کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


تلگرام چیست

تلگرام یکی از پر طرفدار ترین برنامه ی شبکه ی اجتماعی میباشد که امروزه با این که در کشور ایران فیلتر شده ولی باز هم طرفداران خودش را دارد و همه یک جورایی از این برنامه ی جذاب برای ارتباط با یک دیگر استفاده میکنند این برنامه خوبی دیگری که دارد این است که هم میتوان در گوشی و هم در کامپیوتر از آن استفاده کرد تلگرام از نظر ارتباطی و درآمد زایی نسبت به سایر پیام رسان ها دارای مزیت رقابتی است زیرا به کاربران امکان می دهد کانال های کاملاً آسان برای ساخت ایجاد کنند. یکی دیگر از مزایای تلگرام این است که هیچ تبلیغی در برنامه وجود ندارد. این باعث جذب مخاطبان تحصیل کرده ای می شود که از آخرین روندهای آنلاین مطلع هستند.در این مقاله قصد داریم به آموزش کسب درآمد از تلگرام را برای شما عزیران به صورت ۰ تا ۱۰۰ و کاملا جامع و حرفه ای آموزش دهیم اگر به دنبال درآمد زایی از طریق این برنامه هستید پیشنهاد میکنم هرگز این مقاله را از دست ندهید.

کانال تلگرام چیست

کانال تلگرام ابزاری در تلگرام برای ایجاد گروه های موضوعی و پخش هرگونه محتوا برای مشترکین است. کانال تلگرام از نظر مفهومی شبیه به گروه فیسبوک است. در آنجا می توانید هر محتوایی را به اشتراک بگذارید – پست ها، متن ها، تصاویر، پیشنهادات ویژه و غیره. تنها تفاوت این است که کاربران نمی توانند محتوا یا پیام های خود را در کانال منتشر کنند. همه نشریات فقط توسط ادمین ها ساخته می شوند، این یک ابزار پخش یک طرفه است. اما مشترکین می توانند پست های شما را مشاهده کنند (شما می توانید ببینید که چند نفر از آنها هر پست را مشاهده کرده اند)، در نظرسنجی ها شرکت کنند و روی پیوندها کلیک کنند.

چگونه از تلگرام پول در بیاوریم

همانطور که میدانید تلگرام یکی از بهترین اپلیکیشن های پیام رسان در سراسر جهان میباشد که چه ایرانی و چه خارجی از ان استفاده میکنند اگر چه مدتی است که این برنامه فیلتر شده است اما کاربران زیادی هستند که از ان استفاده میکنند و هیچ وقت تلگرام را رها نکرده اند این امر شاید به خاطر کیفیت فوق العاده بالای ان میباشد اگر چه فیلتر است ولی همچنان در ان کسب و کار ادامه دارد و خیلی از کاربران از این برنامه برای کسب و کار و فروش محصولاتشان استفاده میکنند و همیشه این سوال را که چگونه از تلگرام پول دربیاوریم را با خود دارند در ابتدا تلگرام برای برقراری ارتباط و یک پیام دهی ساده استفاده میشد ولی با مرور زمان کانال و گروه هایی در ان راه اندازی شدند واینان یک مقدمه ی بسیار عالی بود برای تبلیغ و معروف شدن و این برنامه روز به روز اپدیت های جدید و بهتری برایش صورت گرفت و هر روز بهتر از روز قبل بود و این امر باعث شد که کابرانی به فکر کسب و کار در تلگرام بیفتند که ما وظیفه داریم در این مبحث شما را با آموزش کسب درآمد از تلگرام بیشتر آشنا خواهیم کرد.

این برنامه‌ توسط یک فرد روسی به نام «پاول دوورف» ساخته شده است که دفتر مرکزی آن در شهر برلین قرار دارد اگر کسب در آمد سخت باشد ولی پس یاد گیری ان اینده ی روشنی را میتوانید برای خود رقم بزنید شما میتوانید با تلگرام در خانه کسب درآمد کنید هیچ کار سختی نیز نمیتواند باشد در تلگرام میتوانید فایل هایی با کیفیت و حجم بالایی بارگذاری کنید و همانطور که یک فیلم طولانی را میتوان در برنامه هایی از جمله یوتیوب و اپارات بارگذاری کرد تلگرام نیز به همین صورت بوده و هیچ محدودیتی برای ان در نظر نگرفته شده است مانند اینستاگرام که نتوان فیلم بیش از ۱ دقیقه ای را بارگذاری کرد اینک با ما باشید تا به آموزش کسب درآمد از تلگرام بپردازیم و جواب چگونه از تلگرام پول در بیاوریم را دهیم.

پیشنهاد میکنم از صفحه ی کسب درآمد از طریق اینستاگرام دیدن کنید.

چرا کسب درآمد از تلگرام

این نیز سوالی بسیار واضح میباشد که خیلی از کاربران میگویند چرا کسب درآمد از تلگرام و چرا اینستاگرام نه؟ ولی باید این را گفت اگر کاربر ایرانی اینستاگرام نداشته باشد ولی قطعا تلگرام دارند و میشه گفت حدود یک سوم از کشور ایران تلگرام داشته و از ان استفاده میکنند و هیچ برنامه ای تا به امروز مانند تلگرام موفق نبوده خبر خوش این باره نیز این میباشد که هیچ برنامه ای در ارسال و بارگذاری مطالب مانند تلگرام وجود ندارد ک میتوان با این امار یک کسب درآمد تلگرامی خوب راه اندازی کرد و خبر بد نیز این است که حدود ده درصد از کاربران کل تلگرام در ایران مشغول به کسب درآمد هستند این واقعا یک امار تعجب کننده میباشد ان نیز برای ایرانیان تصور کنید که از شانس بالای شما، پیام رسانی که قدرت کسب درآمد بسیار زیادی دارد، در ایران تا این اندازه فراگیر شده است و شما هنوز هیچ درآمدی از آن نداشته اید!!! هنوز هم میپرسید چرا کسب درآمد با تلگرام ؟اما جای نگرانی نیز ما یک دوره آموزش کسب درآمد از تلگرام که با خواندن ان یک فرد ایده ال با آرزو های بلند خواهید شد و این فرصت را از دست ندهید و به سریعا به مبحث آموزش کسب درآمد از تلگرام بپردازید.

مزایای تلگرام چیست

به بازاریابان اجازه می دهد تا مخاطبان خود را مطلع کنند. این کار با کانال های تلگرام امکان پذیر است. یک کانال عمومی یا خصوصی ایجاد کنید و مشتریان فعلی خود را به عضویت در آن دعوت کنید. عکس ها و فیلم های بیشتری از محصولات خود به اشتراک بگذارید ، تاریخچه نام تجاری خود را به مشترکان بگویید و تیم خود را معرفی کنید. فروش های آتی و پیشنهادهای داغ را به مشتریان اطلاع دهید.

به بازاریابان کمک می کند تا با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنند. گروه های تلگرامی به شما کمک می کنند تا مستقیماً با مشتریان خود تعامل داشته باشید. گروه تلگرام چت است که می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و اعضای گروه شما می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. همچنین می توانید مدیران را برای مدیریت کارآمدتر گروه خود اضافه کنید. با استفاده از یک گروه ، می توانید با پاسخ دادن به سوالات مربوط به محصول یا خدمات خود ، به مشتریان وفادار خود کمک کنید تا به هدایای جدید کمک کنند. گروه های تلگرامی یک فرصت عالی برای ایجاد یک جامعه است.

به مارک ها اجازه می دهد ۲۴/۷ از مشتریان پشتیبانی کنند. اینجاست که چت بات ها وارد عمل می شوند. chatbot یک دستیار آنلاین است که می توانید از آن برای ساده سازی کارهای روزمره استفاده کنید. پاسخ دادن به س FAالات متداول ، رسیدگی به سفارشات و مشاوره با مشتریان در ربات های گپ ، که ۲۴/۷ روز در دسترس هستند ، به آنها اختصاص دهید. به این ترتیب ، تیم پشتیبانی مشتری شما می تواند روی مسائل پیچیده تری کار کند. بدون ارسال مهارت فنی با SendPulse ، یک ربات چت ایجاد کنید و پس از وارد کردن کلمه کلیدی توسط کاربر توسط کاربر وارد کنید ، به عنوان مثال “تحویل” ، “قیمت” یا “بازپرداخت” جریان پاسخ خودکار ایجاد کنید.

به علامت های تجاری اجازه می دهد تا بازدید از یک وب سایت را هدایت کنند. پیوندها را به صفحات فرود خود به اشتراک بگذارید ، مشتریان خود را دعوت کنید تا مجموعه جدید شما را بررسی کنند یا پیوندی را برای بررسی مشتری خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب میزان بازدید شما به صفحات خاص سایت افزایش می یابد.

نحوه کسب درآمد از تلگرام

آموزش کسب درآمد از تلگرام

۱ – ساخت ربات یک ایده ی عالی برای کسب درآمد

چگونه می توان با ربات های تلگرامی درآمد کسب کرد؟

ربات تلگرام چیست؟

اولین روش برای درامد زایی از تلگرام ربات میباشد که درآمد خوبی نیز دارد که بنده سعی داشتم در این مقاله با موضوع آموزش کسب درآمد از تلگرام به ان بپردازم .در حقیقت ، این یک حساب تلگرام است که توسط نرم افزار مدیریت می شود و نه یک شخص.ربات های تلگرام به این اپلیکیشن برتری رقابتی نسبت به پیام رسان های دیگر می دهند. در واقع ، ربات ها می توانند برای بسیاری از اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند و می توانند هنگام ارتباط با مشتریان ، کار زیادی را برای بازاریابان صرفه جویی کنند. علاوه بر این ، ربات های تلگرام می توانند :

  • پشتیبانی مشتری در زمان واقعی
  • آموزش دادن
  • اشتراک اطلاعات
  • به تحقیق کمک می کند
  • وقایع خاص را به کاربران یادآوری کنید.
  • انتشار؛
  • ادغام با سایر خدمات ؛
  • برنامه

۶ مشخصات یک ربات تلگرامی عالی

  • یک ربات خوب کاربر پسند است ، منوهای قابل فهم و یک رابط کاربری ساده دارد.
  • ارتباط با chatbot ارتباط ۱-۱ را تقلید می کند.
  • ربات محتوای ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • مشتریان شما می دانند که آنها با یک ربات ارتباط برقرار می کنند ، نه با یک شخص.
  • دنباله ای از پیام ها به خوبی توسعه یافته است که به آشکار کردن علایق و مسائل کاربر کمک می کند
  • لمس انسانی به ربات شما وجود دارد و حتی حس شوخ طبعی را نشان می دهد.

پیشنهاد میکنم از صفحه ی آموزش جامع تلگرام (سیر تا پیاز) دیدن کنید

۲ – راه اندازی کانال فروشگاهی

یکی دیگر ازروش هایی که ما در دوره ی آموزش کسب درآمد از تلگرام برایتان بازگو خواهیم کرد کانال فروشگاهی میباشد اگر محصولات خاصی را ارائه میکنید میتوانید از کانل های تلگرام استفاده کنید شما با این کار محصولات خود را بین دیگران معرفی کرده اید کافیسا نام کاربری خود را روی محصولات یا برند های خود بنویسید این یک تیبلغ فوق العاده میباشد که تاثیر ان را نیز خواهید دید زیرا اگر نام کاربری شما را کاربری داشته باشد و حتی اگر از کانال خبری نداشته باشد با سرچ ای دی شما در قسمت جست و جوی تلگرام میتواند شما را پیدا کند و ارتباط بر قرار کند در کانالاتان میتوانید محصولات خود را در قالب تصویر و ویدیو بسازید و در کانالتان انتشار کنید در تولید محتوا باید طوری باشد که کاربر پس از خواندن ان از ان خووش بیاید سعی نکیند بامتن های طولانی کیفیت را از بین ببرید سعی کنید متنی بنویسید که به کار کار بر بیاید و برایش خسته کننده نباشد.

۳ – راه اندازی کانال تبلیغات

همان طور که میدانید کانال های تلگرام هم برای افزایش رتبه وهم افزایش ممبر به تبلیغ نیاز دارند زیرا انان میخواهند از طریق تلگرام یک کسب درآمد راه اندازی کنند ولی تلگرام با برنامه های دیگری از جمله اینستاگرام کاملا متفاوت است زیار فضای ان بسته است و تا کاربری ایدی کانال را نداشته باشد نمیتواند در آن عضو شود پس میتوان گفت تبلیغات در تلگرام از اهمیت بالایی برخوردار است اکثر کانال هایی که به صورت فروشگاهی هستند در کانال هایی مانند علمی ، خنده دار ، سرگرمی تبلیغ میشوند زیرا چنین کانال هایی به دلیل این که نیاز کاربر را برطرف میکنند کمتر کسی پیدا خواهد شد که لفت بدهد پس شما نیز میتواند یک کانال سرگرمی پیدا کنید و از ان درخواست تبلیغ داشته باشید چنین روشی تاثیر خوبی برای هم فروش و افزایش ممبر دارد اگر مهارت خاصی برای مثال در ضمینه خوانندگی دارید میتوانید یک کانال تاسیس کرده و سپس بعد از افزایش ممبر های ان از خود و صدای خود برای کاربان خود یک پست به اشتراک بگذارید و سپس پس از شروع به تبلیغ کنید این روز های خنده و سرگرمی در همه ی جای فضای مجازی چه در تلگرام و همچننین در فیسبوک واینستاگرام بسیار رواج پیدا کرده است شما با پیدا کردن چنین کانالی و با پرداخت هزینه ای میتوانید کانال و برند خود را تیلبغ کنید در این صورت کسب و کار شما پس از معروف شدن افزایش خواهد یافت و پس باید گفت که تبلیغ در فضای مجازی بی تاثیر نیست.

۴ – راه اندازی کانال آموزشی

یکی دیگر از روش هایی که ما در دوره ی آموزش کسب درآمد از تلگرام برایتان خواهیم گفت راه اندازی یک کانال آموزشی میباشد.اگر در یک کار هنر خاصی دارید و یا در یک شغلی مهارتی دارید مبتوانید از تلگرام استفاده کنید و شروع کنی به کسب درآمد و برای کاری که انجام میدهید پولی دریافت کنید برای مثال اگر زبان انگلسی قوی دارید میتوانید با راه اندازی یک کانال اموزشی خود را برای دیگران معرفی کنید و به کسب درآمد خود در تلگرام رونق بدهید شما کافیست یک کانال تاسیس کنید و سپس پس از ان که ممبر هایی را اد کردید شروع به فعالیت کنید برای مثال فیلم های آموزشی بسازید که کاربران بتوانند به وسیله ی این فیلم آموزشی زبان خود را تقویت کنندو همینطور بهترین راه برای این که ممبر های خود را افزایش دهید خرید ممبر برای تلگرام میباشد شما با این کار هم در هزینه و هم در وقت که مهم ترین چیز است صرفه جووی کرده اید البته با تبلبغ نیز میشود ممبر هایی را افزایش داد ولی هزینه ی بالایی دارد.

۵ – ساخت گیف تبلیغاتی برای تلگرام

گیف یک فرمت بسیار مفید برای ذخیره ی تصاویر و ویدیو میباشد که حجم بسیار کمی دارند بنابراین چون حجم دانلود کمتری نسبت به ویدئو دارد و درعین‌حال برای انتقال پیام، قدرت آن نسبت به تصاویر و بنر بیشتر است، کاربردهای زیادی برای شرکت‌های تجاری دارد بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده و خدماتی برای تبلیغات محصولات خود به موشن‌گرافی و تبلیغات گیف نیاز دارند انتشار این نوع محتوا می‌تواند در کانال‌های مختلف تلگرامی انجام شود. برای اینکه بتوانید از طریق تلگرام پول دربیاورید، باید یکی از راه‌های تولید گیف و یا موشن‌گرافی را یاد بگیرید.

برخی از نرم‌افزارهای گرافیکی همین کار را انجام می‌دهند. تنها کافی است نحوه‌ی کار با این نرم‌افزارها را یاد بگیرید. برای یادگیری بهتر است به شرکت‌های تبلیغاتی و بخش آموزش آن‌ها مراجعه کنید. برخی از این شرکت‌ها به افراد مستعد و علاقه‌مند نحوه‌ی طراحی گیف و موشن‌گرافی را آموزش می‌دهند. برای مثال یک شرکت عرضه‌کننده‌ی پوشاک، برای معرفی کامل خود و محصولاتش به بازار باید یک ویدئو طراحی کند. ویدئوها حجم بالایی دارند و از سوی دیگر هزینه‌ی ساخت یک فیلم تبلیغاتی بالاست. پس شما می‌توانید برای این شرکت یک موشن‌گرافی یا یک گیف طراحی کنید. برای ساخت گیف می‌توانید از روش انیمیشن استفاده کنید. سپس تمامی محصولات، برند، لوگو، لینک تلگرام و آدرس شرکت را در آن قرار دهید. با این روش تبلیغات، دستمزد بالایی دریافت می‌کنید. درعین‌حال به بازیگر، کارگردان و فیلم‌بردار هم نیاز ندارید.

۶ – از تلگرام برای تبلیغات وب ‌سایت و اینستاگرام استفاده کنید

خیلی از کاربران اینستاگرام که در ضمینه ی کسب و کار فعالست دارند یا کسانی که وب سایت دارند نمدانند که چگونه باید تبلیغ انجام دهند بهترین را برای تبلیغ چنین مواردی تلگرام میباشد به این صورت لینک وب سایت یا صفحه ی اینستاگرام خود را در کانال و گروه های تلگرام انتشار دهید بسیاری از کاربران روزانه چندین بار تلگرام خود را چک میکنند و برای ان وقت زیادی میگذارند اما همین کاربران وقت کمتری را دارند برای رفتن به اینترنت و صفحه ی وب سایت شما به وسیله ی یک کانال تلرامی میتوانید این افراد را به سمت وب سایت خود بکشانید فقط کافیست در کانال مورد نظر یک تصویر یا بنر از وب سایت خود ارسال کنید و در زیر ان نیز یک منم ۱۰۰ کلمه ای در مورد کارتان بنویسید باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که این متن شما باید به قدری کیفیت داشته باشد و خوب نوشته باشید که کاربر را به سمت خود بکشد و سعی نکنید با متن های طولانی کاربر را ازار دهید

۷ – ایجاد کانال سرگرمی

شاید به نظر شما ایجاد یک کانال سرگرمی بسیار راحت و اسوده باشد زیرا امروزه اکثر کاربران تلگرام یک کانال سرگرمی دارند و دیگر نیازی به کانال دیگر نیست ولی اشتباه شما در این است که فکر میکنید اسان است درست است که بازار چنین کانالی بسیار داغ و شلوغ میباشد اما اکثر کاربران همین فکر را میکنند که دیگر سرغ چنین روشی نمیروند و به این صورت رقابت در این زمینه مقداری سخت و دشوار میشود اگر میخواهید چنین کانال تاسیس کنید و در زمینه ی سرگرمی فعالیت داشته باشید باید به دنبال یک تفاوت باشید یک مزیت رقابتی؛ چیزی که شما را در ذهن مخاطب متمایز سازد. در ایران هم کانال‌های مشابهی وجود دارد که ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. به عنوان مثال طراحی تصویری تمامی پست‌ها را خودشان انجام می‌دهند، یا از عکس‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنند یا همان عکس‌های عادی را با کَپشِن‌های (متن زیر عکس) منحصربه‌فردی منتشر می‌کنند. تمام اینها نیاز به وقت و زمان زیادی دارد. برای اینکه بخشی از بازار سرگرمی کانال‌های تلگرام را به خود اختصاص دهید باید یک ویژگی خاص برای کانال‌تان خلق کنید و شاید در این راه نیاز باشد از کمک افراد با استعداد دیگری نیز کمک بگیرید. در کانال‌های سرگرمی هم می‌توانید تاحدودی تخصصی‌تر کار کنید؛ به عنوان مثال اگر می‌خواهید در زمینه‌ی موسیقی فعالیت کنید، بهتر است کانال‌هایی جدا با دسته‌بندی‌های متفاوت براساس زبان، ملیت یا سبک موسیقی داشته باشید.

۸ – ایجاد گروه بهترین روش کسب درآمد از تلگرام

بهترین روشی که ما در دوره آموزش کسب درآمد از تلگرام پیشنهاد میکنیم ، گروه تلگرام میباشد زیرا در آن میشود با کاربر ارتباط بهتری داشت کافیست یک گروه تلگرامی تاسیس کنیم سپس پس از ان که گروهمان را تاسیس کردیم فکر افزایش ممبر های ان باشیم که خرید ممبر برای تلگرام بهترین روش برای افزایش و بالا بردن ممبر ها میباشد به این صورت دیگر هیچ کاربری مشکل ممبر را نخواهند داشت که میتوانید از خرید ممبر برای گروهتان از وبلاگ ما نیز استفاده کنید گروه های تلگرامی به دلیل این که میتوان در ان چت کرد امروزه برای کاربرانی در زمینه ی کسب درآمد فعالیت دارند بسیار مفید و کارامد بوده است چنین کاربرانی میتوانند مشتری های خود را در گره های تلگرامی با تبلیغ پیدا کرده و با او ارتباط برقرار کند و نیازش را برطرف کند مزایای ممبر های گروه نسبت به ممبر های کانال همین ارتباط مستقیم داشتن با کاربر میباشد.

۹ – کسب درآمد از طریق فروش ممبر

فروش ممبر یکی از پر درآمد ترین شغل هایی است که ما در دورهآموزش کسب درآمد از تلگرام به ان پرداخته ایم ممبر در تلگرام حرف اول را میزند و هیچ کانالی بدون ممبر ممکن نیست ممبر هم برای کسب اعتبار لازم هست و هم اعتماد کاربران شاید تا به حال دیده باشید خیلی از کانال ها ممبر های زیادی دارند ولی در عوض هیچ بازدیدی برای پست هایشان وجود ندارد شما میتوانید چنین اشخاصی را پبدا کرده و برایشان فروش ممبر و بازدید را پیشنهاد کنید و در عوض ان که برایش بازدید یا ممبری زدید پولی دریافت کنید این روش واقعا یک روش ایده الی میباشد زیرا مدیران کانال های بزرگ و تازه تاسیس به ان نیاز شدیدی دارند برای موفق شدن شما نیز میتوانید از این فرصت استفاده ی کامل را ببرید شما حتی میتوانید مقاله های وبلاگ ما را که در مورد خرید ممبر تلگرام , خرید ممبر فیک و خرید ممبر واقعی میباشد را مطالعه کنید که به صورت جامع (۰تا۱۰۰)توضیح داده شده است استفاده کنید و اگر باز مشکلی در این باره داشتید با قسمت پشتیبانی میتوانید هماهنگ کنید تا مشکلاتان را رفع کنیم.

۱۰ – کسب درآمد از پروکسی تلگرام

یکی دیگر از بهترین روش های پول ساز که ما در دوره آموزش کسب درآمد از تلگرام به ان اشاره داریم پروکسی تلگرام میباشد شما میتوانید از این روش به چندین صورت کسب درآمد کنید ولی برای ساخت ان هم هزینه بر است و هم مقداری به دانش نیاز دارد شما میتوانید در تلگرام خود یک کانال تاسیس کنید که فعالیت ان اشتراک گذاری پروکسی تلگرام باشد وچندین پروکسی ایجاد کنید و در جاهای مختلف ان را پخش کنید و کانال اسپانسرینگ پروکسی رو هم کانال خودتون رو بگذارید. بعد از افزایش کاربران پروکسی تان شما شاهد این هستید که ممبر های کانالتون بالا میرود و بسیار ساده دارید دارید ممبر جذب میکنید. حالا سوال اینجاست چگونه از این پروکسی استفاده کنیم و کسب در امد کنیم به راحتی و با استفاده از روش های زیر :

  • ۱ – زمانی که ممبر های کانالتان افزایش پیدا کرد و اعتبار خوبی به دست اوردید میتوانید تبلیغ کنید ینی بنر دیگران را در کانال خود بگذارید و در ازای این کار پولی دریافت کنید که این روش برای کانال هایی که ۱میلیون ممبر دارند برای هر بنر ۱ میلیون مبلیغ دریافت میکنند میشه گفت درآمدی بیش از یک دکتر و پرستار
  • ۲ – شما میتوانید پروکسی کاربران دیگر را در کانال خودتان بگذارید و در ازای این کارتان پولی دریافت کنید
  • ۳ – شما میتوانید پروکسی هایی که ساختهاید را اجاره بدید یا حتی بفروشید که قسمت سود دهی همین قسمت میباشد که در امد فوق العاده بالایی داره

۱۱ – از طریق بازاریابی وابسته درآمد کسب کنید

این یکی از ساده ترین و بهترین راه برای کسب درآمد از تلگرام است. بازاریابی وابسته در واقع تبلیغ و فروش محصولات یک شرکت خاص و دریافت پورسانت از هر محصولی است که می فروشید.بنابراین ، چگونه شروع به کار کنیم؟

به برنامه های وابسته وب سایت های مختلف بپیوندید و یک کانال غنیمت ، پیشنهاد و معاملات در تلگرام ایجاد کنید. سپس محتوای منظم را در آن ارسال کنید. مقاوم باش.چه کسی نمی خواهد محصولات را با نرخ ارزان دریافت کند؟ هزاران معامله وجود دارد که می توانید روزانه در وب سایت های آمازون ، Flipkart ، Myntra و غیره مشاهده کنید. شما می توانید چندین دسته از محصولات را انتخاب کنید.در این وب سایت ها وابسته شوید و پیوند وابسته خود را ایجاد کنید و پیوندهای محصول را در کانال تلگرام خود به اشتراک بگذارید.هنگامی که مشتری بر روی لینک شرکت شما کلیک می کند و در مدت ۲۴ ساعت از وب سایت خود ، آن محصول یا هر محصول دیگری را خریداری می کند ، کمیسیون دریافت می کنید.

نحوه فروش در تلگرام

اگر محصولاتی دارید که دوست دارید آنان را بفروشید و از شر آنان خلاص شوید همانطور که گفته شد تلگرام بهترین زمینه برای درآمد زایی میباشد و کاربران بسیار زیادی نیز هستند که از طریق همین فروش محصولاتی که خودشان دارند درآمد خوبی کسب میکنند شما از طریق فروش در تلگرام نیز به راحتی میتوانید این کسب درآمد را برای خودتان رقم بزنید برای مثال اگر محصولاتی همچنون لوازم آرایشی که مشتری های زیادی نیز هستند که به این محصول نیاز دارند به راحتی میتوانید یک کانال ایجاد کرده و محصولات لوازم آرایشی خودتان را به فروش بگذارید و از این طریق به کسب درآمد خواهید رسید تلگرام با وجود این که در ایران فیلتر میباشد ولی باز هم کاربران بسیار هستند که از تلگرام استفاده میکنند شما نیز همانند آنان میتوانید کانالی ایجاد کرده و کارتان را شروع کنید سعی کردیم در این مقاله با موضوع آموزش کسب درآمد از تلگرام به نحوه فروش بپردازیم اگر در این زمینه هنوز مشکلی دارید پیشنهاد میکنیم از صفحه ی افزایش فروش در تلگرام حتما دیدن کنید در این مقاله به نحوه فروش در تلگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ پرداخته شده است پیشنهاد میکنیم هرگز این مقاله را از دست ندهید.

چگونه اعضای تلگرام را به درآمدزایی می رسانیم؟

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

یکی از روش های مفید و اساسی برای ان که اعضای تلگرام خود را به درامد زایی برسانیم که بنده سعی کرده ام در آموزش کسب درآمد از تلگرام به ان بپردازم این است که مطالب خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید که ساده ترین راه برای بدست آوردن اولین مشترکین کانال. شما می توانید کانال یا پیوند گروه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید ، آنها آن را با دوستان خود و غیره به اشتراک می گذارند. به این ترتیب می توانید ۵۰-۱۰۰ عضو اول خود را کاملاً رایگان دریافت کنید. یا می توانید ۲۰۰ عضو اول را از طریق مخاطبین تلگرام خود به صورت دستی اضافه کنید – دوستان و خانواده خود را به کانال تلگرام خود بیاورید.

تبلیغ صلیب

تبلیغات متقابل را با سایر کانال های تلگرام انجام دهید. این بدان معنی است که شما می توانید پست های تبلیغاتی را با سایر سرپرستان مبادله کنید. هزینه ای ندارد ، اما در آغاز کار بسیار سخت خواهد بود. برای انجام تبلیغات متقابل ، باید حداقل ۲۰۰۰ عضو در کانال خود داشته باشید. در غیر این صورت سایر مالکان و سرپرستان علاقه ای به تبلیغ محتوای آنها در کانال تلگرامی شما نخواهند داشت.

تبلیغ در شبکه های اجتماعی

می توانید لینک کانال تلگرام خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. و منظور ما فقط فیس بوک نیست. منابع و انجمن های زیادی برای هر موضوع ممکن وجود دارد. به عنوان مثال ، شما یک کانال با نکات شرط بندی در هند دارید. می توانید به دنبال تالارهای گفتگوی معروف وب سایت ها باشید. یا می توانید به Quora بروید و س questionsالات مرتبط را از کاربران در سراسر جهان جستجو کنید. با لینک کانال تلگرام خود پاسخ محکمی بنویسید. و مطمئن باشید بسیاری از کاربران با گذشت زمان آن را مشاهده خواهند کرد. به غیر از انجمن ها ، Quora ، شبکه های اجتماعی جذاب و فیس بوک ، می توانید به کاتالوگ های تلگرام نزدیکتر باشید. طیف وسیعی از وب سایت ها وجود دارند که از کانال های تلگرامی بهره می برند. آنها پیوندها را بر اساس مضامین تقسیم کرده و به صورت رایگان ارسال می کنند!

تبلیغات پولی

تبلیغات را بخرید و کانال یا پیوند گروه خود را در کانال های دیگر ارسال کنید. این سرمایه گذاری از شما می گیرد ، اما در عوض کاربران فعال دریافت می کنید. اما ممکن است مشکلی وجود داشته باشد ، همین تبلیغات در کانال های مختلف می تواند ۵۰۰ مشترک جدید یا فقط ۱… یا حتی ۰ عضو برای شما به ارمغان بیاورد. شما هرگز نمی دانید ، این یک تجارت خطرناک است. قبل از ورود به تبلیغات پولی باید تحقیق کنید. آنچه باید به آن توجه کنید: اندازه کانال ، پویایی رشد آن ، میزان مشاهده ، منشا اعضا ، تعداد دفعات انتشار پست های پولی.

خرید اعضا

سرویس هایی وجود دارند که اعضای واقعی و فعال کانال های تلگرامی را ارائه می دهند. این سریعترین راه برای به دست آوردن مشترکان و تقویت کانال است. شما می توانید در طی یک روز یا حتی سریعتر ۱۰۰۰ عضو بگیرید! معمولاً هزینه نتیجه را می پردازید. اگر ۱۰۰۰ عضو می خواهید ، مطمئن باشید که همه آنها را خواهید گرفت.

اما مراقب باشید و رباتها را خریداری نکنید. ربات ها برای تعداد عالی هستند و بسیار ارزان هستند ، اما این اعضای غیرفعال هستند ، که با کانال شما ارتباط برقرار نخواهند کرد … و با گذشت زمان خطر از دست دادن همه آنها وجود دارد زیرا تلگرام کاربران جعلی را حذف می کند. اگر اعضای واقعی خود را از یک شرکت معتبر خریداری کنید این اتفاق نمی افتد.

به یاد داشته باشید ، تلگرام از نظر درآمد فقط در حال رشد است ، شانس خود را برای یافتن جایگاه خود و کسب درآمد آنلاین از دست ندهید!

مشکلات کسب درآمد از تلگرام

مشکلات احتمالی مرتبط با کسب درآمد در کانال تلگرام:

  • برای تماشای فیلم ها و پست ها هیچ مبلغی پرداخت نمی شود – راه حل مشکل حذف ربات و اضافه کردن دوباره آن برای از بین بردن خرابی الگوریتم های آن است.
  • هیچ تجمع وجوهی برای اشتراک وجود ندارد – برای این کار شما باید پیام های جدیدی را درخواست کنید و چند ساعت صبر کنید تا کانال ها و سوابق جدید در سیستم ظاهر شوند.
  • انتخاب یک موضوع نامناسب برای مدیریت کانال – برای اینکه مشترکان جدید داوطلبانه به حساب دسترسی پیدا کنند ، باید آن را با محتوایی پر کنید که نه تنها جالب است ، بلکه منحصر به فرد است. لازم است ، در صورت امکان ، چنین موضوعی را انتخاب کنید که هنوز در مورد آن بحث و ضرب و شتم نشده است. در عین حال ، دانش توسعه دهندگان باید در سطح متخصصان این صنعت باشد.
  • درآمد خودکار در کانال تلگرام با کمک ربات هایی که پرداخت روزانه را تضمین می کنند می تواند به طلاق تبدیل شود. حتی ربات هایی که نظرات مثبت زیادی دارند می توانند به عنوان طعمه ماهیگیری در کف استفاده شوند. شما فقط باید ربات های اثبات شده را برای تبلیغ انتخاب کنید.

نکات پاداش کسب درآمد از تلگرام

برای کسب درآمد از تلگرام هیچ محدودیت خاصی وجود نخواهد داشت شما میتوانید روش هایی را که در بند های گذشته گفته شد و هرچه در ذهن خود دارید را امتحان کنید برای مثال یکی از دوستان من کانالی در مورد فیلم ایجاد کرده و هر فیلمه جذابی که در فضای مجازی همچنون اینستاگرام ، روبیکا میبیند را دانلود کرده و بعد از انجام تغییراتی در کانال خود منتشر میکند او اکنون برای خود ۱۰ هزار مشترک را به راحتی جذب کرده و میتواند اکنون اولین قدم را برای کسب درآمد از تلگرام که از طریق تبلیغات است را انجام بدهد،بنابراین ، انگیزه اصلی من برای به اشتراک گذاشتن این مثال این است که به شما این باور را بدهم که همچنین می توانید مسیر خود را برای کسب درآمد از تلگرام ایجاد کنید.شما به زمان و یک پشتکار قوی نیاز خواهید داشت که هرگز راه رفته را برنگردید و منتظر باشید که قطعا در کارتان موفق خواهید شد.این مورد نکات اساسی و پاداش درآمد زایی از تلگرام بود که سعی کردیم در این مقاله با موضوع آموزش کسب درآمد از تلگرام به آن نیز بپردازیم.

سخن آخر

با رعایت یک سری نکات مهم و تلاش های زیاد میتوانید یک کانال یا گروه خوب برای کسب درآمد از تلگرام تاسیس کنید سعی کنید برای افزایش ممبر های کانال یا گروهتان از روش های غیر معقول استفاده نکیند با این که ممبر های در تلگرام حرف اول را میزنند ولی سعی کنید از فکرتان استفاده کنید روش هایی مانند تبلیغ و خرید ممبر برای تلگرام بهترین روش ها برای افزیشا ممبر میباشند سعی کنید نکاتی که به اشتراک میگذارید کیفیت بالایی داشته باشند و همانطور که گفیتم سعی نکیند با مطالب تکراری وزیاد کاربر را ازار دهید در مواردی که فروش از طریق شما صورت می‌گیرد، تأثیرِ مشتری‌مداری، سرعت پاسخگویی، نحوه‌ی برخورد،‌ سرعت ارائه‌ی کالا و خدمات و … را دست کم نگیرید. مهم نیست چه تعدادی از افراد عضو کانال یا گروه شما هستند، مهم این است که این افراد برای برطرف‌سازی نیازشان به سراغ شما می‌آیند و تعداد زیادی از آنها بالاخره خرید می‌کنند و اگر مشتری‌مدار خوبی باشید، این افراد مشتریان وفاداری تبدیل می‌شوند که برای شما تبلیغات دهان‌به‌دهان انجام می‌دهند و شما را به دوست و آشنا معرفی می‌کنند.امید وارم از مقاله ی اموزش کسب درآمد از تلگرام نهایت استفاده را برده باشید و برای خود یک نمونه کسب درآمد راه اندازی کرده باشید.منتظر کامنت های شما هستیم.

سوالات متداول

۱ – اگر در بین را به مشکل برخوردیم و ندانستیم چه باید کنیم میتوانیم ا شما به عنوان راه نما استفاده کنیم

قطعا و صد در صد تیم پشتیبانی ما تما ایا هفته و ۲۴ ساعته پیخ گوی سوالات شما عزیزان میباشد تا هیچ مشکلی برایتان پیش نیاید اگر به مشکلی برخوردید کافیست از قسمت پشتیبانی با ما همانگ کرده تا شما را در ضمینه ی کسب در امد از تلگرام راهنمایی کنیم

۲ – آیا روش های کسب درآمد در این پکیج واقعی است یا فقط یک شیوه کانال زدن و کسب درآمد از تبلیغات رو میگه؟

باید گفت مهم ترین چیز برای کسب درآمد و پیشرفت در ان درست تبیلغ کردن میباشد زیرا کانال تازه تاسیس نه اعتباری دارد و نه کسی در ان میماند شما به وسیله ی تبلیغ میتوانید کانال خود را ارتقا دهید تا اعتبار کسب کنید و بدون تبلیغ این مسیر ممکن نیست ولی تمام گفته هایی که گفته شده است برای کسب در امد از تلگرام واقعی بوده و هیچ صورت به گونه ای نیست که یک کانال تاسیس کنید همچنین میتوانید با پشتیبانی هماهنگ گرده تا بهترین روش افزایش ممبر و ارتقا ی کانال را برایتان باز گو کنند.

۳ – برای شروع کسب درآمد از تلگرام به چقدر هزینه نیاز هست

هیچ ! شما برای شروع کسب درآمد تلگرامی به هیچگونه سرمایه مالی نیاز ندارید.

۴ – در آمد ابتدایی و همچنین سقف در آمد این پکیج چقدره ؟

کسب درآمد از طریق تلگرام کاملا بستگی به شما دارد. تلاش بیشتر، در آمد بیشتر. در واقع هیچ گونه سقفی برای کسب در آمد از طریق تلگرام وجود ندارد. چندین مثال موجود و زنده ایرانی در پکیج همراه با شواهد کامل ذکر شده که در آمدی بالغ بر ماهانه ۳۰ میلیون تومان دارند. شما هم با کمی پشتکار می توانید به بیشتر از آن دست یابید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rezaahmadi
rezaahmadi
2 سال قبل

عالیه من ی کانال زدم ممبر هاشم از همین وب سایت خریدم عالی بودن بازدید خوبیم داشتن واقعا ممنونم

mohamd reza naderi
mohamd reza naderi
3 سال قبل

عالیه . واقعا باید احسنت گفت به این مقاله ای که در مورد در آمد زایی از تلگرام نوشتید

ali azari
ali azari
3 سال قبل

سلام ببخشید شما بین این مواردی که بهشون اشاره کردید کدوم یکیشو بهتر و بیشتر پیشنهاد میکنید ممنون میشم اگر بگید

Donya
Donya
3 سال قبل

سلام
من مشکل حذف اکانت اینستاگرام دارم چطور میتونم باهاتون در ارتباط باشم واس رفع مشکل🧐🧐

7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا