کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

آموزش جامع فیسبوک
آموزش جامع فیس بوک

برای بسیاری از ما، فیس بوک یک پلت فرم رسانه اجتماعی جالب است که به شما امکان می دهد با دوستان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. با این حال، به عنوان یک کاربر، فیس بوک بسیار سرگرم کننده تر و مفیدتر است. اما، تنها در صورتی که بدانید چگونه به آن دست یابید.برای اینکه به شما کمک کنم از همه چیزهای سرگرم کننده و ویژگی های مفید فیس بوک بیشترین بهره را ببرید، فهرستی جامع از نکات، ترفندها ، آموزش جامع فیس بوک و هک های مورد نیاز را برای شما عزیزان جمع آوری می کنم. آنها را بررسی کنید و اگر مورد جالبی یافتید امتحان کنید.

فیسبوک به‌عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، به ابزاری پیچیده و قدرتمند برای اتصال تبدیل شده است. همیشه برای توسعه‌دهندگان مناسب بوده است، بنابراین گوشه‌ها و شکاف‌های زیادی برای گم شدن دارد.استفاده از فیس بوک مانند یک حرفه ای نیازمند تمایل به کاوش است، نه به ذکر سرمایه گذاری مناسب در زمان. ما این ویژگی های شگفت انگیز و بردهای آسان را برجسته کرده ایم

اکثر ما تقریباً هر روز از آن استفاده می کنیم و تقریباً کارهای مشابه را بارها و بارها انجام می دهیم. به روز رسانی وضعیت ها، بررسی پروفایل دوستان، دانلود و آپلود تصاویر و پیام های گاه به گاه، چت گروهی و غیره.اما، در حالی که اکثر ما هر روز از فیس بوک استفاده می کنیم، واقعیت این است که بسیاری از ما واقعاً به این فکر نکرده ایم که چگونه می توان همه موارد فوق در فیس بوک را کمی متفاوت تر، راحت تر، راحت تر و شاید با زمان کمتری انجام داد.ما در ادامه ی این مقاله با موضوع مهم آموزش جامع فیس بوک قصد داریم بهترین ترفند های فیس بوک را برای شما عزیزان بیان کنیم تا بتوانید اطلاعات خوبی در باره برای خود کسب کنید همچنین اگر اطلاعات در این صفحه برای شما کامل نبود بهتر است از صفحه ی آموزش ترفند های فیس بوک سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به این موارد بیشتر پرداخته شده است اما با تمام این مباحث بهتر است ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

پیشنهاد ویژه: با خرید فالوور فیس بوک اعتبارتو ۱۰۰ برابر کن

آموزش فیسبوک

آموزش جامع فیسبوک
آموزش جامع فیس بوک

در بند‌های گذشته سعی کردیم شما را بیشتر در مورد فیس بوک آشنا کنیم همانطور که می‌دانید فیس بوک یکی از بهترین برنامه‌های شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد که چندین میلیارد کاربر فعال دارد این برنامه به خاطر قابلیت‌هایی که دارد باعث شده بسیار محبوب شود که ما در این مقاله با موضوع مهم آموزش جامع فیس بوک قصد داریم این ترفند و قابلیت‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم برای کسب این اطلاعات بهتر است در ادامه‌ی این مقاله همراه تیم کارینا باشید

۱ – فونت به روز رسانی وضعیت خود را در فیس بوک تغییر دهید

دفعه بعد که به‌روزرسانی وضعیت خود را پست می‌کنید، کار جالبی انجام دهید و فونت به‌روزرسانی خود را تغییر دهید.فیس بوک به طور پیش فرض فقط یک فونت به شما می دهد. خوب است اما همه از یک فونت استفاده می کنند! کجای این جالب بود!به این صفحه تغییر صفحه فونت فیس بوک در وب بروید. پس از رسیدن، به‌روزرسانی خود را تایپ کنید و سپس یکی از سبک‌های بد بو که می‌بینید را مستقیماً در صفحه به‌روزرسانی وضعیت خود در فیسبوک کپی کنید. به‌روزرسانی‌های شما می‌تواند به این شکل باشد!

۲ – خلاصه فعالیت سفارشی فیس بوک را در ایمیل خود دریافت کنید

این نکته بسیار خوبی برای کسانی است که به فیس بوک معتاد هستند. آیا تا به حال آرزو کرده اید که به جای اینکه چندین بار در روز وارد فیس بوک شوید، راهی وجود داشت که بتوانید خلاصه ای از پایان روز را در مورد اتفاقات فیس بوک به دست آورید؟NutshellMail دقیقاً این کار را انجام می دهد. این برای فیس بوک و توییتر نیز کار می کند! چیزی که در مورد Nutshell Mail واقعاً دوست‌داشتنی است این است که می‌توانید نوع هشدارهایی را که می‌خواهید از فیس‌بوک دریافت کنید به شدت سفارشی کنید.

به عنوان مثال، می توانید انتخاب کنید که فقط از دوستان خاصی، در مورد عکس های برچسب گذاری شده، در مورد پیام ها، در مورد اعلان ها، در مورد برخی صفحات فیس بوک و همچنین در مورد عناصر خاصی از News Feed خود، هشدارهای ایمیلی دریافت کنید. حتی به شما این امکان را می دهد که برای هر زیربخشی که انتخاب می کنید، حداکثر تعداد موارد در هر ایمیل را انتخاب کنید.هنگامی که آن را راه‌اندازی کردید، ایمیل شما راهی عالی برای پیگیری فیسبوک خواهد بود. بسته به آنچه در ایمیل خود می بینید، می توانید از ورود به فیس بوک صرف نظر کنید، چیزی که در غیر این صورت ممکن است باعث اتلاف زمان زیادی با مرور فیس بوک شود.

۳ – حذف اکانت فیس بوک

فیس بوک برای میلیاردها نفر عالی است. اگرچه برای برخی، ممکن است فقط یک مزاحم باشد. اگر از آن دسته ای هستید که هرگز از حساب فیس بوک خود استفاده نمی کنید و دیگر برنامه ای برای این کار ندارید، منطقی است که حساب کاربری خود را به طور کامل حذف کنید و اجازه ندهید که نمایه شما در جایی در فضای مجازی گرد و غبار بگیرد.

برای حذف کامل حساب خود و خارج شدن از رادار فیس بوک، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید. به تنظیمات > امنیت > غیرفعال کردن حساب خود بروید. پس از آن، یک سری دلایل برای غیرفعال کردن حساب خود مشاهده خواهید کرد. یکی را که مناسب شماست انتخاب کنید و سپس حساب را غیرفعال کنید. اگر صاحب صفحات فیس بوک هستید، اخطاری دریافت خواهید کرد که چنین صفحاتی نیز غیرفعال خواهند شد، مگر اینکه برخی افراد را به عنوان ادمین تعیین کنید.

در حین غیرفعال کردن حساب فیس بوک خود، همچنان می توانید انتخاب کنید که در صورت برچسب زدن، در صورت دعوت به گروه ها و غیره، ایمیل دریافت کنید. این کادر را بر اساس اولویت خود علامت بزنید یا علامت آن را بردارید و سپس غیرفعال سازی را تأیید کنید تا برای همیشه از فیس بوک خارج شوید.اگر نتوانستید اکانت خود را حذف کنید بهتر است از صفحه ی آموزش حذف اکانت فیس بوک ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث پرداخته شده که به راحتی میتوانید اکانت خود را برای همیشه یا حتی برای موقت حذف کنید.

۴ – همه دوستان را به یکباره به گروه فیس بوک اضافه کنید.

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که فیس بوک دارد و این موضوع نیز باعث شده بسیار نزد کاربران محبوب واقع گردد همین بحث اضافه کردن دوستان به به گروه می‌باشد اگر می‌خواهید دوستان خود را یکی یکی به گروه خود دعوت کنید، کار وقت گیر است به همین دلیل اصلاً جای نگرانی نیست زیرا به راحتی می‌توانید از قابلیتی که فیس بوک دارد استفاده کرده و تمام دوستان خود را به گروه اضافه کنید و از چت کردن دور همی تمام لذت را ببرید این موضوع یکی از بهترین قابلیت‌هایی می‌باشد که سعی کردیم در این مقاله با موضوع مهم آموزش جامع فیس بوک در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم

۵ – دانلود ویدیوی فیس بوک

قطعاً اطلاعاتی در مورد دانلود ویدیو یا تصویر‌های فیس بوک دارید ولی ممکن است قصد داشته باشید پستی را برای خود دانلود کنید اما اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشید ما اکنون برای شما عزیزا ن سایت https://www.fbdown.net/ را معرفی کنیم همه‌ی کاربرانی که از فیس بوک استفاده می‌کنند به راحتی و مانند آب خوردن می‌توانند پست‌های فیس بوک خود را در این سایت برای خود دانلود کنند برای این کار می‌توانید به https://www.fbdown.net/ بروید و لینک ویدیو را در آنجا قرار دهید. اکنون ویدیوی شما دانلود خواهد شد. از ویدیو‌های دانلود شده خود لذت ببرید.

۶ – Avtar نمایه فیس بوک خود را ایجاد کنید

ویژگی آواتار پروفایل مدتی پیش توسط فیسبوک روی پلتفرم خود راه اندازی شد. این پلتفرم برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا (مه ۲۰۲۰) راه اندازی شد. ظاهر بسیار جالبی به پروفایل شما می دهد. باید در فیسبوک بررسی کنید که آیا این ویژگی را دارید یا خیر؟این یک ویژگی عالی برای ایجاد آواتار کارتونی شخصی شما است. می توانید از آن در عکس پروفایل خود، به عنوان استیکر برای پست ها و نظرات خود و همچنین در داخل مسنجر استفاده کنید. بنابراین، پروفایل خود را منحصر به فرد کنید.

۷ – دانلود بازی ها در فیس بوک

شما می توانید به بازی های زیادی در فیس بوک دسترسی داشته باشید. اکنون می توانید بازی های آنلاین را در برنامه فیس بوک مسنجر با دوستان خود نیز انجام دهید. فیس بوک اکنون بازی های زیادی را به مسنجر اضافه می کند. قبلاً بازی های فوری داشتیم: بسکتبال و فوتبال. اکنون این لیست به ۵۰ رسیده است. برای دسترسی به این تصویر باید از فیس بوک مسنجر استفاده کنیم. روی تب Discover در گوشه سمت راست پایین صفحه در فیسبوک مسنجر کلیک کنید. شما همچنین می توانید این بازی ها را به تنهایی و همچنین با دوستان خود انجام دهید.

۸ – شما می توانید تصاویر نمایه محافظت شده را با استفاده از برش و اشتراک گذاری دانلود کنید.

از آنجایی که فیس‌بوک یک ویژگی حفظ حریم خصوصی به نام «نگهبان تصویر پروفایل» را معرفی کرد، نمی‌توانید عکس‌های نمایه کاربرانی را که محافظ تصویر پروفایل خود را فعال کرده‌اند ذخیره یا اسکرین‌شات کنید. اما، می‌توانید این تصاویر نمایه محافظت‌شده را با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث مانند «برش و اشتراک‌گذاری» دانلود کنید. این ترفند در هنگام تلاش برای تعقیب شخصی که به او علاقه دارید واقعاً مفید است.

۹ – برای صرفه جویی در باتری، می توانید به فیس بوک لایت تغییر دهید.

اگر به تنظیمات بروید و آمار مصرف باتری را مشاهده کنید، متوجه می شوید که فیس بوک یکی از برنامه های برتر با بیشترین مصرف انرژی است. بنابراین، می‌توانید به سادگی اپلیکیشن فیس‌بوک را حذف کنید و برای صرفه‌جویی در مصرف باتری، از اپلیکیشن فیسبوک لایت استفاده کنید. متوجه خواهید شد که استفاده از Fb Lite باعث می شود باتری شما بیشتر از گذشته کار کند.

۱۰ – شما می توانید تمام درخواست های دوستی که ارسال کرده اید را ببینید.

شما به یاد نمی آورید که چند درخواست دوستی در فیس بوک ارسال کرده اید، اما فیس بوک همه آنها را به خاطر می آورد. فقط کافی است به این لینک مراجعه کنید و می توانید تمام درخواست های دوستی را که تا کنون ارسال کرده اید مطلع شوید. اگر می‌خواهید این کار را به صورت دستی انجام دهید، به بخش «افرادی که ممکن است بشناسید» در فیس‌بوک بروید و روی گزینه «مشاهده همه» در پایین کلیک کنید. در صفحه بعد، “مشاهده درخواست های دوست ارسال شده” را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

۱۱ – شما می توانید دوستان منتخب خود را از دیدن پست خود محدود کنید.

برای این کار، فقط حریم خصوصی یک پست را روی Friends تنظیم کنید. اکنون به نمایه دوستی که می خواهید او را از دیدن پست خود محدود کنید بروید و روی گزینه های Friends ضربه بزنید. یک منوی کشویی ظاهر می شود. «افزودن به فهرست دیگری» را از آن انتخاب کنید. اکنون به پایین بروید، «محدود شده» را پیدا کرده و انتخاب کنید. هشداری ظاهر می‌شود که این دوست دیگر نمی‌تواند پست‌های شما را ببیند. بیخیالش.

۱۲ – شما می توانید بررسی کنید که روزانه چه مقدار زمانی را در فیس بوک می گذرانید.

اگر بیش از حد به استفاده از فیس بوک معتاد هستید و در مورد آن نگران هستید، فیس بوک می تواند به شما کمک کند یادآوری های به موقع ارسال کنید. برنامه فیس بوک را اجرا کنید، به منو بروید و سپس به «تنظیمات و حریم خصوصی» بروید. در اینجا، کمی به پایین بروید و «زمان خود در فیس بوک» را پیدا کنید. روی این گزینه ضربه بزنید و می توانید کل زمانی را که روزانه در فیس بوک می گذرانید ببینید. .

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم به طور بحث آموزش جامع فیس بوک را برای شما عزیزان آموزش دهیم، فیس بوک یک برنامه‌ی بسیار پر طرفداری می‌باشد که می‌توانید از این برنامه و از قابلیت‌های جذابی که برای کاربران در نظر گرفته شده تمام استفاده را ببرید اکنون این مقاله به پایان رسیده‌امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در زمینه‌ی آموزش جامع فیس بوک سؤالی داشتید می‌توانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا