کارینا

شماره تماس: 09134839840

آموزش تصویری انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی |ir.کارینا|

یکی از دغدغه های ما حفظ شماره های تلفن خود است زیرا اگر شماره کسی را حفظ نباشیم در صورت حذف آن شماره قطعا به مشکل برخواهیم خورد و ممکن است ارتباط با آن کاربر برای مدتی قطع شود.اما اصلا جای نگرانی نمیباشد و لازم نیست نگران از بین رفتن شماره ی مخاطبین خودتان باشید زیرا با وجود بهترین ترفند تلگرام یعنی انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی می‌توانید مخاطبین خودتان را از برنامه ی تلگرام روی گوشی خودتان انتقال دهید.

زیرا همانگونه که میدانید مخطابینی که در تلگرام وجود دارند تا زمانی که خودتان قصد حذف آنان را نداشته باشید حذف نخواهند شد و همیشه در این برنامه باقی می مانند به این صورت اگر مخاطب هایتان در گوشی حذف شدند اصلا نگران نباشید زیرا ما در این مقاله قصد داریم انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی را برای شما عزیزان آموزش دهیم پس اگر مخاطبی را حذف کرده اید و قصد دارید از طریق تلگرام آن را بازگردانید پیشنها میکنیم هرگز این مقاله را از دست ندهید.

انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی

دلیل انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی

گاهی اوقات ممکن است شما قصد داشته باشید گوشی تلفن همراه خودتان را تغییر بدهید و یک گوشی بهتر با قابلیت های بهتری را برای خودتان خرید کنید شاید دغدغه ی اصلی شما حفظ و نگه داری مخطب هایتان باشد . ینی شما دوست داشته باشید مخاطب هایتان را از گوش قبلی حذف و در گوش جدید اضافه کنید اما دوست دارید راهی مد نظرتان باشد که بدون آن که وقتی را تلف کنید بتوانید مخطب هایتان را انتقال بدهید که ما در این مقاله برای شما عزیزان راهکاری را ارائه خواهیم داد که بتوانید بدون از دست دادن زمان اقدام به انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی خود کنید. همچنین اگر قصد حذف مخاطب دارید و راهکاری برای آن نمیدانید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی حذف مخاطبین تلگرام وب سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به صورت کاملا جامع و حرفه ای به این موضوع پرداخته شده است.

آموزش انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی

دربند های گذشته شما را با این که دلیل انتقال مخاطبین تلگرام چیست بیشتر آشنا کردیم تا بدانید کاربران تلگرام اگر اقدام به انتقال میکنند چه دلیلی میتواند داشته باشد اکنون رسیدیم به قسمت مهم این مقاله و قصد داریم انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی را برای شما عزیزان آموزش دهیم اگر در این زمینه سوالات یا مشکلاتی دارید میتوانید با خواندن این مقاله مشکل خودتان را حل کنید برای این منظور ابتدا باید :

  • ۱ – ابتدا باید وارد برنامه ی تلگرام شده و سپس وارد بخش تنظیمات یا SETENG شوید.
آموزش انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی
  • ۲ – در این قسمت باید به قسمت پایین صفحه یک نگاهی بیندازید و اکنون ورژن تلگرام خود را مشاهده خواهید کرد.
نحوه انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی
  • ۳ – انگشت خودتان را باید چند ثانیه روی آن ورژن نگه دارید و سپس رها کنید تا مانند تصویر زیر برای شما یک Toast نمایش داده شود.
بهترین روش برای انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی
  • ۴ – اکنون دوباره باید آن ورژن را برای مدت کوتاهی نگه داشته و سپس رها کنید تا خطای Debug برای شما نمایش داده شود.اکنون در این صفحه ۲ نمونه خطا با نام های Import Contacts برای انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی و گزینه ی Reload Contacts برای بارگذاری مجدد مخاطبین برایتان نمایش داده خواهد شد که میتوانید بسته ی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.
راهکار انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی
  • ۵ – به این صورت و به این آسانی میتوانید مخاطبینی را که در تلگرام دارید را روی گوش خودتان نیز داشته باشید و از آنان استفاده کنید.

چگونه مخاطبین تلگرام را با مخاطبین تلفن همگام کنیم؟

آیا تا به حال پیامی با این موضوع دریافت کرده اید که یکی از مخاطبین شما به تلگرام پیوسته است؟ به این همگام سازی می گویند. تلگرام به گونه ای طراحی شده است که با پیوستن یکی از مخاطبین گوشی شما به تلگرام پیامی برای شما ارسال می شود.اکثر اوقات این کار به صورت خودکار توسط این برنامه انجام می شود، اما گاهی اوقات ممکن است این اتفاق نیفتد. بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید مخاطبین خود را همگام سازی کنید.

این مراحل را دنبال کنید:

  • به تنظیمات آن رفته و گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.
  • روی همگام سازی مخاطبین ضربه بزنید.
  • مخاطبین تلفن و تلگرام شما آپدیت خواهند شد. یعنی تمام کسانی که شماره آنها در گوشی شما ذخیره شده و در عین حال عوضی تلگرامی هستند، در مخاطبین تلگرام شما نمایش داده می شوند.

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم بحث مهم انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی را برای شما عزیزان آموزش دهیم همانطور که گفته شد در بعضی مواقع برای کاربران نیاز میشود تا بتوانند مخاطبین خود را انتقال بدهند اما اگر در مورد آن اطلاعاتی نداشتند چه ؟ اگر این مقاله را کامل خوانده باشید قطعا به صورت کامل با این موضوع آشنا خواهید شد و هیچ گونه مشکلی نیز نخواهید داشت.اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله برده باشید.همچنین اگر در این زمینه سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا از طریق تماس با ما با تیم پشتیبانی وب سایت کارینا ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول

۱. آیا می‌توانم مخاطبین تلگرام خود را به گوشی منتقل کنم؟

بله، شما می‌توانید مخاطبین خود را از تلگرام به گوشی خود انتقال دهید. تلگرام به شما امکان ایمپورت و اکسپورت مخاطبین را می‌دهد که می‌توانید آنها را به صورت فایل VCF (vCard) ذخیره کنید و سپس در گوشی خود وارد کنید.

۲. چگونه می‌توانم مخاطبین تلگرام خود را صادر کنم؟

برای صادر کردن مخاطبین تلگرام خود، می‌توانید از تنظیمات تلگرام استفاده کنید. در بخش تنظیمات، معمولاً یک گزینهٔ “صادر کردن مخاطبین” یا “اکسپورت مخاطبین” وجود دارد که با فشردن آن می‌توانید مخاطبین خود را به فرمت VCF (vCard) صادر کنید.

۳. چگونه می‌توانم مخاطبین تلگرام را وارد گوشی جدیدم کنم؟

پس از صادر کردن مخاطبین تلگرام خود به فرمت VCF، می‌توانید این فایل را به گوشی جدید خود منتقل کنید. سپس از طریق تنظیمات گوشی، به بخش مخاطبین بروید و گزینهٔ “وارد کردن مخاطبین” یا “ایمپورت مخاطبین” را پیدا کنید. این گزینه به شما امکان می‌دهد فایل VCF را انتخاب کنید و مخاطبین را به گوشی جدید وارد کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا