کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

تلگرام یکی از بهترین برنامه‌های شبکه‌ی اجتماعی میباشد که بسیار مورد تأیید کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید این برنامه در ایران فیلتر است اما با این وجود باز هم کاربران بسیار زیادی دارد به خاطر قابلیت‌هایی که این برنامه دارد باعث شده به بهترین برنامه نیز در میان برنامه‌های شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شود یکی از این قابلیت‌ها نصب تلگرام بدون کد تأیید است که بسیار نیز امروزه مورد تأیید قرار گرفته که ما در این مقاله قصد داریم در این باره اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

آیا نصب تلگرام بدون کد تأیید ممکن است؟ ویدیو زیر را دنبال کنید

هنگامی که در برنامه ثبت نام کردیم، اصلاً به شماره تلفن نیازی نداریم، بنابراین می‌توانیم از یک شماره پیش پرداخت استفاده کنیم و آن را برای همیشه فراموش کنیم، زیرا پس از ثبت شماره تلفن، با نام مستعار در پلت فرم مرتبط می‌شود. پس از ایجاد حساب کاربری در تلگرام با شماره تلفن خود، باید یک نام مستعار ایجاد کنیم.

این نام مستعار، ‌شناسه ما در پلتفرم خواهد بود، یعنی نامی است که هر کاربر دیگری با آن می‌تواند ما را در پلتفرم پیدا کند. در اصل، این برنامه به کاربران دیگر اجازه نمی‌دهد ما را با شماره تلفن ما بیابند، از این رو، تلگرام بستری‌ایده‌آل برای ملاقات با افراد جدید است و اگر مشکلی با آن‌ها داشتیم، آن‌ها را مستقیماً مسدود کنید تا دیگر نتوانند با ما تماس بگیرند، زیرا آن‌ها این کار را نمی‌کنند. شماره تلفن ما را داشته باشید

کد تایید تلگرام

ورود به تلگرام با ایمیل

ورود به تلگرام با ایمیل ممکن نیست! یکی از قابلیت های دیگر تلگرام که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد همین موضوع است، یعنی در تلگرام با ایمیل نمیتوان هیچ حساب کاربری ایجاد کرد و همه باید از شماره استفاده کنند حالا باشماره واقعی یا فیک، به هر حال همه ی کاربران باید برای ثبت نام و ورود به تلگرام یک شمراه در دسترس داشته باشند.

آیا می‌توان بدون شماره تلفن از تلگرام استفاده کرد؟

متأسفانه بدون ارائه شماره تلفن نمی‌توانید اکانت تلگرام بسازید!!! این الزام برای جلوگیری از ربات‌ها و ایجاد حساب خودکار طراحی شده است. ممکن است از خود بپرسید آیا ممکن است بدون آن که سیم کارتی داشته باشید یا شماره‌ای می‌توانید وارد برنامه‌ی تلگرام شده و برای خود یک اکانت ایجاد کنید؟ قطعاً همه با این موضوع آشنا هستیم که بدون تأیید شماره تلفن ورود به تلگرام غیر ممکن می‌باشد وجود شماره الزامی می‌باشد اما شما می‌توانید از یک خط یا شماره‌ی فیک استفاده کنید اما چگونه؟ که در آموزش‌هایی که در ادامه‌ی این مقاله برای شما عزیزان داده می‌شود می‌توانید برا خود یک اکانت فیک ایجاد کرده و وارد برنامه‌ی تلگرام شوید.

روش نصب تلگرام بدون کد تأیید

یک روش فوق‌العاده برای کاربران تلگرام قرار گرفته که همه بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند آن هم استفاده از شماره‌ی مجازی و فیک است که یک روش فوق‌العاده برای کاربران تلگرام است که بتوانند اکانتهای مجازی برای خود ایجاد کنند هر کاربر که با استفاده از این روش برای خود یک اکانت ایجاد کند دیگر هیچ گونه نیازی به سیم کارت‌هایی همچون ایرانسل و همراه اول نخواهد داشت.

ممکن است از خود بپرسید چگونه میتوان در تلگرام صاحب یک شماره ی مجازی شد؟ به دلیل حجم زیادی که این مبحث میتواند داشته باشد قادر نیستیم در این مقاله به صورت کامل این موضوع را بیان کنیم ولی اگر قصد ساخت اکانت فیک را دارید بهتر است از صفحه ی ساخت شماره مجازی سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث پرداخته شده که می‌توانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

راهکار نصب تلگرام بدون کد تأیید

آموزش نصب تلگرام اصلی

دانستیم نصب تلگرام بدون کد تایید ممکن نیست! برای نصب باید حتما از شماره استفاده کنید که اگر قصد دارید از شماره های خود استفاده نکنید میتوانید همانطور که گفته شد از شماره مجازی برای این کار استفاده کنید، نا در ادامه شمارا با مبحث مهم نصب تلگرام اصلی آشنا خواهیم کرد، برای این منظور ابتدا:

  • در اولین مرحله باید تلگرام را اگر ندارید دانلود و نصب نمایید.
  • در دومین مرحله پس از دانلود باید آن را اجرا کنید و سپس گزینه ی Start Messaging ر ابزنید.
انتخاب گزینه  Start Messaging
  • در مرحله بعد باید یک شماره تلفن وارد کنید و سپسگزینه Next را بزنید.
وارد کردن شماره تلفن برای نصب تلگرام اصلی
  • اکنون کد تایید که برای شما ارسال شده است را وارد نمایید.
وارد کردن کد تایید
  • و در نهایت برای تلرگام خود یک نام انتخاب کنید، به این صورت میتوانید تلگرام اصلی را برای خود نصب نمایید.

نکته: اگر میخواهید نصب در آیفون را نیز آموزش ببنید بهتر است از صفحه نصب تلگرام در آیفون دیدن کنید، در این مقاله به صورت تصویری به این موصوع پرداخته شده که میتوانید تمام استفاده را ازز این مقاله ببرید.

در نتیجه

نصب تلگرام بدون کد تأیید بسیار امروزه مورد توجه کاربران تلگرامی قرار گرفته و همه دوست دارند بدون این که کدی از سمت تلگرام دریافت کنند برای خود اکانتی بسازند که ما در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به این مبحث بپردازیم سعی کنید از لینک‌هایی که در این صفحه برای شما عزیزان قرار داده شده استفاده کرده تا بتوانید اکانت تلگرام فیکی را برای خود ایجاد کنید .

سؤالات متداول

آیا می‌توان بدون شماره تلفن از تلگرام استفاده کرد؟

برای تأیید اکانت تلگرام خود باید از یک شماره تلفن استفاده کنید. اما به جای استفاده از شماره تلفن همراه خود، می‌توانید از خط ثابت یا شماره جایگزین سرویسی مانند Text Free، Google Voice، Burner یا TextNow استفاده کنید.

چگونه تلگرام را بدون شماره تلفن راه‌اندازی کنیم؟

وقتی تلگرام از شما شماره می‌خواهد، تلفن ثابت یا شماره‌ای را که اپلیکیشن ارائه کرده است وارد کنید. اگر تلفن ثابت خود را وارد کنید، در عرض دو دقیقه با یک کد تأیید تماس دریافت خواهید کرد. اگر یک شماره جایگزین از یک برنامه وارد کردید، برنامه یا تلفن همراه خود را برای کد خود بررسی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

15 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرعلی
امیرعلی
1 سال قبل

سلام نصب تلگرام بدون کد تایید ممکن هست؟ طبق امنیتی که تلگرام داره باید نشه ولی اگه میشه راهی هست براش آیا؟؟

حمید
حمید
1 سال قبل

سلام. ایا میتونیم بدون شماره از تلگرام استفاده کنیم؟؟

علیرضا مردانی
علیرضا مردانی
1 سال قبل

سلام ورود به تلگرام با ایمیل ممکن نیست؟ کی این قابلیت لحاظ میشه چون واقعا بعضی ها هستن نمیتونن از شماره سیمکارت استفاده کنن واقعا خوب میشد این قابلیت به تلکرام اضافه میشد

Reza
Reza
1 سال قبل

سلام خسته نباشید
برای نصب تلگرام بدون کد تایید چه راهکاری پیشنهاد میدید ایا چنین چیزی اصلا ممکنه یا بیخودی داریم وقت تلف میکنیم

مهدی اسد پور
مهدی اسد پور
1 سال قبل

سلام برای نصب تلگرام بدون کد تایید از چه شماره ای میتونم استفاده کنم؟ همانطور که گفتید نمیشه بدون کد نصب کرد، ممنون اگه بیشتر راهنمایی کنید

reza
reza
1 سال قبل

سلام و عرض ادب، ممنون از مقاله خوبتون خواستم بدونم نصب تلگرام بدون کد تأیید ممکن است یا خیر؟

زهرااشرف
1 سال قبل

کد تلگرام ارسال نمیشه

زهرااشرف
1 سال قبل

کد تلگرام میخام

15
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا