کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

قعطا همه با شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام آشنا هستند و در مورد آن و کارکردن با آن چیز هایی را میداند ، اینستاگرام یکی از بزرگ ترین شبکه ها اجتماعی میباشد که از طریق آن کاربران میتوانند باهم ارتباط برقرار کنند برای مثال : برای هم عکس راسال کنند پیام بدهند و . . . و حالا فرض کنید یک روز که از خواب بیدار میشوید و قصد دارید وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید خواهید دید اکانتتان به هر دلیلی پاک شده است و دیگر نمیتوانید وارد اکانت خود شوید ، مشکل کجاس ؟ چرا این اتفاق افتاده است آیا رمز ورود را به یاد دارید که بتوانید وارد اکانت شوید؟

خیلی از کاربران پس از آن که چنین اتفاقی برای اکانتشان افتاد اکانت خود را پاک میکنند و اقدام به ساخت اکانت دیگری میکنند باید گفت که آنان کاملا در اشتباه هستند زیرا بازیابی رمز اینستاگرام وجود دارد که شما به راحتی بتوانید اکانت حذف شده ی خود را برگردانید بازیابی رمز اینستاگرام به چندین روش ممکن بوده که بنده قصد دارم در این مقاله شما را با یکی از روش ها که مهم ترین آنان نیز میباشد آشنا کنم ، بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک مهم ترین روش بازیابی رمز است که در ادامه ی مقاله با نحوه ی کار کردن با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

همگی ما این مطلب را می دانیم که انتخاب پسوردهای آسان برای حساب کاربری اصلا کار درستی نیست و این موضوع باعث می شود که امکان لو رفتن رمز عبور و هک شدنمان بسیار راحت صورت گیرد. بنابراین بسیار توصیه می شود که در انتخاب رمز عبور ترکیبی از اعداد و حروف را بکار بگیریم. اما از طرفی دیگر تعدد حساب های کاربری مختلف در برنامه های گوناگون باعث می شود که درصد فراموش کردن رمز عبور مربوط به حساب های مختلف به حد بالایی برسد. برای خیلی از ما اتفاق افتاده است که حداقل یک بار پسورد مربوط به حسابمان را فراموش کنیم. در این مطلب قصد داریم به صورت تصویری به شما نحوه بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک را آموزش دهیم. بازیابی رمز اینستاگرام بسیار کار آسانی است و شما می توانید در طی چند مرحله ساده و با چند کلیک اقدام به این کار نمایید.

پیشنهاد میکنم ببنید : نحو تگ کردن در اینستاگرام

دلیل فراموشی رمز اینستاگرام چیست

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

کاربران اینستاگرام برای آن که رمزشان لو نرود و دست هرکس و ناکس نیفتد برای اکانت های خودشان رمز های پیچیده و سختی را انتخاب میکنند ، همچنین نوشتن رمز در جایی مشخص برای یادآوری مجدد هم چندان منطقی به نظر نمی رسد به همبن دلیل میباشد که یک کاربر رمز اینستاگرام خود را فراموش میکند شما نیز اگر اتفاق بد فراموشی رمز اینستاگرام تان برایتان رخ داد اصلا جای نگرانی نیست زیرا به راحتی و مانند آب خوردن میتوانید رمز خود را بازیابی کنید همچنین اگر در اینستاگرام هستید و رمز پیجتان را ندارید پیشنهاد میکنم از صفحه ی بازیابی اکانت اینستاگرام ما دیدن کنید ما راهکار هایی را اموزش داده ایم که به راحتی بتوانید در اینستاگرام رمزتان را تغییر دهید.

پیدا کردن رمز اینستاگرام فراموش شده

همانطور که در بند گذشته نیز گفته شد فراموشی رمز اینستاگرام یک چیز عادی میباشد زیرا این اتفاق برای خیلی از کاربران اینستاگرام افتاده است ، پبدا کردن رمز اینستاگرام فراموش شده کار سخت و دشواری نیست فقط باید اصول و راهکاری را که اینستاگرام برای ما طراحی کرده است را یکی یکی و به خوبی طی کنیم تا بتوانیم رمز خود را بازیابی کنیم ، زمانی که شما رمز خود را فراموش کردید با استفاده از شماره و ایمیلی که به اینستاگرام داده اید ثابت خواهید کرد که صاحب واقعی این پیج هستید زیرا بدون داشتن مدارک (ایمیل و شماره همراه) اینستاگرام قبول نخواهد کرد که صاحب اصلی پیج هستید اگر این مدارک گفته را به همراه دارید و رمز پیج خود را از یاد برده اید و به دنبال پیدا کردن رمز اینستاگرام فراموش شده ی خود هستید با ما باشید ما در ادامه شمارا با بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک آشنا خواهیم کرد.

با خرید فالوور هدفمند اعتبار پیج خود را افزایش دهید.

بازیابی رمز اینستاگرام با پیامک

اگر رمز پیجتان را فراموش کرده اید نیازی نیست دستپاچه شوید و عجله کنید زیرا این اتفاق بری بنده نیز چندین بار رخ داده است و با استفاده از راهکاری که در ادامه شما را با آن آشنا میکنمم توانستم اکانت خود را برگردانم و رمز جدیدی را نیز به آن بدهم . بازیابی رمز اینستاگرام به ۳ روش قابل انجام است:

  • ۱ – بازیابی رمز اینستاگرام با پیامک
  • ۲ – بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل
  • ۳ – بازیابی رمز اینستاگرام با فیسبوک

که بنده در این مقاله قصد دارم شما را با یک روش ینی بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک که بهترین و راحت ترین روش نیز به حساب می آید آشنا کنم ، بازیابی رمز اینستاگرام با پیامک نیز خودش به ۲ روش انجام میگیرد :

  • ۱ – بازیابی رمز از طریق سایت اینستاگرام
  • ۲ – بازیابی رمز از طریق اپلیکشن اینستاگرام

بازیابی رمز از طریق سایت اینستاگرام

  • ۱ – در این روش اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت رسمی اینستاگرام شوید و گزینه ی Log in که در پایین صفحه وجود دارد را باید بزنید تا بتوانید وارد مرحله ی بعد برای بازیابی رمز اینستاگرام شوید.
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک
  • ۲ – سپس در این مرحله باید گزینه ای وجود داشته باشد به اسم Forgot password که واضح و مشخص است اکر دچار فراموشی رمز اینستاگرام خود شده اید کلیک کنید شما نیز باید این گزینه را بزنید زیرا رمز اینستاگرام شما نیز فراموش شده است این گزینه به اینستاگرام خواهد گفت که قصد شما چیست و برای چه این مراحل را طی میکنید.
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک
  • ۳ – در قسمت مشخص شده باید یک شماره ای را وارد کنید باید شماره ای را که وارد میکنید قبلا به اینستاگرام داده باشید اگر این کار را نکرده اید کلا این روش برای شما غیر ممکن خواهد بود و باید از طریق فیسبوک یا ایمیل این کار را انجام دهید پس از آن که شماره ی مورد نظر را در قسمت مشخص شده وارد کردید اگر تلفن شما مورد تایید اینستاگرام قرار گرفت باید گزینه ای به اسم Reset Password وجود داشته باشد آن را بزنید.
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک
  • ۴ – اکنون یک پیامک که حاوی یک لینک میباشد برای شما ارسال خواهد شد که در آن لینک بازیابی اکانت اینستاگرام شما قرار دارد. روی آن کلیک کرده و سپس یک رمز جدید وارد کنید و سپس گزینه ی Reset Password را بزنید تا رمز شما به راحتی تغییر کند و سپس وارد اینستاگرام شده و رمز جدید را وارد کنید سعی کنید رمزی انتخاب کنید که ساده نباشد و همچنین به قدری سخت نباشد که باعث فراموشی شود.
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

بازیابی رمز از طریق اپلیکشن اینستاگرام

بازیابی رمز از طریق اپلیکشن اینستاگرام نیز دومین راهر میباشد که این روش به نسبت روش قبل آسان تر بوده اگر دسترسی به کامپیوتر ندارید و تلفن همراه شما نیز هوشمند میباشد پیشنهاد میکنم برای بازیابی رمز اینستاگرام خود از این روش استفاده کنید برای این منظور ابتدا باید:

  • ۱ – وارد برنامه ی اینستاگرام شده و سپس در آن قسمتی که نام کاربری و رمز را برای ورد به اینستاگرام میزنید باید گزینه ای به نام Get help Signing in وجود داشته باشد روی آن کلیک کرده تا وارد بخش بعدی شوید.
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک
  • ۲ – در این قسمت پس از زدن گزینه ی Get Help Signing In وارد صفحه ای خواهید شد که باید گزینه ی next را کلیک کنید تا بتوانید وارد بخش بعد بازیابی رمز اینستاگرام شوید.
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک
  • ۳ – در این قسمت برای شما ۳ گزینه وجود خواهد داشت:
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

الف : بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل

ب : بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

ج : بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک

که شما باید بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک را انتخاب کنید تا بتوانید رمز اینستاگرام خود را از این طریق بازیابی کنید.

  • ۳ – پس از ان که این گزینه را انتخاب کردید باید شماره ی ای را که به اینستاگرام داده شده را در قسمت مشخص شده وارد کنید و پس از تایید شماره تلفن شما یک پیامک که حاوی یک لینک است به خططان ارسال خواهد شد باید این نکته را به یاد داشته باشید که باید شماره ای که وارد میکنید حتما روشن باشد تا بتوانید لینک ارسال شده را دریافت کنید.
  • ۴ – مرحله ی آخر ینی شما باید گزینه ی Reset password را بزنید تا بتوانید رمز جدید را برای اکانت خود انتخاب کنید ، به این صورت به راحتی میتوانید از طریق پیامک رمز اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید.
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

پیشنهاد میکنم ببنید : تغییر نام کاربری در اینستاگرام

اهمیت تغییر رمز اینستاگرام چیست

آیا تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که اکانت فلانی هک شده است ، او یک فرد بزرگ و سر شناسی بود دلیل هک وی چه میتواند باشد ؟ مهم ترین دلیل این فاجعه میتواند داشتن رمزی باشد که ساده و قابل حدس باشد در بند های گذشته نیز اشاراتی شده برای آن که هک نشوید باید رمزی سخت و دشواری برای اکانت خود بگذارید که به راحتی قابل حدس زدن نباشد مهم ترین دلیل هک اکانت های اینستاگرام آسان بودن رمز آنان میباشد . رمز عبور اینستاگرام یکی از لایه های امنیت شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام میباشد که باید آن را سخت در نظر بگیرید و همچنین در نگه داری آن کوشا باشید و همچنین هیچ گاه نباید رمز پیج خود را در اختیار کسی قرار بدهید دلیل تغییر رمز اینستاگرام نیز همین هکر ها میباشد شما با داشتن رمز و پسوورد قوی جلوی پیج خود را از هک شدن میگیرید.

آیا اکانت هک شده راهی برای برگشت دارد ؟

یکی از بزرگ ترین مشکلات امروزه ی کاربران اینستاگرام هک شدن پیج هایشان میباشد همانطور که میدانید اینستاگرام برنامه هایی مانند تلگرام و واتس اپ آن چنان امنیت بالایی ندارد که بتوان به راحتی به آن تکیه کرد هر موقع ممکن خواهد بود پیجتان را هکر های اینستاگرامی هک کرده و سپس ببندند ، پس دانستیم چنین چیزی در اینستاگرام وجود دارد اما راه حل چیست اگر پیجی هک شد برای بازیابی آن باید چه راه هایی را طی کنیم ؟ اصلا جای نگرانی نمیباشد برای بازیابی اکانت هک شده راه های بسیاری وجود دارد که اگر قصد دارد این در مورد این راه ها بیشتر بدانید بهتر است از مقاله ی بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به صورت جداگانه و کاملا حرفه ای به این مبحث پرداخته شده است که میتوانید وارد این مقاله شده و اطلاعات خود را در مورد اکانت های هک شده تکمیل نمایید.

نتیجه گیری

در این مقاله شما را با بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک آشنا کردیم اگر مایل به انجام این روش نیستید پیشنهاد میکنم از صفحه دیگر ما ینی فراموش کردن رمز اینستاگرام دیدن کنید ما در این صفحه آموزش کل ۰ تا ۱۰۰ را داده ایم که از طریق ایمیل و همچنین فیسبوک بتوانید اکانت خود را بازیابی کنید ، یه خاطر داشته باشید که داشتن یک رمز عبور قوی امنیت حساب کاربریتان را در اینستاگرام بالا می‌برد و حدس زدن آن را برای دیگران سخت می‌کند. سعی کنید رمزی را برای اکانت اینستاگرامتان انتخاب کنید که همیشه در خاطرتان بماند و نیازی نباشد تا با هر بار ورود و خروج مراحل بالا را از اول طی کنید! اگر در این ضمینه مشکلی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما درارتباط باشید ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

[Total_Soft_Poll id=”4″]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

46 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لیلا
لیلا
2 سال قبل

سلام ببخشید تواین صفحه اطلاعاتی در مورد پیج هک شده و یا بازیابی پیج هک شده نیست ممنون میشم در این باره هم راهنماییم کنید خیلی مچکرم از صفحه ی خوبی که دارید

reza2211
reza2211
2 سال قبل

سلام ببخشید شما کار های هک هم میکنید ؟

الینا
الینا
2 سال قبل

پسورد و ایمیل.یوزر ودارم ولی ب شماره ای ک باهاش اکانت داشتم دسترسی ندارم چطور باایمیل اکانتوبازیایی کنم ؟؟؟

علی امینی
علی امینی
2 سال قبل

سلاممم
من برای بازیابی رمزم وارد بخش امنیت شدم و پیامک به موبایل رو انتخاب کردم ولی لینکی که برام ارسال میشه رو نمیتونم باز کنم که ریست پسورد کنم. چرا؟

الهه
الهه
2 سال قبل

سلامممممم

من مراحل تعویض رمز رو انجام میدم لینکی که به خطم ارسال میشه هم خاصیت لینک و کلیک کردن رو داره اما وقتی کلیک میکنم روش وارد برنامه میشه و همون صفحه لاگین برنامه اینستا میاد بالا و منو سوییچ نمیکنه به قسمت تغییر پسوورد …راه حلی داره؟؟

قاسمی
قاسمی
2 سال قبل

سلام من رمز اینستاگرام رو یادم رفته میشه کمکم کنید

الهه میرزاییی
الهه میرزاییی
2 سال قبل

سلام ممنونم بابت صفحه ی خوبتون
ببخشید من شمارم زدم یه پیام اومد نوشت برای برگشت به حساب خود ضربه بزنید یه لینک بود میزدم وارد اینستاگرام میشد و وارد صفحه ای که تغییر رمز لازمه نمیشد راهکاری برای این مشکل دارید ممنون اگه کمکی کنید

زهرا حیدری
زهرا حیدری
2 سال قبل

سلام روزتون بخیر من میخام رمز پیجما تغییر بدم ولی وقتی لینک واسم میاد نمیره تو صفحه ی تغییر رمز میخام بببینم مشکلش کجاس ممنون میشم راهنمایی کنید مرسی

فرشته
فرشته
2 سال قبل

سلام ببخشید من اکانتم حذف شده ینی یهویی پرید اصلا کاریم نکردم الانم هرکار میکنم نمیتونم وارد شم ممنون میشم راهنماییم کنید

راضیه مراد پور
راضیه مراد پور
2 سال قبل

من برای بازیابی رمزم وارد بخش امنیت شدم و پیامک به موبایل رو انتخاب کردم ولی لینکی که برام ارسال میشه رو نمیتونم باز کنم که ریست پسورد کنم. چرا؟

مریم سلمانی
مریم سلمانی
2 سال قبل

سلام وقت شما بخیر مقاله ی خیلی خوبی بود واقعا دمتون گرم و ببخشید من ی سوال داشتم آیا ممکنه بدون ایمیل و شماره تلفن یه پیجی برگرده ممنون میشم در این باره بیشتر راهنماییم کنید

سعیده
سعیده
2 سال قبل

سلامم

واقعا وب سایت خوبی دارید هم جلوه ی قشنگی داره هم مقاله های خوبی واقعا دم شما گرم

سعیده البرزی
سعیده البرزی
2 سال قبل

سلام اقای احمدی راهکاری برای بازیابی پیج های هک شده هم دارید ممنون میشم واسمون بفرستید

alireza
alireza
2 سال قبل

سلام واقعا مطالبتون کامل هستش وتقعا ممنونم از نویسنده های عزیزش موفق باشین من راحت تونستم پیجمو برگردونم

یاسین
یاسین
2 سال قبل

سلام من گوشی رو فلش زدم
ودوباره اینستا م رو نصب کردم ولی گذینه پیامک نداره
فقط ایمیل
قبل از حذف ایمیلم رو کمی اسم و فامیل رو جاب جا کردم
الان ایمیل نمیاره

آیدی
و پسفور د رو هم دارم. چطور درستش کنم

مهدی
مهدی
2 سال قبل

بابا یکی درست و حسابی کمک کنه،،،
درخواست بازیابی میدم، لینک میاد تو پیامک ها، لینک رو میزنم، کپی میکنم با فیلتر شکن میرم بازم میره صفحه اول
کلافه کرد مارو

خانم سعادت
خانم سعادت
2 سال قبل

سلام وقت بخیر من یک مدت کوتاهی بود هر روز تعدادی کاربر را فالو میکردم تا یهو بسته الان بسته شده و هرکار میکنم درست نمیشه ینی میگه اصلا پیجی با این نام وجود نداره حتی با گوشی های د یگه هم امتحان کردن ولی پیجم وجود نداره ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا به پیجم نیاز مندم

maryam ahadi
maryam ahadi
2 سال قبل

سلام

اکانت من هک شده آیا راهی هست که بشه برشگردونم ؟

خیلی بش نیاز دارم اگ میشه کمکم کنید

مرضیه قاسمی
مرضیه قاسمی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید

من قبلا یه اکانت داشتم حذف شد و با اون شماره ای که اوان نصبش کرده بودم یه اکانت دیگ نصب کردم الان میخام اکانت قبلی خودما برگردونم آیا ممکنه و شدنیه ؟

اگه ممکنه در این باره بیشتر راهنماییم کنید

مرضیه حمیدی
مرضیه حمیدی
3 سال قبل

سلام ودرود

من وقتی برام پیام میاد نمیره توی سایت پسورد رو عوض کنم دوباره برمیگرده به صفحه اول اینستاگرام از اخرین نسخه امتحان کردم حتی از سایت اصلی هم امتحان کردم‌.میشه راهنمایی کنید …

چطور باید برای اینستاگرام پیام داد ؟؟؟

ehahe
ehahe
3 سال قبل

سلام من هر روشی که گفتید امتحان کردم ولی نمیشه اصلا پیامک میاد برام ولی اصلا نمیاره پسورد جدید بزنم کمکم کنین پیجم خیلی مهمه برام

تنهای تنها
تنهای تنها
3 سال قبل

وقتتون بخیر

من پیجم رمزشو بلدم اما وقتی رمز رو میزنم میرع تو پیج اما میگه ورود مشکوک بعد از من کد میخواد که سیمکارتم گم شده و اینکه نمیدونم به اسم کیه ؟راه حلی هست کمک کن

46
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا