کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

استوری اینستاگرام چیست

استوری اینستاگرام چیست و چه قابلیت هایی میتواند داشته باشد ؟ استوری اینستاگرام یکی از بهترین و جذاب ترین قابلیت هایی میباشد که اینستاگرام در به روزرسانی های اخیر خودش به این برنامه اضافه کرده است همانطور که میدانید اینستاگرام در چند سال پیش که تازه ساخته شده بود قابلیتی با نام استوری نداشت و به خاطر جذب کاربران بیشتر بود که تصمیم گرفته شد قابلیتی با این ویژگی برای اینستاگرام اعمال شود ، همانطور که میدانید طی این گذشت زمان استوری اینستاگرام توانسته رشد چشمگیری در میان کاربران بگیرد و کاربران بسیار زیادی را وابسته ی خود کند استوری یا همان داستان بسیار پیچیده میباشد و تنظیمات آن نیز به ندرت سخت و دشوار است که در این مقاله ما قصد داریم به این تنظیمات استوری اینستاگرام بپردازیم لطفا تا آخر این مقاله همراه ما بمانید.

استوری اینستاگرام از برنامه ای به نام اسنپ چت الهام گرفته شده است ینی قبل از این که اینستاگرام این قابلیت را داشته باشد ، اسنپچت ود که به کاربرانش این اجازه را میداد را بتوانند از این قابلیت استفاده کنند ولی با مرور زمان اینستاگرام نیز این قابلیت را اضافه کرد و اکنون طرفدارانی که از استوری در اینستاگرام استفاده میکنند خیلی بیشتر از اسنپت چت میباشد زیرا اینستاگرام قابلیت های بیشتری را به آن اضافه کرده است تا کاربران دیگر هیچ نیازی نداشته باشند و همه ی نیاز هایشان از طریق همین اینستاگرام بر طرف شود شما قطعا تا به حال بار ها استوری هایی را در اینستاگرام گذاشته اید و آشناییتی در مورد این قابلیت دارید اگر اطلاعات شما کافی نیست بهتر است تا آخر این مقاله همراه ما باشید در این مقاله به صورا ۰ تا ۱۰۰ به استوری اینستاگرام خواهیم پرداخت که با خواندن این مقاله دیگر هیچ نیازی نخواهید داشت.

مدت زمان استوری های اینستاگرام چه قدر است؟

استوری هایی که کاربران در پیجشان منتشر میکنند ۲ ساعت فقط میتوانند بمانند وگرنه بعد از این مدت زمان استوری برای همیشه حذف خواهد شد ، ویدیو هایی که در استوری منتشر میکند میتوانند ۱۵ ثانیه ای باشند بیشتر از این زمان ممکن نخواهد بود اگر ویدیویی دارید که برای مثال یک دقیقه است اینستاگرام این ویدیو را به صورت خودکار به چند استوری ۱۵ ثانیه ای تقسیم میکند با وجود محدودیت زمان اجرای ۱۵ ثانیه ای استوری اینستاگرام، راه هایی برای پخش فیلم های طولانی تر در استوری شما وجود دارد. اگر دوست ندارید که اینستاگرام ویدیو را خودش تقسیم کند باید از برنامه های جانبی برای قسمت بندی ویدیو هایتان استفاده کنید ولی سعی کنید که بگذارید اینستاگرام خودش آن را به ویدیو های ۱۵ ثانیه ای تبدیل کند.

نکته : کاربران زیادی در اینستاگرام هستد که دوست دارند استوری هایی که میگذراند را برای همیشه در پیج هایشان نگه دارند که باید چنین استوری هایی را به صورت استوری هایلایت شده در اینستاگرام قرار دهید اگر در این مورد اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنم از صفحه ی استوری هایلایت شده ی اینستاگرام سایت ما حتما دیدن کنید در این مقاله نه تنها آموزش داده ایم که چگونه میتوان یک استوری را هایلایت کرد بلکه آموزش داده شده است که چگونه میتوان این استوری ها را دانلود نمود پس هرگز این مقاله را از دست ندهید.

چگونه استوری دیگران را مشاهده کنیم؟

برای مشاهده ی استوری هایی که توسط دیگرام به اشتراک گذاشته میشود باید ابتدا وارد برنامه ی اینستاگرام شوید و در بخش سر برگ صفحه ی خانه داستان یا همان استوری هایی را مد نظرتان خواهد بود که با یک کلیک ساده میتوانید وارد آن استوری ها شده و آنان را مشاهده کنید به یاد داشته باشید که هرکس را فالو کنید میتوانید استوری های اورا ببینید برای مثال اگر شما هچ فالووینگی نداشته باشید پس بدیعی است که هیچ استوری ای بری شنا وجود نداشته باشد تا مشاده کنید زمانی که شما هنوز یک استوری ای را ندیده اید در کنار پروفایل آن پیج خط قرمز وجود خواهد داشت این به این معنی میباشد که این پیج یک استوری دارد که هنوز شما آن را ندیده اید ولی اگر این رنگ به رنگ خاکستری تغییر کرد به این معنی است که شما استوری آن پیج را دیده اید و هیچ استوری ای برای شما وجود ندارد ، مهم ترین بخش تنظیمات استوری اینستاگرام همین بحث مشاهده کردن استوری میباشد که به آن پرداختیم.

چگونه در اینستاگرام استوری بذاریم

باید گفت مهم ترین بخش استوری این است که بتوانیم ابتدا استوری بگذاریم ، استوری اینستاگرام برای دیدن شدن یک محتوا بسیار مناسب است و کاربرانی که در اینستاگرام درآمد زایی پرداخته اند و از این برنامه کسب درآمد میکنند به این نتیجه رسیده اند که استوری بهترین روش برای افزایش فالوور و همچنین افزایش آمار پست هایی که میگذارید میباشد اما با این همه مزیت باز هم کاربرانی زیادی در اینستاگرام هستند که هیچ اطلاعاتی در این باره ندارند و هنوز پس از مدت ها کار با اینستاگرام بلد نیستند یک استوری بگذارند که در این باره پیشنهاد میکنم کسانی که در این باره هیچ اطلاعاتی ندارند از صفحه ی چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم سایت کارینا دیدن کنند در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ و کاملا جامع و حرفه ای به این موضوع جذاب پرداخته شده است که حتما این مقاله را از دست ندهید.

مهم ترین تنظیمات استوری اینستاگرام

اکنون به بخش مهم این مقاله ینی آموزش مهم ترین تنظیمات استوری اینستاگرام رسیده ایم در این قسمت برای شما آموزش خواهیم داد که یک استوری میتواند چه تنظیماتی داشته باشد و با تغییر این تنظیمات چه اتفاقی خواهد افتاد لطفا همراه ما باشید تا به این بحث مهم بپردازیم.

  • ۱ – Hide Story From : در این قسمت شما میتوانید استوری هایتان را از دید بعضی ها مخفی کنید ممکن است شما دوست داشته باشید استوری ای بگذارید ولی دوست ندارید هرکسی آن را ببیند به این صورت شما میتوانید آن را مخفی کنید و دیگر استوری هایتان برای این افراد ارسال نخواهد شد و طوری برای آنان نمایش داده میشود که انگار هیچ استوری ای نگذاشته اید.
  • ۲ – Close Friends : شما می توانید با استفاده از این قابلیت که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است آن یک لیست از افراد و دوستان نزدیک به خود درست نموده و در هنگام به اشتراک گذاری اینستاگرام با انتخاب گزینه Close Friends آن استوری فقط برای افرادی که در لیست شما هستند قابل مشاهده خواهد بود.
  • ۳ – Allow Message Replies :با استفاده از این قابلیت اینستاگرام می توانید مشخص کنید چه افرادی مجاز هستند برای استوری های شما پاسخ ارسال کنند که این بخش نیز برای شما ۳ قسمت به همراه خواهد داشت
  • Your Followers: با انتخاب این گزینه تمام افرادی که شمارا فالو کرده اند می توانند استوری های شما را ریپلای کنند.
  • Followers You Follow Back:با انتخاب این گزینه فقط افرادی را که شما فالو کرده اید می توانند برای شما پاسخی ارسال کنند.
  • Off: انتخاب این گزینه بدین معناست شما قصد دارید پاسخ به استوری را بسته و به هیچ کاربری اجازه ارسال پاسخ را نمی دهید.
  • ۴ – Save To Gallery : با فعالسازی این گزینه می توانید انتخاب کنید که پس از به اشتراک گذاری استوری، آن تصویر یا ویدئو به اشتراک گذاشته شده در گالری تلفن همراهتان ذخیره شود.
  • ۵ – Allow Resharing Stories: در صورت فعالسازی این گزینه به کاربران اجازه می دهید تا پست ها و آی جی تی وی هایی را که شما در اکانت خود قرار می دهید را در استوری خودشان به اشتراک بگذارند.
  • ۶ – Allow Sharing: درصورت فعال نمودن این گزینه، به کاربران این اجازه را می دهید تا استوری دیگران را به صورت یک پیام برای دوستانشان در دایرکت ارسال کنند و اگر غیر فعال باشد این امکان وجود ندارد.

نکته : ما سعی کردیم مهم ترین بخش تنظیمات استوری اینستاگرام را برای شما آموزش دهیم ، استوری اینستاگرام ۶ الی ۸ بخش دارد که برای شما ۶ مورد از مهم ترین آنان را آموزش دادیم به این نکته نیز توجه داشته باشید که قبل از اعمال تغییرات از آن مطمئن شوید و سپس تغییراتی را انجام دهید.

استوری گذاری به شکل زنده یا Live

انتشار ویدیو ی زنده یکی دیگر از قابلیت های جذاب اینستاگرام میباشد ، فالوور ها یا دنبال کنندگان پیج شما میتوانند با استفاده از این روش بهتر شما را بشناسند و بهتر دیده شوید اگر از اینستاگرام برای منبع درآمد استفاده میکنید بهترین روش برای جلب توجع و همچنین به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه لایو یا همان ویدیو ی زنده گزینه ی بسیار مناسبی میباشد برای پخش ویدیو به صورت زنده، کافی است وقتی که دوربین استوری را باز کردید، از نوار زیر دکمه عکس برداری گزینه Live را انتخاب کنید. و دکمه Start Live Video را فشار دهید. بر این اساس، ویدیو شما زنده برای مخاطب پخش خواهد شد.

زمانی که شما یک ویدیو ی زنده را شروع میکنید به همه ی فالوور هایی که آنلاین هستند که پیام ارسال میشود که یک ویدیوی زنده توسط فلان کاربر در حال اجرا میباشد همچنین برای شما نیز هرکس وارد لایو شود نمایش داده میشود و به راحتی میتوانید بفهمید چه کسانی در لایو یا ویدیو ی زنده که گذاشته اید حضور دارند امکان پخش زنده برای هر دو صفحات شخصی و تجاری وجود دارد. طی پخش زنده، مخاطبان می‌توانند نظرات خود را بر روی ویدئو شما ارسال کنند (مگر اینکه این گزینه را غیرفعال کنید). به علاوه، پس از اتمام این ویدئو زنده، اینستاگرام این امکان را فراهم کرده که پخش زنده به عنوان یک فایل ویدئویی در گالری دوربین ذخیره کنید، اما خبری از ثبت نظرات و بازخوردها نیست.

دانلود استوری اینستاگرام

بحث دانلود استوری ها بحث بسیار پیچیده ای است خیلی از کاربران به دنبال دانلود استوری از طریق خود برنامه ی اینستاگرام هستند ولی باید گفت چنین افراد سخت در اشتباه هستند زیرا چنین قابلیتی هنوز در بخش تنظیمات استوری اینستاگرام اعمال نشده است و برای دانلود چه پست و یا چه استوری باید از ربات یا برنامه های جانبی استفاده کنید اما این برنامه یا ربات ها کدام اند ؟ که در این باره پیشنهاد میکنم از صفحه ی ربات دانلود استوری اینستاگرام حتما دیدن کنید در این مقاله برنامه و ربات هایی معرفی شده است که همه ی کاربران به راحتی و فقط با یک نصب ساده میتوانند اقدام به دانلود استوری اینستاگرام کنند همچنین اگر قصد دارید از طریق تلگرام نیز استوری های خود را دانلود کنید میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این مبحث از صفحه ی دانلود استوری اینستاگرام در تلگرام دیدن کنید در این مقاله رباتی معروف برای این کار پیشنهاد شده است که میتوانید با استفاده از این ربات استوری های خود را در برنامه ی تلگرم دانلود نمایید.

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم

همانطور که میدانید قابلیت های استوری و همچنین خود اینستاگرام بسیار زیاد است یکی از این قابلیت ها استوری کردن استوری دیگران میباشد اینستاگرام این امکان را به کاربرانش میدهد تا بدون این که یک استوری را دانلود کنند بتوانند آن را در پیج خود منتشر کنند زیرا ممکن است در اینستاگرام استوری هایی وجود داشته باشد که کاربری دوست داشته باشد همان استوری را خود نیز منتشر کند این یکی از قابلیت هایی میباشد که در بخش تنظیمات استوری اینستاگرام وجود دارد و کاربران میتوانند از طریق خود برنامه ی اینستاگرام این کار را انجام دهند اگر در مورد این مبحث اطلاعاتی ندارید بهتر است برای کامل کردن اطلاعات خود از صفحه ی چگونه استوری دیگران را استوری کنیم سایت ما حتما دیدن کنید.

در نتیجه

استوری در اینستاگرام بسیار مهم است انقدر که در اینستاگرام کاربران از استوری استفاده میکنند از پست استفاده نمیکنند کاربران زیادی هستن که از استوری ها کسب درآمد میکنند زیرا همانطور که در بند های گذشته گفته شد استوری اینستاگرام بهترین روش برای دیده شدن میباشد ، استوری اینستاگرام دارای تنظیماتی میباشد که همه ی کاربران باید اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشند تا در صورت بروز مشکل بتوانند آن را بر طرف کنند ما در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به بخش مهم تنظیمات استوری اینستاگرام بپردازیم شما با خواندن این مقاله میتوانید اطلاعات خود را در مورد استوری بیشتر کنید امید واریم این مقاله تا حد ممکن به درد بخور بوده باشد اگر در زمینه ی استوری و همچنین تنظیمات آن سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا