کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

بازیابی اکانت هک شده

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

از آن جایی که اینستاگرام یکی از بهترین و حتی محبوب ترین شبکه های اجتماعی میباشد ، همین امر باعث شده که این برنامه نیز برای هکر ها جذاب باشد و به سمت این برنامه بیایند.اگر اخیرا اکانت اینستاگرام خود را از دست داده ایدا و احساس میکنید توسط هکر های اینستاگرام هک شده است اصلا جا نگرانی نمیباشد زیرا به کمک تیم پشتیبانی وب سایت کارینا میتوانید اقدام به بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود کرده و اکانت خود را از دست آنان خارج نمایید اما باید گفت که به این سادگی نیز نمیباشد زیرا راهکار هایی دارد که اگر نتوانید این روش ها را طی کنید قادر نخواهید بود اکانت خود را بازگردانی کنید و حتی ممکن است برای همیشه از دست بدهید پس درابتدا پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا آخر همراه ما باشید تا به این موضوع بپردازیم.

هک شدن اینستاگرام یک وضعیت کاملا جدی میباشد ، و همینطور هیچ گونه ضمانی برای بازیابی اکانت هک شده وجود ندارد همچنین ضمانتی نیز برای جلوگیری از هک شدن نیز وجود ندارد و حتی اگر در نهایت کنترل را به دست آورید، فرآیند بازیابی حساب زمان‌بر و خسته‌کننده است.اگر از اینستاگرام برای تبلیغ ، فروش محصولات و همچنین برای ارتباط با بقیه ی کاربران استفاده میکنید باید دو دستی اکانت خود را بچسبید و تا جایی که میشود از آن در برابر هکر های اینستاگرام محافظت کنید اگر بتوانید در برابر این کار مسئولیتی نشان دهید قطعا در کارتان موفق خواهید شد و هیچ گاه هیچ کاربری در اینستاگرام قادر نخواهد بود پیج شما را از شما بگیرد یا آن را هک کند.

مقاله ی مرتبط : بازیابی اکانت اینستاگرام

چگونه شخصی می تواند اکانت اینستاگرام شما را هک کند؟

هک کردن اینستاگرام به این آسانی که در موردش صحبت میشود نیست در واقع بسیار سخت و دشوار میباشد اگر هکر اطلاعات پیج را که آدرس ایمیل ، ادرس شماره تلفن و حتی رمز را داشته باشد به راحتی میتواند وارد پیج شده و اکانت شما را تغییر دهد باید سعی کنید اطلاعات پیجتان را در اختیار هیچ کاربری قرار ندهید و همچنین سعی کنید رمزی برای پیجتان در نظر بگیرید که به راحتی حدس زده نشود آسان بودن رمز یکی از دلایل هک شدن اینستاگرام میباشد انتخاب یک پسورد قوی بهترین گزینه برای جلوگیری از هک شدن میباشد قبل از هرکاری همچنون افزایش فالوور در اینستاگرام ابتدا برای پیجتان یک روز قوی در نظر بگیرید رمزی که در نظر میگیرید نباید فقط از اعداد تشکیل شده باشد بلکه باید از ارقام و همچنین حروف انگلیسی رمزی در نظر بگیرید که بسیار سخت و دشوار باشد که به راحتی توسط هیچ کس حدس زده نشود ، همچنین در ادامه راهکار هایی را برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد که بتوانید از اکانت خود محافظت کنید یا اگر اکانتتان را از دست داده اید اقدام به بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود کنید.

حتما ببینید : بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

چگونه از اکانت اینستاگرام خود محافظت کنیم

هک کردن مخصوص کاربران معروف یا به عبارتی بلاگر های اینستاگرام نیست بلکه هرکاربری که در اینستاگرام وجود داشته باشد و حتی تعداد فالوور زیادی نداشته باشد باید بتواند از اکانت اینستاگرام خود در برابر هکر های ناشناخته ی اینستاگرام محافظت کنند هر اکانت در اینستاگرام میتواند برای هرکاربری یک هدف باشد زیرا اگر هکرها موفق شوند، می‌توانند از حساب هک شده برای دریافت اطلاعات مهم مانند شماره کارت اعتباری، آدرس و پین‌ها از سایر کاربران ناآگاه استفاده کنند.در حالی که همه ما می دانیم که یک رمز عبور قوی برای دور نگه داشتن هکرها مفید است، اقدامات دیگری وجود دارد که باید برای محافظت از حساب اینستاگرام خود انجام دهید که در ادامه به تک تک آنان به صورت کامل خواهیم پرداخت.

۱ – احراز هویت دو مرحله ای را روشن کنید.

اولین قدم برای جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام روشن کردن احراز هویت در اینستاگرام میباشد زمانی که یک کاربر احراز هویت خود را روشن کند زمانی که از دستگاه دیگر کاربری قصد ورود داشته باشد یک کدی به تلفن همراه ای که به اینستاگرام داده شده است ارسال میگردد که تا زمانی که هیچ کاربری این کد را وارد نکند قادر نخواهد بود وارد اکانت شده و آن را هک کند پس این مورد میتواند گزینه ی فوق العاده ای برای جلوگیری از هک شدن باشد که باید همه ی کاربران این احراز هویت را برای اکانت هایشان فعال کنند اینستاگرام این سرویس را ارائه می دهد و می توانید آن را از طریق صفحه امنیتی موجود در برنامه راه اندازی کنید.

۲ – فعالیت ورود به سیستم خود را بررسی کنید.

یکی دیگر از راه های موجود برای جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام برسی فعالیت ورود به پیجتان میباشد ، باید مراقب دستگاه خود باشید و هرکاربری را که وارد پیجتان شد میتوانید به راحتی از قسمت امنیت پیچتان آن را برسی و سپس خارجش کنید ، تمام دستگاه‌هایی را که حساب شما در حال حاضر به آن‌ها وارد شده‌اید، به اضافه مکان‌های جغرافیایی آن‌ها را می‌بینید. اگر فعالیت مشکوکی را در اینجا مشاهده کردید در اولین قدم باید آنان را خارج کرده و فورا برای پیج خود یک رمز جدید در نظر بگیرید زیرا اینستاگرام با خارج کردن این کاربران از شما رمز جدید خواهد خواست که میتوانید با وارد کردن رمز جدید دوباره وارد پیجتان شده و فعالیت خود را ادامه دهید.

۳ – به ایمیلتان توجه کافی داشته باشید.

اگر شخصی قصد ورود به اکانت شما را داشته باشد یا اینستاگرام در پیجتان فعالیت های مشکوکی ببیند این پلتفرم ایمیلی را برای شما ارسال می‌کند که به شما اطلاع می‌دهد و این بدان معناست که باید سریع عمل کنید.اگر ایمیلی دریافت کردید مبنی بر اینکه شخصی درخواست تغییر رمز عبور شما را داده و این شما نبودید، از طریق لینک موجود در آن ایمیل وضعیت را به اینستاگرام گزارش دهید. سپس باید رمز عبور خود را تغییر دهید. اگر ایمیلی دریافت کردید مبنی بر اینکه شخصی آدرس ایمیل مرتبط با حساب شما را تغییر داده است، می توانید از طریق آن اعلان ایمیل “تغییر را برگردانید”.

۴ – سعی کنید پسورد قوی برای پیجتان در نظر بگیرید

اولین خطری که میتواند پیجتان را درگیر کند رمز و پسورد میباشد به هیچ وجه سعی نکنید یک رمز راحتی را برای پیجتان در نظر بگیرید زیرا به راحتی حدس زده خواهد شد و در نهایت منجر به هک شدن پیجتان میشود سعی نکنید رمز هایی که برای اینترنت خود استفاده میکنید را برای رمز پیجتان نیز در نظر بگیرید رمز اینستاگرام باید سخت و منحصر به فرد باشد رمز اینستاگرام باید رمزی باشد که از اعداد و حروف تشکیل شده باشد تا هیچ شخصی نتواند آن را حدس بزند سعی کنید ماه به ماه رمز جدید برای پیجتان در نظر بگیرید و قبلی را برای همیشه حذف کنید اگر اکانت خود را به هر دلیلی از دست بدهید ممکن است اطلاعاتی که در ایمیلتان دارید را نیز از دست بدهید و هکر ها به همه جای شما دسترسی پیدا کنند پس باید خیلی مراقب اطلاعات خود باشید.

مقاله ی مرتبط : بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

آیا اکانت شما در صورت هک قابل بازیابی است؟

در برخی موارد، هکرها ممکن است تمام پست های شما را حذف کنند – یا ممکن است حساب شما را به طور کامل حذف کنند. هنوز فرصتی وجود دارد که بتوانید حساب خود را بازیابی کنید. اگر شخصی اکانت شما را حذف کرده باشد، از نظر فنی ۳۰ روز فرصت دارید تا با اینستاگرام تماس بگیرید و توضیح دهید که هک شده اید و [از آنها بخواهید] حساب شما را پشتیبان بگیرند. به این صورت شما میتوانید اقدام به بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود کنید اما به این نکته نیز توجه داشته باشید

بازگردانی پیج هک شده

با توجه به محبوبیت شدید اینستاگرام کاربران زیادی به سمت این برنامه روی آورده اند و همین موضوع باعث شده هک کننده های اینستاگرام نیز زیاد شوند و شاد از بین رفتن تک تک پیج هایمان باشیم ولی اصلا جای نگرانی نیست زیرا میتوان به راحتی با چندین قدم اکانتی را که از دست داده ایم را برگردانیم و دوباره فعالیت خود را در آن شروع کنیم چندین روش برای بازگردانی پیج هک شده ی اینستاگرام وجود دارد که در ادامه قصد داریم به صورت جداگانه ای به تک تک آنان بپردازیم.

۱ – عوض کردن رمز اینستاگرام

اولین کاری که باید پس از هک شدن اقدام به انجام آن کار بکنیم تغییر رمز میباشد زمانی که شما هک میشوید به احتمال خیلی زیاد به خاطر رمزتان میباشد ینی رمزی را برای پیجتان در نظر گرفته اید که به آسانی حدس زده شده است و منجر به هک شده که باید برای جلوگیری از دست دادم اکانتتان اقدام به تغییر رمز کنید البته به این نکته توجه داشته باشید این روش زمانی جواب دهی دارد که اکانتتان در دسترس است ینی هنوز اکانتتان را از دست نداده اید که از آن خارج شوید که برای جلوگیری از آن باید رمز پیج خود را تغییر بدهید که اگر در این زمینه هیچ گونه اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی عوض کردن رمز اینستاگرام دیدن کنید در این مقاله به صورت کاملا جامع و حرفه ای به این موضوع پرداخته شده است که به ارحتی با خواندن این مقاله میتوانید رمز پیج خودتان را تغییر بدهید و از از دست دادن اکانتتان جلوگیری کنید .

۲ – بازگردانی پیج هک شده از طریق ایمیل

دومین روش برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با استفاده از ایمیلی میباشد که قبلا به اینستاگرام داده اید یا از طریق آن اینستاگرام خود را نصب کرده اید ، هکر ها ممکن است پس از آن که یک اکانت را هک کردند در اولین قدم ایمیل آن را تغییر بدهند تا دسترسی کاربر را بتوانند قطع کنند در این صورت اگر اینستاگرام علائم مشکوک مانند این که کاربر دیگر وارد اکانت شده است یک ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد که به شما اطلاع خواهد داد اطلاعات شما درحال تغییر است اگر این تغییر از سمت شما اتفاق نیافتاده است، گزینه‌ی Secure Your Account را انتخاب نمایید. که با زدن این گزینه وارد بخش بعدی خواهید شد.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
  • پس از انتخاب گزینه‌ی Secure Your Account، مراحل زیر را طی کنید:
  • اکنون باید روی گزینه ی Send Security Code کلیک کنید ، تا برای شما کدی ارسال گردد ، کد به شماره ای که روی اینستاگرام ثبت شده است ارسال میگردد.
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
  • پس از دریافت پیامک که حاوی کد میباشد آن را باید در قسمت مشخص شده وارد نمایید تا قسمت امنیتی را گذرانده باشید.
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
  • در صفحه‌ای که برایتان نمایش داده می‌شود، گزینه‌ی No، Secure My Account را انتخاب کنید.
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
  • اکنون برای امن کردن پیجتان باید پسورد جدید را وارد نمایید به یاد داشته باشید پسورد جدید باید سخت تر و متفاوت تر از رمز قبلی باشد تا به راحتی حدس زده نشود.
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

مقاله ی مرتبط : بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

۳ – بازگردانی پیج هک شده از طریق پشتیبانی اینستاگرام

بهترین راهی که میتوانید اکانت خود را بازگردانی کنید این میباشد که به اینستاگرام ایمیل زده و مشکل خود را مطرح کنید و اینستاگرام نیز با استفاده از اطلاعاتی که در اختیارش قرار میدهید به راحتی آن اطلاعات ارسالی را برسی کرده و درصورت این که صحیح باشد اکانت شما را برمیگرداند ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام کار سختی نیست ، برای انجام این کار لازم است یک گزارش از اکانت خود ایجاد کنید و اسناد تایید هویت را ارائه دهید تا اکانت هک شده شما بازیابی شود.

  • ۱ – در اولین قدم باید وارد اینستاگرام شوید و در قسمت ورود به اکانت خود باید گزینه ای با نام Get help signing in وجود داشته باشد که با زدن این گزینه میتوانید به صفحه ی مربوطه راهی شوید.
  • ۲ – سپس در این قسمت باید یک ایمیل یا شماره تلفنی وارد کنید ، سعی کنید یک ایمیل وارد نمایید و سپس گزینه ی next را بزنید ، باید ایمیلی که وارد میکنید همان ایمیلی باشد که اکانت با آن ساخته شده است.
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
  • ۳ – اکنون در این مرحله باید گزینه ای با نام Need more help وجود داشته باشد که باید برای ارتباط با پشتیبانی این گزینه را انتخاب نمایید.
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
  • ۴ – اکنون وارد صفحه ای شده اید که میتوانید از این طریق با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و درخواست بازبینی بدهید ، در این صفحه چندین گزینه وجود دارد که عبارت اند از :
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
  • در کادر اول آدرس ایمیلی را که هنگام ثبت نام در اینستاگرامتان وارد کرده بودید بنویسید.
  • در کادر دوم هم برای اطمینان می‌توانید آدرس ایمیل دیگری را هم وارد کنید.
  • حالا گزینۀ Personal accounts with photos of me را بزنید؛ البته در صورتی که اکانت شما حاوی عکس‌های شخصی از خود شماست. در غیر اینصورت اگر صفحه متعلق به کمپانی یا برند خاصی است گزینۀ Company or brand account و در صورتی که صفحۀ شخصی بدون عکس‌های خودتان دارید، گزینۀ سوم یعنی Personal accounts without photos of me را بزنید.
  • اکنون در انتهای صفحه میتوانید درخواستی را به زبان انگلیسی تایپ کرده و برای اینستاگرام ارسال نمایید حتما باید به زبان انگلیسی باشد تا درخواستتان مورد قبول قرار بگیرد
  • ۵ – اکنون در این صفحه باید گزینه ی My account was hacked را انتخاب کنید تا به اینستاگرام گفته باشید اکانت شما توسط شخصی در اینستاگرام هک شده است.
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
  • ۶ – اکنون دراین مرحله باید کادری مانند عکس زیر برای شما نمایش داده شود اگر ایمیلی که وارد کرده اید اشتباه باشد هرگز این پیغام را نخواهید دید درصورت درست بودن ایمیل درخواست برای اینستاگرام ارسال خواهد شد و باید اکنون منتظر جواب اینستاگرام باشید که از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم به ۳ روش اساسی و ۱۰۰ درصد تضمینی برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام بپردازیم ، روش هایی که در این مقاله به کاربرده شده است همگی تست شده اند و نتیجه آنان را دیده ایم ، باید سعی کنید ابتدا از هک شدن پیجتان جلوگیری کنید که در مورد این مبحث نیز داخل صفحه توضیحاتی داده شده است که بهترین روش انتخاب یک رمز و پسورد قوی میباشد که توسط هیچ شخصی حدس زده نشود اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم نکاتی که برای بازگردانی پیج هک شده گفته شد به درد بخور باشد اگر در این زمینه سوالاتی داشتید پیشنهاد میشود از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شمکا عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا