کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که یک اکانتی در اینستاگرام داشته باشید و به هر دلیلی که ممکن است داشته باشد از آن خارج شده باشید و هنگام ورود به آن متوجه این موضوع می شوید که رمز آن پیج را در خاطر ندارید و مهم ترین مورد نیز این است که به شماره و یا ایمیلی که با آن اکانت اینستاگرام خود را ساخته اید دسترسی ندارید یعنی شما اکنون فقط یک نام کاربری در دست دارید و قصد دارید عمل بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن را انجام دهید.

بازیابی رمز اینستاگرام کار سختی نیست مگر بدون داشتن مدارک لازم ، منظور ما از مدارک ایمیل و شماره تلفن است که به اینستاگرام داده شده است، شما با در دست داشتن این مدارک به اینستاگرام ثابت میکنید مالک واقعی پیج هستید مالک واقعی کسی است که از اکانت ایسنتاگرام خود مدارکی دارد که به راحتی بتواند در صورت حذف شدن اکانتش، آن را بازیابی کند.

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

در چه مواردی بازیابی رمز اینستاگرام مورد نیاز است

یک بخش مهم دیگر مقاله بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن بحث ضروری بودن رمز اینستاگرام است، اگر یک گوشی جدید خریده اید و یا قصد دارید اینستاگرام خود را در کامپیوتر نصب کنید یا حتی برنامه ی اینستاگرام از گوشی خود پاک شده باشد، باید برای ورود به اکانت اینستاگرام رمز خود را به یاد داشته باشید اگر رمز خود را فراموش کرده اید یا به هر نحوی رمز را به یاد ندارید ضروری است که اقدام به بازیابی رمز اینستاگرام خود کنید تا دوباره بتوانید اکانت خود را داشته باشید و از داشتن آن لذت ببرید.

بازیابی پسورد اینستاگرام

فراموش کردن رمز اینستاگرام یک اتفاق میباشد و ممکن است که برای خیلی از کاربران اینستاگرام این اتفاق بار ها افتاده باشد اصلا جای نگرانی نیست زیرا راهکار و روش هایی وجود دارد که به راحتی میتوانید اکانت اینستاگرام خود را بازگردانید بازیابی پسورد اینستاگرام به صورت ۳ روش ممکن خواهد بود.

  • ۱ – بازیابی پسورد اینستاگرام با یوزرنیم
  • ۲ – بازیابی پسورد اینستاگرام با ایمیل
  • ۳ – بازیابی پسورد اینستاگرام با شماره تلفن
  • ۴ – بازیابی پسورد اینستاگرام از طریق فیسبوک

روش اول: بازیابی پسورد اینستاگرام با یوزرنیم

این روش یکی از بهترین روش ها برای بازیابی پسورد اینستاگرام میباشد که از طریق یوزرنیم یا همان نام کاربری صورت خواهد گرفت اگر نام کاربری خود را به یاد ندارید و مدت زمانی است که اکانت شما پاک شده است میتوانید از دوستانتان سوال کرده و نام کاربری خود را جویا شوید اکنون باید اقدام به بازیابی پسورد اینستاگرام خود کنید:

  • ابتدا وارد برنامه شده و روی گزینه Get help signing in کلیک کنید، شما با استفاده از این ویژگی می توانید پسورد اینستاگرام خود را بازیابی کنید.
بازیابی پسورد اینستاگرام با یوزرنیم
  • ۲ – در صفحه ای که برای شما باز میشود باید گزینه ای وجود داشته باشد به اسم Use Username or Email شما این گزینه را بزنید و در قسمت مشخص شده باید یوزرنیم اکانتی که حذف شده را وارد کنید سعی کنید ادرس پیج خود را دقیق و بدون اشتباه وارد نمایید.
  • ۳ – اگر یوزرنیم خود را به درستی وارد کرده باشید یک ایمیل برای شما ارسال میشود گزینه ی Reset Password را بزنید تا بتوانید برای اکانت خود در اینستاگرام رمز جدیدی انتخاب کنید.
  • ۴ – جهت تعیین رمز جدید برای اینستاگرام باید گزینه ی New password را انتخاب کرده و پسورد جدیدی را که قصد دارید برای اکانت خود بدهید وارد کنید و سپس رمز وارد شده را یک بار دیگر تکرار کنید تا از صحیح بودن ان مطمئن شوید
وارد کردن رمز جدید

روش دوم: بازیابی پسورد اینستاگرام با ایمیل

ایمیل نیز یکی دیگر از روش های برای بازیابی پسورد اینستاگرام که بنده در این مقاله با موضوع مهم بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن به آن پرداخته ام، بازیابی از طریق ایمیل کار سخت و.نشدنی نیست فقط باید آنچه را که در ادامه میگویم انجام دهید.

بازیابی پسورد اینستاگرام با ایمیل

قبل از هرچیزی سعی کنید ابتدا برای اکانت خود یک ایمیل انتخاب کنید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن برای بازیابی استفاده کنید که در این بارره پیشنهاد میکنم از صفحه ی نحوه ساخت ایمیل برای اینستاگرام دیدن کنید

  • برای این منظور ابتدا وارد اینستاگرام شده و گزینه Forgot your login details را انتخاب کنید.
  • سپس در مرحله ی بعد باید یک ایمیل وارد کنید تا بتوانید از این طریق اقدام به بازیابی اکانت خود کنید باید ایمیلی را که وارد می کنید در دسترس باشد تا در ارسال پیامک بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.
  • در این مرحله اگر ایمیل شما درست باشد یک پیامک برای شما ارسال می شود اگر از ایمیل خود مطمئن هستید باید صندوق ورودی ایمیل خود را برسی کنید و پس از برسی باید گزینه ای وجود داشته باشد به اسم Reset Password که به شما کمک می کند تا پسورد خود را بازیابی کنید این گزینه را بزنید و منتظر بمانید تا وارد بخش بعدی اینستاگرام شوید.
  • کار شما در این بخش دیگر تمام است اکنون برای خود یک رمز جدید انتخاب کرده و سپس آن را تکرار کنید.

روش سوم: بازیابی پسورد اینستاگرام با شماره تلفن

یک نمونه ی دیگر از ساده ترین راه ها برای بازیابی پسورد اینستاگرام از راه شماره تلفن است برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

بازیابی پسورد اینستاگرام با شماره تلفن
  • ابتدا باید وارد برنامه ی اینستاگرام شده و گزینه ی get help signing in را که در همان صفحه اول است را بزنید.
  • در این قسمت برای شما ۳ راه حل پیشنهاد میشود که شما باید شماره تلفن را انتخاب کنید تا از این طریق اقدام به بازیابی کنید و سپس گزینه ی ok را بزنید تا به مرحله ی بعد بروید.
  • در این مرحله از سمت اینستاگرام برای شما یک پیام ارسال میشود.
  • پس از تایید پیام ارسال شده شما به راحتی میتوانید برای رمز جدیدی را برای اکانت خود در نظر بگیرید و با رمز جدید وارد اینستاگرام شوید.

روش چهارم: بازیابی پسورد اینستاگرام از طریق فیسبوک

استفاده از اینستاگرام یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط با دوستان، خانواده و افراد مشهور است که در آن می‌توانید چیزهای زیادی مانند ویدیو، عکس و موارد دیگر را کشف کنید. افراد می توانند به راحتی به حساب اینستاگرام خود در چندین دستگاه دسترسی داشته باشند، اما گاهی اوقات زمانی که کاربران رمز عبور خود را فراموش می کنند، مشکلاتی پیش می آید. دسترسی به اینستاگرام بدون استفاده از رمز عبور صحیح امکان پذیر نیست و برای این منظور اینستاگرام راه های زیادی را برای بازیابی معرفی کرده است که فیس بوک یکی از آنهاست.

چگونه می توانم حساب اینستاگرام خود را از طریق فیس بوک بازیابی کنم؟

آیا رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید یا شخصی اکانت شما را هک کرده است؟ اما شما همچنین گزینه های بازیابی مرتبط با آن را فراموش کرده اید؟ پس نیازی به نگرانی نیست زیرا می توانید از حساب فیس بوک خود برای بازیابی حساب اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر نمی دانید چگونه حساب اینستاگرام خود را از طریق فیس بوک بازیابی کنید، باید از طریق مراحل ذکر شده در مورد آن بدانید.

مراحل بازیابی اکانت اینستاگرام با استفاده از فیسبوک

  • ۱ – ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید یا از مرورگر خود به صفحه رسمی ورود به سیستم بروید.
  • ۲ – اکنون می توانید روی گزینه ورود به سیستم موجود در کنار نام کاربری و رمز عبور کلیک کنید.
  • ۳ – اکنون می توانید روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید. پس از آن می توانید نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را که با اکانت اینستاگرام شما مرتبط است و پسوردی را که می خواهید بازیابی کنید وارد کنید.
  • ۴ – اکنون می توانید با استفاده از گزینه Facebook گزینه Reset رمز عبور اینستاگرام را انتخاب کنید و سپس بر روی Reset کلیک کنید.
  • ۵ – پس از انجام مراحل ذکر شده در بالا به روشی ساده، می‌توانید بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن پیج خود را با استفاده از فیس بوک بدانید. اگر هنوز نمی توانید حساب اینستاگرام خود را از طریق فیس بوک بازیابی کنید، باید با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا کمک قابل اعتمادی دریافت کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پسوردهای ذخیره شده در مرورگر

اگر قبلا از مرورگرهای کروم یا فایرفاکس (یا بقیه مرورگرها) برای ورود به اینستاگرام استفاده کرده‌اید، یک خبر خوشحال کننده داریم؛ می‌توانید رمز عبور فعلی خود را مشاهده کنید. برای این کار باید:

  • وارد مرورگر شده و از بخش ۳ نقطه در سمت راست وارد قسمت تنطیمات مرورگر شوید.
  • گزینه Autofill را انتخاب کنید و روی Password Manager کلیک کنید.
  • در این صفحه سایت اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. سپس می‌توانید نام کاربری و رمز عبور خود را ببینید.
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پسوردهای ذخیره شده در مرورگر

نتیجه گیری

یک نمونه ی دیگر از مورد های بازیابی ها ، بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن است که بنده سعی کردم در این مقاله به ۰ تا ۱۰۰ این مورد بپردازم. بازیابی بدون ایمیل مقداری مشکل و درد سر زیادی دارد پیشنهاد میکنم ابتدا برای پیج خود در اینستاگرام ابتدا یک شماره و ایمیل ثبت کنید تا در چنین مواقعی بتوانید به راحتی آن را بازیابی کنید اگر در این زمینه مشکلی داشتید میتوانید از طریق همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم پیشنهاد میکنیم سری به مقاله دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری بزنید تا اطلاعت خوبی در مورد اون کسب کنید

سوالات متداول

۱- بازیابی بدون اطلاعات حساب کاربری ممکن است؟

خیر، شما برای این که به اینستاگرام اثبات کنید صاحب اصلی هستید به اطلاعاتی همچون ایمیا میتز خواهد داشت.

۲- بازیابی رمز از چه روش هایی ممکن است؟

برای بازیابی رمز میتوانید ازطریق ایمیل، شماره تلفن و حساب کاربری خود در فیس بوک اقدام نمایید.

۳- من هیچ گونه اطلاعاتی به یاد ندارم راهکار چیست؟

برای این منظور با تیم کارینا ارتباط گرفته تا هرچه سریع تر به حساب خود دست پیدا کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

55 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sanazaghaifarr
Sanazaghaifarr
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر من گوشیمو عوض کردم حالا ک میخام پیج اینستاگرام رو نصب کنم و وارد اکانتم بشه نمیتونم وارد بشم جیمیل و شماره و همه رو میگه اشتباه میشه کمکم کنید

نرگس
1 سال قبل

سلام خسته نباشید
راستش من شماره تلفنی ک پیج قبلیمو باهاش داشتم الان ندارم
گذرواژه ام روهم فراموش کردم میشع کمک کنید پیجمو برگردونم!؟

بهمن
بهمن
1 سال قبل

سلام خسته نباشین من هم رمزعبورم بلدم هم کاربری ولی متاسفانه به اون شماره ای که کدمیره دسترسی ندارم ایمیلمم میگه پیوندکپی نشدباپشتیبانی اینستاتماس بگیرید

یگانه
یگانه
2 سال قبل

یعنی هر ایمیلی که به اسم خودم باشه یا ایمیلی که پیج اینستا داشتم چون پیجم فقط به فیس بوک وصل بوده نه ایمیل؟؟؟؟؟

یگانه
یگانه
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من چن سال پیش یه پیجی داشتم الان که میخام بهش وارد شم نه شماره تلفن دارم نه ایمیل فقط به فیس بوک وصله که اونم باز رمز عبور شو نمی‌دونم لطفاً راهنمایی کنید چیکار کنم خیلی مهمه بعد اینکه میشه از طریق آپلود عکس برای اینستا بازگردانی پیج کرد؟؟؟؟

مریم
مریم
2 سال قبل

سلام و عرض ادب دوتا حساب اینیستاکرام دارم که وصل بودن با ورود به اولی دومی هم فعال میشد. دو تا حساب عادی و شخصی هستن و ایران هم زندگی نمیکنم. یک هفته میشه حساب دومم بسته شده. یوزر نیم یادم هست وارد میکنم ولی هیچ پسوردی رو قبول نمیکنه و کد تایید میفرسته منتها کد تایید رو باید به ایمیل من بفرسته در حالیکه اخر حساب در اون قیمت جی میل نوشته شده و من اصلا چنین حساب جیمیلی نداشته و ندارم. یعنی فقط قسمت اخر اشتباهه و به جای ایمیل جیمیل نوشته و برای همین کد به حساب اشتباهی میره و با هیچ روشی نمیتومم وارد حسابم بشم. از طریق اکانت دیگرم نگاه کروم پیجم سرجاشه ولی نمیتونم وارد شم. شماره تلفن هم ثبت نکردم فقط ایمیل هست که اونم نمیدونم چرا اینیستا جیمیل میاره. از طریق رایانه وصل شدم باز هم نشد حتی چندبار پاک کردم دوباره نصب کردم ولی نمیشه فقط حساب اولم نمایش داده میشه.

لیلا
لیلا
2 سال قبل

سلام وقت بخیر شما تو این صفحه هم هیچ اطلاعاتی در مورد اکانت هک شده قرار ندادید ممنون میشم در این باره بهتر راهنمایی کنید.

sepide
sepide
2 سال قبل

سلام وقت بخیر ببخشید من چظور میتونم از داخل پیج رمزما تغییر بدم ، دسترسی به پیج دارم ولی رمزشو یادم نیست ممنون اگه راهنماییم کنید

نسرین
نسرین
2 سال قبل

سلام لطفا جواب بدید
رمز اینستامو فراموش کردم, ایمیلی که باهاش وارد شده بودم رو ندارم, وشماره تلفنی که ثبت کرده بودم هم به مالکیت اپراتور دراومده فیس بوک هم ندارم? شما میتونید کمکم کنید برای بازیابی پسورد!? پیج کاری هست خواهش میکنم

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام ببخشید چرا وقتی لینک برای بازیابی واسم ارسال میشه وارد صفحه ی تغییر رمز نمیشه ؟

زهره
زهره
2 سال قبل

خسته نباشید مقاله ی خوبی دارید احسنت

منصور منصوری
منصور منصوری
2 سال قبل

سلام

پیج من پریده و اسمشم تغییر کرده نمیدونم کسی هکش کرده یا اینستا بسته ممنون میشم راهنماییم کنید همه ی سایتا رفتم ولی کسی پاسخ گو نبوده توراخدا جواب بدید

لیلا نادری
لیلا نادری
2 سال قبل

رمز پیج فراموش کردم پیج روی شماره ایمیل نیست

همه چیز فراموش کردم میخوام ورد بشم داخل پیج

لطفاً کمک کنی

نسرین
نسرین
2 سال قبل

ایول خیلی مقاله ی خوب و جامعی بود هر قسمت که ناقص بود لینک داده شداه که کاربر بتونه کاملش کنه خیلی خوب بود موفق باشید

محدثه قنبری
محدثه قنبری
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من از طریق پیامک چندین بار این روش ها را تست کردم ولی وقتی واسم لینک ارسال میشه میره داخل اینستاگرام و نمیتونم تغییرش بدم مشکلش کجاست ؟

مرضیه نادری
مرضیه نادری
2 سال قبل

سلام وقت شما بخیر برای بازیابی اکانت دیسیبل شد راهکاری دارید ممنون اگه راهنماییم کنید مرسی

ممدم
ممدم
2 سال قبل

خیلی مقاله ی خوبی دارید بهترین اصول برای بازیابی رمز واقعا دمتون گرم

تقی زاده
تقی زاده
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر ممنون از اطلاعات کاملتون
عذر میخوام من بعد ازینکه موبایلم خراب شد دیدم که برای ورود به اینستا باید پسورد بزنم متاسفانه پسورد یادم نیست مثل اینکه ایمیلی هم که وارد شده توی اطلاعات اینستا اشتباه تایپی داشته والان متاسفانه ایمیلم هست ولی چون اشتباه تایپی داشته موقع تکمیل اطلاعات برا من پیامی نمیاد
راهی هست پیجم برگرده امکانش هست راهنماییم کنید

سعیده البرزی
سعیده البرزی
2 سال قبل

سلام اقای احمدی راهکاری برای بازیابی پیج های هک شده هم دارید ممنون میشم واسمون بفرستید

مریم نادری
مریم نادری
2 سال قبل

سلام اقای احمدی خسته نباشید

من پیجم چند روزی هست غیر فعال شده اسمش تغییر پیدا کرده ، توی این صفحه من راهکاری برای بازیابی اون پیدا نکردم میشه در این باره بیشتر راهنمایی کنید ممنون میشم

ساغر
ساغر
2 سال قبل

سلام وقت بخیر با تشکر از اطلاعات خوبتون،من پسوورده پیجم رو فراموش کردم،ایمیلی که پیج رو باهاش ساخته بودم رو هم فراموش کردم هم ایدی ایمیل و هم پسووردشو،من چجوری میتونم پیجمو برگردونم،الان خودمم داخل پیجم نیستم،راه حلی هست که پیج برگرده؟؟؟

ساغر
ساغر
2 سال قبل

سلام وقت بخیر،من پسسورد پیجمو فراموش کردم و همچنین ایمیلی که باهاش پیج رو درست کرده بودم از روی گوشیم پاک شده،پیج لاگ اوت هستش و رو گوشیم ندارمش،راهی هست که من بتونم پیجم رو برگردونم پون اون پیج خیلی برام مهمه

Zhoo
Zhoo
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر بخشید من اکانتم حذف شده الان نه شماره تلفن و نه ایمیل که قبلا دادم به اکانتم یادم نیست ممکنه پیجم برگرده اگه راهی هست راهنماییم کنید مرسی

reza
reza
2 سال قبل

سلام خسته نباشید ببخشید چطور میتونم باهاتون ارتباط تلگرامی برقرار کنم سوالاتی داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید

..‌..
..‌..
2 سال قبل

سلام
من پیج اینستام دو سال پیش پاک کردم ولی الان لازمش دارم ولی ایمیلی نذاشته بودم برای پیجم و شماره تلفنم رو هم گم کردم و الان ندارم میشه کمک کنین برگردونم پیجمو

REZA NADERIAM
REZA NADERIAM
2 سال قبل

وقت شما بخیر اقای احمدی من حدود ۲ ماه پیش یه اکانت ساختم الان چیزی ازش یادم نیست چطور میتونم اکانتما برگردونم ؟

nastaran
nastaran
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر بخشید من اکانتم حذف شده الان نه شماره تلفن و نه ایمیل که قبلا دادم به اکانتم یادم نیست ممکنه پیجم برگرده اگه راهی هست راهنماییم کنید مرسی

مریم تاجی
مریم تاجی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید واقعا ممنونم از مقاله ی خوبی که دارید ، واقعا جامع و کامله ایول دارید ولی من هرکاری کردم و هر روشی که گفتید امتحان کردم نشد که اکانتم برگرده مثل این که غیر فعال شده

mohamadreza esmaeili
mohamadreza esmaeili
3 سال قبل

سلام من میخوام از طریق پیامک برگردونم ولی از طرف اینستاگرام پیامی ارسال نمیشه مشکلش کجاس ممنون اگ راهنمایی کنید

طاهره حیدری
طاهره حیدری
3 سال قبل

سلام ممنونم از صفحه ی خوبی که دارید من تونستم با روش هایی که گفتید اکانت حذف شده ام را برگردونم واقعا راضی هستم از صفحه ی خوبتون دمتون گرم

55
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا