کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

ساخت استوری با هوش مصنوعی اینستاگرام

استوری یکی از محبوب ترین ویژگی های اینستاگرام است. کاربران می توانند از استوری برای به اشتراک گذاشتن لحظات روزمره، معرفی محصولات و خدمات، یا ایجاد محتوای آموزشی و سرگرم کننده استفاده کنند. تعامل داشتن در اینستاگرام بهترین کار برای جذب مخاطب است به همین دلیل هرکاربر باید برنامه ای داشته باشد تا بتواند روزانه پست و استوری منتشر کند؛ اما آیا این زمان بر نیست؟

قطعا زمان بر است، اما اصلا جای نگرانی نیست چرا که با ابزارهای هوش مصنوعی کاربران میتوانند روزانه ۱۰۰ پست و استوری را منتشر کنند؛ ما امروز در این مقاله قصد داریم در مورد ساخت استوری با هوش مصنوعی اینستاگرام صحبت کنیم, ممکن است بپرسید هوش مصنوعی اینستاگرام دیگر چیست؟

ابزارهای هوش مصنوعی اینستاگرام نرم افزارهایی هستند که از هوش مصنوعی برای خودکارسازی و بهبود جنبه های مختلف بازاریابی و مدیریت اینستاگرام استفاده می کنند. این ابزارها می توانند به کسب و کارها و افراد در صرفه جویی در زمان، افزایش تعامل و افزایش دنبال کنندگان خود در اینستاگرام کمک کنند.

اکنون که با مفهوم هوش مصنوعی اینستاگرام آشنا شدید بهتر نیست هرچه سریع تر به ساخت استوری با هوش مصنوعی بپردازیم تا بدانیم این ابزارهای معروف کدام اند؟

حتما ببینید: ربات افزایش کیفیت عکس

هوش مصنوعی زندگی انسان ها را متحول کرده است؛ همانطور که در مقاله ربات انشا نویس تلگرام بیان شد این ربات ها ابزاهایی هستند که کار را برای ما آسان کرده اند تا بتوانیم کیفیت و البته سرعت کارمان را چند در انجام کارها چند برابر کنیم؛ اکنون همراه ما باشید تا باهم به ساخت استوری با هوش مصنوعی بپردازیم.

سایت Pixlr یک ابزار قدرتمند برای ادیت عکس هاست که تمامی امکاناتی که شما انتظار دارید را برای اینستاگرام فراهم می‌کند. با استفاده از این Pixlr ، شما می‌توانید پس زمینه عکس را حذف کنید، فیلتر و جلوه های مختلفی را به عکس اضافه کنید، انیمیشن ها را ایجاد کنید و حتی کلاژ تصاویر بسازید.

همچنین، اگر عکس های خود را در پلتفرم های ابری ذخیره کرده باشید، می‌توانید آنها را به صورت مستقیم در این ابزار آپلود کنید تا به آسانی ویرایش کنید. پس از اعمال تغییرات مورد نظر، می‌توانید عکس ادیت شده خود را دانلود و آن را در پست های خود به اشتراک بگذارید.

برای رفتن به سایت Pixlr فقط کلیک کنید

سایت Pixlr

سایت کنوا یک ابزار دیگر ساخت استوری با هوش مصنوعی است، کنوا به کاربران این امکان می‌دهد تا به صورت آسان و سریع طرح‌های متنوعی را برای محتوای اینستاگرام خود بسازند.

با استفاده از قالب‌های متنوع، تصاویر و وکتورهای آماده، کاربران می‌توانند به طور خلاقانه و حرفه‌ای استوری های جذابی را ایجاد کنند.

همچنین با ابزارهای ویرایش تصویری که در این سایت قرار دارد، کاربران قادرند تا تصاویر خود را بهبود دهند و به سبک خودشان ویرایش کنند.

برای رفتن به سایت کنوا فقط کلیک کنید

 سایت کنوا

سایت بعدی هوش مصنوعی اینستاگرام که میتوانید با استفاده از این سایت و ابزارهای آن پست و استوری های جذاب طراحی کنید Later است.

سایت Later به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ریزی و ارسال استوری های اینستاگرام خود را به صورت خودکار انجام دهند. این ویژگی بسیار مفید برای کسانی است که به طور منظم و مداوم محتوا در اینستاگرام منتشر می‌کنند و می‌تواند به آنها در صرفه‌جویی در زمان و انرژی کمک کند.

علاوه بر این، سایت دارای ویژگی‌هایی مانند جستجوی هشتگ‌های مرتبط، که به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی پست‌های مرتبط با علایق خود را پیدا کنند، ویرایش پست‌ها به صورت دلخواه، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های مربوط به رفتار کاربران و غیره است.

برای رفتن به سایت Later فقط کلیک کنید

سایت Later

از این ابزار برای طراحی استوری‌ با استفاده از ابزارهای متفاوتی که دارد استفاده می‌کنند. این ابزارها شامل تصاویر، متن و انیمیشن‌ هستند. اگر بخواهیم به برخی از مزیت های این هوض مصنوعی بپردازیم می‌توان به رابط کاربر خوب، قالب‌های متنوع و انعطاف پذیری خوب اشاره کرد. همچنین برای کاربرانی که به دنبال ایجاد محتوای آماده برای سایت و شبکه‌های اجتماعی هستند، یک انتخاب عالی به شمار می‌رود.

برای رفتن به سایت Adobe Spark فقط کلیک کنید

 سایت Adobe Spark

این سایت به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت خودکار برنامه‌ریزی و ارسال پست‌ و استوری های اینستاگرام خود را انجام دهند. با استفاده از این سرویس، کاربران می‌توانند برای زمان استوری های خود برنامه‌ریزی کنند تا در زمان مشخصی ارسال شوند. علاوه بر این، سایت دارای ویژگی‌های جستجوی هشتگ‌های مرتبط به موضوعات مورد علاقه کاربران است.

همچنین، این سرویس امکان ویرایش استوری ها را نیز فراهم می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند پست‌ و استوری های خود را قبل از ارسال ویرایش کنند. علاوه بر این، سایت قابلیت تحلیل رفتار کاربران را نیز دارد تا کاربران بتوانند روند پست‌ و استوری های خود را مورد بررسی قرار داده و بهترین استراتژی را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنند.

برای رفتن به سایت Planoly فقط کلیک کنید

سایت Planoly

امروزه هوش مصنوعی حرف اول را در جهان می زند. بی شک پیشرفت تکنولوژی در عرصه جدید، باعث به وجود آمدن ابزار لات مختلفی شده است که با استفاده از آن، بتوانید به راحتی فعالیت های خود را انجام دهید.

اما توجه داشته باشید که آگاهی از دنیای جدید و مدرن، اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین موارد در این زمینه، هوش مصنوعی است. با استفاده از هوش مصنوعی میتوان فیلم های ویدیویی تهیه کرد و از آن به عنوان محتوای ویدیویی در سایت ها استفاده نمود.

در این بخش سعی کردیم شما را با انواع سایت برای ساخت استوری اینستاگرام آشنا کنیم. از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگر به هوش مصنوعی علاقه دارید بهتر است از مقاله ربات حل مسائل ریاضی نیز دیدن کنید، در این مقاله به ربات های هوش مصنوعی پرداخته شده که میتوانید جواب سخت ترین سوال های ریاضی خود را از آن بگیرید.

یکی از مهمترین دستاوردهای استفاده از هوش مصنوعی، امکان تولید انواع متن، عکس و فیلم های ویدیویی است که بتوان از آنها در استوری و پست های استفاده کنید.

بیش از ۱۰۰ ابزارهوش مصنوعی وجود دارد که میتوانید از ان ها برای ساخت استوری و پست استفاده کنید، اما ما فقط ۵ مورد را که تست شده هستند در این مقاله معرفی کردیم، یعنی هر ۵ مورد بهترین هستند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا