کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

تلگرام یکی دیگر از بزرگ ترین برنامه های شبکه ی اجتماعی میباشد که در میان برنامه هایی همچنون اینستاگرام ، فیسبوک ،توییتر و . . . سابقه ی فعالیت بیشتری را تا کنون داشته است و توانسته کاربران زیادی را جذب و همینطور وابسته ی خود کند اگر تا کنون برنامه ی تلگرام را نصب کرده باشید قطعا از قابلیت کانال و گروهی که این برنامه دارد برخوردار هستید و میدانید چه کاربر در تگرام از این برنامه به درآمد زایی پرداخته اند اما قصد ما در این مقاله آموزش ساخت و ایجاد کانال در تلگرام میباشد ینی قصد داریم برای شما عزیزان بگوییم که چگونه میتوان در تلگرام یک کانال جدید ایجاد کرد و آن را همینطور مدیریت کرد که پیشنهاد میکنیم اگر قصد ساخت کانال در تلگرام را دارید هرگز این مقاله را از دست ندهید.

کانال تلگرام چیست

کانال یکی از بهترین قابلیت های تلگرام میباشد که باعث شده کاربران به خاطر جذابیت این قابلیت هنو این برنامه را روی گوشی های خو نصب داشته باشند زیرا همانطور که میدانید با وجود فیلتر شدن این برنامه کاربران زیادی از این برنامه خارج شدند ولی این کانال تلگزام بود که باعث شد هنوز این برنامه نزد کاربرانش جذاب بماند، با داشت یک کانال تلگرام شما میتوانید مطالب را در زمینه های مختلف منتشر کنید و افرادی که کانال شما را انتخاب میکنند و در آن عضو هستند این مطالب منتشر شده را ببینند ، کانال تلگرام میتواند بهترین مورد برای برقراری ارتباط بین کاربران باشند تا آن چه را که میخواهند به راحتی با یک سرچ ساده در تلگرام پیدا کنند در تلگرام محدودیتی برای جذب کاربر وجود ندارد ینی تا حد ممکن و تا در جایی که در توان دارید میتوانید برای کانال خودتان عضر جذب نمایید و بازدهی کانالتان را چندین و چند برابر کنید.

زمانی که شما برای خودتان یک کانالی ایجاد میکنید کاربران دیگر قادر به ارسال هیچ گونه پیامی نخواهند بود ینی فقط مدیران آن کانال میتوانند مطالب گوناگونی منتشر کنند ، پیام های ارسال شده در کانال به راحتی قابل ویرایش و حذف میباشد ینی اگر پیامی به اشتباه وارد کانال شد به راحتی قابل ویرایش میباشد.ایجاد کانال در تلگرام یکی از بهترین روش های ممکن برای معرفی یک محصول میباشد ینی اگر محصولی را دارید و قصد فروشش را دارید بهترین گزینه با استفاده از کانال و ایجاد آن میباشد به این صورت شما با ساختن یک کانال میتوانید مقدمه ای را فراهم کنید تا بتوانید به صورت کاملا رایگان محصول خود را تبلیغ کرده و اقدام به فروش آن کنید،اگر هیچ اطلاعاتی در زمینه ی ساخت کانال در تلگرام ندارید بهتر است همراه ما باشید زیرا در ادامه به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع خواهیم پرداخت.

مقاله ی مرتبط : آموزش جامع تلگرام

ساخت کانال در تلگرام

آموزش ایجاد کانال تلگرام اندروید

ما در این قصد از مقاله قصد داریم برای شما عزیزان آموزش ساخت کانال در تلگرام را در اندروید آموزش دهیم همانطور که میدانید ساخت یا ایجاد کانال در تلگرام در گوشی های اندروید با کامپیوتر مقداری متفاوت است به همین دلیل ما این دو موضوع را به صورت جداگانه آموزش خواهیم داد اکنون قصد آموزش ساخت کانال در تلفن اندروید را داریم پیشنهاد میشود همراه با ما بمانید تا به این آموزشی بپردازیم.

  • ۱ – برای این منظور ابتدا باید وارد برنامه ی تلگرام شوید.
  • ۲ – سپس اکنون باید گزینه ی ۳ خط را که در گوشه سمت چپ قرار دارد انتخاب نمایید.
  • ۳ – اکنون از بین گزینه های موجود باید گزینه ای با نام New Channel وجود داشته باشد که برای ایجاد کانال در تلگرام باید این گزینه را انتخاب نمایید.
ایجاد کانال در تلگرام
  • ۴ – اکنون در این قسمت باید برای کانال خودتان یک نام انتخاب نمایید و در قسمت Description میتوانید توضیحاتی در مورد کانال و نحوه ی کارتان در این قسمت وارد نمایید به یاد داشته باشیید اطلاعات وارد شده قابل ویرایش هستند.
ایجاد کانال در تلگرام
  • ۵ – پس از آن که اطلاعات مورد نیاز را وارد کردید باید تیک گوشه سمت راست را بزنید تا وارد مرحله ی بعد شوید.
  • ۶- اکنون باید در این بخش خصوصی یا عمومی بودن کانالتان را انتخاب نمایید اگر قصد دارید کانالتان حالت خصوصی باشد باید گزینه ی Private Channel را انتخاب کنید ولی اگر قصد دارید کانالی که ایجاد میکنید عمومی باید باید گزینه ی public Channel را انتخاب و گزینه ی تیک را انتخاب نمایید تا وارد بخش بعدی شوید.
ایجاد کانال در تلگرام
ایجاد کانال در تلگرام
  • ۷ – سپس اکنون میتوانید اعضا یا عضو هایی را انتخاب کرده و وارد کانالتان نمایید.به این صورت کانال شما به راحتی ساخته خواهد شد.

ساخت کانال تلگرام در کامپیوتر

مطالب که در بمد های گذشته گفته شد آموزش ۰تا ۱۰۰ ایحاد کانال در تلفن اندروید بود که به صورت جامع به این مبحث پرداخته شد اکنون قصد داریم برای شما آموزش دهیم که چگونه میتوان در کامپیوتر نیز کانال ایجاد کرد و از این قابلیت بسیار جذابی که تلگرام در اختیار کاربرانش قرار داده استفاده کامل را برد پس پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید تا به این مبحث بپرداریم.

  • ۱ – برای این کار ابتدا باید برنامه ی تلگرام را روی کامپیوتر نصب کرد که برای این منظور اگر در این زمینه هیچ اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی نصب تلگرام روی کامپیوتر وب سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شده که میتوانید از آن استفاده کنید.
  • ۲ – پس از نصب تلگرام باید وارد برنامه شوید و سه خط که در سمت چپ صفحه قرار دارد را بزنید.
ایجاد کانال در تلگرام
  • ۳ – اکنون از بین گزینه های موجود باید گزینه ای با نام New Channel وجود داشته باشد که برای ایجاد کانال در تلگرام باید این گزینه را انتخاب کنید.
ایجاد کانال در تلگرام
  • ۴ – اکنون در این قسمت باید برای کانال خودتان یک نام انتخاب نمایید و سپس گزینه ی ایجاد را بزنید تا نام برای کانالتان انتخاب شود.
ایجاد کانال در تلگرام
  • ۵ – اکنون باید در این بخش خصوصی یا عمومی بودن کانالتان را انتخاب نمایید اگر قصد دارید کانالتان حالت خصوصی باشد باید گزینه ی Private Channel را انتخاب کنید ولی اگر قصد دارید کانالی که ایجاد میکنید عمومی باید باید گزینه ی public Channel را انتخاب و گزینه ی تیک را انتخاب نمایید تا وارد بخش بعدی شوید.
ایجاد کانال در تلگرام
  • ۶ – سپس اکنون میتوانید اعضا یا عضو هایی را انتخاب کرده و وارد کانالتان نمایید.به این صورت کانال شما به راحتی در کامپیوتر نیز ساخته خواهد شد.
ایجاد کانال در تلگرام

مدیریت کانال تلگرام

مهم ترین بحث بعد از ایجاد کانال در تلگرام ، مدیریت و نگه داری از آن میباشد همانطور که میدانید امروزه کاربران زیادی هستند که برای خود کانال هایی را دارند و از طریق تبلیغاتی که در این فضا ها انجام میدهند به کسب درآمد پرداخته اند اما چگونه این کار را انجام میدهند ؟ باید به راحتی گفت از طریق مدیریت دقیق کانال خود میتوانند عضو های زیادی را به کانال دعوت کنند و پس از آن که عضو های زیادی وارد کانال شند میتوانند به درآمد زایی بپردازند اما این مدیریت چگونه است و چگونه میتوان یک کانال را در تلگرام مدیریت کرد ؟ که در باره پیشنهاد میکنیم از مقاله ی آموزش مدیریت کانال تلگرام سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ پرداخته شده که چگونه میتوان یک کانال یا همانطور گروه را در تلگرام مدیریت کرد و از آن به کسب درآمد پرداخت پس پیشنهاد میشود اگر قصد مدیریت کانال تلگرام خود را دارید هرگز این مقاله را از دست ندهید.

تفاوت بین کانال و گروه در تلگرام چیست

اکثر مردم یا کاربران بر روی این دو شرایط تلگرام ، گروه و کانال اشتباه گرفته اند. آنها هر دو را در برنامه در نظر گرفتند.بنابراین آنها واقعا مشابه هستند؟ آیا آنها هم کار می کنند؟ در اینجا یک پاسخ ساده به این سوالات است.هنگامی که گروهی را در تلگرام ایجاد می کنید، آن را فقط برای یک مخاطب کوچک، مانند ۲۰۰،۰۰۰ نفر است. من می دانم که بسیاری از کاربران برای یک گروه، درست است؟ من فکر می کنم دلیل اصلی این امر افزایش تعامل بین دوستان، اعضای خانواده و سایر تیم های کوچک است. اگر هدف مخاطب شما کوتاه باشد، شما قطعا می توانید با یک گروه بروید.با این حال، در طرف دیگر، کانال تلگرام برای یک مخاطب بزرگ است، که مانند تقریبا نامحدود است. این مانند یک کانال یوتیوب است که در آن شما می توانید تعداد زیادی از مشترکین را در کانال خود داشته باشید. اگر یک کانال تلگرام ایجاد کنید، فقط حق دارید که محتوا را به اشتراک بگذارید. افراد دیگر تنها مشترک شما هستند که فقط می توانند محتوای خود را که در کانال شما به اشتراک می گذارید را تماشا کنند..

کانال خصوصی و عمومی تلگرام چیست؟

یک کانال تلگرام خصوصی به این معنی است که چنین کانال ای است که تنها مدیر آن کانال تصمیم می گیرد که چه کسی می تواند به کانال تلگراف خود بپیوندد. اگر می خواهید به هر کانال خصوصی بپیوندید، باید این لینک کانال خصوصی Telegram را برای پیوستن به آن داشته باشید. بدون پیوند کانال، هیچ کس نمی تواند به یک کانال خصوصی بپیوندد.اما در کانال تلگرام عمومی، شما گزینه ای برای ایجاد یک لینک کانال سفارشی دریافت خواهید کرد تا هر کس بتواند آن را به راحتی بر روی پلت فرم تلگرام و همچنین هر موتور جستجو مانند Google، Bing، و غیره پیدا کند و در این نوع کانال، هر کسی به راحتی می توانید هر کانال تلگرام عمومی را بدون به اشتراک گذاشتن لینک مستقیم مستقیم آن کانال به اشتراک بگذارید.

آیا به یک کانال تلگرام نیاز دارید ؟

شاید شما تعجب کرده اید که آیا شما واقعا نیاز به یک کانال تلگرام دارید. خوب، ما چند دلیل برای ایجاد یک کانال تلگرام تهیه کرده ایم. شما باید از طریق نگاه کنید و ببینید آیا مناسب است.

شما نیاز به یک کانال تلگرام دارید اگر:

  • ۱ – برای سرگرمی : خیلی از کاربران هستند که برای سرگرمی قصد دارند برای خود مشغله ای داشته باشند که باید گفت بهترین مشغله ایجاد یک کانال یا گروه میباشد با فعالیت در آن به راحتی میتوانید خودتان را مشغول کنید.
  • ۲ – برای کسب درآمد از تلگرام : خیلی ها قصدشان از ایجاد کانال درآمد زایی میباشد همانطور که گفته شد بهترین راه برای درآمد زایی از طریق تلگرام استفاده از قابلیت هایی همچنون کانال میباشد که اگر قصد دارید به درآمد زایی بپردازید بهتر است از مقاله ی آموزش کسب درآمد از طریق تلگرام دیدن کنید در این صفحه به صورت کامل توضبح داده شده که چگونه میتوانید از تلگرام به کسب درآمد بپردازید.
  • ۳ – برای آموزش آنلاین : با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا خیلی از کلاس ها چه کلاس های دانشگاهی ، چه کلاس های مدرسه ای به صورت آنلاین تشکیل میشوند کانال و همچنین گروه تلگرام بهترین مورد برای تشکیل کلاس و همینطور آموزش از راه دور بسیار مناسب میباشد.

در نتیجه

کانال تلرگام یکی از بهترین قابلیت های این برنامه میباشد به طوری که باعث جذابیت تلگرام شده و باعث شده خیلی از کاربران از ترک تلگرام منصرف شوند ما در این مقاله به صورت کامل به بحث ایجاد کانال در تلگرام پرداختیم همینطور برای شما عزیزان فرق بین گروه و کانال را به صورت کامل گفته شد اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید برای خود یک کانال ایجاد کرده و تمام استفاده را از آن ببرید اگر در زمینه ی ساخت کانال در تلگرام سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان کوتاه پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا