کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

اینستاگراک یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی می‌باشد که با ارائه بهترین خدمات ممکن کاربران زیادی را وابسته‌ی خود کرده و سعی می‌کنند از ان در کار‌هایی همچون کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنند این برنامه با وجود قابلیت و ویژگی‌هایی که دارد کاربران زیادی را به خود وابسته کرده که یکی از این قابلیت‌ها می‌تواند ورود به فیس بوک از طریق اینستاگرام باشد که ممکن است هیچ کس در این باره اطلاعاتی را نداشته باشد کا ما در این مقاله قصد داریم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است در این مقاله همراه تیم کارینا باشید.

پیشنهاد ویژه: با خرید فالوور فیس بوک اعتبارتو ۱۰۰ برابر کن

نحوه ورود به فیس بوک از طریق اینستاگرام

نحوه ورود به فیس بوک از طریق اینستاگرام
ورود به فیس بوک از طریق اینستاگرام

اینستاگرام و فیس بوک ۲ برنامه‌ی محبوب هستند که کاربران بسیار زیادی نیز به این ۲ برنامه وابسته هستند کاربرانی هستند که برنامه‌ی اینستاگرام را دارند و دیگر از فیس بوک استفاده نمی‌کنند و کاربرانی نیز هستند که برنامه‌ی فیس بوک را برای خود دارند و دیگر از اینستاگرام استفاده نمی‌کنند اما اخیراً قابلیتی نیز برای این ۲ برنامه فراهم شده که همه می‌توانند از هر دوی آن‌ها باهم استفاده کنند و پست‌هایی که در اینستاگرام گذاشته‌اند را در فیس بوک نیز منتشر کنند که برای این کار بهتر است این ۲ را بهم متصل کنید که برای این کار بهتر است هرچه در ادامه باز گو می‌شود را انجام بدهید تا بتوانید این ۲ برنامه را بهم متصل کنید.

اتصال اینستاگرام به فیسبوک برای iOS و Android

اتصال اینستاگرام به فیسبوک برای iOS و Android
  • ۱ – در ابتدا باید برنامه‌ی اینستاگرام را دانلود و سپس نصب کنید که اگر در این باره اطلاعاتی ندارید بهتر است از ابتدا قبل از هرکاری از صفحه‌ی آموزش نصب اینستاگرام دیدن کنید.
  • ۲ – سپس وارد برنامه شده و به قسمت تنظیمات یا Settings مراجعه کنید.
  • ۳ – سپس در ادامه باید از بین گزینه‌هایی که وجود دارد گزینه‌ی Account را انتخاب کرده و سپس در مرحله‌ی بعد باید روی گزینه‌ی Linked Accounts کلیک کنید.
  • ۴ – از بین مواردی که برای شما نمایش داده می‌شود باید گزینه‌ی Facebook را انتخاب کرده و گزینه‌ی Connect را بزنید.
  • ۵ – به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید که برای به اشتراک‌گذاری خودکار پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام در فیسبوک باید گزینه Start Sharing to Facebook را باید فعال کنید.
  • ۶ – به این صورت می‌توانید این دو برنامه را بهم مجزا کرده تا بتوانید از هر دوی آن‌ها به صورت همزمان استفاده کنید.
  • نکته: این کار می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی داشته باشد که اگر قصد دارید در مورد این مزیت و ویژگی‌ها بیشتر بدانید بهتر است از صفحه‌ی تبدیل اینستاگرام به فیس بوک سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شده است.

قطع اتصال اکانت فیس بوک

قطع اتصال اکانت فیس بوک

همانطور که می‌توان اینستاگرام را به فیس بوک متصل کرد همانطور نیز می‌توان آن را از هم جدا کرد که برا این کار باید ابتدا:

  • ۱ – ابتدا باید وارد برنامه‌ی اینستاگرام شده و به بخش تنظیمات مراجعه کنید.
  • ۲ – و سپس باید به تب Facebook در گزینه‌های بخش Account بروید.
  • ۳ – سپس در این بخش باید گزینه‌ی Unlink Account را انتخاب کنید.

در نتیجه

ورود به فیس بوک از طریق اینستاگرام یکی از بهترین ویژگی‌های این ۲ برنامه می‌باشد به این خاطر است که کاربران زیادی نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند با وجود بحث فیلتر بودن فیس بوک در ایران باز هم کاربران زیادی هستند در ایران که از این برنامه به خاطر ویژگی‌های فوق‌العاده جذاب از آن استفاده می‌کنند که ما در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع بپردازیم که اگر در این زمینه مشکلی دارید بهتر است چندین بار این مقاله را بخوانید.

سوالات متداول درباره ورود به فیس بوک از طریق اینستاگرام

ورود به فیس بوک از طریق اینستاگرام

۱ – آیا کاربران می‌توانند پست‌های خود را در فیس بوک کنترل کنند؟

بله قطعاً چنین قابلیتی برای کاربران فراهم شده ان‌ها می‌توانند به صورت دستی پست‌های منتشر شده در فیس بوک را مدیریت کنند.

۲ – کدام شبکه‌های اجتماعی را می‌توان به اینستاگرام متصل نمود؟

فیسبوک، توییتر و Tumblr جز بهترین برنامه‌هایی می‌باشند که می‌توان آن را به اینستاگرام متصل کرد و از قابلیت‌هایی که برای کاربرانش فراهم شده استفاده کنید.

۳ – چه محدودیتی برای اتصال اینستاگرام به فیس بوک وجود دارد؟

کاربران می‌توانند چندین حساب اینستاگرام را به یک صفحه یا پروفایل فیس بوک متصل کنند؛ اما بر عکس این مسأله قابل انجام نخواهد بود و تنها می‌توان یک اکانت فیس بوک را به هر پروفایل اینستاگرام وصل کرد.

۴ – در صورت فراموشی رمز باید چ راهکاری را طی کنیم؟

رمز یکی از اساسی‌ترین مواردی می‌باشد که باید در حفظ و نگهداری ان دقت کافی داشته باشید زیرا بسیار مهم است و در این میان کاربران زیادی هستند که رمز پیج خود را ندارند به همین دلیل باید آن را بازیابی کنند که برای بازیابی رمز نیز بهتر است از صفحه‌ی بازیابی رمز اینستاگرام سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت کامل به این موارد پرداخته شده که می‌توانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید و رمز خود را بازگردانید.

۵ – از چه طریقی می‌توانیم اکانت فیس بوک خود را از اینستاگرام حذف کنیم؟

شما با استفاده از Unlink کردن اکانت خود می‌توانید فیس بوک را از اینستاگرام جدا کنید. توضیح کامل این مورد در مقاله نیز ذکر شده است.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا