کارینا

شماره تماس: 09134839840

تماس با پشتیبانی ایتا | آموزش ارتباط با پشتیبانی

ایتا یکی از بهترین پیام رسان های ایرانی است که حدود ۲۰ میلیون کاربر ایرانی از ایتا استفاده میکند، ممکن است کاربران بنابر دلایلی قصد داشته باشه با پشتیبانی ایتا ارتباط برقرار کنند؛ اما راه های تماس با پشتیبانی ایتا کدام است؟ چند راه برای ارتباط وجود دارد؟

اینان برخی از سوالات کاربران است که در این مقاله قصد داریم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مورد بپردازیم.

راه های زیادی برای تماس با پشتیبانی ایتا وجود دارد اما بنده ۶ را تضمینی را معرفی خواهیم کرد:

  • آیدی ارتباط با ایتا Support@ : برای این که بتوانید از طریق خود ایتا با پشتیبانان ارتباط بر قرار کنید بهتر است این ID را در ایتا سرچ کنید.
  • آیدی گزارش ایتا report@: مورد بعدی report است که برای ارسال گزارش است.
  • آیدی ادمین تبلیغات ایتا admin_et@: این مورد برای درج تبلیغ در ایتا است. اگر دوست داشتید نسبت به افزایش ممبر ایتا اقداماتی را انجام بدهید تبلیغات گزینه خوبی است؛ اما این روش بسیار هزینه بر است به همین دلیل بنده فقط خرید ممبر ایتا را پیشنهاد میکنم.
  • تماس با پشتیبانی ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵: بهترین مورد برای تماس با پشتیبانی ایتا شماره است، سعی کنید از این روش استفاده کرده و مشکل خود را مطرح کنید.
  • سایت پشتیبانی: https://eitaa.com/support: گزینه بعدی، سایت پشتیبانی است که با کلیک روی لینک میتوانید به صورت مستقیم به پشتیبانی ایتا وصل شوید.
  • ایمیل پشتیبانی: (sale@eitaa.com): ایمیل نیز گزینه خوبی برای بر قراری ارتباط است.

راه های زیادی برای تماس با پشتیبانی ایتا وجود دارد که در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به ۷ روش بپردازیم، به یاد داشته باشید اگر از طریق تماس با ایتا به نتیجه ای نگرفتید سعی کنید با آدرس سای ایتا به نشانی: https://eitaa.com/support تماس بر قرار کنید چون ممکن است به دلیل شلوغی و تماس بالا کسی از طریق شماره تلفن پاسخ گو نباشد.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگر ایتا شما نیز در بعضی مواقع قطع است بهتر است سری به مقاله چرا ایتا میزنه در حال اتصال بزنید تا دلیل آن را بفهمید.

سوالات متداول

دراین مورد سعی کنید از طریق سایت یا (ID) Support ارتباط برقرار کنید.

بهترین راه تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ است البته اگر بتوانید ارتباط برقرار کنید، چون با استفاده از تماس بهتر میتوانید سوالتان را مطرح کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا