کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

دانلود استوری اینستاگرام در تلگرام

نا گفته نماند که تلگرام یکی از غنی ترین پیام رسان های شبکه ی اجتماعی میباشد که کاربران بی شماری هستند با وجود این که فیلتر میباشد باز هم از این برنامه استفاده میکنند شما در دستگاه تلفن همراه خود میتوانید استوری هایی را که دوست دارید ابتدا ببنید و سپس دانلود کنید اگر نگاهی به صفحه ی ربات دانلود استوری اینستاگرام سایت کارینا بیندازید روش و راهکار های زیادی برای شما عزیزان گفته شد که هرکاربر میتواند از طریق این روش ها استوری های موجود در اینستاگرام را دانلود کند یکی دیگر از این راهکار ها برای دانلود ، دانلود استوری اینستاگرام در تلگرام میباشد ینی شما با واسطه ی برنامه ی تلگرام میتوانید استوری و همچنین پست های موجود در اینستاگرام را دانلود نمایید و اگر برای شما مورد پسند بود از آنان برای پست و استوری های پیج خودتان استفاده کرده و لذتش را ببرید.

قبل از شروع آموزش ، لطفاً این را در نظر داشته باشید. شما نمی توانید هیچ پست و استوری را از یک حساب خصوصی بارگیری کنید. این محدودیتی برای این روش نیست ، اما نحوه کار در اینستاگرام به این شکل است. هیچ یک از برنامه های شخص ثالث برای اینستاگرام نیز نمی تواند این کار را انجام دهد. مهم نیست که آن حساب خصوصی را دنبال می کنید یا نه ، اگر خصوصی است ، نمی توانید با آن مشاجره کنید در ادامه شما را با نحوه ی دانلود استوری اینستاگرام در تلگرام آشنا خواهیم کرد روش و راهکار هایی را برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد که بتوانید به آسانی و در مدت زمان کوتاهی استوری های زیادی را دانلود نمایید.

چگونه استوری های اینستاگرام را تماشا کنیم؟

شما می توانید داستان افرادی را که در اینستاگرام دنبال می کنید به دو صورت مشاهده کنید. می توانید این کار را با استفاده از برنامه Instagram در تلفن خود یا با مراجعه به وب سایت instagram.com انجام دهید.اگر داستانی از برخی از افرادی که دنبال می کنید وجود دارد که هنوز آنها را ندیده اید ، متوجه حلقه ای رنگی در اطراف عکس پروفایل آنها می شوید.

اگر قرار است استوری اینستاگرام شخصی را با استفاده از برنامه اینستاگرام مشاهده کنید ، باید برنامه را باز کنید و متوجه خواهید شد که داستانها به صورت ردیفی در بالای فید شما ظاهر می شوند. برای مشاهده استوری اینستاگرام شخصی ، فقط باید روی عکس پروفایل او در بالای خبر ضربه بزنید.وقتی مشاهده داستان شخص دیگری را از بالای فید شروع می کنید ، داستانها به طور خودکار از داستان یک شخص به داستان شخص بعدی حرکت می کنند. برای خروج از استوری های اینستاگرام می توانید انگشت خود را به چپ یا راست بکشید یا می توانید انگشت خود را به سمت پایین بکشید یا روی x در زاویه سمت راست بالا ضربه بزنید تا از داستانها خارج شوید و به فید بازگردید.

اگر از آدرس اینترنتی instagram.com برای مشاهده استوری های اینستاگرام استفاده می کنید ، اگر از تلفن همراه خود به وب سایت مراجعه می کنید یا در صورت استفاده از رایانه خود در سمت راست فید ظاهر می شوند ، در بالای فید ظاهر می شوند.برای مشاهده داستان باید روی آن ضربه بزنید یا کلیک کنید. برای رفتن به داستان بعدی از فلش ها استفاده کنید و x را در زاویه بالا سمت راست برای خروج و بازگشت به خوراک انتخاب کنید اکنون دانستیم یک استوری اینستاگرام چیست اگر به دنبال این هستید که بدانید چگونه باید در اینستاگرام استوری بگذارید پیشنهاد میکنم از صفحه ی چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم وب سایت ما حتما دیدن کنید در این صفحه به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این که چگونه باید استوری بگذاریم پرداخته شده است.

ربات تلگرام دانلود استوری اینستاگرام

اکنون رسیدیم به بخش مهم دانلود استوری های اینستاگرام ، در این قسمت برای شما عزیزان ربات تلگرامی را معرفی خواهیم کرد که از آن طریق بتوانید استوری های موجود در اینستاگرام را برای خود دانلود کنید اگر به دنبال دانلود استوری های هایلایت شده نیز هستید پیشنهاد میکنم از شما تا از صفحه ی ربات دانلود هایلایت اینستاگرام حتما دیدن کنید در این مقاله ی ذکر شده برای شما عزیزان ربات هایی معرفی کرده ایم که میتوانید به واسطه ی آنان استوری های هایلایت شده در اینستاگرام را که توسط کاربران دیگر اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است را به راحتی دانلود نمایید اکنون وقتتان را به ما بدهید تا به ربات تلگرام دانلود استوری اینستاگرام بپردازیم.

  • ۱ – در اولین قدم باید وارد برنامه ی تلگرام شوید به یاد داشته باشید اگر ساکن ایران هستید برای ورود به برنامه ی تلگرام باید از فیلتر شکن استفاده نمایید.
  • ۲ – پس از وارد شدن به برنامه ی تلگرام باید به قسمت جست و جو رفته و کلمه ی Insta save را تایپ کرده و سپس گزینه ی تایید را باید برنید تا برایتان جست و جو کند.
دانلود استوری اینستاگرام در تلگرام
  • ۳ – باید وارد این برنامه شده و گزینه ی start را بزنید به این صورت میتوانید وارد بخش اصلی این برنامه شده و پس از کپی کردن لینک استوری مورد نظرتان اقدام به دانلود آن کنید.
دانلود استوری اینستاگرام در تلگرام
  • ۴ – به این صورت شما میتوانید با استفاده از ربات تلگرامی insta save استوری های موجود در اینستاگرام را دانلود نمایید.

در نتیجه

همانطور که میدانید اینستاگرام یک برنامه ی پر جمعیتی میباشد که بر پای عکس و ویدیو ساخته شده است قابلیت هایی همچنون استوری این برنامه را جذاب کرده اند که بتواند حدود ۶۰۰ میلیون کاربر فعال داشته باشد در همین روال کاربرانی هستند که به فکر دانلود استوری از اینستاگرام هستند که در این مقاله سعی کردیم بهترین ربات دانلود استوری اینستاگرام در تلگرام را برای شما عزیزان معرفی کنیم ، insta save یکی از این ربات های جذابی میباشد که با یک سرچ ساده میتوانید در تلگرام آن را پیدا کرده و واردش شوید اصلا کار سختی نیست ابتدا لینک استوری مورد نظر خود را کپی کنید و سپس وارد ربات شده و در قسمت مشخص شدع وارد نمایید و سپس گزینه ی تایید را بزنید به این صورت میتوانید استوری موردد نظرتان را دانلود نمایید امید واریم این مقاله به درد بخور بوده باشد اگر در زمینه ی دانلود استوری اینستاگرام مشکلی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید ما منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armand
2 سال قبل

I have learn some excellent stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting.
I wonder how so much effort you place to create this sort of
magnificent informative website.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا