کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

بازیابی چت های حذف شده تلگرام

آیا میتوان پیام حذف شده ی تلگرام را برگرداند ؟ در بعضی مواقع ممکن است که پیامی را در تلگرام به اشتباه حذف کنیم و سپس از پس از مدتی از کار خود پشیمان شویم.باید گفت که آیا امکان بازیابی چت های حذف شده تلگرام وجود دارد یا خیر ، آیا پست از حذف پیام در تلگرام میتوان آن را برگرداند ؟ در جواب گفت امکان بازیابی آن وجود دارد اما نه از طرق برنامه ی تلگرام ! همانطور که میدانید تلگرام چنین قابلیتی را ندارد ینی اگر پیامی را به اشتباه در تلگرام حذف کردیم امکان بازیابی آن از این طریق وجود ندارد ولی راه و روش هایی وجود دارد که به راحتی میتوان پیام حذف شده در تلگرام را برگردانیم پس پیشنهاد میکنیم اگر قصد بازیابی چت های حذف شده تلگرام را دارد هرگز این مقاله را از دسن ندهید.

تا قبل از این که تلگرام این قابلیت جذاب را اضافه کند هیچ کاربری در تلگرام قادر نبود پیام خودش را حذف کند و پیام ارسالی به دست گیرنده میرسید اما اکنون با اضافه شدن قابلیت های جذاب تر به این برنامه قبل از آن که گیرنده پیامی را دریافت کند قادر خواهید بود پیام ارسالی را حذف کنید تا دیگر به دست گیرنده نرسد.به این صورت اصلا اثری از پیام ارسالی وجود نخواهد داشت و انگار نه انگار که پیامی ارسال شده است.ما در این مقاله برای بازگردانی پیام های تلگرام چندین راه حل را برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد که امید واریم بتوانید با استفاده از این روش و راهکار ها بتوانید اقدام به بازیابی چت های حذف شده تلگرام خود کنید و دیگر نگران اطلاعات خود نباشید.

حتما ببینید : آموزش تلگرام

آیا امکان بازیابی پیام ها و عکس های حذف شده تلگرام وجود دارد؟

تلگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان است که تعداد زیادی کاربر دارد. با استفاده از آن می توانید پیام، عکس، فیلم، سند (زیپ) ارسال کنید. اما گاهی اوقات چت ها یا پیام های تلگرام ممکن است به دلایلی به اشتباه حذف شوند یا گم شوند. هنگامی که به طور غیرمنتظره ای اتفاق می افتد، خواهید دید که بازیابی پیام های حذف شده تلگرام چقدر دشوار است زیرا تلگرام راه حلی برای بازیابی اطلاعات برای بازیابی مکالمه به شما ارائه نمی دهد. اما این بدان معنا نیست که بازیابی اطلاعات تلگرام غیرممکن است. در این صفحه چندین راه ممکن برای بازگردانی پیام های تلگرام همچنین بازگردانی اطلاعات دیگر همچنون عکس ] آهنگ و . . . را جمع آوری کرده ایم. برای دریافت جزئیات می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بازگردانی پیام های تلگرام

همانطور که در بند های گذشته گفته شد راه و روش های بسیاری برای بازگردانی پیام های تلگرام وجود دارد که همه ی کاربرانی که پیام های خودشان را از دست داده اند میتوانند آنان را برگردانند و اصلا نگران پیام های حذف شده نباشند بازگردانی پیام از طریق خود برنامه ی تلگرام امکان پذیر نمیباشد ینی چنین قابلیتی برا تلگرام فراهم نشده اما روش و راهکار هایی وجود دارد که بدون آن که از برنامه ی تلگرام استفاده کنید میتوانید اطلاعات حذف شده ی خودتان را برگردانید که این روش ها عبارت اند از :

روش اول: با استفاده از نرم افزار ریکاوری تلگرام

در اینجا، اگر می‌خواهید فایل‌های حذف شده از انواع دیگر مانند پیام‌های متنی، مخاطبین، اسناد، تصاویر، فایل‌های ویدیویی و غیره را در دستگاه‌های اندرویدی خود بازیابی کنید، توصیه می‌کنیم نرم‌افزار بازیابی اطلاعات اندروید EaseUS را امتحان کنید. می توانید نسخه آزمایشی رایگان را دانلود کنید تا فایل های پاک شده خود را به صورت رایگان اسکن کنید. و اگر مطمئن هستید که فایل های مورد نظر خود را پیدا کرده اید، می توانید یک کد مجوز برای بازیابی آنها خریداری کنید. در غیر این صورت هزینه ای برای آن پرداخت نخواهید کرد.همچنین برای بازگردانی پیام های تلگرام خود باید ابتدا :

  • مرحله ۱ – دستگاه Android خود را به رایانه متصل کنید، EaseUS را راه اندازی کنید و سپس روی دکمه «شروع» کلیک کنید تا نرم افزار دستگاه شما را شناسایی و متصل کند.
بازیابی چت های تلگرام با نرم افزار EaseUS
  • نکته : از آنجایی که نرم افزار فقط می تواند به دستگاه اندرویدی روت شده دسترسی داشته باشد، باید مطمئن شوید که گوشی یا تبلت شما قبل از بازیابی اطلاعات روت شده است.
  • مرحله ۲ – برای بازیابی چت های حذف شده تلگرام همچنین اطلاعات پاک شده یا از دست رفته گوشی اندروید را به کامپیوتر متصل کنید
  • مرحله ۳ – پس از اتصال دستگاه Android خود، نرم افزار به سرعت دستگاه را اسکن می کند تا تمام داده های از دست رفته را پیدا کند. با انتخاب انواع فایل های صحیح می توانید به راحتی فایل های مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • مرحله ۴ – فایل های مورد نظر خود را پیش نمایش و انتخاب کنید و روی دکمه “بازیابی” کلیک کنید تا آنها را بازیابی و در رایانه خود ذخیره کنید. در اینجا گزینه «فقط نمایش موارد حذف شده» برای فهرست کردن فقط فایل های حذف شده وجود دارد.
بازیابی چت های تلگرام با نرم افزار EaseUS
  • نکته : برای دانلود و نصب برنامه ی EaseUS میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

دانلود نرم افزار ریکاوری تلگرام

حتما ببنید : آموزش ترفند های تلگرام

روش دوم : بازیابی عکس های پاک شده از پوشه تصاویر تلگرام

یکی دیگر از روش های ممکن و تضمینی برای بازگردانی اطلاعات تلگرام همچنین تصاویر ، اسناد ، ویدیو و . . . با استفاده از پوشه ی تلگرام میباشد که دربخش حافظه ی داخلی قرار دارد امکان پذیر است.هرگرونه اطلاعاتی که در تلگرام رد بد شود در این پوشه قرار میگیرد حتی اگر حذف ۲ طرفه زده باشید نیز این اطلاعات از این پوشه حذف نخواهد شد و تا زمانی که حذف دستی نکنید از بین نخواهند رفت کافیست وارد بخش حافظه ی داخلی گوشی خود شوید و سپس پوشه ی تلگرام را انتخاب کرده و وارد شوید خواهید دید که تمام اطلاعات شما در این پوشه قرار دارد که میتوانید به راحتی آنان را بازگردانید.

  • نکته : برای رفتن به مسیر پوشه ی تلگرام میتوانید از عکس قرار داده شده استفاده نمایید.
بازیابی عکس های پاک شده از پوشه تصاویر تلگرام

روش سوم : از پوشه کش اندروید استفاده کنید

سومین روش ممکن برای بازیابی چت های حذف شده تلگرام و اطلاعاتدیگر آن همچنون عکس ، پیام های حذف شده ، ویدیو و . . .با استفاده کش اندرویدی میباشد که روش مفید و کارسازی نیز به نظر میرسد اندروید محتوا را برای بسیاری از برنامه ها ذخیره می کند و این شامل تلگرام نیز می شود. ارزش دارد پوشه کش تلگرام را بررسی کنید تا ببینید آیا محتوای حذف شده شما در آنجا موجود است یا خیر. انجام این کار بسیار آسان است و نیازی به برنامه شخص ثالث ندارید . برای این کار و استفاده از این روش باید ابتدا از قسمت حافظه ی داخلی گوشی خود وارد پوشه ی تلگرام شوید و سپس اگر پوشه ی کش را ببینید خواهید دید تمام اطلاعات شما همچنین چت های حذف شده در این پوشه قرار دارند که میتوانید محتویات تلگرام را از پوشه کش بازیابی کنید.

  • نکته : برای رفتن به مسیر پوشه کش تلگرام میتوانید از عکس قرار داده شده استفاده نمایید.
بازیابی عکس های پاک شده از پوشه کش اندروید

روش چهارم : با قابلیت Undo Delete چت های حذف شده تلگرام را بازیابی کنید

با قابلیت Undo Delete چت های حذف شده تلگرام را بازیابی کنید

Undo Delete یکی از قابلیت های جذاب و مفید تلگرام میباشد که امروزه شاید هیچ کاربری از وجود آن خبر نداشته باشد زیر تلگرام در به روز رسانی های اخیر خودش این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند از آن برای بازیابی چت های حذف شده تلگرام خود استفاده کنند.تلگرام این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که پس از حذف چت خود، روی دکمه «لغو» کلیک کنید. اما، این گزینه فقط تا ۵ ثانیه بعد از حذف مکالمه در دسترس است. اگر به‌طور تصادفی چت‌های تلگرام را حذف کرده‌اید، می‌توانید با این روش آن‌ها را بازیابی کنید.برای این کار باید بلافاصله پس از آن پیامی را در تلگرام ارسال کردید گزینه ی Undo را که برای شما نمایش داده میشود را بزنید به این صورت قادر خواهید بود قبل از ارسال پیام آن را بازیابی و سپس حذفش کنید.

حتما ببنید : آموزش نصب تلگرام

در نتیجه

همانطور که میدانید امروزه تلگرام نیز همچنون برنامه هایی مانند اینستاگرام ، فیسبوک ، توییتر و . . . به عنوان یکی از بهترین های شبکه ی اجتماعی میباشد که با وجود بحث فیلترینگ در ایران هنوز کاربران خودش را از دست نداده و اکنون بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال را در خود جای داده است.ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که پیام یا همینطور اسنادی را در تلگرام حذف کرده باشید و پس از مدتی از کار خود پشیمان شده باشید که چگونه میتوانم این اطلاعات حذف شده را برگردانم که در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به مبحث مهم بازیابی چت های حذف شده تلگرام پرداخته شد اگر مراحل بالا را به درستی انجام دهید، می‌توانید پیام‌های حذف شده تلگرام را بدون تاخیر بازیابی کنید. امیدوارم مقاله برای شما بسیار مفید بوده باشد، فراموش نکنید که به اشتراک بگذارید و همچنین نظر خود را در زیر همان مقاله میتوانید بنویسید.یا از طریق تماس با ما میتوانید با تیم پشتیانی وب سایت کارینا ارتباط برقرار کرده و هر گونه سوال در زمینه ی بازگردانی پیام های تلگرام داشتید میتوانید سوال کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا