کارینا

شماره تماس: 09134839840

دانلود پست های اینستاگرام در تلگرام – آموزش ۱۰۰% تضمینی

دانلود پست اینستاگرام یکی از دغدغه های امروزی کاربران اینستاگرام میباشد. اینستاگرام چون این قابلیت را برای خود ندارد به همین دلیل است که کار را برای کاربران مقداری سخت کرده اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا راهکار و روش هایی وجود دارد که به راحتی و مانند آب خوردن میتوانید هر نوع پستی را که در اینستاگرام پسندیدید را دانلود و سپس در گالری ذخیره نمایید افراد زیادی به دنبال روشی برای دانلود از اینستا هستند و ساعت ها مشغول جستجوی راهکاری در این زمینه هستند همانطور که گفته شد راه و روش های زیادی وجود دارد که هرکاربر قادر خواهد بود اقدام به دانلود پست اینستاگرام کند یکی از این روش ها استفاده از برنامه ی جذاب و پرطرفدار تلگرام میباشد شما با استفاده از این برنامه میتوانید هر گونه پستی را که دوست دارید را انتخاب و از این طریق دانلود نمایید ما در این مقاله قصد داریم دانلود پست های اینستاگرام در تلگرام را برای شما عزیزان آموزش دهیم اگر در این زمینه سوال یا مشکلاتی دارید پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا آخر بخوانید.

دانلود فیلم از اینستاگرام

راهکار دانلود پست های اینستاگرام در تلگرام

برای ما خیلی پیش آمده است که پستی را در اینستاگرام دیده باشیم ولی راهکاری برای دانلود وذخیره ی آن نداشته ایم همانطور که گفته شد و شما نیز با آن آشنا هستید اینستاگرام به دلیل بحث نسخه برداری و همچنین کپی رایت این قابلیت را از کاربرانش منع کرده و هیچ کاربری قادر نخواهد بود از طریق خود برنامه ی اینستاگرام عکس یا ویدیویی را دانلود کند به همین دلیل باید از برنامه های جانبی استفاده کنیم برنامه هایی که در گوگل پلی و همچنین در بازار وجود دارد ابتدا آن هارا دانلود و سپس نصب کرده و از آن طریق عکس یا ویدیویی را که دوست دارید انتخاب کنید و سپس آن را دانلود کنید اگر در این زمینه هیچ اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنیم از مقاله ربات دانلود عکس اینستاگرام وب سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث پرداخته شده است.

دانلود استوری اینستاگرام در تلگرام

نا گفته نماند که تلگرام یکی از بزرگ ترین و همچنین محبوب ترین برنامه های شبکه ی اجتماعی میباشد که با وجود بحث فیلترینگ آن هنوز کاربران بسیار زیادی هستند که از این برنامه استفاده میکنند دانلود استوری اینستاگرام در تلگرام یکی از قابلیت های جذاب این برنامه میباشد ینی به راحتی میتواند پست یا استوری ای را که دوست دارید را برای شما دانلود کند اما چگونه مگر چنین چیزی ممکن است ؟ در این باره شمت را دعوت میکنم از مقاله ی دانلود استوری اینستاگرام در تلگرام وب سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث پرداخته شده که به راحتی میتوانید هر نمونه استوری های موجود در اینستاگرام را دانلود و در گالری خود ذخیره نمایید و در اولین فرصت از آنان برای پست و استوری اینستاگرام استفااده نمایید در ادامه شما را با نحوه ی دانلود پست های اینستاگرام در تلگرام نیز آشنا خواهیم کرد که بهتر است این مقاله را هرگز از دست ندهید.

راهکار دانلود پست در تلگرام

بهترین روش دانلود پست های اینستاگرام

قبل از شروع آموزش، لطفاً این را در نظر داشته باشید. شما نمی توانید هیچ پست و داستانی را از یک حساب خصوصی دانلود کنید. این محدودیتی برای این روش نیست، اما همه چیز در اینستاگرام اینگونه است. هیچ یک از برنامه های شخص ثالث برای اینستاگرام نیز قادر به انجام این کار نیستند. فرقی نمی‌کند آن حساب خصوصی را دنبال کنید یا نه، اگر خصوصی باشد، نمی‌توانید با آن دست و پنجه نرم کنید. حالا بیایید مراحل دانلود پست های اینستاگرام در تلگرام را از طریق اپلیکیشن تلگرام ادامه دهیم.

با استفاده از خود برنامه ی تلگرام

  • ۱ – در ابتدا و اولین قدم باید وارد برنامه ی اینستاگرام شوید
  • ۲ – سپس باید پستی را که قصد دانلود دارید را انتخاب و سپس لینکش را کپی نمایید.
  • ۳ – اکنون باید از اینستاگرام خارج و وارد برنامه تلگرام شویم
  • ۴ – اکنون باید وارد صفحه ی چت با یکی از مخاطبین شویم و سپس لینک کپی شده در این جا PASTE کنیم
  • ۵ – به این راحتی میتوانید اقدام به دانلود پست اینستاگرام کنید و هر نمونه پستی که دارید را با این روش دانلود و در گالری ذخیره نمایید.

با استفاده از ربات InstaSaver

InstaSaver یکی از بهترین ربات هایی میباشد که میتوانید هر نمونه پستی را که دوست دارید را ابتدا در اینستاگرام انتخاب کرده و سپس پس از آن که لینک مورد نظرش را دانلود کردید وارد ربات InstaSaver و آن را دانلود نمایید.ابتدا باید وارد برنامه ی تلگرام شده و مورد @Instasave_bot را در تلگرام جست و جو کنید ممکن است ربات های دیگری با همین نام وجود داشته باشد. همانطور که در تصویر ما نشان داده شده است، مطمئن شوید که با نام و تصویر نمایه مطابقت دارد، در غیر این صورت ممکن است هنگام دانلود پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام از طریق برنامه تلگرام با مشکل مواجه شوید.اکنون که این برنامه را پیدا کردید وارد آن شده و لینک مورد نظرتان را در این برنامه قرار دهید اکنون می توانید به راحتی پست های اینستاگرام را از طریق اپلیکیشن تلگرام دانلود کنید.

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین روش های دانلود پست های اینستاگرام در تلگرام را برای شما عزیزان آموزش دهیم در این مقاله ۲ روش ۱۰۰درصد تضمینی اموزش داده شده که همه ی کاربران به راحتی میتوانند با استفاده از برنامه ی تلگرام هرآنچه در اینستاگرام وجود دارد را اعم از استوری ، پست و . . .را دانلود کنند.اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله برده باشید.همچنین اگر در این زمینه سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا از طریق تماس با ما با تیم پشتیبانی وب سایت کارینا ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا