کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن
بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن

فیس بوک امروزه به یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده که کاربران زیادی نیز هستند که از این برنامه استفاده می‌کنند امروزه کاربران برای سرگرمی، کسب درآمد و… از فیس بوک استفاده می‌کنند تا بتوانند زود‌تر به نتیجه‌ی مطلوب خود برسند در این میان ممکن است کاربرانی وجود داشته باشند که رمز اکانت خود را فراموش کرده باشند که در این میان راه و روش‌های بسیار زیادی وجود دارد تا همه بتوانند بر اساس آموزش‌هایی که دیده‌اند رمز اکانت خود را بازیابی کنند که ما نیز در این مقاله قصد داریم بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن را برای شما عزیزان آموزش دهیم اگر در این زمینه سؤال یا نظری دارید بهتر است در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

اینستاگرام نیز همچنون فیس بوک دارای قابلیت‌ای به نام رمز می‌باشد تا برای کاربرانش بتواند امنیت ایجاد کند در مقاله‌ی بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن برای شما عزیزان آموزش داده شد چگونه می‌توانید به این صورت رمز اکانت خود را بازگردانید و دوباره از اکانت خود استفاده کنید برای فیس بوک نیز به همین صورت می‌باشد ممکن است راه و روش‌هایی وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند بدون داشتن‌ایمیل رمز خود را بازگردانی کنند اما این روش بنابر دلایلی می‌تواند غیر ممکن باشد زیرا فیس بوک برای این که اکانت شما با به شما بازگرداند به اطلاعاتی همچنون شماره تلفن یا‌ایمیل برای احراز هویت نیاز خواهد داشت که بدون داشتن چنین اطلاعاتی می‌تواند در بعضی مواقع غیر ممکن باشد پس با ما همراه باشید تا بدانیم آیا این روش ممکن است یا خیر!!!!

آیا بازیابی رمز اکانت فیس بوک امکان‌پذیر است؟

فراموش کردن رمز اکانت فیس بوک یکی از مشکلات کاربران امروزی می‌باشد که همه از آن رنج می‌برند ممکن است رمز اکانت خود را از یاد برده باشید و فیس بوک نیز اجازه‌ی ورود را به خاطر بحث امنیتی نخواهد داد با این وجود باید رمز اکانت خود را ابتدا بازگردانید و رمز جدیدی که به شما داده شده است را وارد کنید اما ممکن است بگویید بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن ممکن است؟ در جواب باید گفت خیر!!! زیرا همانگونه که در بند گذشته نیز گفته شد فیس بوک چنین اجازه‌ای را به کاربرانش نخواهد داد و هرکس قصد بازیابی داشته باشد باید با استفاده از‌ایمیل یا شماره تلفنی که از قبل به او داده شده استفاده کند که در ادامه به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث مهم خواهیم پرداخت.

بازیابی رمز فیس بوک از طریق سایت

ممکن است همانطور که در بند‌های گذشته نیز گفته شد دچار فراموشی رمز شده باشید با این وجود راه و روش‌هایی وجود دارد که به راحتی می‌توانید رمز اکانت خود را بازگردانید یکی از بهترین روش‌ها با استفاده از سایت رسمی فیس بوک می‌باشد که به می‌توانید از طریق گوشی یا کامپیوتر رمز خود را بازگردانی کنید که برای این کار بهتر است ابتدا:

  • ۱ – ابتدا باید وارد سایت رسمی فیس بوک بشوید و در اولین قدم باید روزی گزینه‌ی Forgot account کلیک کنید.
بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن
  • ۲ – سپس در مرحله‌ی بعدی باید شماره تلفنی که با آن اکانت فیس بوک خود را ساخته‌اید وارد کرده و روی گزینه‌ی Search کلیک کنید.
بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن
  • ۳ – اکنون در مرحله‌ی بعدی برای شما ۲ گزینه وجود خواهد داشت که آیا قصد دارید از طریق‌ایمیل یا از طریق شماره تلفن اکانت خود را بازگردانید که یکی را انتخاب و روی گزینه‌ی Continue کلیک کنید. به یاد داشته باشید که باید‌ایمیل یا شماره تلفن شما از قبل تأیید شده باشد.
بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن
  • ۴ – اکنون یک کد برای شما ارسال خواهد شد که آن را باید در قسمت مربوطه وارد و روی گزینه‌ی Continue کلیک کنید.
بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن
  • ۵ – سپس در مرحله‌ی بعدی باید یک رمز جدید وارد و آن را تکرار کنید ابتدا یک رمز را در جایی تایپ کرده و در قسمت‌های مربوطه کپی نمایید.
بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن

بازیابی رمز فیس بوک از طریق موبایل

در بند گذشته سعی کردیم بازیابی رمز فیس بوک از طریق سایت رسمی فیس بوک را برای شما آموزش دهیم ممکن است کاربرانی نیز وجود داشته باشند که قصد بازیابی از طریق اپ و همچنین موبایل را داشته باشند ولی در مورد آن راهکاری نداشته باشند که در این میان ما در این قسمت قصد داریم این مبحث را برای شما عزیزان آموزش دهیم پس در اولین قدم باید ابتدا:

  • ۱ – وارد برنامه‌ی فیس بوک شده و گزینه‌ی فراموشی رمز را بزنید.
  • ۲ – اکنون باید در این قسمت از میان شماره تلفن، ‌ایمیل و نام کاربری یکیا انتخاب و وارد نمایید.
  • ۳ – بسته به انتخابب که کرده‌اید یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد که باید آن کد را کپی و در قسمت مربوطه وارد نمایید.
  • ۴ – گزینه Keep me log in یا Log me out from other devices را انتخاب کنید و گزینه ادامه را انتخاب کنید
  • ۵ – اکنون یک رمز جدید انتخاب و روی گزینه‌ی Continue کلیک کنید.
  • ۶ – به این صورت می‌توانید رمز اکانت فیس بوک خود را بازگردانید.

در نتیجه

امروزه کاربران بسیار زیادی در فیس بوک هستند که قصد بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن را دارند ولی باید بدانند برای بازیابی حتماً به یک‌ایمیل یا شماره تلفن نیاز خواهند داشت زیرا فیس بوک بسیار بر بحث امنیت حساس بوده و حتماً باید به این ۲ دسترسی داشته باشید که ما در این مقاله سعی کردیم بازیابی رمز فیس بوک از طریق سایت و همچنین بازیابی رمز فیس بوک از طریق موبایل را برای شما عزیزان آموزش دهیم با خواندن این مقاله به راحتی می‌توانید رمز جدید برای اکانت خود گرفته و آن را بازیابی کنید.

سوالات متداول

۱ – آیا بازیابی رمز فیس بوک بدون ایمیل و شماره تلفن ممکن است؟

خیر زیرا برای این که به فیس بوک ثابت شود صاحب اصلی هستید حتماً به یک‌ایمیل یا شماره تلفن نیاز خواهید داشت.

۲ – رمز جدید باید چگونه باشد؟

رمزی که برای اکانت خود در نظر گرفته‌اید سعی کنید از حروف و اعداد تشکیل شده باشد تا به راحتی حدس‌زده نشود و همچنین سعی کنید آن را در جایی مطمئن تایپ کنید که از یاد نرود.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا