کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

bot telegram

تلگرام با بیش از ۵۵ میلیون کاربر فعال ❤️ در روز، یکی از قدرتمندترین پلتفرم‌ها برای کاربران شخصی و برخی از کاربران تجاری بوده است. جای تعجب نیست که افراد زیادی به دنبال ربات هوش مصنوعی تلگرام هستند که یکی دیگر از روندهای جدید در استراتژی بازاریابی در سال ۲۰۲۳ است.

در این نوشته بهترین ربات انشا نویس تلگرام ❤️ و سایر نکات مفیدی که ممکن است بخواهید بدانید را به شما خواهیم گفت اول باید بدانیم چت بات تلگرام چیست و چگونه کار می‌کند.

ربات انشا نویس تلگرام پس از ربات افزایش کیفیت عکس به راحتی میتوان گفت بهترین قابلیت هوش مصنوعی است؛ چت ربات هوش مصنوعی تلگرام دقیقا مانند هوش مصنوعی اینستاگرام است یعنی به شما امکان می دهد سوال بپرسید و همچنین با توجه به اهداف کاربر به سوالات شما پاسخ می دهد، البته امروزه برای نوجوانان نیز بسیار کاربردی شده و بسیاری از کاربران از بات ها به عنوان ربات انشا نویس تلگرام استفاده می‌کنند.

مقاله مرتبط: هوش مصنوعی سخنگو

این ربات ها ۲۴ ساعت در دسترس هستند و هر سوالی را که بپرسید بر اساس نیازی که دارید به شما پاسخ خواهند داد.

با استفاده از ربات هوش مصنوعی تلگرام، مشاغل می توانند موارد زیر را ارائه دهند:

  • پشتیبانی بهتر از مشتری
  • بهبود تولید سرنخ
  • به روز رسانی در مورد وضعیت سفارش، سفارشی سازی، و ردیابی
  • توصیه های شخصی
  • زمان پاسخگویی سریع
  • مقیاس پذیری بهتر
  • بازاریابی یکپارچه

پیشنهاد ویژه: جذب ۱۰۰۰ ممبر فقط در ۶ ساعت: خرید ممبر تلگرام

چت ربات های هوش مصنوعی زیادی برای تلگرام وجود دارد و ما ۵ چت ربات برتر را برای شما انتخاب کرده ایم:

  1. ChatInsight AI Chatbot
  2. ربات ChatGPT
  3. Crypto Bot
  4. Game AI Chatbot
  5. to do AI Chatbot

چت ربات ChatInsight.AI برای شبیه سازی مکالمه انسانی و ارائه اطلاعات، پاسخ به سؤالات یا انجام وظایف خاص، همه بدون دخالت انسان طراحی شده است.

این ربات طیف گسترده ای از کاربردها در صنایع مختلف از جمله خدمات مشتری، مراقبت های بهداشتی، تجارت الکترونیک، امور مالی و غیره دارند. آنها می توانند تجربیات کاربر را بهبود بخشند، فرآیندها را ساده کنند و پشتیبانی ۲۴/۷ را ارائه دهند.

  • برای دانش آموزان بسیار مفید است چون پاسخ بسیار ساده ارائه می‌دهد
  • پاسخ هایی شبیه به انسان به زبان طبیعی ایجاد میکند
  • به چندین زبان ارتباط مسلط است
  • امنیت بالایی دارد و نگران اطلاعات خود نباشید

ربات ChatGPT می تواند برای انجام تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل رقبا، سئو، تولید محتوا و… برنامه های بازاریابی موثر مفید باشد.

علاوه بر این، با درک زمینه ای عمیق، می تواند مشکلات پیچیده تجاری را حل کند. دارای طیف وسیعی از API های سفارشی شده است که می تواند به راحتی با نیازهای کسب و کار شما تنظیم شود.

  • پشتیبانی چند زبانه
    از پردازش زبان طبیعی مدرن استفاده می کند
    مکالمات چند نوبتی
  • برای تولید محتوا استفاده کنید
  • برای بررسی رقبا بسیار کارآمد
ربات ChatGPT رایگان

Crypto Bot برای افرادی که به صنعت کریپتو علاقه دارند و در آن تخصص دارند بسیار محبوب است. می‌توانید از داده‌های بی‌درنگ در مورد ارزهای دیجیتال مختلف، از جمله نرخ، ارزش بازار، تاریخچه و آخرین اخبار بهره مند شوید.

در همین حال، ربات Crypto به شما امکان می دهد اعتبارات را رزرو کنید تا ربات بتواند از آنها برای پیشنهاد دادن برای سرنخ های سودآور استفاده کند. قابل تنظیم است و می تواند با تنظیمات مختلف کار کند. به لطف رابط کاربر پسند آن، استفاده از این چت بات برای هر کسی آسان است.

  • فروش را بهینه کنید
  • مقادیر خرید قابل تنظیم
  • تحلیل روند
  • اعتبار مطمئن در بازار رو به زوال
ربات Crypto Bot

این ربات هوش مصنوعی تلگرام برای بازی دانش آموزان بسیار مناسب است، ربات گیم هوش مصنوعی (Game AI Chatbot) به شما امکان می دهد مستقیماً در تلگرام بازی کنید. می توانید از رقابت با دوستان خود با ویژگی هایی مانند تابلوهای امتیازات و بخش های دستاوردها لذت ببرید. این یک رابط براق ارائه می دهد که از همان ابتدا کاربران را به خود جذب می کند.

علاوه بر این، مخاطب را با مکالمات مربوط به بازی درگیر می کند، که در بالای آن یک گیلاس است.

تا کنون، ربات بازی دارای سه بازی است Corsairs ،Math Battle و Lumberjack، اما به طور مداوم در حال بهبود است و انتظار می‌رود که بیشتر عرضه شود.

  • گفتگوهای جذاب
  • گیم پلی های منصفانه
  • تصمیم گیری هوشمندانه
  • بهبود مستمر و به روز رسانی
ربات Game AI Chatbot

به دنبال سازماندهی کمپین های بازاریابی خود هستید؟ “To do AI Chatbot” را امتحان کنید. این کمک می کند تا کارهای روزانه خود را ساده کنید و یادآوری هایی را تنظیم کنید تا شما را در مسیر ادامه دهید. می توانید از آن برای برنامه ریزی زمانی، انجام چند کار، ردیابی سفارشات و غیره استفاده کنید.

انجام چت ربات هوش مصنوعی برای افرادی که چندین کار را انجام می دهند بسیار مفید است و استفاده از این ربات می تواند به بهبود کارایی کار کمک کند.

  • پیشنهادات بازاریابی هوشمند
  • یادآوری ها و اطلاعیه ها
  • بهره وری را در طول کمپین ها بهبود می بخشد
  • ویژگی های مشارکتی
ربات To do AI Chatbot

حتما بخوانید: ربات افزایش کیفیت عکس

در بنده گذشته شما را با ۵ ربات آشنا کردیم که می‌توانید از آن ها برای تولید محتوا، انشا نویسی آنلاین و بسیار کارهای دیگر مانند سئو کمک بگیرید، اکنون قصد داریم شما را با ربات هوش مصنوعی ساخت عکس تلگرام (GPT4Telegrambot) آشنا کنیم.

از این ربات هوش مصنوعی تلگرام میتوانید برای تولید محتوا یا سوال پرسیدن استفاده کنید اما نکته قابل توجه در این است که سازندگان این ربات ادعا دارند که این قابلیت براساس سرویس Dall-E 2 کار می‌کند؛ یعنی میتوان آن را یک ربات ساخت عکس تلگرام نام برد.

اما کیفیت تصاویر خروجی کمتر از ابزار ارائه شده توسط OpenAI است و کنترل پنلی برای تغییر تنظیمات وجود ندارد. به هرحال اگر به دنبال دسترسی سریع به چت‌بات و ساخت عکس تلگرام هستید،‌ ربات هوش مصنوعی GPT4Telegrambot گزینه خوبی است.

ربات هوش مصنوعی تلگرام تبدیل متن به عکس

در تلگرام ربات های بسیاری زیادی وجود دارد نمونه از آن که بسیار نیز پر کاربرد است ربات هوش مصنوعی تلگرام تبدیل متن به عکس (Karfly) می باشد، این ربات چت هوش مصنوعی تلگرام، در ۷۰ مدل مختلف قابل استفاده است که از جمله آنها می‌توان به دستیار شخصی، معلم زبان و نگارنده کدهای برنامه‌نویسی،انشا نویس تلگرام و… اشاره کرد.

تعداد پیام‌های رایگان قابل استفاده در این بات محدود است و برای استفاده بیشتر باید نسخه پرو آن را تهیه کنید؛ همچین با وارد شدن به حالت Artist هم می‌توانید از قابلیت ربات هوش مصنوعی تلگرام تبدیل متن به عکس لذت ببرید و البته تبدیل ویس به متن، از دیگر قابلیت‌های این ربات هوش مصنوعی در تلگرام است.

ربات هوش مصنوعی تلگرام یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی است که امروز بسیار زیاد از آن ها استفاده میشود، در این مقاله ما سعی کردیم به مورد از ان ها بپردازیم.

همانطور که گفته شد ربات های زیادی وجود دارد اما این ۵ ربات جز بهترین موارد هستند و آن ها از قبل تست شده و همه میتوانند از آن ها استفاده کنند. به یاد داشته باشید به خاطر فیلترینگ دسترسی بدون vpn به تلگرام ممکن نیست به همین دلیل بنده پیشهاد میکنم با پروکسی تلگرام این تحریم را دور زده و از این ربات ها استفاده کنید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنیم سری به مقاله ربات حل مسائل ریاضی بزنید تادر این باره اطلاعاتی کسب کنید.

برای استفاده از ربات هوش مصنوعی تلگرام، ابتدا باید نام ربات مورد نظر خود را در نوار جستجو تلگرام تایپ کنید. پس از یافتن ربات، روی نام آن ضربه بزنید تا با آن شروع به مکالمه کنید. که ما در این مقاله لینک مستقیم ورود به این ربات را در اختیار شما قرار دادیم.

ربات های معرفی شده در این مقاله رایگان هستند، اما اگر دوست داشتید از قابلیت های بیشتر آن استفاده کنید، باید نسخه پرو هر یک را تهیه کنید.

تمام ربات های معرفی شده کاربردی هستند بسته به موضوعی که هست باید ربات خود را انتخاب کنید برای مثال ربات هوش مصنوعی تلگرام تبدیل متن به عکس ربات Karfly است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا