کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

جلوگیری از هک روبیکا

هک شدن پیام رسان های ایرانی همانند روبیکا یکی از مشکلات کاربران است؛ چرا که با هک شدن ممکن است تمام اطلاعات یک شخص افشا شود، اما اصلا جا نگرانی نیست چرا که در این مقاله ما با آموزش بستن نشست های فعال به شما جلوگیری از هک روبیکا را آموزش خواهیم داد.

❤️ در ابتدای مقاله پاسخ شما را بدهم، نشست های فعال خود را غیر فعال کنید کنید تا اکانتتان هک نشود❤️

ممکن است بگویید نشست دیگر چیست؟

باید بگویم نشست های فعال در روبیکا: سوابق ورود شما به حساب کاربری خود در روبیکا را نشان می دهد. این نشست ها شامل دستگاه، آدرس IP، و زمان ورود شما به حساب کاربری می شوند.

دقیق تر بخواهم بیان کنیم، تعداد گوشی هایی که از حساب کاربری شما استفاده میکنند هر کدام یک نشست هستند به همین دلیل باید با غیر فعال کردن آن ها میتوانید از هک روبیکا جلوگیری کنید.

پیشنهاد ویژه: در ۶ ساعت صاحب ۱۰۰۰ ممبر شو 😮 خرید ممبر روبیکا

برای جلوگیری از هک روبیکا می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • از دو عامل احراز هویت (۲FA) استفاده کنید.
  • نشست های فعال خود را به طور منظم بررسی کنید.
  • به هیچ وجه اطلاعات حساب کاربری خود را با دیگران به اشتراک نگذارید.

بستن نشست های فعال بسیار ساده است؛ و فقط از طریق تنظیمات روبیکا امکان پذیر است برای این کار و غیر فعال سازی نشست های فعال طبق آموزشی بنده عمل کنید:

۱- ابتدا وارد برنامه روبیکا شده و به بهش تنظیمات (setting) بروید

۲- در این بخش وارد قسمت یا عبارت حریم خصوصی و امنیت شوید.

عبارت حریم خصوصی و امنیت را بزنید

۳- گزینه دستگاه ها را بزنید ممکن است در بعضی گوشی ها این عبارت نشست فعال نوشته شده باشد،آن را در هر صورت بزنید

دستگاه ها یا نشست های فعال انتخاب کنید

۴- در این صفحه تمام نشست های فعال برای شما قابل نمایش است و با پایان دادن نشست های فعال گام محکمی برای جلوگیری از هک روبیکا بردارید؛ اگر به عکس زیر توجه کنید تمام نشست ها با یک آی پی که گوشی بنده است قابل نمایش است که این موردی ندارد.

 در این صفحه تمام نشست های فعال برای شما قابل نمایش است

جلوگیری از هک روبیکا یکی از نیاز تمام کاربران است که در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ این موضوع را بیان کنیم، با رعایت موارد گفته شده به راحتی میتوانید از اکانت خود در برابر هکرها محافظت کنید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنم سری به مقاله جلوگیری از هک ایتا بزنید تا اطلاعاتی در این باره نیز کسب کنید.

اگر به هر دلیلی نتوانستید از هک اکانت خود جلوگیری کنید و اکانتتان را از دست دادید بهتر است فورا نسبت به بر قراری ارتباط با تیم پشتیبانی روبیکا اقدام کنید تا بتوانید از هک و از دست دادن اکانتتان جلوگیری کنید.

رمز عبور قوی و منحصر به فرد باید حداقل ۱۲ کاراکتر داشته باشد و شامل ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد. همچنین، بهتر است از رمز عبوری استفاده کنید که برای هیچ یک از حساب های آنلاین دیگر خود استفاده نمی کنید.

دو عامل احراز هویت (۲FA) یک لایه امنیتی اضافی برای حساب کاربری شما است. هنگامی که از ۲FA استفاده می کنید، علاوه بر رمز عبور، باید یک کد تأیید نیز وارد کنید. این کد معمولاً از طریق پیامک یا برنامه احراز هویت ارسال می شود.

برای فعال کردن ۲FA در روبیکا، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه روبیکا را باز کنید.
  • روی منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.
  • گزینه «تنظیمات» را انتخاب کنید.
  • در بخش «حریم خصوصی و امنیت»، روی «دو عامل احراز هویت» ضربه بزنید.
  • دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

برای این که بتوانید از هک جلوگیری کنید باید راه هایی را برای مقابله با هک تست کنید برای مثال باید رمز قوی انتخاب کند البته به یاد داشته باشید منظور بنده از رمز قوی، رمز دوم است، یا باید نشست های فعال را غیر فعال کنید که در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به این مورد بپردازیم، راه بعدی این است که اطلاعات سایتتان را به هیچ وجه در اختیار کاربران قرار ندهید این مورد خیلی مهم است باید به آن توجه کافی داشه باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا