کارینا

شماره تماس: 09134839940

چگونه تلگرام را آپدیت کنیم – آموزش جامع |ir.کارینا|

چگونه تلگرام را آپدیت کنیم
چگونه تلگرام را آپدیت کنیم

telegram یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان امروزی است که سهم قابل توجهی از کاربران را ایجاد کرده است که تأثیر خوبی را ایجاد کرده است، ویژگی‌های آن باعث شده است که در چند وقت اخیر به پلتفرم ارتباطی مورد علاقه بسیاری از افراد تبدیل شود.همه آپدیت های تلگرام خبری نیست، در برخی موارد می تواند نسخه هایی با رفع اشکال و بهبود باشد، این بدان معنا نیست که ما مجبور به نصب آن ها نیستیم، برعکس هر آپدیت تلگرامی توصیه می شود این کار را انجام دهیم. تنها چیزی که وجود دارد این است که برای به روز رسانی اپلیکیشن تلگرام باید روی دستگاه موبایل خود با اندروید یا iOS به اینترنت متصل باشید.تا بتوانید تلگرام خود را اپدیت کنید با این وجود همراه ما باشید تا به موضوع مهم چگونه تلگرام را آپدیت کنیم بپردازیم.

ممکن است شما نیز چگونه تلگرام را آپدیت کنیم سوال مد نظرتان باشد پس اگر قصد دارید تلگرام خود را اپدیت کنید ولی در مورد آن اطلاعاتی ندارید بهتر است در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا با هم به این موارد بپردازیم.ما در این مقاله قصد داریم آبدیت روی گوشی های اندروید و آیفون را برای شما عزیزان آموزش دهیم.

آپدیت تلگرام در اندورید

چگونه تلگرام را آپدیت کنیم
چگونه تلگرام را آپدیت کنیم

اگر قصد دارید تلگرام خود را به روز رسانی کنید و همچنین تلفن هوشمند شما اندروید است بهتر است راهکاری را که در ادامه برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد را طی کنید به این صورت میتوانید تلگرام خود را به راحتی و مانند آب خوردن اپدیت کنید.

۱ – ابتدا باید Google Play Store را باز کنید، برای این کار باید منوی اصلی موبایل خود را باز کرده و آن را انتخاب کنید.

۲ – وقتی داخل فروشگاه شدیم به بالای صفحه رفته و در نوار جستجو تلگرام را تایپ کنید.

۳ – سپس از بین همه برنامه‌هایی که ابتدا قرار دارد، برنامه‌ای را انتخاب کنید که می‌خواهیم آن را تمدید کنیم.

۴ – در نهایت در صفحه توضیحات اپلیکیشن تلگرام خواهیم بود، در صورتی که نسخه جدیدی در دسترس باشد، دکمه Update را می بینید، آن را فشار دهید و اجازه دهید فایل به طور خودکار به روز شود. و آماده هستید که از قبل تلگرام را در موبایل اندرویدی خود آپدیت کرده اید.

آپدیت تلگرام در آیفون

همانند اندروید، برای به روز رسانی تلگرام در دستگاه iOS خود باید این کار را از طریق اپ استور انجام دهید، کافیست مراحل زیر را برای تمدید تلگرام خود دنبال کنید:

۱ – منوی اصلی موبایل خود را باز کنید و روی App Store ضربه بزنید.

۲ – سپس به گوشه سمت راست پایین صفحه بروید و روی گزینه‌ای که می‌گوید «به‌روزرسانی‌ها» ضربه بزنید، پس از انجام این کار به صفحه‌ای با لیستی از همه برنامه‌ها هدایت می‌شوید.

۳ – در آنجا فقط باید به دنبال اپلیکیشن تلگرام بگردید و به سمت راست آن نگاه کنید، زیرا اگر به‌روزرسانی‌های جدیدی را پیدا کنید، دکمه‌ای را می‌بینید که می‌گوید «به‌روزرسانی» در این صورت، فقط باید آن را فشار دهید و منتظر بمانید تا تلفن همراهتان درست شود. به روز رسانی.

آپدیت تلگرام با استفاده از APK

راه دیگر برای داشتن آخرین آپدیت تلگرام در تلفن همراه نصب دستی است. به عبارت دیگر، بدون مراجعه به فروشگاه دیجیتال گوگل یا اپل. در این مورد، ما بر روی مورد اندروید تمرکز خواهیم کرد، زیرا در گوشی های آیفون شما باید به روش های غیر قابل اعتماد متوسل شوید.اگر می خواهید آخرین نسخه APK مسنجر تلگرام را بدون مراجعه به هیچ فروشگاه آنلاینی دانلود کنید، تمام مراحلی که در زیر توضیح خواهیم داد را در تلفن هوشمند اندرویدی خود دنبال کنید:

۱ – در تلفن خود، به بخش “تنظیمات” بروید، نمادی با چرخ دنده در داخل است. روی آن کلیک کنید و به صورت خودکار به آن دسترسی خواهید داشت.

۲ – اکنون باید به دنبال بخش اختصاصی امنیت باشید. اگرچه این چیزی است که بسته به ترمینال متفاوت است، اما معمولاً در “تنظیمات پیشرفته” است. اگر این مورد شماست، آن را وارد کنید و روی “امنیت” کلیک کنید.

۳ – کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات “برنامه های با منشاء ناشناخته” یا “برنامه های شخص ثالث” را فعال کنید. این کار را انجام دهید و سپس می توانید از فایل APK برای نصب و آپدیت آن استفاده کنید.

۴ – با پیکربندی قبلی، زمان آن رسیده که فایل را برای نصب بردارید. APK نسخه جدید تلگرام را از لینک های بالا دانلود کنید کاملا سالم هستند.

۵ – اجازه دهید دانلود فایل تمام شود و پس از اتمام، ابزاری را که برای مرور فایل‌ها در حافظه تلفن خود در دسترس دارید باز کنید. با او، شما باید آنچه را که دانلود کرده اید پیدا کنید و آن را باز کنید.

۶ – از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید به نصب روز به روز رسانی ادامه دهید، à CEPTA و چند ثانیه یا چند دقیقه، بسته به اتصال اینترنت خود (وای فای توصیه می شود)، تلگرام جدید را برای استفاده در اندروید خود آماده خواهید کرد. گوشی های هوشمند.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم سوال بسیاری از کاربران تلگرام را که چگونه تلگرام را آپدیت کنیم میباشد پاسخ بدهیم همانطور که میدانید تلگرام یکی از بهترین برنامه های شبکه ی اجتماعی میباشد که با برنامه هایی همچنون اینستاگرام و البته فیس بوک در حال رقابت است با وجود بحث فیتر بودن آن در ایران ولی باز هم کاربران زیادی هستند که به این برنامه وابسته بوده و بهترین درامد را برای خود دارند اما بسیاری از کاربران هستند که اطلاعاتی در مورد آپدیت کردن این برنامه ندارند به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث بپردازیم اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در زمینه ی چگونه تلگرام را آپدیت کنیم سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

سوالات متداول

۱ – چگونه می توانم نسخه تلگرام خود را آپدیت کنم؟

برای به روز رسانی نسخه تلگرام، اپلیکیشن را باز کرده و روی سه خط گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید. سپس از منوی باز شده گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، روی “نسخه” ضربه بزنید و آخرین نسخه را از لیست انتخاب کنید. در نهایت، “به روز رسانی” را بزنید

۲ – چرا تلگرام من آپدیت نمی شود؟

ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که چرا تلگرام شما ممکن است آپدیت نشود. ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه تلگرام را نصب کرده اید. اگر از یک برنامه تلفن همراه استفاده می کنید، مطمئن شوید که سرویس تلفن همراه خوبی دارید و برنامه به روز است. اگر روی دسکتاپ کار می‌کنید، مطمئن شوید که رایانه‌تان آخرین به‌روزرسانی‌ها را دارد. علاوه بر این، اگر از یک شبکه Wi-Fi عمومی استفاده می کنید، مطمئن شوید که رایانه شما به آن شبکه متصل است و از داده های تلفن همراه استفاده نمی کند.

۳ – کدام اپلیکیشن تلگرام برای اندروید بهتر است؟

هیچ “بهترین” برنامه تلگرام برای اندروید وجود ندارد، زیرا این برنامه بسیار متنوع است و می تواند متناسب با نیازهای مختلف طراحی شود. برخی از برنامه های محبوب تلگرام برای اندروید عبارتند از Telegram، Telegram+ و Telegram X.همچنین اگر قصد دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید و یک برنامه ی پر طرفداری را برای خود دانلود نمایید بهتر است از صفحه ی آموزش نصب تلگرام سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به بهترین برنامه ها با ویژگی های مختلف پرداخته شده است که میتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

۴ – چگونه بدون گوگل پلی تلگرام خود را آپدیت کنم؟

چند راه برای به روز رسانی تلگرام بدون گوگل پلی وجود دارد. می توانید از ویژگی به روز رسانی داخلی برنامه استفاده کنید یا می توانید از یک برنامه شخص ثالث مانند APK Mirror استفاده کنید.

۵ – چرا تلگرام من کار نمی کند؟

ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که چرا تلگرام شما کار نمی کند. ابتدا مطمئن شوید که گوشی و تلگرام شما هر دو به روز هستند. اگر همچنان مشکل دارید، تلفن و/یا برنامه خود را مجددا راه اندازی کنید. اگر جواب نداد، برای کمک با پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید.

۶ – چرا تلگرام روی گوشی من کار نمی کند؟

ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که چرا تلگرام روی گوشی شما کار نمی کند. ابتدا مطمئن شوید که برنامه روی گوشی شما نصب و باز است. اگر اینطور نیست، می توانید آن را از اپ استور یا گوگل پلی استور دانلود کنید. دوم، مطمئن شوید که گوشی و تلگرام شما به یک شبکه متصل هستند. سوم، مطمئن شوید که گوشی شما فضای ذخیره سازی کافی برای ذخیره اپلیکیشن تلگرام و پیام های شما دارد. در نهایت، مطمئن شوید که باتری گوشی شما به طور کامل شارژ شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا