کارینا

شماره تماس: 09134839840

تایید دو مرحله ای ایتا ( آموزش فعال سازی رمز دوم )

ایتا امنیت خودش را مدیون ترفنده های جذاب است که تایید ۲ مرحله نام دارد، این قابلیت که طی به روز رسانی های اخیر به این برنامه اضافه شده و توانسته امنیت این برنامه را چند برابر کند همچنین همین تایید ۲ مرحله است که باعث شده این قدر این برنامه کاربر پسند و جذاب باشد، ما امروزدر این مقاله قصد داریم در مورد فعال سازی تایید دو مرحله ای ایتا صحبت کنیم.

همانطور که در مقاله بازیابی رمز دوم ایتا گفته شد اگر به هر دلیل رمز تایید دو مرحله ای خود را فراموش کردید و ایمیلی برای بازیابی نداشته باشید باید برای همیشه با اکانت خود خدافظی کنید؛ ما در مقاله کد ایتا را فراموش کردم راه کارهیی بیان کردیم که بتوانید پس از فراموشی رمز دوم ایتا حداقل کارها را بتوانید انجام بدهید به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر حتما این صفحه را بخوانید.

اکنون بهتر در ادامه همراه ما باشید تا به فعال سازی تایید دو مرحله ای ایتا بپردازیم..

❤️ آیا میدونستید میتونید در عرض ۳۰ دقیقه ۱۰۰۰ ممبر جذب کنید؟ پس فرصت از دست ندید و سری به مقاله خرید ممبر یتا بزنید ❤️

رابط کاربری ایتا بسیار ساده است و گونه ای طراحی شده که همه بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند، برای فعال سازی رمز دوم ایتا باید ابتدا:

  • وارد برنامه ایتا شوید و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید:
گزینه تنظیمات را انتخاب کنید
  • اکنون در این صفحه گزینه حریم خصوصی و امنیت را بزنید.
گزینه حریم خصوصی و امنیت را بزنید.
  • دراین صفحه باید از گزینه های موجود روی عبارت تایید ۲ مرحله کلیک کنید.
گزینه تایید 2 مرحله ای ایتا را بزنید
  • در این بخش باید گزینه تنظیم گذرواژه اضافه یا همان تایید ۲ مرحله ای ایتا را بزنید.
گزینه تنظیم گذرواژه اضافه را بزنید
  • در این صفحه یک گذرواژه انتخاب کرده و سپس آن را تکرار کنید.
در این صفحه یک گذرواژه انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب یگ گذرواژه تایید ۲ مرحله ای ایتا برای شما فعال خواهد شد و سپس پس از آن میتوانید نسبت به تغییر رمز یا غیر فعال سازی آن اقدام نمایید.

در نتیجه

فعال سازی تایید ۲ مرحله ای ایتا بسیار ساده است؛ ما در این مقاله سعی کردیم با استفاده از عکس و تصویر به صورت کامل این موضوع را بیان کنیم، از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنیم از مقاله رفع محدودیت عضویت در کانال ایتا نیز دیدن کنید تا در این مورد اطلاعاتی خوبی کسب کنید.

به یاد داشته باشید به هر دلیلی اگر رمز خود را از یاد بردید و ایمیلی برای آن نداشتید تنها راه ارتباط گرفتن با پشتیبانی ایتا است.

سوالات متداول (FAQ)

در صورتی که یک ایمیل برای فعال سازی از قبل ثبت کرده باشید خیر، میتوانید به راحتی اکانتتان را برگردانید، اما اگر نسبت به فعال سازی ایمیل اقدامی نکرده باشید ببه اکانتتان را از دست خواهید داد.

بله، پس از فعال سازی مجدد وارد همین مراحل شده و گزینه غیر فعال سازی را بزنید تا رمز دوم اکانتتان برای همیشه غیرفعال شود.

تایید دو مرحله ای با رمز دوم ایتا یک ویژگی در راستای افزایش امنیت است که برای جلوگیری از هک ایتا بسیار مناسب است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا