کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

دانلود استوری اینستاگرام

ربات دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی در سر تا سر جهان میباشد که قابلیت های فوق العاده ای را دارد که همین قابلیت های جذب باعث شده به بزرگ ترین برنامه که بیش از چندین میلیون کاربر تبدیل شود ، یکی از این قابلیت های جذاب بحث استوری یا همان داستان میباشد که قطعا تا به حال بارها اسم آن را شنیده اید یا حتی ممکن از آن نیز استفاده ی زیادی کرده باشید ، امروزه کاربران زیادی هستند که در اینستاگرام بر گسترش کسب و کار خود به استوری ها روی آورده اند و از آنان استفاده میکنند به همین دلیل ممکن است کاربری در اینستاگرام یک استوری را ببیند و از آن خوشش بیاد و دوست داشته باشد آن را نیز برای خود داشته باشد که ما در این مقاله قصد داریم به ربات دانلود استوری اینستاگرام بپردازیم در ادامه ربات هایی را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آنان میتوانید هر استوری که در اینستاگرام وجود داشت را دانلود و برای خود در گالری ذخیره نمایید.

همانطور که میدانید در گذشته در این برنامه چیزی به نام استوری وجود نداشت ولی به خاطر این که این برنامه به جذابیتش افزوده شود کارکنان این برنامه قابلیت جذاب استوری را به این برنامه اضافه کردند تا یک توانسته باشند یک نوع ارتباط نیز بین کاربران ایجاد کرده باشند اکر در اینستاگرام یک استوری دیده اید و دوست دارید آن را شما نیز استوری کنید ولی راهکار آن را نمیدانید بهتر است از صفحه ی چگونه استوری دیگران را استوری کنیم سایت کارینا حتما دیدن کنید در این مقاله برای شما ۳ روش گفته شده است که با استفاده از این ۳ روش میتوانید هر گونه استوری به صورت تصویر یا ویدیو را که دیگران در استوری خود گذاشته اند شما نیز در استوری خود منتشرش کنید.

حتما ببینید : بهترین ترفند های اینستاگرام

ذخیره استوری اینستاگرام

اکنون رسیدیم به مهم ترین بخش ینی ذخیره استوری اینستاگرام ، در این قسمت قصد داریم به بهترین ربات دانلود استوری اینستاگرام بپردازیم در این قسمت ربات هایی را برای شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید به صورت جداگانه در دستگاه های اندروید ، آیفون و همچنین کامپیوتر استفاده نمایید تا همه ی کاربران بتوانند در هر نوع دستگاه از آنان استفاده کنند و دیگر دغدغه ی دانلود را نداشته باشند اگر همراه ما باشید به ربات دانلود استوری اینستاگرام بپردازیم.

دانلود استوری اینستاگرام برای اندورید

ربات دانلود استوری اینستاگرام

برای اندروید ، Story Saver یکی از کاربر پسندترین برنامه هایی است که می توانید Stories Instagram را با آن ذخیره کنید. این برنامه به صورت رایگان در فروشگاه Google Play در دسترس است و فقط از ۱۴ میلیون فضای ذخیره سازی در تلفن شما استفاده می کند برای شروع برنامه را بارگیری کرده و با حساب اینستاگرام خود وارد شوید.

پس از ورود به سیستم ، می توانید تمام داستانهایی را که کاربرانی که دنبال می کنید در صفحه اصلی ارسال کرده اند مرور کنید. همچنین می توانید با استفاده از نوار جستجو ، سایر کاربران را جستجو کنید. به سادگی فیلم یا تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی “ذخیره” ضربه بزنید. عکس در پوشه Story Saver ایجاد شده در تلفن شما ذخیره می شود.

پس از ورود به سیستم ، می توانید تمام داستانهایی را که کاربرانی که دنبال می کنید در صفحه اصلی ارسال کرده اند مرور کنید. همچنین می توانید با استفاده از نوار جستجو ، سایر کاربران را جستجو کنید. به سادگی فیلم یا تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی “ذخیره” ضربه بزنید. عکس در پوشه Story Saver ایجاد شده در تلفن شما ذخیره می شود.هیچ خرید درون برنامه ای در Story Saver وجود ندارد ، اما یک اشکال این است که از تبلیغات استفاده می کند ، و تعداد زیادی از آنها. متأسفانه این ویژگی در اکثر برنامه های بارگیری وجود دارد. شما داستانها را از حسابهای دیگر کاملاً ناشناس ذخیره می کنید ، اما این برنامه کاربران را تشویق می کند که از مجوز شخص صاحب محتوا اطمینان حاصل کنند ، به خصوص اگر قصد دارند آن را در جای دیگری به اشتراک بگذارند. اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، می توانید به سادگی از ویژگی “Share Story” اینستاگرام استفاده کنید.

دانلود استوری اینستاگرام برای آیفون

ربات دانلود استوری اینستاگرام

وقتی صحبت از iPhone می شود ، برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ذخیره داستانهای Instagram استفاده کنید ، اما یکی از کاربر پسندترین آنها Story Reposter است.که این برنامه میتواند بهترین ربات دانلود استوری اینستاگرام باشد برای دانلود این برنامه میتوانید از برنامه هایی همچنون بازار یا گوگل پلی استفاده کنید همچنین در ادامه برای شما لینک دانلود را نیز قرار خواهیم داد تا بتوانید این برنامه را راحت تر دانلود نمایید.

Story Reposter به تازگی یک برنامه جدید با قابلیت جستجو و مشاهده ناشناس داستانها راه اندازی کرده است. این بدان معناست که به هر دلیلی که بخواهید این کار را انجام دهید ، می توانید بدون این که مورد توجه قرار بگیرید ، داستان ها را در اینستاگرام مشاهده کنید. این برنامه حدود ۲۳ میلیون فضای ذخیره سازی را اشغال می کند.

برای بارگیری و ذخیره اهداف ، استفاده از برنامه بسیار آسان است و نیازی به ورود به حساب Instagram خود ندارید. فقط به یاد داشته باشید که اجازه دهید به کتابخانه عکس iPhone شما دسترسی پیدا کند. می توانید این کار را در برنامه تنظیمات تلفن خود انجام دهید. برای شروع ، نام کاربری یا دسته اینستاگرام را جستجو کنید. از صفحه جستجو ، نمایه را انتخاب کنید. لیستی از همه داستانهایی که آنها در ۲۴ ساعت گذشته ارسال کرده اند ، هم عکس و هم ویدیو را مشاهده خواهید کرد. روی داستانی که می خواهید بارگیری کنید ضربه بزنید. روی دکمه “Share” ضربه بزنید و “Save Image” یا “Save Video” را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برنامه فقط برای ذخیره داستانهایی که توسط نمایه های عمومی ارسال می شوند کار می کند.

Story Reposter همچنین از تبلیغاتی استفاده می کند که می تواند تا حدی آزاردهنده باشد. متأسفانه به نظر می رسد که این یک روش استاندارد با این برنامه ها است و جایگزینی برای دریافت خدمات رایگان است. یکی دیگر از نقاط ضعف Story Reposter این است که شما به طور خودکار داستان افرادی را که دنبال می کنید مشاهده نمی کنید ، و اگر سعی می کنید چندین داستان مختلف کاربران را مشاهده و ذخیره کنید ، برای جستجوی هر یک به صورت جداگانه مدتی طول می کشد.

حتما ببنید : بازیابی اکانت اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام در کامپیوتر

ربات دانلود استوری اینستاگرام

همانطور که مشاهده میکنید ربات دانلود استوری اینستاگرام برای کامپیوتر نیز وجود دارد اما این سری به صورت سایت میباشد ینی شما باید برای دانلود استوری اینستاگرام وارد یک وب سایتی که لینکش را قرار خواهیم داد وارد شوید و سپس استوری هایی را که دوست دارید دانلود نمایید.اگر از رایانه خود کار می کنید ، گزینه های زیادی برای ذخیره استوری های اینستاگرام وجود دارد. اکثر برنامه های مورد بحث وب سایت خود را دارند که می تواند همان کارهایی را که یک برنامه تلفن همراه می تواند انجام دهد ، انجام دهد. به عنوان مثال ، Story Saver دارای یک وب سایت فوق العاده ساده است که به شما اجازه می دهد Stories را در کمتر از سه مرحله بارگیری کنید. این کاملاً ناشناس است و نیازی نیست که با حساب Instagram خود وارد شوید.

یکی دیگر از وب سایت های مفید برای استفاده در این مورد StoryDownloader است که تقریباً بر همین اساس کار می کند. با وارد کردن نام کاربری شخصی که داستانهای وی را می خواهید بارگیری کنید ، این سایت تمام داستانهای فعال آن کاربر را تهیه می کند. سپس می توانید به سادگی روی “بارگیری” کلیک کنید.

اگر فکر می کنید قصد دارید داستان ها را مرتباً بارگیری کنید ، می توانید افزونه مرورگر را نیز نصب کنید. StoryDownloader دارای یک افزونه Chrome برای Instagram است که به خوبی کار می کند. این برنامه دور Instagram.com قرار می گیرد و دکمه های بارگیری را به Stories و همچنین پست ها و حتی کل حساب ها اضافه می کند. برنامه افزودنی به شما امکان می دهد ویدیوها یا تصاویر جداگانه ای را از استوری های اینستاگرام یا کل استوری ها بارگیری کنید. سپس یک پوشه .zip را در هارد دیسک شما ذخیره می کند که حاوی پست های جداگانه است. اگر پشتیبان گیری از کل حساب اینستاگرام شما چیزی است که به آن علاقه دارید ، این نیز گزینه خوبی است که باید در نظر بگیرید.

ربات دانلود هایلایت اینستاگرام

استوری اینستاگرام فقط با یک استوری گذاشتن ساده ختم نمیشود بلکه میتوان آن را پس از یک مدت یا پس از پاک شدن به صورت هایلایت شده برای همیشه در پیج نگه داشت ، قابلیت هایلایت اینستاگرام یکی از بهترین های اینستاگرام میباشد زیرا بسیار به درد کاربران اینستاگرام خورده است مخصوصا کسانی که در زمینه درآمد زایی از اینستاگرام فعالیت میکنند زیرا این دسته از کاربران میتوانند استوری هایی که میگذارند را برای همیشه در پیجشان داشته باشند این از قابلیت هایلایت اینستاگرام ، اما کاربرانی نیز هستند که دوست دارند چنین استوری های هایلایت شده را برای خود دانلود کنند که باید برای این کار به برنامه های جانبی دل ببنیدید زیرا اینستاگرام قابلیت دانلود را برای کاربرانش فعال نکرده است اگر دوست دارید به این برنامه های جانبی برای دانلود هایلایت اینستاگرام دسترسی پیدا کنید پیشنهاد میکنم از مقاله ی ربات دانلود هایلایت اینستاگرام حتما دیدن کنید در این مقاله به چندین ربات ها از بین بهترین ربات ها اشاره شده است که با یک نصب ساده میتوانید هر استوری که هایلایت شده است را دانلود نمایید.

در مورد استوری های زنده اینستاگرام چطور؟

وقتی صحبت از ویدیو زنده در استوری های اینستاگرام می شود ، همه برنامه های مشابه دقیقاً به همان شیوه کار می کنند. همچنان می توانید داستان را مانند یک ویدیوی معمولی بارگیری کنید ، در نظر داشته باشید که داستان های زنده می توانند بسیار طولانی تر باشند و فضای بیشتری را در دستگاه شما اشغال کنند.

یکی دیگر از روشهای بسیار آسان برای ذخیره ویدئوی پخش زنده ، ضبط آن هنگام پخش روی صفحه دستگاه است. برنامه های ضبط صفحه زیادی برای کاربران دسکتاپ و تلفن همراه در دسترس است. برای Mac های رومیزی ، مرکز کنترل جدید iOS 11 دارای ویژگی ضبط داخلی است ، بنابراین حتی نیازی به نصب برنامه دیگری ندارید. کاربران iPhone می توانند iOS Screen Recorder را به صورت رایگان دریافت کنند. برای اندروید ، یکی از قدرتمندترین برنامه های رایگان DU Recorder است ، یک ضبط کننده صفحه و ویرایشگر فیلم با بسیاری از ویژگی های مفید. DU Recorder از آگهی پشتیبانی می کند ، بنابراین کاملاً رایگان است و برای کار نیازی به دسترسی ریشه ندارد.

در نتیجه

همانطور که در بند های گذلشته نیز گفته شد استوری اینستاگرام یکی از بهترین های اینستاگرام میباشد که کاربران زیادی نیز هستند که از این قابلیت استفاده میکنند همچنین به این مورد نیز اشاره شد که دلیل این که کاربران به فکر دانلود استوری اینستاگرام بیفتند چه میتواند باشد ما در این قسمت از مقاله سعی کردیم به بهترین های ربات دانلود استوری اینستاگرام بپردازیم همچنین برای شما یک وب سایت معروف گفته ایم که میتوانید از طریق کامپیوتر یا حتی از طریق تلفن همراه خود وارد آن شده و استوری ای که دوست دارید را دانلود نمایید اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این برنامه ببرید همچنین اگر در زمینه ی دانلود یا ذخیره استوری اینستاگرام مشکلی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا