کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

ربات افزایش کیفیت عکس

قابلیت هوش مصنوعی این بار به افزایش کیفیت عکس هم رسید، هوش مصنوعی AI که امروزه زبان زد عام و خاص شده این بار قابلیت هایی را برای بالا بردن کیفیت عکس ارائه داده که در این مقاله قصد داریم این مورد را باهم بررسی کنیم، پس اگر به دنبال راهی برای بالا بردن کیفیت عکس ها خود به صورت رایگان هستید بهتر است همراه ما باشید تا به معرفی بهترین ربات افزایش کیفیت عکس بپردازیم.

همانطور که در مقاله هوش مصنوعی اینستاگرام بیان شد، هوش مصنوعی ابزارهایی هستند که زندگی انسان ها را متحول کرده اند، ابزارهای AI از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار هستند که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دارند، اما به یاد داشته باشید درست است که رایگان اند اما برای دسترسی به قابلیت های بهتر باید نسخه پرو هر یک را تهیه کنید.

دقیقا مانند ربات انشا نویس تلگرام ChatGpt که نسخه رایگان ان تا حدودی برای کاربران مفید است اما برای دسترسی به قابلیت های بهتر باید هر کاربری جداگانه نسخه ۴ یا پرو آن را تهیه کنند.

اما ابزارهای هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت عکس کدام اند؟

Vance AI Image Enhancer راهی جدید برای بهبود تصاویر و عکس ها با استفاده از یادگیری ماشین ارائه می دهد. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ای که با میلیون ها تصویر نمونه آموزش دیده اند این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید کیفیت عکس های خود را تا حد ممکن افزایش بدهید به یاد داشته باشید نصب و فعال سازی این ابزار برای تمام کاربران کاملا رایگان است برای دانلود و نصب آن از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • پحذف نویز پس زمینه، نویز رنگ و نویز روشنایی
  • پشتیبانی از فرمت های JPG، JPEG و PNG
  • افزایش وضوح تصویر تا ۴۰ برابر برای بازیابی جزئیات به صورت هوشمند
  • بهبود تصاویر با حذف تاری ناشی از حرکت دوربین حین عکسبرداری و تاری بخش های خارج از فوکوس
  • استفاده هوشمندانه از یادگیری ماشین
  • پردازش دسته ای همزمان تا ۱۰ تصویر
  • امکان انتخاب کردن بخش خاصی از تصاویر

برای دانلود ابزار Vance AI Image Enhancer کلیک کنید

AVCLabs Photo Enhancer AI نام یک ابزار جدید، قدرتمند و مجهز به تکنولوژی هوش مصنوعی به منظور بازسازی و افزایش کیفیت تصاویر است که با استفاده از آن، شما می‌توانید کیفیت عکس‌های خود را در حین افزایش اندازه آن حفظ کنید. همانطور که می‌دانید، فرمت‌های رایج گرافیکی معمولا به شکلی هستند که با افزایش اندازه، کیفیت خود را از دست می‌دهند. در صورتی که به ابزاری احتیاج دارید که بتواند کیفیت تصاویر شما را در حین افزایش اندازه ثابت نگاه دارد، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید.

  • امکان بالا بردن کیفیت عکس‌ها
  • قابلیت بزرگ‌نمایی تصاویر بدون افت کیفیت
  • امکان بهینه‌سازی خودکار عکس‌ها
  • عملکرد بسیار عالی به دلیل استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی عکس‌ها
  • امکان اصلاح نویز، تاری و انواع دیگر ایرادات موجود در تصاویر
  • دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

برای دانلود برنامه AVCLabs Photo Enhancer AI کلیک کنید

دربند های گذشته سعی کردیم شما را با برنامه یا ربات افزایش کیفیت عکس آشنا کنیم، ربات های معرفی شده کاملا رایگان اند و فقط با یک نصب و راه اندازی کاملا ساده میتوانید کیفیت عکس های خود را بالا ببرید، اکنون همراه ما باشید تا به بهترین سایت افزایش کیفیت عکس که به هوش مصنوعی نیز معروف هستند بپردازیم.

یکی از بهترین سایت ها برای افزایش کیفیت عکس سایت Vance AI است که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است، استفاده از این ابزار بسیار ساده است فقط کافیست وارد سایت شده و با ایمیل خود در آن سایت لاگین کنید.

البته به یاد داشته باشید ۱۰ عکس اول برای همه رایگان است اگر دوست داشتید در تعداد بیشتر از این سایت استفاده کنید باید نسخه پرو ان را تهیه کنید البته اگر ۱۰ عکستان تمام شد میتوانید با ثبت نام با ایمیل دیگر مجددا حسابتان را تمدید کنید و کیفیت ۱۰ عکس دیگر را نیز افزایش بدهید.

 سایت Vance AI

اگر تصاویر بی کیفیت دارید، سایت Waifu بهترین مورد برای افزایش کیفیت تصاویر انیمه و کارتون است، این سایت سرویس‌های خود در دو نسخه رایگان و پولی ارائه کرده است.

می‌توانید سایز تصاویر در نسخه رایگان را تا ۱۰X و در نسخه پولی را تا ۱۶X ارتقا دهید. در این سایت، امکان ویرایش عکس‌هایی بین حجم ۱۰ مگابایت تا ۱ گیگابایت وجود دارد.

به یاد داشته باشید Waifu از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است که برای دسترسی به آنان باید نسخه پرو Waifu را تهیه کنید.

سایت Waifu2x

و اما Fotor

Fotor در سال ۲۰۱۲ عرضه شد به راحتی میتوان Fotor را به عنوان ربات افزایش کیفیت عکس معرفی کرد که در پلتفرم‌های مختلف مانند برنامه موبایل، برنامه دسکتاپ و وبسایت قابل استفاده است.

از Fotor نه تنها میتوانید برای بالا بردن کیفیت سایتتان استفاده کنید بلکه برای کم زیاد کردن نور تصاویر سایتتان گزینه مناسبی است.

سایت Fotor

یکی دیگر از سایت‌ها برای بالا بردن کیفیت عکس آنلاین Enlarger است که با کیفیت تصاویر را به صورت چشمگیری بالا می‌برد. این سایت بر پایه هوش مصنوعی (AI) است و می توانید مواردی مانند تبدیل عکس سیاه سفید به رنگی، حذف بکگراند عکس، حذف اشیاه اضافی در عکس، روتوش تصاویر، افزایش سایز تصاویر و… را انجام دهید.

Enlarger به عنوان یک ربات افزایش کیفیت عکس مدرن شناخته شده است.

سایت Enlarger

سایت دیگر برای افزایش کفیت عکس، Let’s Enhance است. با بارگذاری تصاویر خود در این سایت میتوانید کیفیت عکس های خود را بالا ببرید، این سایت از ویژگی هایی برخوردار است برای مثال:

  • افزایش وضوح تصویر
  • افزایش کیفیت تصاویر تا ۱۶k
  • تغییر سایز تصاویر با حفظ کیفیت تصاویر
  • تغییر عکس های قدیمی به عکس ها با کیفیت بالا
  • افزایش رزولوشن
سایت Let’s Enhance

اگر به دنبال یک ابزار کامل هستید که علاوه بر بالا بردن کیفیت عکس تار کارهای مختلفی مانند حذف بکگراند، تغییر فرمت تصاویر، ساخت بکگراند با هوش مصنوعی، شفاف سازی تصاویر، افزایش پیکسل تصاویر، حذف حذف اشیا اضافی در عکس، تبدیل تصاویر به متن، ریسایز، بهبود رزولوشن، فشرده سازی و… را انجام دهید. بسیاری از امکانات سایت picwish بر پایه هوش مصنوعی است و نیاز نیست خودتان کار خاصی انجام دهید.

سایت picwish

بالا بردن کیفیت عکس مشکل بسیاری از کاربران است که در این مقاله سعی شد به صورت کامل به ربات افزایش کیفیت عکس موضوع بپردازیم، در این مقاله با معرفی سایت و برنامه نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کردیم.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، هوش مصنوعی از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است که حل مسائل ریاضی یک قابلیت دیگر آن است که در مقاله ربات حل مسائل ریاضی به صورت کامل به این مورد پرداخته شد که میتوانید با مراجعه به این مقاله اطلاعات زیادی کسب کنید.

موفق باشید

سوالات متداول (FAQ)

Fotor سایت خوبی برای بالا بردن کیفیت عکس است که این ابزار به صورت برنامه نیز قابل دانلود است.

هر ابزار قابلیت هایی که برای کاربران ارائه میدهد رایگان است اما اگر بخواهید از قابلیت های بهتر استفاده کنید با نسخه پرو هر یک را تهیه کنید.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا