کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

بازیابی چت های حذف شده ایتا

گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که پیام‌های متنی، ویس یا عکس‌هایی که ارسال کرده‌اید حذف می‌شوند. اگر به بازیابی این اطلاعات از دست رفته نیاز دارید، باید به دنبال روش‌هایی برای بازیابی پیام‌های حذف شده باشید. در این مقاله، انواع روش‌های بازیابی چت های حذف شده ایتا را شرح داده ایم همراه ما باشید.

پیام‌رسان‌ها به عنوان ابزارهای ارتباطی بین افراد، از طریق انتقال پیام‌ها به دیگران، ارتباطات شخصی و عمومی را فراهم می‌کنند. در این راستا، حذف پیام‌ها نیز برای کاربران اینترنتی مطرح است. یکی از پیام‌رسان‌هایی که در ایران دارای محبوبیت زیادی است، پیام‌رسان ایتا است.

❤️ سوپرایزی به یاد ماندنی جذب ۱۰۰۰ ممبر فقط در ۶ ساعت: خرید ممبر ایتا ❤️

چگونه پیام های حذف شده ایتا را برگردانیم؟

آیا بازیابی چت های حذف شده ایتا ممکن است؟

سوال بسیاری از کاربران است که در این مقاله قصد داریم به این آموزشی بپردازیم که آیا این امکان برای کاربران ایتا وجود دارد یا باید با پیام های حذف شده خدافظی کنیم؟

۱- از نسخه پشتیبان استفاده کنید:

برای این کار، می‌توانید از نسخه‌پشتیبان گوشی خود استفاده کنید. در واقع، بازیابی پیام‌های حذف شده در پیام‌رسان ایتا ممکن است، اما شرط لازم برای این کار این است که نسخه‌پشتیبان‌گیری بر روی گوشی فعال باشد.

در غیر این صورت، کاربران ممکن است قادر به بازیابی پیام‌های خود نباشند. باید توجه داشت که پیام‌هایی که به صورت دوطرفه حذف شده‌اند، قابل بازیابی نمی‌باشند. به این معنا که اگر گیرنده پیام نیز آن‌ها را حذف کرده باشد، دیگر امکان بازیابی آن‌ها وجود ندارد.

۲- بازیابی بدون نسخه پشتیبان (اپلیکیشن)

اگر تا کنون نسخه‌پشتیبانی از پیام‌های خود تهیه نکرده‌اید، می‌توانید از برنامه‌های موجود در بازار استفاده کنید. یکی از این برنامه‌ها Dr.Fone Android Data Recovery و دیگری PhoneRescue هستند که تنظیمات مشابهی دارند.

این برنامه‌ها با اسکن کردن گوشی، پیام‌های حذف شده را پیدا کرده و به شما امکان بازیابی انتخابی آن پیام‌ها در تلفن خود را می‌دهند.

واقعیت این است که تضمینی برای بازگرداندن پیام‌ها از این طریق وجود ندارد، اما در صورتی که نتواستید از روش قبلی استفاده کنید، می‌توانید این روش را نیز امتحان کنید.

مقاله مرتبط: خواندن پیام های حذف شده ایتا

۳- از پیام هایتا پشتیبان گیری کنید:

راه‌های مختلفی برای ایجاد نسخه پشتیبان یا بازیابی چت های حذف شده ایتا دارد. یکی از بهترین روش‌هایی که توصیه می‌کنیم، استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری مثل Google Drive است.

سرویس ابری Google Drive یک ابزار بسیار کاربردی و برجسته است که به شما امکانات بسیاری را فراهم می‌کند، جدای از ذخیره‌سازی اسناد و تصاویر. با استفاده از سرویس ابری Google Drive، می‌توانید نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات گوشی اندرویدی خود ایجاد کنید. برای این کار، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات گوشی اندرویدی خود شوید.
  • روی گوگل ضربه بزنید.
  • تهیه پشتیبان را انتخاب کنید.
  • مطمئن شوید که پشتیبان گیری گوگل درایو فعال است.
  • از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید.

در نتیجه

به طور کلی، می‌توانید اطلاعات خود را در فضای ابری ایتا ذخیره کنید. اما باید به یاد داشته باشید که پس از حذف پیام‌ها در سیستم پیام‌رسان ایتا، این پیام‌ها قابل بازیابی نخواهند بود. بنابراین، بهتر است که کاربران با دقت بیشتری عمل کنند و قبل از حذف پیام‌ها، اطمینان حاصل کنند که واقعاً نیاز به حذف آنها دارند. نمی‌توانید پیام‌های حذف شده ایتا را بازیابی کنید.

اما با این وجود با راهکارهایی را برای شما عزیزان بیان کردیم تا بتوانید پیام های حذف شده در ایتا را برگردانید اگر پیام حذف شده بسیار مهمی دارید بهتر است این ۳ مورد را امتحان کنید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنم سری به مقاله بازیابی چت های حذف شده در روبیکا بزنید تا بتوانید پیام های حذف شده خود را در روبیکا نیز برگردانید.

سوالات متداول (FAQ)

برای بازیابی چت های حذف شده ایتا میتوانید از طریق روش پشتیبان گیری که بهترین روش ممکن نیز است استفاده کنید.

آیا گزینه‌ای برای بازیابی چت های حذف شده ایتا وجود دارد؟

خیر، ایتا امکان بازیابی پیام‌های حذف شده را فراهم نمی‌کند.

آیا امکان دارد که از نسخه‌های پشتیبان گرفته شده چت‌هایم را بازیابی کنم؟

بله، اگر قبلاً پشتیبان گرفته باشید، می‌توانید از نسخه‌های پشتیبانی که از چت‌هایتان گرفته‌اید استفاده کنید.

سطل زباله ایتا کجاست ؟؟؟

ایتا سطل زباله ای ندارد، برای بازیابی چت های حذف شده ایتا راه های زیادی وجود دارد برای مثال میتوانید از روش پشتیبان گیری استفاده کنید.

خیر، برای این مورد فیلم آموزش برگرداندن پیام های حذف شده ایتا اماده نشده, سعی خواهیم کرد در اولین فرصت یک ویدیو آموزشی گرفته شود.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
neda
neda
7 ماه قبل

سلام برای بازیابی چت های حف شده ایتا چطور باید برنامه PhoneRescue را دنلود کنم میشه راهنمایی کنید؟

مینا
مینا
7 ماه قبل

سلام اگه بخواهیم از گوگل درایو استفاده کنیم باید مدل گوشی بالا باشه؟ یا فرقی نداره برای بازیابی چت های حذف شده در ایتا منظور بنده است

میرقاسمی
میرقاسمی
7 ماه قبل

سلام من این ۳ روش را برای بازیابی چت های حذف شده درایتا رفتم ولی جواب نداده فک کنم نمیشه درسته؟

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا