کارینا

شماره تماس: 09134839840

چرا روبیکا بالا نمیاد؟ مشکلات اینترنتی روبیکا

پیام‌رسان هایی مانند روبیکا در بعضی مواقع ممکن است با مشکلاتی روبرو باشد که باعث قطع ارتباط کاربران شود. در این مقاله، قصد داریم بررسی کنیم چرا روبیکا وصل نمیشه؟چرا روبیکا بالا نمیاد؟

این مورد سوال بسیاری از کاربران است که بارها از بنده می‌پرسند؛ به همین دلیل در این مقاله بنده قصد دارم سیر تا پیاز قطع شدن روبیکا را بیان کنم.

در مقاله چرا ایتا قطع شده، بیان شد این دلیل میتواند به خاطر زیر ساخت خود این برنامه باشد، این مورد برای روبیکا نیز است یعنی اولین دلیل بالا نیمدن روبیکا میتواند زیر ساخت روبیکا باشد؛ با این وجود همراه ما باشید تا تمام این موارد را بررسی کنیم.

برای ان که بدانید چرا روبیکا بالا نمیاد بهتر است چندی موارد را بررسی کنید؛ برای مثال:

۱- اختلال فنی: اصلی‌ترین مورد که باعث قطع ارتباط روبیکا می‌شود، اختلالات فنی در سرورهای روبیکا است. این مشکلات معمولاً به دلیل بار بالای ترافیک، خرابی سخت‌افزاری یا مشکلات داخلی در سرورهای ایتا رخ می‌دهند. به یاد داشته باشید این مورد برمیگردد به زیر ساخت روبیکا و از دست شما کاری برنخواهد آمد و فقط باید منتظر بمانید.

۲- فعال بودن فیلتر شکن: ممکن است برای وصل شدن به برنامه هایی مانند تلگرام از فیلترشکن استفاده میکنید، این مورد میتواند یکی از دلایل بالا نیمدن روبیکا باشد؛ بهتر است فیلتر شکن خود را قطع کرده و مجدد تست کنید؛ به یاد داشته باشید میتوانید برای وصل شدن تلگرامتان از پروکسی استفاده کنید.

۳- مشکل شبکه یا اینترنت: مورد دیگر ممکن است ربطی به روبیکا نداشته باشد و مشکل برای تمام پیام رسان های ایرانی باشد، اگر از برنامه هایی مانند بله یا سروش استفاده میکنید بهتر است ابتدا آن ها را چک کنید بیینید درست هستند یا خیر؟

در نتیجه

چرا روبیکا قطع شده؟ و بالا نمیاد؟ سوال بسیاری از کاربران است که در این مقاله سعی کردیم با ۳ دلیل این مورد را کامل بررسی کنیم، اگر اینترنت خود را چک کردید و مشکلی نبود باید صبر کنید تا روبیکا به صورت خودکار وصل شود کاری از دست شما برنخواهد آمد.

اگر به هر دلیلی حساب کاربری شما در روبیکا مشکلی داشت بهتر است با تیم پشتیبانی روبیکا ارتباطی داشته باشید تا بهتر بتوانید مشکتان را بر طرف کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا