کارینا

شماره تماس: 09134839840

شماره + ربات پشتیبانی روبیکا ❤️ تماس با ما

اگر به هر دلیلی برای شما مشکلی پیش آمده و قصد دارید با تیم پشتیبانی روبیکا ارتباطی بر قرار کنید راه‌هایی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به آن بپردازیم، اما قبل از ان سوال هایی مطرح کرده‌ایم اول ببینید نیازتان برطرف نمی‌شود؟ اگر با وجود این سوال‌ها باز هم مشکلی داشتید به راحتی می‌توانید با تیم روبیکا ارتباط بر قرار کنید.

در روبیکا، شما می‌توانید کسانی را که شماره موبایل یا تصویر پروفایل شما را می‌بینند، محدود کنید. به بخش تنظیمات اپلیکیشن بروید. از قسمت پیام‌رسان، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید. در بخش حریم خصوصی می‌توانید نمایش شماره موبایل و تصویر پروفایل خود را محدود کنید.

مقاله آموزشی پیشنهادی: چگونه بازدید خود را در روبیکا مخفی کنیم

در فهرست گفتگوهایتان، نام مخاطب مورد نظر را لمس کرده و چند لحظه انگشتتان را روی آن نگه دارید؛ روی منوی سه نقطه ی بالای صفحه بزنید و پاک کردن تاریخچه را انتخاب کنید.

اگر قبلا هنگام فعال‌سازی رمز دومرحله‌ای، ایمیل خود را در برنامه وارد کرده باشید، می‌توانید با انتخاب گزینه فراموشی گذرواژه هنگام ورود به برنامه، رمز را از طریق ایمیل‌تان بازیابی کنید. در غیر این صورت میتوانید با شماره گیری کد دستوری *۹۹۹# و انتخاب گزینه ۲ (پشتیبانی) و مجددا گزینه ی ۲ (غیرفعال کردن تایید دومرحله ای)، رمز دومرحله ای خود را غیرفعال کنید. اگر سیم کارت رایتل دارید لطفا با پشتیبانی روبیکا ۹۹۹۷۷ تماس بگیرید.

مقاله آموزش پیشنهادی: بازیابی رمز دوم روبیکا

به تنظیمات اپلیکیشن بروید. از بخش پیام‌رسان، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید. در بخش حریم خصوصی، می‌توانید از طریق گزینه‌های پیوستن به گروه‌ها و کانال‌ها و پیام‌های هدایت‌شده، این موارد را مدیریت کنید.

کنترل والدین یکی از امکانات کاربردی و جالب سوپر اپلیکیشن روبیکا است که از طریق آن می‌توانید، دسترسی فرزندتان را به تمام یا بخشی از امکانات روبیکا محدود کنید.

برای مثال از طریق بخش کنترل والدین، می‌توانید پیامرسان روبیکا را به طور کامل برای کودکتان قفل کنید، دسترسی او به گفتگوهای دونفره، کانال‌ها، گروه‌ها یا بات‌ها را کاملا ببندید یا محدود سازید. برای فعال‌سازی کنترل والدین، از بخش تنظیمات، گزینه کنترل والدین را انتخاب کرده، رمز مورد نظرتان را تنظیم کنید.

تایید دو مرحله‌ای، رمزی است که شما انتخاب می‌کنید و هنگام ورود به اپلیکیشن از طریق دستگاه جدید، علاوه بر کد پیامکی از شما خواسته می‌شود. استفاده از رمز دو مرحله‌ای، ایمنی حساب شما را افزایش می‌دهد و احتمال سوء استفاده از آن را کاهش می‌دهد.

برای فعال کردن تایید دو مرحله ای به تنظیمات بروید. از بخش پیام‌رسان، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید و در قسمت امنیت، گزینه تایید دو مرحله‌ای را فعال کنید.

در ابتدا با همان شماره ایی که در روبیکا ثبت نام کرده اید کد دستوری *۹۹۹# را شماره گیری سپس گزینه ۲ (پشتیبانی) و سپس گزینه ی ۱ (غیرفعال کردن دستگاه های فعال) را انتخاب کنید تا دسترسی همه ی دستگاه ها به حساب کاربری شما قطع شود. اگر سیم کارت رایتل دارید لطفا با پشتیبانی روبیکا ۹۹۹۷۷ برای امنیت بیشتر حساب کاربری خود میتوانید از تنظیمات روبیکا بخش حریم خصوصی، تایید دومرحله ای را فعال کنید.

مقاله آموزش پیشنهادی: جلوگیری از هک روبیکا

اگر با وجود پاسخ به این سوالات، مشکل شما حل نشد، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید:

ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای ارتباط با پشتیبانی روبیکا، استفاده از ربات پشتیبانی در خودِ پیام‌رسان روبیکا است. برای این کار، کافی است عبارت “@SupportBot” را در قسمت جستجو جستجو کنید یا روی لینک زیر کلیک کرده تا به صورت مستقیم وارد ربات پشتیباتی روبیکا شوید.

ربات پشتیبانی روبیکا

می‌توانید با شماره تلفن ۹۹۹۷۷ (پاسخگویی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته) تماس گرفته و مشکل خود را با اپراتورهای پشتیبانی مطرح کنید.

در وب سایت روبیکا (https://web.rubika.ir/)، به بخش “تماس با ما” بروید و فرم مربوطه را پر کنید.
در این فرم، اطلاعات تان را به طور کامل وارد کرده و مشکل تان را شرح دهید.
کارشناسان پشتیبانی روبیکا در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم؛ راه های زیادی برای بر قراری ارتباط با تیم پشتیبانی روبیکا وجود دارد که در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به راه های ارتباطی بپردازیم؛ با تماس با تیم روبیکا به راحتی می‌توانید مشکلتان را برطرف کنید.

بهترین روش ممکن میتواند شماره پشتیبانی روبیکا یا ربات پشتیبانی روبیکا باشد که میتوانید ارتباط بهتری داشته باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریمم
مریمم
13 روز قبل

سلام خسته نباشید چطورمیتونم با ربات پشتیبانی روبییکا یک ارتباط بگیرم؟

رضا رضایی
رضا رضایی
13 روز قبل

سلام شما پشتیبانی روبیکا هستید؟ من رمز دوم اکانتم رو فراموش کردم الان بهش دسترسی ندارم میشه بگید باید چیکار کنم

مینا
مینا
13 روز قبل

سلام خسته نباشید بهترین روش برای بر قراری ارتباط با روبیکا کدوم روش هست متاسفانه اصلا کسی جواب گو نیست

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا