کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری اندروید

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری اندروید یکی از نیاز های امروزه برای کاربران است که همه دوست دارند ویدیو یا تصویری را که در اینستاگرام می بینند به راحتی برای خود دانلود کنند.

ذخیره و به اشتراک گذاری ویدیوهای اینستاگرام مورد علاقه خود با دوستان، خانواده و هر کسی که به اندازه شما آنها را دوست دارد، هرگز آسان تر نبوده است. با ابزار ساده و کاربردی ما، می توانید تمام ویدیوهای مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کرده و آنها را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود ذخیره کنید.

پس اگر دوست دارید در اینستاگرام یک ویدیو را دانلود کنید در ادامه همراه ما باشید تا به صورت تصویری و همچنین ویدیو این مبحث را برای شما عزیزان آموزش بدهیم.

آموزش ویدیویی دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری


معرفی بهترین برنامه برای دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری

برای دانلود ویدیو از اینستارگام وذخیره در گالری برنامه های زیادی وجود دارد اما ما سعی میکنیم بهترین را برای شما عزیزان معرفی کنیم که فقط با یک دانلود نصب بتوانید هرچه در اینستاگرام هست را دانلود نمایید.

برنامه اول FastSave

FastSave یک اپلیکیشن موبایل است که برای دانلود فیلم از اینستاگرام استفاده می‌شود. با استفاده از FastSave، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهای مورد علاقه خود را از اینستاگرام دانلود و در دستگاه موبایل خود ذخیره کنند.

FastSave

ویژگی‌های اصلی FastSave شامل موارد زیر است:

  • ۱. دانلود محتوا: این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا تصاویر و ویدیوهایی را که روی اینستاگرام دیده‌اید، دانلود کنید و در گالری دستگاهتان ذخیره کنید.
  • ۲. مدیریت دانلودها: با FastSave، می‌توانید تمامی محتواهایی که دانلود کرده‌اید را در یک محیط مرتب و منظم مشاهده کنید و به راحتی آن‌ها را مدیریت کنید.
  • ۳. دسترسی آسان: بعد از دانلود، شما می‌توانید به تصاویر و ویدیوهای ذخیره شده در FastSave با سرعت بالا و به صورت آفلاین دسترسی پیدا کنید.

دانلود برنامه Fastsave

برنامه دوم: Downloader for instagram

Downloader for instagram

Downloader for instagram نیز یکی دیگر از بهترین برنامه های اندرویدی برای دانلود فیلم از اینستاگرام است که برای کاربران زیادی بسیار جذاب بوده و کاربران از آن برای دانلود فیلم و ذخیره در گالری استفاده می کنند.پ

بنده نیز استفاده از این برنامه را برای شما عزیزان پیشنهاد میکنم و به صورت ویدیویی در ابتدای این مقاله به صورت کامل به این موصوع پرداخته شده است.

ویژگی‌های اصلی Downloader for instagram شامل موارد زیر است:

  • شرایط دانلود فیلم از اینستاگرام در حساب های عمومی فراهم است.
  • به منظور دانلود از حساب عمومی نیاز به فالو کردن پیج مربوطه نیست.
  • به منظور دانلود از پیج های پابلیک نیاز به لاگین در برنامه نیست.
  • جهت دانلود پست از حساب های خصوصی حتما باید آن را فالو کرده باشید.
  • در راستای دانلود عکس یا فیلم از حساب private باید در برنامه لاگین کنید.

دانلود برنامه Downloader for instagram

سومین راهکار استفاده از سایت: igram.world

iGram Downloader یک ابزار وب آنلاین با کاربری آسان است که به شما امکان می دهد عکس، فیلم و ویدیوهای IGTV اینستاگرام را دانلود کنید.

با iGram می توانید اقدام به دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری کنید و بعداً حتی زمانی که آفلاین هستید از آنها لذت ببرید. بنابراین دفعه بعد که چیزی را در اینستاگرام مشاهده کردید که می‌خواهید آن را نگه دارید، از دانلودر iGram استفاده کنید و آن را برای بعد ذخیره کنید!

ورود به سایت iGram

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری با iGram

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری اندروید بپردازیم، با معرفی این برنامه ها و همچنین دیدن ویدیوی آموزشی به راحتی میتوانید هر ویدیو را که در اینستاگرام وجود دارد دانلود کنید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنیم سری به مقاله دانلود فیلم از روبیکا و ذخیره در گالری بزنید تا اطلاعات خوبی در مورد این برنامه جذاب ایرانی نیز کسب کنید.

سوالات متداول

دانلودر ویدیو چیست؟

این یک سرویس دانلود ویدیوی اینستاگرام مدرن و بی نظیر است که با آن می توانید به سرعت فیلم های IG را با بالاترین کیفیت ممکن ذخیره کنید. نیازی به ثبت نام یا پرداخت هزینه نیست. شما می توانید آزادانه از آن در هر کجا که هستید و در هر زمان استفاده کنید.

چگونه ویدیو اینستاگرام را دانلود کنیم؟

مرحله ۱: آدرس ویدیوی اینستاگرام را در کادر ورودی قرار دهید و دکمه دانلود را فشار دهید.

مرحله ۲: ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید ظاهر می‌شود، روی دکمه دانلود ویدیو در زیر هر ویدیو کلیک کنید، سپس فایل در دستگاه شما ذخیره می‌شود. (SaveInsta.app در همه دستگاه ها (PC، Mac، Android، iOS) به خوبی کار می کند.)

دانلودر اینستا روی اکانت های خصوصی کار می کند؟

نه. متأسفانه دانلود ویدیوها از حساب های خصوصی غیرممکن است، شما می توانید محتوا را فقط از حساب های باز و عمومی ذخیره کنید.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعیده سلیمی
سعیده سلیمی
9 ماه قبل

سلام خسته نباشید

ویدیو واقعا عالی بود چون دیگه لازم نیست متن را بخونیم و زمان را از دست بدیم همین که تو هر صفحه ی ویدیو باشه خیلی خوبه کلا میشه تو ۱ دقیقه اون چیزی را که میخواهیم به دست بیاریم دانلود فیلم از اینستاگرام عالی بود

HESAM
HESAM
9 ماه قبل

سلام

با سایت iGram میتونیم ویدیو های طولانی مثلا IGTV هم دانلود کنیم؟

احمدرضا
احمدرضا
9 ماه قبل

عرض ادب خدمت اقای احمدی

خواستم بدونم سایت iGram یک سایت ایرانی نیست درسته؟ برای وارد و دانلود فیلم باید فیلترشکن استفاده کنیم؟

مریم زاده
مریم زاده
9 ماه قبل

سلام خسته نباشید

چگونه ویدیوهای اینستاگرام را در iPhone/iPad (iOS) دانلود کنیم؟ میشه راهنمایی کنید چون برنامه هایی که گفتید همشون برای اندروید هست

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا