کارینا

KARINA

حذف اکانت فیس بوک بدون داشتن پسورد
حذف اکانت فیس بوک بدون داشتن پسورد

همانطور که میدانید شبکه ی اجتماعی ی فیس بوک امروزه به یکی از بهترین ها تبدیل شده که کاربران بسیار زیادی هستند از این برنامه استفاده میکنند فیس بوک که در سال ۲۰۰۴ توسط آقای مارک زاکربرگ و چند نفر از دوستانش طراحی شد امروزه در ایران نیز این برنامه بسیار پر طرفدار بوده با وجود بحث فیلتر بودن باز هم کاربرانی هستند که از این برنامه استفاده میکنند با این وجود کاربرانی هستند که قصد دارند اکانت فیس بوک خود را حذف کنند اما راه کاری برای آن نمیدانند به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم این مبحث را برای شما عزیزان آموزش دهیم ابتدا قبل ا ز هرکاری باید بدانیم آیا حذف اکانت فیس بوک بدون داشتن پسورد ممکن است یا خیر ؟ پس ابتدا به این سوال کاربران پاسخ خواهیم داد.

پیشنهاد ویژه: با خرید فالوور فیس بوک اعتبارتو ۱۰۰ برابر کن

آیا حذف اکانت فیس بوک بدون داشتن پسورد ممکن است ؟

ممکن است قصد داشته باشید برای مدت کوتاهی از فضای مجازی خدافظی کنید به همین دلیل بهترین راه ممکن حذف اکانت فیس بوک میباشدذ اما چگونه ؟ برای حذف اکانت باید مراحی را طی کنید که در ادامه به تک تک این موارد خواهیم پرداخت اکنون به این موضوع بپردازیم که آیا حذف اکانت فیس بوک بدون داشتن پسورد ممکن است ؟ باید گفت خیر !!! فیس بوک از نظطر امنیتی بسیار در رتبه های بالایی قرار دارد و اگر قصد داشته باشید اکانت خود را حذف کنید به پسورد نیاز خواهید داشت برای این کار نیز برای شما عزیزان پیشنهاد میکنیم ابتدا قبل از هرکاری رمز اکانت فیس بوک خود را بازیابی کنید که از شما دعوت میکنم برای بازیابی رمز خود از صفحه ی بازیابی رمز فیس بوک سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شده که میتوانید تمام استفاده را از این مقاله برده و رمز خود را بازیابی کنید سپس اقدام به حذف اکانت فیس بوک خود نمایید

حذف اکانت فیس بوک

ابتدا قبل از هرکاری باید توضیحاتی در مورد حذف در اختیار شما عزیزان قرار دهیم باید بدانید که حذف اکانت فیس بوک به ۲ صورت حذف دائمی و حذف موقت امکان پذیر است تا کاربران بتوانند بر اساس نیازی که دارند اکانت خود را حذف کنند یعنی اگر کاربری قصد داشته باشد برای مدت کوتاهی از این فضا دور باشد بهتر است از حذف اکانت موقت استفاده کند زیرا حذف دائمی میتواند تمام اطلاعاتی که دارد را از بین ببرد ما در ادامه هر دو نمونه را برا ی شما عزیزان آموزش خوهیم داد پس برای حذف اکانت فیس بوک خود بهتر است ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

حذف موقت اکانت فیس بوک

حذف موقت اکانت فیس بوک
  • ۱ – در ابتدا ی مرحله باید وارد برنامه ی فیس بوک شده که برای ورود به فیس بوک و راه کار هایی که میتواند برای این کار وجود داشته باشد بهتر است از صفحه ی ورود به اکانت فیس بوک دیدن کنید ما در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته ایم.
  • ۲ – سپس در این مرحله باید وارد Setting شده و از بین گزینه هایی که برای شما نشان داده میشود باید گزینه ی بر روی Account setting کلیک کنید
  • ۳ – اکنون در این مرحله باید گزینه ی General را انتخاب و روی گزینه ی Manage account کلیک کنید.
  • ۴ – سپس در این مرحله باید روی گزینه ی deactivate که در بخش account قرار دارد کلیک کنید و در نهایت باید رمز خود را که بازیابی کرده اید وارد و روی گزینه ی continue کلیک کنید.
حذف موقت اکانت فیس بوک
  • ۵ – اکنون در این مرحله باید برای فیس بوک یک دلیلی بیاورید که قصد شما از حذف چیست و در ادامه باید گزینه ی other را انتخاب کنید.
  • ۶ – اگر دلیلی که برای فیس بوک اورده اید درست و قانع کننده باشد اکانت شما غیر فعال شده و بعد ها میتوانید با استفاده از ایمیل یا شماره تلفنی که اکانت با آن ساخته شده اکانت خود رابازگردانید.

حذف دائمی اکانت فیس بوک

حذف دائمی اکانت فیس بوک

در بند گذشته سعی کردیم اکانت فیس بوک را به صورت موقت حذف کنیم اما این فقط پایان کار نیست زیرا میتوانید اگر دوست داشتید اکانت خود را برای همیشه نیز حذف کنید اما بدانید دیگر قابل برگشت نیست و برای همیشه حذف خواهد شد با این وجود برای حذف باید ابتدا :

  • ۱ – در اولین قدم باید وارد صفحه ی حذف اکانت فیس بوک شوید و در باید وارد حساب کاربری خود شده باشید اگر از حساب کاربری خود خارج شده اید، نیاز است تا مجددا اطلاعات خود را وارد کنید.
  • ۲ – در صفحه ی جدیدی که برای شما نمایش داده میشود باید گزینه ی Delete my account را انتخاب کنید.
  • ۳ – شما اگر این گزینه را انتخاب کنید از شما رمز ورود و کدی که نوشته شده است را میخواهد که آن را وارد و روی گزینه ی ادامه کلیک کنید.
  • ۴ – با انجام این مراحل اکانت شما برای همیشه حذف خواهد شد.

در نتیجه

حذف اکانت موقت و دائمی یکی از بهترین قابلیت های فیس بوک میباشد که کاربران زیادی هستند که به چنین قابلیت هایی نیاز خواهند داشت که ما در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع بپردازیم و برای شما عزیزان گفته شد حذف اکانت فیس بوک بدون داشتن پسورد ممکن نیست و حتما به رمز نیاز خواهید داشت اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید .

سوالات متداول

۱ – دلیل حذف اکانت فیس بوک چیست ؟

ممکن است قصد داشته باشید برای مدتی از این فضا دور باشید به همین دلیل حذف اکانت میتواند بهترین راه و روش برای این کار باشد تا باعث نشود از این برنامه زده شوید.

۲ – تفاوت بین حذف دائمی و موقت چیست ؟

در حذف اکانت موقت به راحتی میتوانید دوباره به اکانت خود برگردید ولی حذف دائمی این گونه نیست و برای همیشه اکانت خود را از دست خواهید داد همچنین اطلاعاتی همچنون فالوور تعداد پست و . . . را از دست خواهید داد پس قبل از هرکاری ابتدا در مورد کاری که قصد انجام را دارید محکم فکر کنید.

۳ – حذف اکانت فیس بوک بدون داشتن پسورد ممکن نیست ؟

خیر !! برای حذف حتما به رمز اکانت نیاز خواهید داشت تا بتوانید اکانت خود را حذف کنید.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا