کارینا

شماره تماس: 09134839840

ربات افزایش کیفیت فیلم⚡ (هوش مصنوعی AI)

قابلیت هوش مصنوعی این بار به افزایش کیفیت فیلم هم رسید، هوش مصنوعی AI که امروزه زبان زد عام و خاص شده این بار قابلیت هایی را برای بالا بردن کیفیت فیلم ارائه داده که در این مقاله قصد داریم این مورد را باهم بررسی کنیم، پس اگر به دنبال راهی برای بالا بردن کیفیت فیلم های خود به صورت رایگان هستید بهتر است همراه ما باشید تا به معرفی بهترین ربات افزایش کیفیت فیلم بپردازیم.

در مقاله ربات افزایش کیفیت عکس سعی کردیم بهترین موارد را معرفی کنیم تا کاربران بتوانند به خوبی از این قابلیت استفاده کنند؛ اکنون در این مقاله نیز ربات هایی را معرفی میکنیم که تست شده هستند و به راحتی میتوانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد ممکن بالا ببرید.

همانطور که گفته شد با ربات های هوش مصنوعی میتوانید به راحتی کیفیت ویدیوهای خود را بالا ببرید؛ اما این ربات ها کدام هستند؟

CyberLink PowerDirector نرم افزاری که در زمینه ویرایش و تدوین فیلم، نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از قسمت‎ها به کاربران امکانات کامل‎تری را ارائه دهد.
از قابلیت های این نرم افزار باید به این صورت بیان نمود که این ابزار به مانند یک واسط عمل می کند. یعنی کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده ، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیت فوق العاده بالا ذخیره می کنند.

قابلیت‌های نرم افزار

  • قابلیت Capture کردن از انواع دستگاه های قابل حمل و انواع دوربین های فیلم برداری
  • خروجی گرفتن از Capture ها با بهترین کیفیت ممکن نظیر AVCHD, MPEG-2 HD, WMV-HD
  • ساخت منوهایی فوق العاده حرفه ای اما بسیار ساده برای ویدوئو دی وی دی
  • پشتیبانی از صدای بسیار با کیفیت دالبی دیجیتال
  • سرعت بسیار بالا در رندر کردن فیلم

دانلود برنامه CyberLink PowerDirector

برنامه بعدی، برنامه AI Video Enhancer است که برای اندروید طراحی شده است، با استفاده از این برنامه به راحتی و کاملا رایگان میتوانید کیفیت فیلم های خود را چند برابر کنید، به یاد داشته باشید با وجود این که رایگان است برای دریافت قابلیت های بهتر و بیشتر این برنامه باید نسخه پرو ان را تهیه کنید.

‏با استفاده از این ربات هوش مصنوعی ویدئوهای سلفی را با کیفیت بهتر ارتقا دهید، ویدیو را رفع تار کنید تا ویدیوی با کیفیت بهتر دریافت کنید، ویدیوی بزرگ‌تر کنید و با تقویت‌کننده ویدیوی AI، ویدیو را با کیفیت HD ایجاد کنید.

دانلود برنامه AI Video Enhancer

این برنامه یکی از بهترین و معروف ترین برنامه های هوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت یک ویدیو است.

این نرم‌افزار می‌تواند ویدیوهای شما را با عملکردی قابل قبول حداکثر تا رزولوشن ۸K بزرگ کند. با این برنامه کاربر می‌تواند محتوای ویدیویی کم‌کیفیت (SD) را با افزایش در کیفیت به کیفیت بالا (HD) ارتقا دهد.

نرم‌افزار Topaz Video Enhance تنها محصولی است که از یادگیری هوش مصنوعی برای بهینه سازی جزئیات استفاده می‌کند تا محتوای اولیه نمایی واقعی داشته باشد. کیفیت ویدیوی خروجی این نرم‌افزار از هر محصول مشابه دیگری در بازار بالاتر است.

دانلود برنامه Topaz Video Enhance AI

برنامه بعدی که قصد داریم به عنوان یک ربات افزایش کیفیت فیلم به آن اشاره ای داشته باشیم، برنامه YouCam Videoاست که برای اندروید طراحی شده است.

با استفاده از برنامه میتوانید تمام کیفیت تمام ویدیوهای خود را بالا ببرید. نسخه اصلی این برنامه فقط در گوگل پلی وجود دارد که از طریق لینک زیر قابل دانلود است.

دانلود برنامه YouCam Video

برنامه YouCam Video، ربات هوش مصنوعی بعدی برای بالا بردن کیفیت های فیلم است که برای کاربران اندروید طراحی و پیاده سازی شده است.

YouCam Video یک برنامه نوآورانه برای ویرایش ویدیو است که با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای ارائه طیف وسیعی از ابزارهای بهبود ویدیو، از جمله تنظیمات وضوح، روشن‌کردن و اشباع رنگ، به شما امکان می‌دهد فیلم خود را به یک شاهکار با کیفیت بالا تبدیل کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دانلود برنامه YouCam Video

در نتیجه

کیفیت فیلم های خود را بالا ببرید بدون آن که هزینه ای کنید، برای بالا بردن کیفیت ویدیو ابزارهای زیادی وجود دارد که در این مقاله سعی کردیم به ۵ ربات افزایش کیفیت ویدیو بپردازیم.

با دانلود هر برنامه میتوانید کیفیت ویدیوهای خود را مانند آب خوردن بالا ببرید؛ از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنیم سری به مقاله ربات تبدیل فیلم به آهنگ تلگرام بزنید تا در این باره نیز اطلاعاتی در مورد قابلیت های هوش مصنوعی کسب کنید.

سوالات متداول

برنامه های زیادی برای اندروید وجود دارد اما برنامه YouCam Video بهترین مورد برای کاربران اندروید است که میتوانید از طریق همین صفحه اقدام با دانلود نمایید.

هر ابزار قابلیت هایی که برای کاربران ارائه میدهد رایگان است اما اگر بخواهید از قابلیت های بهتر استفاده کنید با نسخه پرو هر یک را تهیه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا