کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

نصب تلگرام بدون کد تایید

محبوبیت تلگرام به دلیل ویژگی پیام رسانی منحصر به فردش که به کاربران امکان می دهد هویت خود را ناشناس نگه دارند، افزایش یافته است. همچنین وارد شدن به تلگرام بدون کد تایید یکی دیگر از سوال های پر تکرار است که درادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

آیا وارد شدن به تلگرام بدون کد تایید ممکن است؟ ویدیو زیر را دنبال کنید


برای اکانت تلگرام بدون شماره تلفن ثبت نام کنید

مانند واتس اپ، گوگل وویس و سایر سرویس های پیام رسان، تلگرام نیز هنگام ثبت نام در سرویس های آن، شماره تلفنی را درخواست می کند.در حالی که این امر به جلوگیری از ایجاد اکانت های هرزنامه و کلاهبرداری کمک می کند، همچنین باعث ناراحتی کاربران واقعی می شود که ممکن است به دلایل امنیتی نخواهند شماره تلفن خود را ارائه دهند.

همچنین، کاربرانی هستند که ممکن است بخواهند از تلگرام در اندروید یا آیفون بدون سیم کارت استفاده کنند. از این رو، در زیر روش های مختلفی را براینصب تلگرام بدون کد تایید ارائه می دهیم.

برای اکانت تلگرام بدون شماره تلفن ثبت نام کنید

نصب تلگرام بدون کد تایید!!!!!

متأسفانه نصب تلگرام بدون کد تایید ممکن نیست!!! این الزام برای جلوگیری از ربات‌ها و ایجاد حساب خودکار طراحی شده است. ممکن است از خود بپرسید آیا ممکن است بدون آن که سیم کارتی داشته باشید یا شماره‌ای می‌توانید وارد برنامه‌ی تلگرام شده و برای خود یک اکانت ایجاد کنید؟

قطعاً همه با این موضوع آشنا هستیم که بدون تأیید شماره تلفن ورود به تلگرام غیر ممکن می‌باشد وجود شماره الزامی می‌باشد اما شما می‌توانید از یک خط یا شماره‌ی فیک استفاده کنید اما چگونه؟ که در آموزش‌هایی که در ادامه‌ی این مقاله برای شما عزیزان داده می‌شود می‌توانید برا خود یک اکانت فیک ایجاد کرده و وارد برنامه‌ی تلگرام شوید.

نصب تلگرام بدون کد تایید

ورود به تلگرام بدون شماره

آیا وارد شدن به تلگرام بدون کد تایید حقیقت دارد؟ بنابر امنیتی که تلگرام دارد این کار غیر ممکن است زیرا اگر قرار باشد هرکس بدون تایید وارد تلگرام شود اصلا نشدنی خواهد بود به همین دلیل این کار ممکن نیست.

اما راه هایی وجود دارد که میتوانید بدون این که از شماره سیمکارت خود استفاده کنید یک اکانت جدید در تلگام برای خود ایجاد کنید آن هم استفاده از شماره مجازی است شما با استفاده از شماره مجازی میتوانید برای خود یک شماره ساخته و در تلگرام ثبت نام کنید.

  • نکته: اگر با مبحث ساخت شماره مجازی اطلاعاتی ندارید میتوانید از صفحه ساخت شماره مجازی سایت ما استفاده کنید، در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شده که میتوانید به راحتی برای خود یک شماره مجازی بسازید و از آن برای کار هایی همچون ثبت نام در تلگرام استفاده کنید.
  • همچنین باز هم اگر موفق به استفاده از شماره مجازی نشدید بهتر است از برنامه Textnow استفاده کنید تا دیگر لازم نباشد برای ورود به تلگرام از خط خود استفاده کنید.

قضیه برنامه Textnow چیست؟

Textnow یکی از برنامه های قدرتمند در زمینه ساخت شماره مجازی می باشد که هم برای سیستم عامل اندروید و هم ios طراحی شده است. اگر دوست دارید یکشماره مجازی بسازید بهتر است از Textnow استفاده کنید.

خوبی اینبرنامه این است که کاربران وقتی برای اولین بار وارد این برنامه میشوند میتوانند از یک شماره مجازی رایگان استفاده کنند که این مزیت سیار مفید برای کاربران است. اکنون که فهمیدید این برنامه چیست بهتر است ابتدا آن را دانلود و سپس نسبت به ساخت شماره مجازی جدید اقدام کنید.

دانلود Textnowبرای اندروید

دانلود Textnowبرای آیفون

در نتیجه

در این مقاله سعی کردم شما را با وارد شدن به تلگرام بدون کد تایید آشنا کنیم، در این مقاله بیان شد نصب تلگرام بدون کد تایید ممکن نیست و اگر قصد دارید ا شماره خود برای ثبت نام در تلگرام استفاده نکنیدمیتوانید از روش هایی همچون شماره مجازی استفاده کنید.

از این که تا اینجا با ما بودید ممنونیم، از شماره پیشنهاد میکنم از صفحه آموزش تلگرام دیدن کنید، در این مقاله به راهکار هایی در مورد تلگرام پرداخته شده که تا کنون در مورد آنان قطعا اطلاعاتی نداشته اید.

سوالات متداول

آیا می‌توان بدون شماره تلفن از تلگرام استفاده کرد؟

برای تأیید اکانت تلگرام خود باید از یک شماره تلفن استفاده کنید. اما به جای استفاده از شماره تلفن همراه خود، می‌توانید از خط ثابت یا شماره جایگزین سرویسی مانند Text Free، Google Voice، Burner یا TextNow استفاده کنید.

چگونه تلگرام را بدون شماره تلفن راه‌اندازی کنیم؟

وقتی تلگرام از شما شماره می‌خواهد، تلفن ثابت یا شماره‌ای را که اپلیکیشن ارائه کرده است وارد کنید. اگر تلفن ثابت خود را وارد کنید، در عرض دو دقیقه با یک کد تأیید تماس دریافت خواهید کرد. اگر یک شماره جایگزین از یک برنامه وارد کردید، برنامه یا تلفن همراه خود را برای کد خود بررسی کنید.

.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
10 ماه قبل

سلام. من اخیرا یه اکانت تلگرام با خط همراه اول خودم که تازه راه انداخته بودم ساختم و تلگرام ازم کد تایید نخواست. خواستم بدونم این چطوری ممکن شده است

رضا اسدی
رضا اسدی
11 ماه قبل

سلام خسته نباشدی یکسوالی داشتم، نصب تلگرام بدون کد تایید ممکن هست یا خیر؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا