کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی

آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی

آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی : تلگرام یکی از بهترین و حتی بزرگ ترین برنامه ی شبکه ی اجتماعی میباشد که با برنامه هایی همچنون اینستاگرام ، فیسبوک ، توییتر ، واتس اپ و . . . در حال رقابت میباشد این برنامه یک اپلیشکیشن پیام رسانی میباشد که به خاطر جذابیت فوق العاده ای که دارد باعث شده نزد کاربران چه ایرانی و چه غیر ایرانی محبوب شود یکی از ویژگی های خوب این برنامه بحث امنیت آن میباشد طی تحیقیقاتی که تیم پشتیبانی کارینا انجام داده امنیت این برنامه در نزد هکر های فضای مجازی به نسبت به برنامه های دیگر بسیار بالا تر و بهتر میباشد یکی از دلایل محبوبیت این برنامه همین بحث امینت آن میباشد.این برنامه به راحتی برای همه ی کاربران قابل نصب بوده و همینطور به راحتی میتوان پست از نصب آن از قابلیت های پیشرفته ی این برنامه استفاده کرد در ادامه قصد آموزش نصب تلگرام را خواهیم دشت این آموزش مناسب گوشی میباشد.

هزینه نصب تلگرام چقدر است؟

اولین قدم قبل از آن که به آموزش نصب تلگرام بپردازیم این است که از هزینه های آن مطلع شوید. با مراجعه به فروشگاه های آنلاین ممکن است به فروشگاه هایی برخورد کنید که تلگرام را با قیمت ثابت می فروشند، کاملا مراقب چنین منابعی باشید. تلگرام اپلیکیشنی است که به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است و در تمامی فروشگاه های رسمی موجود است. ما مطمئن نیستیم که آیا در آینده این پلتفرم به فکر دریافت هزینه ای برای دانلود آن خواهد بود یا خیر، اما در حال حاضر و با توجه به ماهیت متن باز، می توانید تلگرام را بدون هزینه اضافی دانلود و نصب کنید.

چگونه تلگرام نصب کنیم

چگونه تلگرام نصب کنیم ؟ ما در این قسمت از مقاله قصد داریم برای شما آموزش نصب تلگرام روی گوشی را بیان کنیم اگر در بند های گذشته ما را همراهی کرده باشید قطعا دلیل محبوبیت تلگرام را دانسته اید و فهمیده اید که چرا این قدر با وجود بحث فیلترینگ در ایران باز هم طرفداران بسیارزیادی دارد که قادر به دل کندن از این برنامه نیستند. همانگونه که گفته شد نصب این برنامه بسیار آسان بوده و همه ی افراد حتی با کمترین سن میتوانند اقدام به نصب تلگرام روی گوشی های خودشان کنند که برای این کار باید ابتدا :

  • ۱ – برای شروع نصب تلگرام روی گوشی خود باید ابتدا اپلیکیشن تلگرام را دانلود و روی گوشی نصب کنید که برای دانلود میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

دانلود برنامه تلگرام

  • ۲ – اکنون که برنامه را دانلود و سپس نصب کرده اید باید در این برنامه ثبت نام نمایید که برای انجام این کار باید روی گزینه ی start messaging کلیک کنید.
اولین گام نصب تلگرام بر روی گوشی
  • ۳ – اکنون باید در این قسمت شماره ای که قصد دارید با آن تلگرام خود را نصب کنید را وارد نمایید باید به این نکته توجه کنید که حتما باید کد ایران که به صورت ۹۸+ میباشد را وارد نمایید و سپس روی گزینه ی Done کلیک کنید.
نصب تلگرام بر روی گوشی
  • ۴ – اکنون باید منتظر بمانید تا کد برایتان ارسال گردد در بعضی مواقع ممکن است که این کد ارسال نشود که باید روی گزینه ی call کلیک کرده تا با شما تماس گرفته شود و سپس کد ارسال را باید در قسمت مربوطه واد نمایید.
آموزش نصب تلگرام
  • ۵ – به این صورت به راحتی و مانند آب خوردن تلگرام شما نصب خواهد شد میتوانید وارد آن شده و از قابلیت های جذاب این برنامه استفاده نمایید.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

یکی از بهترین قابلیت های این برنامه نصب تلگرام روی کامپیوتر میباشد که واقعا به درد خیلی از کاربران تلگرام خورده است زیرا آنان قادر هستند که از تلگرام هم بر روی گوشی و هم بر روی کامپیوتر از آن استفاده کنند همچنین ممکن است کاربرانی نیز وجود داشته باشند که به گوشی و تلفن همراه دسترسی نداشته باشند به همین دلیل این قابلیت بسیار میتواند کار ساز باشد اما نصب آن چگونه است و چگونه میتوانیم برنامه ی مخصوص آن را نصب کنیم ؟ اگر در این مقاله همراه ما بوده باشید در این مقاله به صورت کامل به بحث آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی پرداخته شده اگر قصد نصب روی کامپیوتر را دارید بهتر است از مقاله ی نصب تلگرام روی کامپیوتر صفحه ی دیگر ما دیدن کنید در این مقاله به صورت جداگانه و کاملا حرفه ای به این مبحث پرداخته شده که میتوانید با مراجعه به این صفحه نصب تلگرام روی کامیپوتر را به صورت کاملا حرفه ای آموزش ببینید.

یک مخاطب جدید اضافه کنید

اگر برای اولین بار از شماره تلفن خود در تلگرام استفاده می کنید و هیچ مخاطب و سابقه چت مرتبط با این شماره در تلگرام ندارید، برای شروع پیام رسانی باید مخاطبین جدیدی اضافه کنید.تلگرام در لیست مخاطبین گوشی اندرویدی شما به دنبال شماره تلفن می‌گردد و اگر شماره‌ای با اکانت تلگرام مرتبط است، می‌توانید آن مخاطبین را در تلگرام ببینید و شروع به ارسال پیام کنید. بنابراین اگر می خواهید با استفاده از تلگرام با دوست خود چت کنید، می توانید از دوستان خود بخواهید که در تلگرام ثبت نام کنند و مطمئن شوید که شماره تلفن آنها را در لیست مخاطبین گوشی خود دارید.همچنین می توانید دوستان خود را از برنامه های دیگر مانند WhatsApp در تلگرام نیز دعوت کنید.

  • نکته : اکنون که آموزش دیده اید که تلگرام را چگونه میتوان روی گوشی نصب کرد بهتر است اقدام کنید تا از این برنامه و ترفنده های آن استفاده ی لازم را ببرید که برای دانستن این ترفند و آموزشی ها پیشنهاد میکنیم از دو مقاله ی آموزش جامع تلگرام و آموزش ترفند های تلگرام حتما دیدن کنید در این مقاله برای شما ترفند هایی آموزش داده شده که میتوانید به راحتی با خواندن این مقاله استاد تلگرام شوید.

در نتیجه

ما در این مقاله به صورت کاملا جامع و ۰ تا ۱۰۰ به بحث آموزش نصب تلگرام روی گوشی پرداختیم، همانطور که قطعا میدانید و در این مقاله نیز بار ها ذکر شد نصب تلگرام بسیار آسان بوده و اصلا کار سختی در پیش نخواهید داشت با نصب این برنامه و استفاده از قابلیت های آن همچنون کانال و گروه میتوانید به کسب درآمد از تلگرام بپردازید و درآمدی کسب کنید که هیچ شرکت و اداره ای چنین درآمدی نداشته باشند اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم این مقاله تا در حد ممکن برای شما عزیزان مفید باشد و توانسته باشید بدون هیچ مشکلی تلگرام خود را نصب کنید اگر در این زمینه سوالاتی داشتید پیشنهاد میشود از طریق تماس با ما ، با تیم ما ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.موفق باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا