مورد ساخت استیکر مطالب بیشتری بزارید
ینی کامل و جامع در مورد ساخت استیکر

reza
reza
3 سال قبل

درود

مطالبی جامع و آموزنده بسیار ممنونم

رضا احمدی
رضا احمدی
3 سال قبل

سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم وب سات کارینا
آموزش تلگرام واقعا کامل و به درد بخور ب.ده واقعا ممنون از این مقاله ی آموزشی

maryam
maryam
3 سال قبل

مرسی از راهنمایی خوبتون . واقعا مچکرم من با این آموزشی تونستم برای تلگرام خودم ۱۰۰ ها استیکر بسازم واقعا مرسی

مریم محمدی
مریم محمدی
3 سال قبل

سلام و وقت بخیر خدمت مستر احمدی .
واقعا ممنونم از مطالب خوبی که به اشتراک میگذارید با این که وب سایتتون تازه تاسیسه ولی خیلی مطالب بهتر و جامع تری نسبت به بقیه وب سایت ها دارد من که واقعا از مطابتون راضیم ….

18
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا