کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که از برنامه پیام خصوصی تلگرام استفاده می کنید ، ادامه مطلب را بخوانید تا در مورد مسائل امنیتی تلگرام بیشتر بدانید و در صورت تصمیم گیری در مورد نحوه حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی خود بدانید.نگرانی های حریم خصوصی در مورد برنامه پیام رسانی خصوصی تلگرام مدت کوتاهی پس از راه اندازی در سال ۲۰۱۳ مطرح شد. تنظیمات پیش فرض برنامه ارتباطات بین شما و گیرنده را رمزگذاری نمی کند. اگر ویژگی Secret Chat را فعال نکنید ، مکالمات شما در سرورهای Telegram که در سراسر جهان قرار دارند ذخیره می شود.تلگرام ادعا می کند که اطلاعات چت ذخیره شده شما روی سرورهای آنها رمزگذاری شده است و در صورت تمایل به بازیابی چت های قدیمی ، آنها اطلاعات را در خود ذخیره می کنند. با این حال ، این سال را ایجاد می کند که چرا ذخیره داده های شما به صورت اختیاری انجام نمی شود یا چرا رمزگذاری سرتاسر تنظیمات پیش فرض نیست. ذخیره داده ها برای یک شرکت غیرانتفاعی یک تلاش گران است.

با خرید ممبر تعداد ممبر های کانالتا ببر بالا…..!

حذف کلی اکانت تلگرام یکی از تکنیک هایی میباشد که گاها کاربران تلگرام برای حذف حساب خود به آن نیاز دارند تا بتوانند برنامه ی تلگرام را بنابر دلایلی برای همیشه حذف کنند حذف اکانت تلگرام برای همه قطعا پیش می آید ولی باید قبل از حذف آموزشی دیده باشید تا بتوانید بدون انجام مشکل آن را بر طرف کنید کاربران حاضر در تلگرام در بعضی مواقع دوست دارند تا اکانت تلگرام خودشان را حذف کنند ولی هیچ گونه اطلاعاتی در مورد آن ندارند به همین دلیل ما در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به مبحث مهم حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی خواهیم پرداخت همچنین اگر اطلاعات در این زمینه کم بود میتوانید با مراجعه به صفحه ی آموزش حذف اکانت تلگرام سایت کارینا به صورت تضمینی و ۱۰۰ درصد اقدام به حذف کلی اکانت تلگرام خود کنید.

حذف خودکار اکانت تلگرام

حذف خودکار اکانت تلگرام یکی از قابلیت های مفید تلگرام بوده که اکانت به صورت کاملا خودکار حذف خواهد شد ینی کاربر خودش تصمیم به حذف نخواهد گرفت این قابلیت جذاب یکی از قابلیت های اولیه تلگرام حذف اکانت هایی است که برای مدت طولانی بدون استفاده بمانند در صورتی که شما یک مدت طولانی برای مثال ۶ ماه وارد اکانتتان نشوید تلگرام به صورت خودکار اکانتتان را حذف خواهد کرد این کار باعث میشود که اکانت های غیر فعال حذف شوند ولی باید قبل از آن کاربر خودش مدت زمانی را به تلگرام بدهد که اگر در این بازه زمانی وارد اکانت نشد تلگرام اکانتش را برای همیشه حذف کند این بازه زمانی بین یک ماه تا یک سال میباشد که بستگی به نظر کاربر دارد برای حذف خودکار اکانت تلگرام خود باید هر آن چه در ادامه باز گو میشود را مو به مو انجام دهید.

  • ۱ – در ابتدا و در اولین قدم باید وارد برنامه ی تلگرام شده و سپس وارد بخش تنظیمات حساب کاربری خود در تلگرام شوید.
  • ۲ – سپس باید از بین گزینه های موجود گزینه ی privacy and security را انتخاب کرده و وارد این مسیر شوید.
حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی
  • ۳ – سپس باید در سومین مرحله از بخش Advanced روی گزینه Delete my account if away for کلیک کنید تا اقدام به حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی و همچنین به صورت خودکار کرده باشید.
حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی
  • ۴ – اکنون باید از بین گزینه های موجود مدت زمانی را انتخاب نمایید را به تلگرام گفته باشید اگر در این بازه زمانی من نبودم اکانتم را حذف کن.
  • ۵ – و در آخر پس از انتخاب یک مدن زمان باید تایید کرده و سپس خارج شوید شما به این صورت اقدام به حذف خودکار اکانت تلگرام خواهید کرد.

حذف کلی اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی فقط با حذف به صورت خودکار ختم نمیشود بلکه کاربران میتوانند اکانتشان را خودشان حذف کنند ینی به صورت دستی و کاملا دلخواه ، حذف کلی اکانت تلگرام یکی دیگر از روش های موجود برای حذف و از بین بردن اکانت تلگرام میباشد شما در این روش خودتان اکانتتان را حذف خواهید کرد اگر قصد دارید اکانت تلگرام خود را برای همیشه و به صورت کلی حذف کنید باید همراه ما بمانید تا در ادامه به حذف کلی اکانت تلگرام بپردازیم پس هرگز این قسمت از مقاله را از دست ندهید.

  • ۲ – شما اکنون به صفحه ای همچون تصویر زیر هدایت خواهید شد میتوانید برای حذف اکانت خود از این بخش استفاده نمایید شما باید در این صفحه شماره ای را که قصد حذفش را دارید را وارد نمایید به یاد داشته باشید که باید شماره ی خود را به صورت+۹۸ وارد نمایید.
حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی
  • ۳ – اکنون یک کد که شامل چندین رقم اعداد میباشد به شماره ی وارد شده ارسال خواهد شد باید آن کد را در قسمت مربوطه بنویسید.توجه داشته باشید که این کد به بزرگی و کوچکی حروف حساس است.
حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی
  • ۴ – بعد از تایید اکانتتان وارد بخش بعدی خواهید شد که باید گزینه ی حذف اکانت تلگرام یا Delete Account را بزنید تا به تلگرام گفته باشید که قصدتان حذف میباشد.
حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی
  • ۵ – در این قسمت کادری را مشاهده می کنید با عنوان why are you leaving که دلیل حذف کردن اکانت را از شما می پرسد. پر کردن این بخش اختیاری است و در صورت تمایل می توانید متنی را در آن وارد کنید و دلیل خود را از حذف حسابی که دارید بیان کنید.
حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی
  • ۶ – اکنون باید گزینه ی انجام شد یا DONE را بزنید تا وارد بخش بعدی حذف کلی اکانت تلگرام شوید.
  • ۷ – اکنون در این صفحه باید کادر قرمز رنگ را با که عبارت شYes, delete my account نوشته شده است را بزنید تا حساب شما با کلیه اطلاعات آن حذف شود.
حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی
  • ۸ – اکنون اکانت تلگرام شما برای همیشه و به صورت کلی حذف شده و اگر قصد نصبش را داشتید باید از اول اقدام به نصب کنید.

هنوز می خواهید از تلگرام استفاده کنید؟

از این ویژگی های حریم خصوصی استفاده کنید
اکثر پیام های تلگرام به طور پیش فرض رمزگذاری نشده اند ، اما عملکرد “Secret Chat” به حل این مشکل کمک می کند.پیامهای معمولی در سرورهای تلگرام ذخیره می شوند تا فرستنده و گیرنده بتوانند هر زمان که نیاز داشته باشند به آنها دسترسی پیدا کنند. اما اگر یک چت مخفی را شروع کنید ، پیام ها رمزگذاری شده و فقط در دستگاه های هر دو کاربر ذخیره می شوند. تلگرام و کارکنان آن تحت هیچ شرایطی نمی توانند به این پیام ها دسترسی پیدا کنند.تلگرام همچنین ویژگی “Unsend Message” را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد پیامهایی را که تا ۴۸ ساعت قبل ارسال کرده اند حذف کنند. تلگرام بعداً این ویژگی را گسترش داد تا به کاربران اجازه دهد پیام های ارسال شده توسط دیگران را در چت های گروهی حذف کنند ، حرکتی که بحث برانگیز بود و مخالف شعار آزادی بیان آن بود.

به همین ترتیب ، می توانید پیامهای داخل برنامه تلگرام را ویرایش کنید و همچنین “پیامهای بی صدا” را ارسال کنید که باعث نمی شود دستگاه گیرنده زنگ بخورد (در نظر بگیرید که مزاحم نشوید).که در این باره پیشنهاد میکنم از صفحه ی آموزش جامع تلگرام دیدن کنید در این مقاله ترفند هایی آموزش داده شده است که هیچ کس از این ترفند ها خبر نداشته و نمیدانند و شما نیز میتوانید اولین شخص باشید سایر ویژگی های حریم خصوصی شامل گزینه ای برای جلوگیری از اضافه شدن افراد خارج از لیست مخاطبین شما به گروه ها ، و همچنین یکی دیگر از مواردی است که به طور کلی همه گروه ها را ممنوع می کند. همچنین می توانید از بیش از یک حساب تلگرام در یک دستگاه/شماره استفاده کنید.

سوالات متداول

۱ – چگونه می توانم حساب تلگرام خود را برای همیشه حذف کنم؟

اگر کاربر تلفن همراه هستید ، تلگرام روش مستقیم برای حذف حساب های تلگرام ارائه نمی دهد. این فقط یک گزینه غیرفعال کردن حساب شما را برای یک دوره ارائه می دهد و پس از آن ، حساب خود را خراب می کند. اما می توانید با استفاده از تلگرام از طریق مرورگر وب ، حساب خود را برای همیشه حذف کنید.

۲ – پس از حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی چه اتفاقی می افتد؟

اگر حساب خود را در تلگرام حذف کنید ، همه داده ها و چت ها از جمله همه پیام ها ، گروه ها ، تصاویر و موارد دیگر پاک می شوند. با این حال ، مخاطبین شما همچنان کپی چت های خود را با خود خواهند داشت.

۳ – آیا مردم می دانند که من تلگرام خود را حذف کنم؟

اگر حساب خود را حذف کنید ، افراد همچنان می توانند در گروه های ایجاد شده توسط شما چت کنند. اما شما قادر نخواهید بود پیامک ارسال کنید مگر اینکه یک حساب جدید ایجاد کرده و به مخاطبین خود پیام ارسال کنید و آنها قبول کنند. همچنین ، اگر از زمان سنج خود تخریب استفاده می کنید ، می توانید پیام هایی را ارسال کنید که بدون هیچ اثری ناپدید می شوند ، که بسیار مشکوک است.

نتیجه گیری

ما در این مقاله با موضوع مهم حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی سعی کردیم اصول حذف اکانت تلگرام را به صورت کامل برسی کنیم و برای شما عزیزان ۲ روش حذف ینی حذف خودکار اکانت تلگرام و همچنین حذف کلی اکانت تلگرام بپردازیم که به صورت دستی و خودکار میباشد حذف اکانت تلگرام یکی از نیاز های کاربران بوده که همه به آن نیاز دارند و باید بلد باشند اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم برای شما سود آور بوده باشد و توانسته باشید از آن استفاده کنید اگر در زمینه ی حذف اکانت تلگرام سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید ما منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا