کارینا

شماره تماس: 09134839840

هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده ❤️ (معرفی سایت و برنامه)

هوش مصنوعی (AI) امروزه زبان زد خاص و عام شده و کاربران بسیار زیادی هستند از آن استفاده میکنند، آنان قابلیت های بسیار زیادی دارند یکی از این قابلیت ها تغییر صدای خواننده است که در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم؛ هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده به شما این امکان را میدهد صدای هر خواننده را به راحتی تغییر دهید.

ربات انشا نویس یکی از قابلیت های هوش مصنوعی است؛ قابلیت دیگر همانطور که بیان شد تغییر صدای خواننده است که در ادامه ۵ سایت و برنامه را برای شما معرفی خواهیم کرد؛ لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در ادامه سایت هایی را برای شما معرفی میکنیم که میتوانید به صورت رایگان از آن ها استفاده کنید.

اولین هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده ابزار Voice.ai است که با استفاده از این ربات میتوانید صدای هر خواننده را به راحتی تغییر دهید به یاد داشته باشید این ربات رایگان است اما اگر بخواید از قابلیت های بیشتر آن استفاده کنید باید اشتراک بخرید.

ابزار Voice.ai

برای ورود به سایت Voice.ai کلیک کنید

سایت بعدی،  voicemod.net است که با استفاده از این ابزار نیز میتوانید صدای هر خواننده ای را تغییر بدهید، این ابزار نیز مانند voice.ai رایگان است و کاربران برای دریافت قابلیت های بیشتر باید اشتراک تهیه کنند.

ابزار  voicemod.net

برای ورود به سایت  voicemod.net کلیک کنید

سومین سایت lalals است که قابلیت های زیادی در اختیار کاربران قرار میدهد تا همه بتوانند از آن برای تغییر صدای خواننده استفاده کنند، این سایت هوش مصنوعی رایگان است و اگر دوست داشتید قابلیت های زیادی در دسترستان قرار بگیرد باید اشتراک تهیه کنید.

ابزار  lalals.com

برای ورود به سایت lalals.com کلیک کنید

Sheet Music Scanner یک برنامه تغییر صدای خواننده است که به صورت رایگان میتوانید این برنامه را دانلود و سپس نصب نمایید. این برنامه برای اندروید و آیفون قابل استفاده است.

Sheet Music Scanner به شما کمک خواهد کرد تا نت‌های موسیقی مختلف را به وسیله دوربین خود اسکن کرده و در کسری از ثانیه به آن‌ها گوش دهید.

با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی به کپی‌های کاغذی یا رونوشت‌های دستی از نت‌های موسیقی ندارید و حتی خواهید توانست به سادگی تمام، آرشیوی کامل از نت‌ها را دستگاه خود داشته باشید.

برای دانلود برنامه Sheet Music Scanner کلیک کنید

voloco یک برنامه مخصوص کاربران اندرویدی است که میتوانند صدای هر خواننده ای را به راحتی تغییر بدهند، این برنامه به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و همه میتوانند بدون پرداخت هزینه از ان استفاده کنند.

  • پردازش صوت به صورت بی‌درنگ با ترکیب tuning خودکار و vocoding
  • گرفتن فالشی صدا و تولید صدایی حرفه ای از خوانندگی شما
  • تشخیص درست کوک آهنگ ها و تنظیم صدای شما با آن ها
  • امکان انتخاب از بین آهنگ های موجود در برنامه
  • امکان ضبط صدا و تصویر از خوانندگی خود
  • خروجی گرفتن از برنامه برای ادامه میکس آهنگ در برنامه های دیگر
  • شامل افکت‌ هایی مثل گروه کر، اتوتیون، تیون طبیعی و سوپر ووکودر
  • دارای هشت بسته پیش فرض شامل انواع جلوه های صوتی

برای دانلود برنامه voloco کلیک کنید

در نتیجه

قابلیت دیگر هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده است که در این مقاله سعی کردیم ۳ سایت و ۲ برنامه را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم، ابزراهایی که در این مقاله بیان شد رایگان هستند و کاربرات برای دریافت قابلیت های بیشتر باید اشتراک خریداری کنند.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگر به هوش مصنوعی و قابلیت های آن علاقه دارید پیشنهاد میکنیم سری به مقاله های ربات افزایش کیفیت عکس، ساخت استوری با هوش مصنوعی، ربات تبدیل فیلم به آهنگ تلگرام بزنید تا در این باره نیز اطلاعاتی کسب کنید، موفق باشید.

سوالات متداول (FAQ)

تمام برنامه و سایت هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم رایگان هستند اما برای دریافت قابلیت های بهتر باید نسخه پرو هر یک را تهیه کنید.

قابلیت هایی که سایت Voice.ai در اختیار کاربران قرار میدهد بهتر و بیشتر است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا