کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

جلوگیری از هک ایتا

هک شدن پیام رسان های ایرانی همانند ایتا یکی از مشکلات کاربران است؛ چرا که با هک شدن ممکن است تمام اطلاعات یک شخص افشا شود، اما اصلا جا نگرانی نیست چرا که در این مقاله ما با آموزش بستن نشست های فعال به شما جلوگیری از هک ایتا را آموزش خواهیم داد.

❤️ در ابتدای مقاله پاسخ شما را بدهم، نشست های فعال خود را غیر فعال کنید کنید تا اکانتتان هک نشود❤️

ممکن است بگویید نشست دیگر چیست؟

باید بگویم نشست های فعال در ایتا: سوابق ورود شما به حساب کاربری خود در ایتا را نشان می دهد. این نشست ها شامل دستگاه، آدرس IP، و زمان ورود شما به حساب کاربری می شوند.

دقیق تر بخواهم بیان کنیم، تعداد گوشی هایی که از حساب کاربری شما استفاده میکنند هر کدام یک نشست هستند به همین دلیل باید با غیر فعال کردن آن ها میتوانید از هک ایتا جلوگیری کنید.

جذب ۱۰۰۰ ممبر فقط در ۱۲ ساعت : خرید ممبر ایتا

برای جلوگیری از هک ایتا می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • از دو عامل احراز هویت (۲FA) استفاده کنید.
  • نشست های فعال خود را به طور منظم بررسی کنید.
  • به هیچ وجه اطلاعات حساب کاربری خود را با دیگران به اشتراک نگذارید.

بستن نشست های فعال بسیار ساده است؛ و فقط از طریق تنظیمات ایتا امکان پذیر است برای این کار و غیر فعال سازی نشست های فعال طبق آموزشی بنده عمل کنید:

۱- ابتدا وارد برنامه ایتا شده و به بهش تنظیمات (setting) بروید

۲- در این بخش وارد قسمت یا عبارت حریم خصوصی و امنیت شوید.

۳- گزینه دستگاه ها را بزنید، ممکن است در این بخش در بعضی برنامه ها به عنوان نشست های فعال نوشته شده باشد.

۴- در این صفحه تمام نشست های فعال برای شما قابل نمایش است و با پایان دادن نشست های فعال گام محکمی برای جلوگیری از هک ایتا بردارید؛ اگر به عکس زیر توجه کنید تمام نشست ها با یک آی پی که گوشی بنده است قابل نمایش میباشد که این موردی ندارد.

جلوگیری از هک ایتا یکی از نیاز تمام کارران است که در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ این موضوع را بیان کنیم، با رعایت موارد گفته شده به راحتی میتوانید از اکانت خود در برابر هکرها محافظت کنید.

جلوگیری از هک ایتا و بستن نشست های فعال کار ساده ای است اگر به هر دلیلی قادر به انجام آن نبودید یا اکانتتان هک شده بود حتما بهتر است با تیم پشتیبانی ایتا ارتباط بر قرار گنید. از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنم سری به مقاله جلوگیری از هک روبیکا بزنید تا اطلاعاتی در این باره نیز کسب کنید.

رمز عبور قوی و منحصر به فرد باید حداقل ۱۲ کاراکتر داشته باشد و شامل ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد. همچنین، بهتر است از رمز عبوری استفاده کنید که برای هیچ یک از حساب های آنلاین دیگر خود استفاده نمی کنید.

دو عامل احراز هویت (۲FA) یک لایه امنیتی اضافی برای حساب کاربری شما است. هنگامی که از ۲FA یا تایید دو مرحله ای ایتا استفاده می کنید، علاوه بر رمز عبور، باید یک کد تأیید نیز وارد کنید. این کد معمولاً از طریق پیامک یا برنامه احراز هویت ارسال می شود.

  • برنامه ایتا را باز کنید.
  • روی منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.
  • گزینه «تنظیمات» را انتخاب کنید.
  • در بخش «حریم خصوصی و امنیت»، روی «دو عامل احراز هویت» ضربه بزنید.
  • دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

ممکن نیست اما بهتر است روش های مختلف را تست کنید این روش نیز یکی از روش های ممکن است که در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع بپردازیم.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا