کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

بازیابی چت های حذف شده روبیکا

گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که پیام‌های متنی، ویس یا عکس‌هایی که ارسال کرده‌اید حذف می‌شوند. اگر به بازیابی این اطلاعات از دست رفته نیاز دارید، باید به دنبال روش‌هایی برای برگرداندن پیام های پاک شده روبیکا باشید. در این مقاله، انواع روش‌های بازیابی چت های حذف شده روبیکا را شرح داده ایم همراه ما باشید.

پیام‌رسان‌ها به عنوان ابزارهای ارتباطی بین افراد، از طریق انتقال پیام‌ها به دیگران، ارتباطات شخصی و عمومی را فراهم می‌کنند. در این راستا، حذف پیام‌ها نیز برای کاربران اینترنتی مطرح است. یکی از پیام‌رسان‌هایی که در ایران دارای محبوبیت زیادی است، پیام‌رسان روبیکا است که قطعا تا کنون بارها اسم آن به گوشتان خورده است.

ما در مقاله بازیابی چت های حذف شده در ایتا به صورت کامل این مورد را در مورد ایتا بیان کردیم، اکنون قصد داریم در مورد روبیکا که مانند ایتا یک پیام رسان ایرانی است صحبت کنیم، لطفا تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

❤️ سوپرایزی به یاد ماندنی جذب ۱۰۰۰ ممبر فقط در ۲۴ ساعت: خرید ممبر روبیکا❤️

آیا بازیابی چت های حذف شده روبیکا ممکن است؟ سوال بسیاری از کاربران است که در این مقاله قصد داریم به این آموزشی بپردازیم که آیا این امکان برای کاربران روبیکا وجود دارد یا باید با پیام های حذف شده خدافظی کنیم؟

برای این کار، می‌توانید از نسخه‌پشتیبان گوشی خود استفاده کنید. در واقع، بازیابی پیام‌های حذف شده در پیام‌رسان روبیکا ممکن است، اما شرط لازم برای ریکاوری پیام های روبیکا این است که نسخه‌پشتیبان‌گیری بر روی گوشی فعال باشد.

در غیر این صورت، کاربران ممکن است قادر به بازیابی پیام‌های خود نباشند. باید توجه داشت که پیام‌هایی که به صورت دوطرفه حذف شده‌اند، قابل بازیابی نمی‌باشند. به این معنا که اگر گیرنده پیام نیز آن‌ها را حذف کرده باشد، دیگر امکان بازیابی آن‌ها وجود ندارد.

اگر تا کنون نسخه‌پشتیبانی از پیام‌های خود تهیه نکرده‌اید، می‌توانید از برنامه‌های موجود در بازار استفاده کنید. یکی از این برنامه‌ها Dr.Fone Android Data Recovery و دیگری PhoneRescue هستند که تنظیمات مشابهی دارند که برای ریکاوری پیام های روبیکا گزینه خوبی است.

برنامه Dr.Fone Android Data Recovery

این برنامه‌ها با اسکن کردن گوشی، پیام‌های حذف شده را پیدا کرده و به شما امکان بازیابی انتخابی آن پیام‌ها در تلفن خود را می‌دهند. واقعیت این است که تضمینی برای برگرداندن پیام های پاک شده روبیکا از این طریق وجود ندارد، اما در صورتی که نتواستید از روش قبلی استفاده کنید، می‌توانید این روش را نیز امتحان کنید. از طریق لینک زیر حتما میتوانید برای دانلود برنامه ریکاوری پیام های حذف شده روبیکا استفاده کنید.

برای دانلود برنامه ریکاوری پیام های حذف شده روبیکا کلیک کنید

حتما بخوانید: از کجا بفهمیم در روبیکا بلاک شدیم

راه‌های مختلفی برای ایجاد نسخه پشتیبان یا بازیابی چت های حذف شده روبیکا دارد. یکی از بهترین روش‌هایی که توصیه می‌کنیم، استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری مثل Google Drive است. سرویس ابری Google Drive یک ابزار بسیار کاربردی و برجسته است که به شما امکانات بسیاری را فراهم می‌کند، جدای از ذخیره‌سازی اسناد و تصاویر. با استفاده از سرویس ابری Google Drive، می‌توانید نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات گوشی اندرویدی خود ایجاد کنید.

برای این کار، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد تنظیمات گوشی اندرویدی خود شوید.
  2. روی گوگل ضربه بزنید.
  3. تهیه پشتیبان را انتخاب کنید.
  4. مطمئن شوید که پشتیبان گیری گوگل درایو فعال است.
  5. از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید.

به طور کلی، می‌توانید اطلاعات خود را در فضای ابری روبیکا ذخیره کنید. اما باید به یاد داشته باشید که پس از حذف پیام‌ها در سیستم پیام‌رسان روبیکا، این پیام‌ها قابل بازیابی نخواهند بود. بنابراین، بهتر است که کاربران با دقت بیشتری عمل کنند و قبل از حذف پیام‌ها، اطمینان حاصل کنند که واقعاً نیاز به حذف آنها دارند. نمی‌توانید پیام‌های حذف شده روبیکا را بازیابی کنید.

اما با این وجود با راهکارهایی را برای شما عزیزان بیان کردیم تا بتوانید پیام های حذف شده در روبیکا را برگردانید اگر پیام حذف شده بسیار مهمی دارید بهتر است این ۳ مورد را امتحان کنید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگر ترس از هک شدن اکانت خود در روبیکا دارید بهتر است سری به مقاله جلوگیری از هک روبیکا بزنید، در این مقاله روش هایی گفته شده که میتوانید از هک اکانت خود در روبیکت جلوگیری کنید، موفق باشید.

دراین مقاله سعی کردیم به صورت کامل راه هایی برای ریکاوری پیام های روبیکا بیان کنیم، اگر به هر دلیلی قادر به بازیابی چت های خود در روبیکا نبودید بهترین راه ارتباط با تیم پشتیبانی روبیکا است.

خیر، روبیکا امکان بازیابی پیام‌های حذف شده را فراهم نمی‌کند.

بله، اگر قبلاً پشتیبان گرفته باشید، می‌توانید از نسخه‌های پشتیبانی که از چت‌هایتان گرفته‌اید استفاده کنید.

بله، اطلاعات چت‌ها در روبیکا معمولاً رمزنگاری می‌شوند تا امنیت اطلاعات کاربران تا حد ممکن حفظ شود.

بدون برنامه فقط از طریق تهیه نسخه پشتیبان این مورد ممکن است، یا با پشتیبانان روبیکا بتوانید ارتباط بر قرار کنید.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهسا
مهسا
1 ماه قبل

سلام فیلم آموزش برگرداندن پیام های حذف شده روبیکا وجود نداره؟ مثلا ی راه ۱۰۰ درصد را یک فیلم بگیرید؟

مهندسشونم
مهندسشونم
1 ماه قبل

سلام خوبین چگونه پیام های پاک شده روبیکا را برگردانیم واقعا من با این مورد برای من حیاتی هست کاش میشد راهی برای ریکاوری پیام های روبیکا معرفی میکردید ۱۰۰ درصد جواب بده

محمد احمدزاده
محمد احمدزاده
1 ماه قبل

سلام خستع نباشید برای برگرداندن پیام های پاک شده روبیکا کدام راه را پیشنهاد میکنید؟

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا