کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

قطعا تا به حال برای شما خیلی پیش آمده که قصد داشته باشید مخطابی را از تلگرام خود حذف نمایید اما برای آن هیچ گونه راهکاری مد نظر نداشته باشید همانطور که قطعا تا به حال امتحان کرده باشید اگر مخاطبی را از تلفن خود حذف کنید آن مخاطب در تلگرام حذب نخواهد شد و در تلرگام باقی میماند این یکی از مشکلات خوب یا بد تلگرام میباشد که برای خیلی از کاربران ناراخت کننده بوده و در همینصورت نیز نیز خیلیاز کاربران آن را دوست داشته اند و به عنوان یک مزیت به آن نگاه میکنند که ما در این مقاله قصد داریم به حذف مخاطبین در تلگرام بپردازیم اگر نمیدانید چگونه میتوان مخاطب تلگرام خودتان را حذف کنید بهتر است در این مقاله همراه ما باشید زیرا ای مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شده است.

ما قبلا در صفحه های دیگر از وب سایت کارینا در مورد آموزش جامع تلگرام همینطور در مورد ترفند های تلگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ صحبت کرده ایم که پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید استاد تلگرام نشوید حتما این دو مقاله را مطالعه کنید .در ادامه نیز یکی از مواردی که بسیای از دوستان آموزش آن را از ما در خواست کرده بودند بررسی میکنیم.این مورد حذف مخاطبین تلگرام میباشد که کاربران زیادی هستند که دوست دارند مخاطب های خودشان را حذف کنند اما هیچ گونه اطلاعاتی ندارند که روش هایی وجود دارد تا کار را برای کاربران بتواند آسان کند یکی از این روش ها استفاده از نسخه وب تلگرام میباشد که کمتر کسی وجود دارد در مورد آن اطلاعاتی داشته باشد که اگر در این مقاله همراه ما باشید به این مبحث به صورت ۰ تا ۱۰۰ خواهیم پرداخت.

حذف مخاطبین در تلگرام

راه حل اول

حذف از طریق دلیت اکانت

اولین روشی که میتوانید اقدام به حذف مخاطبین تلگرام خود بکنید با استفاده از دلیت اکانت میباشد شما در این روش میتوانید به راحتی و بدون انجام کاری اکانت خود را حذف و همینطور مخاطبین خودتان را از بین ببرید اما به یاد داشته باشید با حذف اکانت تلگرام همه ی اطلاعات از جمله : کانال ، گروه ، چت های شخصی و . . . حذف خواهند شد اکنون که قصد کردید حساب خودتان را برای همیشه حذف کنید باید نکته ای را نیز به یاد داشته باشید پس از حذف اکانتتان اگر قصد کردید دوباره آن اکانت را نصب کنید باید در هنگام نصب تیک همگام سازی مخاطبینتان را بردارید به این صورت دیگر هیچ گونه مخاطبی در تلگرام نخواهید داشت و به راحتی میتوانید تلگرام بدون مخاطب را تجربه کنید اگر در زمینه ی حذف یا دلیت اکانت تلگرام اطلاعاتی ندارید بهتر است از مقاله ی حذف اکانت تلگرام وب سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت کامل به بحث دلیت اکانت پرداخته شده است.

راه حل دوم

حذف از طریق خود تلگرام

دومین روش حذف مخاطبین تلگرام با استفاده از خود برنامه میباشد ینی کاربر قادر است از طریق خود برنامه این کار را انجام بدهید یکی از معایب این روش این است که باید یکی یکی آن ها را حذف کنیم به همین دلیل این روش میتواند یک روش نامناسب و زمان بر باشد برای حذف از این طریق باید ابتدا :

  • ۱ – در ابتدا باید وارد برنامه ی تلگرام شده و گزینه ی سه خط که در سمت چپ برنامه قرار دارد را بزنید.
آموزش حذف مخاطبین تلگرام
  • ۲ – اکنون از بین گزینه باید گزینه ی مخاطبین یا Contacts را بزنید تا بتوانید وارد مخاطبین تلگرام خود شوید.
نحوه حذف مخاطبین تلگرام
  • ۳ – سپس در این مرحله باید از بین مخاطبین اکانتتان یکی را انتخاب و کلیک کنید.
 حذف مخاطبین تلگرام
  • ۴ – سپس در این قسمت باید سه نقطه که در سمت راست قرار دارد را بزنید.
نحوه حذف مخاطبین در تلگرام
  • ۵ – اکنون از بین گزینه ها گزینه ی حذف یا DELETE را انتخاب نمایید.
آموزش حذف مخاطبین در تلگرام
  • ۶ – و سپس با آمدن پیغام حذف مخاطب باید گزینه ی بله یا YES را بزنید تا بتوانید مخاطب انتخاب شده ی خودتان را حذف کنید.

راه حل سوم

حذف از طریق نسخه وب تلگرام

حذف از طریق نسخه وب تلگرام بهترین روشی میباشد که همه ی کاربران میتوانند برای حذف مخاطبین تلگرام خود استفاده کنند ینی همین روش که قصد آموزشی آن را داریم برای این کارباید از کامپیوتر یا لپ تاپ خود میتوانید استفاده کنید و مراحل زیر را طی کنید :

  • ۱ – در ابتدا با کلیک بر روی نسخه وب تلگرام میتوانید وارد سایت شوید و پس از وارد کردن شماره ی مورد نظر میتوانید وارد اکانتی شوید که قصد حذف مخاطبین آن را دارید.
  • ۲ – اکنون پس از آن که وارد اکانت خود شدید با زدن آیکون سه خط لیسی برایتان ظاهر خواهد شد که باید از بین گزینه ها گزینه ی مخاب یا Contacts را بزنید.
 حذف مخاطب تلگرام
  • ۳ – سپس در این بخش باید گزینه ی ویرایش یا EDITE را بزنید.
نحوه حذف مخاطبین تلگرام
  • ۴ – اکنون روی فضای خالی در مرورگرتان کلیک راست کرده و گزینه Inspect element یا Inspect را انتخاب کنید.
  • ۵ – سپس باید به سربرگ Console که در بالای صفحه قرار دارد مراجعه کنید.
 حذف مخاطبین تلگرام
  • ۶ – اکنون باید کد تصویر زیر را با دقت تایپ کرده و اینتر را بزنید اکنون مشاهده خواهید کرد که تمام مخاطبینتان انتخاب میشوند.
حذف مخاطبین
  • ۴ – سپس در این بخش میتوانید به راحتی مخاطبین انتخاب شده را حذف کنید که برا این کار باید گزینه ی حذف یا DELETE را بزنید تا مخاطبین تلگرامتان به راحتی حذف شوند.
نحوه حذف مخاطبین تلگرام

سوالات متداول درباره مخاطبین تلگرام

۱ – چرا نمی توانم مخاطب را در تلگرام حذف کنم؟

اگر می دانید چگونه مخاطبین را از تلگرام حذف کنید اما مخاطبین حذف شده شما همچنان در لیست مخاطبین تلگرام شما ظاهر می شوند، این به دلیل یک مشکل در تلگرام است. برای دقیق تر، تلفن شما ممکن است به طور خودکار مخاطبین تلفن شما را با مخاطبین تلگرام همگام سازی کند. این بدان معناست که حتی اگر مخاطبین خود را در تلگرام حذف کنید، باز هم همگام خواهند شد.که برای راه حل این مشکل دلیت اکانت را پیشنهاد میکنیم.اما به یاد داشته باشید پس از حذف اکانتتان اگر قصد نصب داشتید باید هنگام نصب تیک گزینه ی همگام سازی مخاطبین را بردارید به این صورت دیگر هیچ گونه مخاطبی در تلگرامتان وجود نخواهد داشت.

۲ – آیا دیگران می توانند مخاطبین تلگرام من را ببینند؟

خیر، هیچکس به جز خودتان نمی تواند مخاطبین تلگرام شما را ببیند. تلگرام تاکید زیادی بر امنیت و حفظ حریم خصوصی دارد، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید.

۳ – چرا برخی از مخاطبین در تلگرام نمایش داده نمی شوند؟

چند دلیل مختلف برای این مشکل وجود دارد که برخی از مخاطبین در تلگرام نشان داده نمی شوند.

اول، ممکن است به دنبال مخاطبی باشید که وجود نداشته باشد زیرا شخصی که می‌خواهید اضافه کنید ممکن است اصلاً حساب تلگرام نداشته باشد. این را می توان به سادگی با اطمینان از اینکه شخصی که می خواهید اضافه کنید دارای حساب تلگرام است حل شود.

ثانیاً این احتمال وجود دارد که شما مدت زیادی است که برنامه تلگرام خود را به روز نکرده اید. یا ممکن است نسخه قدیمی برنامه را نصب کرده باشید. این می تواند باعث مسدود شدن برنامه شود و سپس مخاطبین شما نمایش داده نشوند. می‌توانید با فعال کردن به‌روزرسانی‌های خودکار یا دانلود دستی نسخه‌های جدید، این مشکل را برطرف کنید.

اگر از ارائه لیست مخاطبین خود به تلگرام خودداری کرده اید، مخاطبین شما با برنامه همگام نمی شوند و باعث می شود برخی از مخاطبین نمایش داده نشوند. با فعال کردن قابلیت همگام سازی در تلگرام می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید.

در نتیجه

همانطور که در بند های گذشته گفته شد کاربرانی در تلگرام هستند که دوست ندارند مخاطبی در تلگرامشان وجود داشته باشد به همین دلیل ممکن است قصد حذف آنان را داشته باشد که در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به بحث حذف مخاطب در تلگرام پرداخته شد در این صفحه ۳ روش ۱۰۰ درصد تضمینی برای حذف مخاطبین تلگرام گفته شد که همه ی کاربران قادر به انجام آن هستند و میتوانند ب راحتی اقدام به حذف مخاطبین خودشان بکنند اکنون مقاله به پایا رسیده اگر در زمینه ی حذف مخاطبین تلگرام سوالاتی داشتید میتوانید از طریق تماس با ما با تیم پشتیبانی وب سایت کارینا با ما در ارتباط باشید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان پاسخ گوی شما عزیزان باشیم .ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا