کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


چگونه پست های اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم

قطعا تا به حال برای شما و کاربران دیگر اینستاگرام این موضوع پیش آمده است که در اینستاگرام پستی را دیده اید ولی نمیدانید چگونه باید آن را دانلود و سپس در گالری برای خود داشته باشید ، همانطور که میدانید اینستاگرام این امکان را هنوز برای کاربرانش فعال نکرده که بتوانند از طریق خود برنامه ی اینستاگرام پستی را دانلود کنند به همین دلیل برای دانلود یک پست به برنامه های جانبی نیاز خواهیم داشت چگونه پست های اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم این یک سوالی میباشد که به تازگی از بنده خیلی میشود که در این مقاله قصد داریم به ۰ تا ۱۰۰ این موضوع بپردازیم در ادامه برای شما برنامه هایی معرفی خواهیم کرد که بتوانید از طریق آنان پست و استوری های کاربران دیگر برای خود دانلود و سپس در گالری ذخیره کنید پس پیشنهاد میکنیم این مقاله را از دست ندهید.

اینستاگرام یکی از بزرگ ترین و همچنین پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی میباشد که کاربران بی شماری هستند که از این برنامه استفاده میکنند حتی خیلی از این کاربران به خاطر شلوغی آن دست به درآمد زایی زده اند و از طریق اینستاگرام کسب درآمد میکنند خیلی از کاربران همانطور که گفته شد عکس و استوری هایی ممکن است در اینستاگرام بببنند که دوست دارند آنان را دانلود کنند ولی به خاطر محدودیت اینستاگرام این کار از طریق خود برنامه ممکن نخواهد بود به همین دلیل پیشنهاد میکنم از مقاله ی ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله ربات هایی معرفی شده که از طریق آنان هر کاربر میتواند استوری و پست هایی را که دوست دارد را دانلود کند همچنین میتوانید در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با برنامه های جدید و جذاب تر برای دانلود آشنا کنیم.

نحوه کپی کردن لینک پست

چگونه پست های اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم

مهم ترین قسمت برای دانلود عکس یا ویدیو از اینستاگرام این است که ابتدا بتوانیم لینک پست را کپی کنیم ، برای این منظور ابتدا باید پست مورد نظر را انتخاب کنیم و ۳ نقطه کنار پست را بزنیم و از بین گزینه هایی که برای ما نمایش داده میشود گزینه ی copy Link را بزنید به این صورت لینک عکس یا ویدیو برای ما در حافظه ی گوشی ذخیره میشود و سپس میتوانید وارد برنامه هایی که در ادامه شما را با آنان آشنا خواهیم کرد بشوید و اقدام به دانلود عکس و یا ویدیو ی پست مورد نظرتان بکنید.

آموزش ذخیره پست اینستاگرام در گالری

چگونه پست های اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم

اکنون به بخش مهم مقاله ی چگونه پست های اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم رسیدیم در این قسمت شما را با برنامه و سایت هایی آشنا خواهیم کرد که به راحتی و مانند آب خوردن میتوانید پست هایی را در اینستاگرام گلچین کرده و سپس برای خود دانلود نمایید استفاده از این برنامه و سایت ها رایگان بوده ینی برای استفاده از آنان نباید پولی پرداخت نمایید به ارحتی از این برنامه ها استفاده کنید و هرچه در اینستاگرام وجود دارد را اعم از استوری ، پست ، هشتگ و . . . دانلود نمایید.

۱ – استفاده از برنامه ی InstaSave

InstaSave یکی از برنامه های جذاب و پرطرفداری میباشد که قابلیت نصب بر روی گوشی ها اندروید را دارد کاربران از این طریق به راحتی و مانند آب خوردن میتوانند استوری یا حتی پست هایی که توسط کاربران دیگر به اشتراک گذاشته شده است را دانلود نمایید ، کار با این برنامه بسیار آسان میباشد برای این کار ابتدا باید پستی را که قصد دارید در گالری خود ذخیره کنید را انتخاب نمایید سپس با زدن سه نقطه در کنار پست و زدن گزینه ی COPY LINK لینک پست مورد نظر را کپی کرده و سپس وارد برنامه ی InstaSave شوید ، با وارد شدن به این برنام پست مورد نظرتان به صورت خودکار دانلود شده و قرار نیست کاری انجام دهید همچنین پستتان پس از دانلود به صورت خودکار در گالری گوشیتان ذخیره خواهد شد. برای دانلود و استفاده از این برنامه نیز میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

مقاله ی مرتبط : نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید

۲ – استفاده از برنامه ی Insta Save – to Repost to Instagram

برنامه های زیادی در بازار و گوگل پلی وجود دارد که با دانلود و یک ثبت نام ساده میتواند پست های اینستاگرام را دانلود کنید ولی برنامه هایی که در این مقاله برای شما معرفی میشوند همگی تست شده و مطمئن هستند یک نمونه دیگر از برنامه های قابل اعتماد که کاربران بتوانند هرچه دوست دارند را در اینستاگرام دانلود کنند استفاده از برنامه ی Insta Save – to Repost to Instagram میباشد ، این برنامه برای کاربرانی که از گوشی آیفون استفاده میکنند قابل استفاده میباشد ینی هرکاربری قادر به استفاده از این برنامه نیست کار با این برنامه نیز بسیار آسان میباشد ابتدا باید لینک مورد نظرتان را کپی کرده و سپس وارد برنامه شوید و خواهید دید پستتان به صورت خودکار دانلود خواهد شد برای دانلود و استفاده از این برنامه نیز میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

مقاله ی مرتبط : برنامه دانلود فیلم از اینستاگرام برای آیفون

۳ – با استفاده از برنامه ی StorySaver

StorySaver سومین برنامه ی رایگانی میباشد که به کاربران اینستاگرام این امکان را میدهد تا بتوانند استوری و پستد هایی را که دوست دارند را دانلود و سپس ذخیره کنند کاربران با استفاده از این برنامه میتنوانند استوری هایی را که در حالت عمومی است را به راحتی دانلود کنند ویدیو و عکس بودن آن نیز هیچ فرقی برای این برنامه ندارد برنامه بسیار بصری است و کاربردی آسان دارد. برای دانلود یک فیلم از اینستاگرام با این برنامه فقط به چند مرحله ساده نیاز است.باید ابتدا لینک پست مورد نظرتان را کپی کرده و وارد برنامه ی StorySaver شوید پست یا استوری ای که لینکش را قرار دادید به صورت خودکار دانلود خواهد شد برای استفاده و دانلود از انی برنامه نیز میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

۴ – با استفاده از برنامه ی Story Reposter

چهارکیم برنامه برای دانلود پست و استوری استفاده از برنامه ی Story Reposter میباشد شما از این طرق میتوانید نه تنها استوری های یک پیج را دانلود نمایید بلکه میتوانید پست هایی را که دوست دارید را نیز برای خود داشته باشید این برنامه برای کاربرانی میباشد که از سیستم تلفن همراه آیفون استفاده میکنند کار با این برنامه مانند برنامه های دیگر است ینی ابتدا باید اقدام به کپی کردن لینک پست یا استوری کنید و سپس وارد برنامه شوید و میبینید ک پست به صورت خودکار در حال دانلود میباشد ، Story Reposter چهارمین برنامه ای بود که در مقاله ی چگونه پست های اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم ، امید واریم که تمام استفاده را بتوانید از این برنمه ببرید برای دانلود برنامه نیز میتوانید از لینک زیر اقدام کنید.

نکته مهم : برای دانلود عکس و ویدیویی که در اینستاگرام آن را پسندیده اید و قصد دارید دانلود نمایید حتما بباید آن اکانت در حالت عمومی باشد اگر عکسی را دوست دارید دانلود نمایید ولی در حالت خصوصی است اصلا جای نگرانی نیست زیرا که ابتدا وارد صفحه ی چگونه وارد پیج خصوصی دیگران شویم سایت ما دیدن کنید تا اصول آن را به خوبی یاد بگیرید که چگونه خواهید توانست وارد پیج دیگران شوید سپس اقدام به دانلود پست کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام با استفاده از وب سایت ها مختلف

چگونه پست های اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم

تا الان شما را با برنامه هایی آشنا کردین که به راحتی بتوانید چه در سیستم عامل اندروید و چه در سیستم عامل ios بتوانید فیلم و عکس هایی را که دوست دارید را در اینستاگرام دانلود نمایید برنامه هایی که برای شما معرفی کردیم همگی رایگان بوده و هر کاربر فقط با یک دانلود و نصب ساده میتواند کار خود را شروع کند اما ممکن است کاربرانی وجود داشته باشد که به تلفن همراه دسترسی نداشته باشند و باید برای چنین افرادی که باید از طریق وب این کار را انجام دهند وب سایت هایی نیز وجود داشته باشد که بنده قصد دارم در این قسمت از مقاله ی خود با موضوع چگونه پست های اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم شما آشنا کنیم اگر شما به موبایل های اندروید و ios دسترسی ندارید پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید تا به این وب سایت ها بپردازیم.

۱ – با استفاده از سایت DownloadGram

اولین وب سایت دانلود عکس و ویدیو های اینستاگرام سایت DownloadGram میباشد ، این سایت به خاطر امنیت بالایی که دارد باعث شده کاربران بیشماری را جذب خود کند و اکثر کاربرانی که قصد دارند از طریق وب عکسی را دانلود کنند قطعا یک بار وارد این سایت شده اند شما برای کار با این وب به هیچ برنامه ی جانبی یا نرم افزاری نیاز نخواهید داشت و برای رفتن به این وب سایت میتوانید از طریق کامپیوتر یا از طریق تلفن همراه نیز اقدام نمایید کار با این وب سایت اصلا کار سختی نیست فقط باید در ابتدا پس از کپی کردن لینک پستتان وارد لینک زیر شوید و پس از زدن گزینه ی دانلود خواهید دید پستتان به راحتی دانلود شده و میتوانید در گالری خود ان را ذخیره نمایید.

۲ – با استفاده از سایت ۴K Stogram

دومین وب سایت جذاب که کاربران زیادی نیز عضو این سایت هستند K Stogram میباشد این برنامه هیچ نیازی برای ثبت نام اعمال نکرده است ینی کاربران نیاز نیست که حتما وارد برنامه ی اینستاگرام شوند و فقط با درج پیوند کپی شده پست مورد نظر میتوانند پست یا هم چنین استوری و هتشگ هایی را دانلود کنند اما به نکته نیز توجه کنید که برای کار با این وب سایت مجوز دریافت کنید که بتوانید به طور نا محدود از قابلیت های دیگر این برنامه نیز استفاده کنید که هزینه ی این مجوز ۱۰ دلار میباشد به همین دلیل کاربران ایرانی زیاد از این برنامه استفاده نمیکنند برای ورود و دانلود پست و استوری میتوانید از لینک زیر اقدام کنید.

۳ – با استفاده از سایت PostGraber

یکی از سرویس های منحصر به فرد برای دانلود پست های اینستاگرام است. به عبارت دیگر این ابزار قادر است علاوه بر ذخیره معمولی پست ها تصاویر و ویدیوهای چندگانه (که به لطف قابلیت های جدید اینستاگرام به صورت اسلایدشو به نمایش در می آیند) را نیز از یک پست واحد دانلود نماید.عملکرد PostGraber هم نسبت به سرویس های دیگر تفاوت چندانی ندارد. کافیست برای دانلود ویدیوها لینک پست مورد نظر خود در اینستاگرام (تنها پست های صفحات عمومی) را کپی کرده، آن را در کادری که در مقابل تان قرار دارد پیست کنید و سپس روی دکمه Go ضربه بزنید. برای وارد شدن به این سایت جذاب و منحصر به فرد میتوانید از لینک قرار داده استفاده نمایید.

۴ – با استفاده از سایت DreDown

چهارمین سایت جذاب برای دانلود عکس و ویدیو ی اینستاگرام سایت DreDown میباشد که بنده سعی کردم در این مقاله با موضوع چگونه پست اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم به آن بپردازم ، سایت DreDown نمیتواند پست هایی را که توسط اکانت های خصوصی به اشتراک گذاشته شده است را برای کاربران دانلود کنند البته همه ی سایت ها و. برنامه ها فقط برای پیج های عمومی یا باز میباشند اما اگر پست مورد نظرتان از طریق اکانت های عمومی کپی شده است به راحتی و با چند کلیک ساده میتوانید پستتان را ذخیره کنید که برای این منظور ابتدا باید لینک پستتان را کپی نمایید و وارد سایت DreDown بشوید و باید لینک کپی شده را در قسمت مربوطه درج بنمایید و گزینه ی DreDown را بزنید تا پستتان دانلود و سپس ذخیره شود برای وارد شدن به وب سایت DreDown میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

در نتیجه

امروزه کاربران اینستاگرام سوال چگونه پست های اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم را از بنده میپرسیدند که بنده نیز سعی کردم سوال کاربران را پاسخ بدهم در این مقاله شما را با نرم افزار و سایت های مختلف به رایگان و پولی هستند آشنا کردیم که با یک ثبت نام ساده میتوانید هر پستی را که در دوست دارید را دانلود کنید و ان را برای خود در گالری داشته باشید امید واریم این مقاله برای شما عزیزان سودمند باشد و توانسته باشید پستی را که دوست دارید دانلود کنید اگر در این زمینه مشکلی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا