کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


همانطور که میدانید در اینستاگرام هنوز امکان دانلود عکس پروفایل فراهم نشده است و کاربران اینستاگرام برای این کار و رفع مشکل از وب سایت یا برنامه هایی استفاده میکنند که بتوانند هر آنچه در اینستاگرام وجود دارد را اعم از استوری ، کپشن ،پست و … را دانلود نمایند ولی ما راهکار دیگری را که ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام میباشد را قصد داریم برای شما آموزش دهیم ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه میتوانید از طریق ربات نیز پست های اینستاگرام را دانلود نمایید پس پیشنهاد میکنم گوش خود را با ما داده تا شما را با انواع ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ آشنا کنیم.

همانطور که در بند گذشته نیز اشاراتی شد برای دانلود عکس پروفایل فقط از طریق ربات نیست بلکه ینی میتوان از طریق برنامه و وب سایت نیز این کار را انجام دهید به همین منظور پیشنهاد میکنم از صفحه ی دانلود عکس پروفایل اینستاگرام سایت کارینا دیدن کنید ما در این صفحه شما را با برنامه و وب سایت های معروف برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام خود آشنا کرده ایم به راحتی میتوانید از آن طریق نیز اقدام نمایید . اگر از طریق برنامه یا وب سابت نتوانستید دانلودی انجام دهید بهتر است از ربات هایی که در ادامه به آنان خواهیم پرداخت استفاده نمایید همه ی ربات های گفته شده از طریق تلگرام انجام میگیرند ینی باید برای انجام این کار حتما برنامه ی تلگرام را روی گوشیی خود نصب کرده باشید و سپس اقدام به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام خود کنید.

ویژگی های ربات دانلود عکس اینستاگرام

اکنون ما قصد داریم چندین ربات با چندین روش های دلخواه شکفت انگیری برای کاربران عزیز اینستاگرام معرفی کنیم که این ربات ها برای بارگیری از اینستاگرام غیر قابل تعویض هستند تمام انچه که شما در اینستاگرام مورد نیازتان میباشد از جمله پروفایل اینستاگرام ، استوری ها ، کپشن و . . . را به راحتی قادر به دانلود هستید و این برنامه برای انجام چنین اموراتی کاملا درخشان میباشد اگر قصد دانلود را دانلود با استفاده از ربات ها گفته شد و با یک کلیک قادر به بارگیری خواهید بود ابزار های نام برده شده همگی همه کار برای شما انجام خواهند داد شما بابد فقط در مواقع لزوم نام کاربری و در بعضی مواقع لینک پست مورد نظر را باید وارد نمایید که در ادامه بیشتر شما را با ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

دلیل دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

امروزه هرکس را در اینستاگرام و چه در برنامه های دیگر اگر دیده باشید به دنبال این هستند که بتوانند عکس پروفایل یا حتی استوری اینستاگرام را کاربران می گذارند را دانلود نمایند باید ابتدا قبل از معرفی ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بدانیم دلیل بالا رفتن آمار دانلود ها چیست و چه مواردی باعث میشود مردم به فکر این بیفتند که از اینستاگرام دانلود نمیایند.

۱ – فیلم و عکس های اینستاگرام قطعا مفید هستند.

یکی دیگر از دلایل بسیار محبوب استفاده از دانلود عکس پروفایل یا استوری و همچنین ویدیو مفید بودن محتوایی است که در این سیستم عامل منتشر می شود. برخی از فیلم هایی که در اینستاگرام مشاهده می کنید درخشان هستند. مهم نیست که آنها به صورت حرفه ای ساخته شده اند ، با انیمیشن زیبا یا طراحی ویرایش شده اند ، یا فقط داستان های ساده متخصصان موضوع هستند ، محتوای داستان می تواند مفید و گسترده باشد. به عنوان مثال ، این می تواند یک دوره ویدیویی اینستاگرام یا حتی استوری های اینستاگرام وبلاگ نویس مورد علاقه شما باشد که روش خاص خود را برای چیزی به اشتراک بگذارد.

۲ – محتوا را برای اشتراک گذاری در اکانت خود دانلود میکنند

یکی دیگر از دلایل قاطع و مشهور برای این که کاربران از چنین ربات هایی برای دانلود استفاده میکنند این میباشد که چنین محتوایی را نیز بتوانند در پیج خود منتشر کنند اکثر کاربران به این دلایت است که به فکر دانلود افتاده اند پس این گزینه نیز میتواند مورد مهمی باشد.

ربات دانلود از اینستا در تلگرام

امروزه خیلی از دوستان از ما میپرسند که چگونه میتوانیم از طریق ربات هایی که صحبتش میشود استوری یا پروفایل کاربران اینستاگرام را دانلود نماییم و این نیز به دلیل است که این قابلیت هنوز برای خود برنامه ی اینستاگرام فراهم نشده است ینی شما نمیتوانید در حالت عادی که در اینستاگرام حضور دارید پست یا استوری ای را که دوست دارید را دانلود نمایید به همین دلیل به برنامه هایی واسطه برای این کار نیاز خواهید داشت امروز در این مقاله قصد داریم ربات هایی را برای شما معرفی کنیم که یک راه ساده برای دانلود عکس و ویدیو در اینستاگرام میباشد کار سختی را قرار نیست که انجام دهید یا قرار نیست برنامه ای را دانلود نمایید فقط باید هرچه در ادامه میگوییم را یک به یک انجام بدهید خوب اکنون برویم سراغ این آموزشی مهم . . . !

روش اول : با استفاده از ربات تلگرامی InstaSave

InstaSave یکی از بهترین ربات دانلود از اینستا در تلگرام میباشد یک روش ساده و کاملا مفید برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام میباشد شما از این طریق میتوانید هرچه در اینستاگرام وجود دارد را به کمک تلگرام دانلود نمایید ما در این مقاله قصد داریم به چندین ربات دانلود از اینستاگرام در تلگرام بپردازیم که مهم ترین این ربات ها ربات InstaSave میباشد ما در این مقاله به طور کامل و جامع به ربات InstaSave خواهیم پرداخت اصلا نگران کار با این ربات نباشید زیرا در ادامه به ۰ تا ۱۰۰ آن پرداخته ایم.

۱ – برای این منظور ابتدا باید وارد برنامه ی تلگرام شوید سعی کنید از نسخه اصلی تلگرام استفاده کنید سپس عبارت InstaSave را در کادر جست و جو ی تلگرام تایپ کرده و گزینه ی ok یا ثبت را بزنید تا تلگرام به دنبال ربات InstaSave بگردد. برای وارد شدن به ربات تلگرام InstaSave میتوانید از لینک زیر نیز استفاده نمایید فقط به یاد داشته باشید که باید با فیلتر شکن وارد سایت تلگرام شوید.

ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

۲ – بعد از پیدا کردن ربات InstaSave وارد این ربات شده و گزینه ی شروع یا Start را بزنید در این قسمت از شما خواسته میشود که زبان مورد نظر خود را وارد نمایید برای ادامه زبان فاسی را انتخاب کنید.

ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

۳ – برای دانلود باید از طریق ربات وارد اینستاگرام شده همین کار را انجام دهید و وارد اینستاگرام شده و سپس پستی را که قصد دانلودش را دارید لینک را کپی کنید برای این کار باید سه نقطه کنار پست مورد نظر را بزنید و سپس از بین گزینه های موجود گزینه ی COPY LINK را بزنید تا لینک مورد نظر کپی شود و سپس دوباره به ربات بازگزدید.

۴ – اکنون به راحتی میتوانید پست دانلود شده ی خود را در تلگرام ببینید و ذخیره کنید ، به این صورت شما به راحتی میتوانید عکس و ویدیویی را که دوست دارید برای خود داشته باشید را از این طریق دانلود نمایید.

نکته : برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام باید وارد کانال ربات InstaSave نیز شوید.

روش دوم : با استفاده از ربات تلگرامی Regram

ربات تلگرامی Regram برای آن دسته از کاربران میباشد که در اینستاگرام درگیری های زیادی دارند برای مثال دوست دارند چندین استوری و پست را هم زمان دانلود کنند پیشنهاد میکنم از ربات Regram استفاده کنند زیرا این ربات نسبت به بقیه ی ربات ها اط سرعت بالا و بیشتری برخوردار است و کاربران به راحتی میتوانند چندین عکس و همچنین ویدیو را هم زمان دانلود کنند ما در این قسمت قصد داریم شما را با ربات دانلود از اینستا در تلگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰آشنا کنیم اگر قصد دانلود از استوری یا پروفایل اینستاگرام را دارید پیشنهاد میکنم ما باشید تا به این آموزشی بپردازیم.

۱ – برای این منظور ابتدا باید وارد برنامه ی تلگرام شوید سعی کنید از نسخه اصلی تلگرام استفاده کنید سپس عبارت Regram را در کادر جست و جو ی تلگرام تایپ کرده و گزینه ی ok یا ثبت را بزنید تا تلگرام به دنبال ربات Regram بگردد. برای وارد شدن به ربات تلگرام Regram میتوانید از لینک زیر نیز استفاده نمایید فقط به یاد داشته باشید که باید با فیلتر شکن وارد سایت تلگرام شوید.

ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

۲ – در مرحله ی بعد باید زبان فارسی را برای ربات انتخاب کنید تا اگر زبان به صورت انگلیسی است برای شما به حالت فارسی تغییر کند تا بهتر بتوانید با این ربات کار کنید.

۳ – بعد از انتخاب زبان مورد نظر باید نام کاربری پیجی را که قصد دانلود پروفایل یا استوری و پست را دارید در قسمت مشخص شده وارد نمایید به این صورت استوری و پست های ان کاربر در داخل ربات برایتان لیست خواهد شد به این صورت مانند آب خوردن میتوانید هر کدام را که دوست داشتید را دانلود کنید. شما این گونه میتوانید توسط ربات Regram هرچه در اینستاگرام وجود دارد را دانلود نمایید کار با ربات Regram آنچنان سخت نیست فقط باید چند بار با این ربات کار کنید تا بتوانید کار کردن با آن را کامل یاد بگیرید.

ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

روش سوم : با استفاده از سورس ربات

در این قسمت قصد داریم کار را برنامه ی سورس ربات را برای شما عزیران آموزش دهیم ، سورس ربات یکی دیگر از ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام میباشد، سورس ربات کار را برای شما بسیار آسان میکند ینی میتواند در مدت زمان کوتاهی عکس پروفایل ، استوری ، پست و . . . را که در اینستاگرام موجود است را دانلود نمایید روش کار بسیار ساده است ینی شما ابتدا باید پس از وارد شدن به این ربات ، نام کاربری اکانت مورد نظر را در قسمت مربوطه وارد نمایید به این صورت میتوانید وارد اکانت شده و استوری و پگست های پیج مقابل را دانلود نمایید.

برای دانلود پست و استوری نیازی به کپی کردن لینک نیست شما فقط با وارد کردن نام کاربری و وارد ش دن به اکانت از طریق این ربات میتوانید هرچه دوست دارید را دانلود نمایید همچنین شما میتوانید از اکانت هایی که در حالت خصوصی هستند استوری و پست نیز دانلود نماید برای سورس ربان هیچ فرقی ندارد که اکانت مورد نظر در حالت عمومی باشد یا خصوصی ، سورس ربات دانلود از اینستا در تلگرام یک نمونه ربات بود که برای راحتی کاربران طراحی شده است کاربران اینستاگرام از طریق تلگرام و وارد شدن به این ربات میتوانند استوری ، پست ، کپشن ، استوری های هایلایت شده ، لایو های ذخیره شده و . . . را در کمترین زمان ممکن دانلود نمایید.

۴ – روش چهارم با استفاده از Profile Picture Download for Instagram

چهارمین ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از Profile Picture Download for Instagram میباشد این برنامه نیز همانند برنامه یا ربات های قبلی این امکان را برای کاربران فراهم میکند تا بتوانند عکس پروفایل ، استوری ، و . . . را در اندازه های مشخص شده و دلخواه دانلود نماییند مهم ترین ویژگی این برنامه این است که برای کار با این ربات لازم نیست به برنامه ی اینستاگرام وارد شوید این دو برنامه به طور کامل از هم جدا بوده و هیچ ارتباطی باهم ندارند همچنین امکان مشاهده تاریخچه تصاویر مشاهده و دانلود شده را برای کاربران فراهم کرده و استفاده از آن نیز به نسبت برنامه های قبلی بسیار آسان بوده برای دانلود برنامه نیز میتوانید از طریق لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

ربات دانلود استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام نیز همانند پست ها قابلیت دانلود را دارند ولی نه از طریق برنامه ی اینستاگرام بلکه همانند برنامه هایی که در بند گذشته گفته ایم برنامه هایی وجود دارد که کاربران میتوانند با استفاده از آن استوری های موجود در اینستاگرام را دانلود و برای خود داشته باشند همچنین برنامه های جانبی وجود دارد که با کاربران با استفاده از آن میتوانند استوری های هایلایت شده را دانلود کنند که ان نمونه ربات ها ، ربات دانلود هایلایت اینستاگرام است که میتوانید از لینک قرار داده شده ی آن استفاده کنید و با این نمونه ربات ها بیشتر آشنا شوید ، همچنین میتوانید با استفاده از صفحه ی ربات دانلود استوری اینستاگرام هر نمونه استوری موجود در اینستاگرام را دانلود و در گالری خود ذخیره نمایید همانطور که میدانید امروزه کاربران بی شماری هستند که از استوری استفاده میکنن پس دانلود استوری میتواند بسیار واجب باشد پس هرگز ایت مقاله را از دست ندهید.

روش هایی برای جلوگیری از دانلود عکس پروفایل

ما در ان مقاله با استفاده از روش های گوناگون برنامه هایی را برای شما عزیزان معرفی کردیم که با استفاده از آن بتوانیدعکس پروفایل و حتی استوری و پست کاربران حاضر در اینستاگرام را دانلود و برای خود ذخیره نمایید اما ممکن است کاربران زیادی نیز وجود دشاته باشند که دوست نداشته باشند استوری هایشان یا حتی عکس پروفایلی که میگذارند توسط کاربران دیگر دانلود و ذخیره شود . باید گفت روش قطعی و ۱۰۰ درصد وجود ندارد ولی اگر بتوانید پیجتان را در حالت خصوصی یا پرایوت قرار دهید تا حدی میتوانید از این کار جلوگیری کنید زیرا هیچ ربات یا وب سایتی نمیتواند وارد پیج خصوصی شود مگر توسط آن شخص فالو شده باشد پس شما میتوانید با استفاده از این روش گفته شده تا حدودی جلوی این کار را بگیرید.

نتیجه گیری

ما در این قسمت از مقاله ی خود شما را با بهترین ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.که نه تنها از طریق این ربات ها بتوانید پروفایل دیگران را دانلود کنید بلکه بتوانید استوری ، پست ، کپشن ، استوری های هایلایت شده و . . . را که در اینستاگرام هستند و دوست دارید دانلود نمایید ، اگر دوست دارید با ترفند های اینستاگرام و هرچه در اینستاگرام وجود دارد آشنا شوید پیشنهاد میکنم از صفحه ی آموزش ترفند های اینستاگرام دیدن کنید ما در این صفحه راهکار هایی را برای شما آموزش داده ایم که بتوانید هر چه در اینستاگرام وجود دارد را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید و به یک استاد حرفه ای در اینستاگرام تبدیل شوید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنم حتما سری به مقاله ربات افزایش کیفیت عکس بزنید تا در این باره اطلاعات خوبی کسب کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Melisa
2 سال قبل

Very good article. I absolutely appreciate this site. Keep writing!

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا