کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

تلگرام نیز همانند اینستاگرام و همچنین فیسبوک یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی میباشد که کاربران زیادی در این برنامه مشغول به فعالیت هستند با وجود فیلتر شدن این برنامه در ایران باز هم کاربرانی وجود دارد که از این برنامه هنوز استفاده میکنند این به خاطر جذابیت بالایی که این برنامه دارد میباشد یکی از مهم ترین و شاید حتی بهترین قابلیت تلگرام ، قابلیت نصب آن بر روی کامپیوتر میباشد این قابلیت کار خیلی از افراد را که از تلگرام استفاده میکنند را راحت کرده است زیرا شما فکر کنید در کامیپوتر خود فایلی را میخواهید به یکی از دوستان خوئ که تلگرام دارد ارسال کنید اگر چنین قابلیتی وجود نداشت باید ابتدا آن فایل را ارسال میکردید روی گوشی خود و سپس از آن جا برای دوستتان ارسال میکردید ولی با وجود چنین قابلیت جذاب شما از طریق کامپیوتر میتوانید این ارسالی را انجام بدهید و به هیچ واسطی همچون گوشی نیاز نخواهید داشت که ما در این مقاله قصد داریم به نصب تلگرام روی کامپیوتر به صورت ۰ تا ۱۰۹ بپردازیم.

نرم افزار تلگرام در کامپیوتر موضوعی است که برای بسیاری از افرادی که از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند، حائز اهمیت است، چرا که این کاربران در کنار تلگرام از بسیاری نرم افزارهای دیگر در کامپیوتر خود استفاده می‌کنند.از انجایی که برای کامپیوتر نیز نسخه اصلی طراحی شده است ینی نسخه ی تلگرام اندروید یا کامیپوتر هیچ فرقی نمیتواند داشته باشد به همین دلیل هر تغییراتی که فرد در گوشی خود بر روی تلگرام اعمال کند همان تغییرات نیز بر روی کامپیوتر خود اعمال خواهد شد همانند این که تلگرام خود را در گوشی همراه دیگر نصب کنید میباشد ، این نیز یکی از قابلیت های جذاب دیگر تلگرام میباشد البته در ادامه شما را در مورد مزایای این برنامه بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بهترین ترفند های تلگرام !!! حتما ببینید

تفاوت WhatsApp و Telegram چیست؟

تلگرام یک پیام رسان مبتنی بر cloud است ، به این معنی که تمام پیام ها در همه دستگاه ها فراخوانی می شوند و بنابراین همیشه هماهنگ می شوند. از طرف دیگر ، WhatsApp اطلاعات را در دستگاه مربوطه و نه در سرورها ذخیره می کند.علاوه بر این ، تلگرام ادعا می کند که به طور قابل توجهی سریع تر است و به لطف رمزگذاری ، از امنیت بیشتری نیز برخوردار است. علاوه بر این ، به عنوان مثال ، می توانید تعداد نامحدودی عکس ، فیلم و سایر پرونده ها را ارسال کنید که اندازه هر یک تا ۲ گیگابایت است.

مزایای تلگرام چیست

  • ۱ – پیام رسانی با سرعت بالا
  • ۲ – استفاده از آن کاملا رایگان میباشد
  • ۳ – امکان ارسال ویدیو و همچنین فایل با داشتن حجم ها بسیار بالا
  • ۴ – امکان استفاده از چت مخفی

نکته : برنامه ی تلگرام قابلیت های زیادی را دارد که در این مقاله سعی کردیم ۴ نمونه از بهترین های آن را نام ببریم اگر دوست دارید در مورد تلگرام و قابلیت های جذاب آن بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی آموزش جامع تلگرام سایت کارینا حتما دیدن کنید در این مقاله به صورت کاملا حرفه ای به ترفند های این برنامه پرداخته این هرگر این مقاله را از دست ندهید.

آموزش گام به گام نصب تلگرام روی کامپیوتر

اکنون رسیدیم به مبحث اصلی ینی نصب تلگرام روی کامپیوتر در این قسمت از مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه میتوانید تلگرام خود را روی کامپیوتر نصب کرده و از قابلیت های جذاب آن استفاده ی کامل را ببرید اگر همراه ما باشیید در ادامه به ۰ تا ۱۰۰ این موضوع مهم خواهیم پرداخت.

مرحله ی اول : در مرحله ی اول ابتدا باید برنامه ی تلگرام را دانلود نمایید توجه کنید که نسخه ی اندرویدی این برنامه با کامپیوتر آن بسیار متفاوت است برای دانلود این برنامه میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

دانلود برنامه ی تلگرام

مرحله ی دوم : اکنون که برنامه ی تلگرام را دانلود کردید باید اگر در حالت زیپ قرار دارد آن را خارج کرده و شروع به نصبش کنید در اولین مرحله مانند تصویر زیر باید زبان برنامه را انتخاب نمایید که برای ادامه قصد داریم به چه زبانی پیش بروید که به صورت پیش فرض به انگلیسی قرار گرفته است که میتوانید آن را تغییر بدهید.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

مرحله ی سوم : اگر به عکس زیر توجه کنید گزینه ای با نام NEXT وجود دارد که برای ادامه باید روی آن کلیک کنید.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

مرحله ی چهارم : در این مرحله نیز باید مکانی را برای نصب برنامه ی تلگرام انتخاب نمایید که به عنوان پیش فرض روی درایو C قرار دارد که این مکان به راحتی قابل تغییر است.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

مرحله ی پنجم : در این مرحله نباید هیچ تغییری را انجام بدهید و روی گزینه ی NEXT کلیک کنید.

مرحله ی ششم : در این مرحله نیز باید گزنه ی NEXT را بزنید تا به رمحله ی بعد برود اگر تیک موجود در این صفحه را بزنید برنامه روی صفحه ی دسکتاپ نصب خواهد شد که پیشنهاد میکنیم این تیک را حتما بزنید.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

مرحله ی هفتم : این مرحله نباید کاری را انجام بدهید و فقط باید گزینه ی Install را بزنید تا برنامه شروع به نصب شدن شود.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

مرحله ی هشتم : اکنون کمی حوصله داشته باشیید تا برنامه نصب شود پس از نصب برنامه باید گزینه ای با نام Finish برای شما نمایش داده شود که باید آن را بزنید تا مرحله ی نصب به پایان برسد.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

نکته : شما اکنون به راحتی توانستید برنامه ی تلگرام را نصب کنید اکنون به بخش مهم تر آن ینی اجرای این برنامه رسیده ایم که در ادامه شما را بیشتر در مورد این موضوع اشنا خواهیم کرد.

مرحله ی اول : پس از نصب برنامه ی تلگرام باید آن را اجرا کنید و با گزینه ای با نام Start Messeging برخورد خواهید کرد که باید روی آن کلیک کنید.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

مرحله ی دوم : اکنون باید در این قسمت شماره ای را وارد نمایید که قصد دارید تلگرام آن را داشته باشید و سپس پس از وارد کردن شماره باید گزینه ی Next را بزنید تا بتوانید وارد مرحله ی بعدی شوید.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

مرحله ی سوم : اکنون از سمت برنامه ی تلگرام برای شما کد تایید ارسال خواهد شد که باید ان را در قسمت مشخص شده وارد نمایید تا اکانتتان تایید هویت شود.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

مرحله ی چهارم : اما در این مرحله که مرحله ی پایانی است باید نام و نام خانوادگی خود را در قسمت های مشخص شده وارد نمایید و همچنین یک عکس پروفایل برای اکانت خود در نظر بگیرید ، اکنون اکانت شما ساخته شده است و میتوانید از آن استفاده نمایید.

نصب تلگرام روی کامپیوتر

نکته : پیشنهاد میکنیم با خرید ممبر واقعی ، ممبر های خود را به صورت کاملا واقعی و خودکار افزایش دهید و در همین اول راه اعتبار خوبی برای کانال هایی که دارید به دست آورید.

اگر کد تایید هویت ارسال نشد چی ؟

امنیت برنامه ی تلگرام بسیار بالا میباشد تا از هر گونه خطر و هک هایی که میتواند صورت بگیرد جلوگیری شود به همین دلیل اگر در هنگام نصب تلگرام روی کامپیوتر برای شما کد تایید هویت ارسال نشد ممکن است که ای پی شکا توسط برنامه ی تلگرام مسدود شده باشد این امر به دلیل تکرار بر نصب میباشد ینی شما یک برنامه را چندین بار ممکن است نصب و حذف کرده باشید به همین دلیل مسدود شده اید که برای این کار یا باید از خط دیگری استفاده کنید یا باید از یک سیستم دیگر برای نصب تلگرام استفاده نمایید تا مشکلتان برطرف شود و بتوانید برنامه ی تلگرام را نصب کنید.

پیام ها را با اطمینان و اطمینان ارسال کنید

ارسال پیام همیشه یک فرآیند ایمن نیست. تلگرام رمزگذاری end-to-end را برای ایمن سازی این فعالیت ارائه می دهد.تلگرام از رمزگذاری به پایان استفاده می کند و اطلاعات شما را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد. این بدان معناست که می توانید پیام های خود را با اطمینان ارسال کنید ، زیرا می دانید که این پیام ها بین شما و گیرنده باقی می مانند.این برنامه برای اطلاعات مهم و حساس طراحی شده است تا به طور ایمن منتقل شود. تلگرام از رمزگذاری انتها به انتها استفاده می کند و اطلاعات شما را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد.علاوه بر رمزگذاری ، تلگرام همچنین یک فرآیند تأیید دو مرحله ای دارد تا حریم خصوصی شما را به حداکثر برساند. یک گذرواژه تنظیم کنید ، سپس هر بار که از دستگاه دیگری وارد سیستم می شوید ، می توانید فعالیت مشکوک را پیگیری کنید.

ویژگی های حریم خصوصی به همین جا ختم نمی شود. می توانید برای دوستان یا همکاران تجاری خود یک گپ مخفی ایجاد کنید و به توانایی ترسناک برای مکالمه های تصویری پایان دهید. این نه تنها فوق العاده محرمانه بودن گپ ها است ، بلکه به شما و اعضای این گپ ها سهولت بیشتری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات حساس می دهد.برای معامله محرمانه تر ، هر گونه اطلاعات پرداخت یا حمل و نقل را پنهان کنید. یا از ویژگی تایمر خود تخریب برای از بین بردن پیام ها پس از یک دوره زمانی خاص استفاده کنید. اینها برخی از ویژگیهایی است که تلگرام را به عنوان یک سرویس پیام رسان محبوب برای انجام مشاغل و انجام مکالمات محرمانه تبدیل می کند.تلگرام نیاز به پیام رسانی سریع ، به ویژه از مکان های از راه دور را درک می کند. به همین دلیل است که آنها چندین سرور در سراسر جهان دارند. شما پیامی ارسال می کنید و می دانید که بلافاصله به گیرنده خود می رسد. کارایی تلگرام آن را به یک سرویس قابل اعتماد برای همه کسانی که از آن استفاده می کنند تبدیل می کند.

نحوه نصب تلگرام روی کامپیوتر بدون شماره ممکن است ؟

آیا می خواهید بدانید که آیا این امکان وجود دارد؟ بدون ارائه شماره تلفن ، تلگرام را بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید؟ پاسخ منفی است ، اما همچنین “ترفندهایی” برای دسترسی به سرویس بدون ارائه شماره تلفن واقعی شما وجود دارد.همانطور که مطمئناً می دانید ، این یک سرویس پیام رسان است که لزوماً باید شماره تلفنی را وارد کنید ، بدون آن دسترسی به سیستم عامل امکان پذیر نیست. برای عبور از این “محدودیت” ، می توانید از تعیین شماره تلفن موقت استفاده کنید ، مانند مواردی که در این راهنمای من به شما گفتم. با این وجود ، قطعی نیست که این سرویس ها همیشه کاربردی باشند و یا اینکه توسط سیستم احراز هویت تلگرام پذیرفته شده اند.متناوباً ، شما می توانید یک سیم کارت جدید را فعال کنید ، شاید با یک برنامه نرخ پرداخت بدون هزینه ماهانه ، برای استفاده از تلگرام بدون شماره تلفن شخصی خود: از این لحاظ توصیه می کنم با بهترین راهنمای من مشورت کنید نرخ ، برای پیدا کردن بهترین پیشنهاد و اپراتور مناسب است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا