کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

ربات دانلود هایلایت اینستاگرام طراحی شد تا کاربران بتوانند از این ربات برای دانلود هایلایت های خود استفاده کنند، همانطور که میدانید هایلایت برای کاربران فراهم شده که دوست دارند استوری های خود را بیشتر از ۲۴ ساعت نگه دارند.

اگر دوست دارید با رباتی آشنا شوید که بتوانید هایلایت های یک کاربر را دانلود کنید بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا باهم به این موضوع بپردازیم.

دوست داری برای هایلایت های استوریت کاور انتخاب کنی؟ سری به مقاله کاور هایلایت اینستاگرام بزن

انواع ربات دانلود هایلایت اینستاگرام

انواع ربات دانلود هایلایت اینستاگرام

در حال حاضر، وجود چندین ربات دانلود هایلایت اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید از آنها برای دانلود و ذخیره هایلایت‌های اینستاگرام استفاده کنید. در زیر، چند نمونه از ربات‌های معروف را برای شما ذکر می‌کنیم:

۱ – ربات wefollowbot

یکی از بهترین ربات دانلود هایلایت اینستاگرام ربات wefollowbot است شما از طریق به راحتی میتوانید استوری هایی که توسط بقیه هایلایت شده اند را دانلود و برای خود داشته باشید کار با ربات wefollowbot به این صورت است که ابتدا عضو کانال این ربات در تلگرام شوید همانطور که میدانید این یک ربات تلگرامی است که از ان طریق میتوانید استوری های هایلایت شده را دانلود کنید.

پس از وارد شدن به کانال و عضو در ان کانال میتوانید اولین قدم را برای انجام کار بردارید شما ابتدا باید ربات wefollowbot را در قسمت سرچ تلگرام خود وارد کنید و پس از امدن ربات وارد ان شده و لینک استوری مورد نظر یا نام کاربری اکانت را وارد نمایید برای کپی کردن لینک نیز ابتدا باید استوری مود نظر را انتخاب کنید سپس با زدن سه نقطه در کنار ان استوری از بین گزینه ها گزینه ی کپی کردن لینک را انتخاب کنید شما به این صورت میتوانید هر لینکی که وجود دارد را حتی پست در اینستاگرام دانلود کنید و سپس وارد ربات شده و ان استوری را دانلود نمایید.برای راحتی کار و وارد شدن به ربات میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید.

برخی امکانات ربات:wefollowbot

🔸 مشاهده و دانلود عکس پروفایل با کیفیت HD

🔸 دانلود ویدئو هر پست

🔸 دانلود عکس های هر پست

🔸 دانلود IGTV

🔸 دانلود استوری ها

🔸 دانلود هایلایت ها

۲ – از ربات InstaToolsBot

InstaToolsBot یک نمونه ربات دیگر برای دانلود استوری هایلایت شده در اینستاگرام میباشد شما از طریق همین ربات نیز همانند ربات wefollowbot که در بند گذشته به آن اشاراتی کردیم میتوانید عمل کنید این ربات نیز دارای قابلیت های زیاد ی میباشد از جمله :

🔸 دانلود استوری از اینستاگرام

🔸 دانلود پُست های اینستاگرام

🔸 دانلود ویدیو های IGTV

🔸 دانلود کپشن اینستاگرام

کار با این ربات نیز همانند بقیه ی ربات ها بسیار ساده و آسان است برای این کار باید لینک استوری ، پست را که قصد دارید دانلود نمایید را کپی کرده و وارد برنامه ی تلگرام شوید و نام این ربات را در قسمت سرچ تلگرام تایپ کرده و بعد از امدن آن وارد ربات شوید و در قسمت مشخص شده لینک مورد نظرتان را که کپی کرده اید را وارد نمایید و منتظر دانلود باشید همچنین میتوانید برای دانلود از نام کاربری نیز استفاده کنید برای سهولت در انجام کار میتوانید از لینک زیر برای وارد شدن به ربات استفاده کنید.

۳ – ربات InstaSave_Bot

سومین ربات دانلود هایلایت اینستاگرام ربات InstaSave_Bot است شما از طریق این ربات نیز همانند ربات های دیگر میتوانید نه تنها فقط استوری هایلایت شده دانلود کنید بلکه به راحتی میتوانید هر چه در اینستاگرام وجود دارد را اعم از استوری فعال ، استوری هایلایت شده ، کپشن های خاص اینستاگرام ، ویدیو و . . . را دانلود نمایید.

کار باد این ربات نیز مانند بقیه ربات ها بسیار ساده میباشد همانطور که در بند های گذشته نیز اشاره شد ابتدا باید لینک پست خود را کپی و سپس وارد برنامه شوید و در قسمت مشخص شده وارد نمایید باید به این نکته نیز توجه نمایید به دلیل تحریم شدن کشور ما برای وارد شدن به این ربات باید از فیلتر شکن استفاده نمایید برای ورود به ربات و دنلود استوری میتوانید از لینک قرار داده شه استفاده نمایید.

حتما ببنید : برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید

نتیجه گیری

ما در این سعی کردیم بهترین و راحت ترین ربات دانلود هایلایت اینستاگرام را برای شما عزیزان معرفی کنیم ربات هایی که در این صفحه برای شما گفته شد همگی رایگان میباشند که از طریق تلگرام امکان پذیر هستند یعنی شما به جز اینستاگرام به تلگرام نیز نیاز خواهید داشت هرچه در مورد ربات قرار بود گفته شود را برای شما عرض کردیم امید واریم که مقاله ی به درد بخوری باشد.

اگر در این زمینه مشکلی داشتید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن جواب گوی شما عزیزان باشیم همچنین پیشنهاد میکنم از صفحه ی آموزش جامع اینستاگرام حتما دیدن کنید ترفند هایی از اینستاگرام برای شما گفته شده است که بتوانید در کمترین زمان استاد اینستاگرام شوید.

سوالات متداول

۱. چگونه یک ربات دانلود هایلایت اینستاگرام را استفاده کنم؟

برای استفاده از یک ربات دانلود هایلایت اینستاگرام، شما باید ابتدا ربات مورد نظر را پیدا کنید و با دستورات و راهنمایی‌های آن آشنا شوید. برخی از ربات‌ها از طریق وب سایت یا پلتفرم‌های مختلفی در دسترس هستند و برخی دیگر از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان ارائه می‌شوند.

۲. آیا استفاده از ربات دانلود هایلایت اینستاگرام قانونی است؟

استفاده از ربات‌های دانلود هایلایت اینستاگرام به طور کلی قانونی است، مگر اینکه در کشور یا منطقه خاصی قوانین خاصی در این زمینه وجود داشته باشد. با این حال، شما باید از دانلود هایلایت‌ها تنها برای استفاده شخصی و در رعایت حقوق ناشران استفاده کنید و هرگونه استفاده تجاری یا نقض حقوق تکثیر ممکن است مشکلات قانونی به همراه داشته باشد.

۳. آیا ربات‌های دانلود هایلایت اینستاگرام اطلاعات کاربران را ذخیره می‌کنند؟

همه ربات‌ها به طور کامل متکی بر قوانین حریم خصوصی نیستند. قبل از استفاده از هر ربات، به شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی آن برسی کنید. تأکید می‌شود که تحمل مسئولیت استفاده از ربات‌ها به عهده خود شما است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر مهدی
امیر مهدی
2 سال قبل

مقاله مفیدی بود ممنون از وقتی که گذاشتید. ربات ویفالو که کارشون عالیه یک ساله استفاده میکنم راضیم ازشون

alireza
alireza
2 سال قبل

عالیه این صفحتونم
من اکثر صفحه های سایت شما را میبینم واقعا عاالیه خیلی هاشونم صفحه ی اول گوگلن واقعا عالی

مرمر
مرمر
2 سال قبل

چرا باید یوزرنیم و پسوردمونو به شما بدیم؟

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا