کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

تغییر تم ایتا

یکی دیگر از قابلیت های ایتا تغییر تم است که باعث شده مورد استفاده کاربران زیادی قرار بگیرد؛ ما در این مقاله قصد داریم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به آموزش تغییر تم در ایتا بپردازیم، همرا ما باشید.

این کار خیلی راحت است برای تغییر و ساخت تم ایتا باید ابتدا:

  • فقط باید ابتدا وارد اکانت خود در ایتا شده و سپس به بخش تنظیمات رفته و گزینه تم (Theme) را بزنید.
در این بخش باید گزینه تم را بزنید
  • در این صفحه میتوانید هر که دوست دارید را انتخاب و روی اکانتتان اعمال کنید.
اکنون تم مورد نظر را انتخاب و تایید را بزنید

در بند گذشته شما را با این که چگونه یک تم جدید به اکانتتان اضافه کنید آشنا کردیم، ایتا این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند تم جدید نیز ایجاد کنند، ساخت تم ایتا بسیار ساده است راه های قبلی را طی کنید تا به قسمت Theme برسید سپس در سر برگ گزینه ایجاد تم جدید (Create new theme) را زده و یک تم جدید برای خود بسازید.

ساخت تم در ایتا

به یاد داشته باشید اگر قصد دانلود تم ایتا برای اندروید را دارید باید ابتدا تم مورد نظر را دانلود وسپس روی حساب کاربری خود اپلود کنید.

ساخت و تغییر تم ایتا از قابلیت های این برنامه است که در ایت مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ شما را با این موضوع آشنا کنیم، به یاد داشته باشید این قابلیت برای کاربرانی که حساب کاربری خود را ارتقا داده اند قابل انجام است.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگر در ایتا صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید با خرید ممبر ایتا اعتبار خود را نطر کاربران چند برابر کنید.

دوستان عزیز به این نکته توجه کافی داشته باشید اگر به هر دلیلی قادر به تغییر تم ایتا نبودید بهتر است با پشتیبانی ایتا تماس برقرار کنید تا آن ها این مشکل شما را برطرف کنند. چون این مورد میتواند برای همه کاربران متفاوت باشد.

قبل از این که بخوهید تم اکانت خود را تغییر بدهید باید ابتدا حساب کاربری خود را ارتقا داده و نسخه پرو یا حرفه استفاده کنید.

بله، فقط باید نسخه وب را نیز ارتقا بدهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا