کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

امروزه اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن شبکه مجازی است که کاربران زیادی را وابسته خود کرده است همانطور که میدانید یکی از قابلیت های خوب این برنامه بخش خصوصی شدن پیج اینستاگرام میباشد که توسط آن کابران می توانند برای خود پیجی داشته باشند که هیچ کس نداند در آن پیج چه اتفاق هایی می افتد امروزه کاربران سوال مهمی را نزد خود دارند که چگونه وارد پیج خصوصی دیگران شویم که بنده در ادامه به این سوال شما خواهم پرداخت.

خرید ۵۰۰۰ فالوور فقط با ۱۳۰ هزار! خرید فالوور ایرانی

اکنون به این بپردازیم که چگونه وارد پیج خصوصی دیگران شویم! تا به حال قطعا برایتان پیش آمده که بخواهید شخصی را دنبال کنید ولی بعد از فالو کردن پیج طرف مقابل می بینید که پیج طرف شخصی است و نمی توانید وارد پیجش شوید و برای وارد شدن به آن اکانت و مشاهده ی پست و استوری های او باید اورا فالو کنید.

و همینطور باید منتظر بمانیدکه او درخواست شما را قبول کند اما این مسئه کمی سخت است برای این که بدانید چگونه وارد اکانت اینستاگرام یک نفر شویم با رمز باید در اولین گام رمز آن شخص را داشته باشید وگرنه در غیر این صورت ممکن نیست. اگر رمز یک اکانت را ندارید باید به فالو بک اتکا کنید یعنی باید منتظر فالو شدن توسط آن شخص شوید.

پیشنهاد میکنم حتما ببینید: بهترین قیمت ایمپلنت دندان در تهران

چگونه وارد اکانت اینستاگرام یک نفر شویم

حساب های عمومی و خصوصی اینستاگرام

عمومی یا محرمانه؟ این بستگی دارد به پیجتان که دوست دارید در چه حالتی باشد اگر دوست دارید اکانت خود را از بقیه ی افراد در اینستاگرام مخفی کنید و دوست ندارید کسی پیجتان را ببیند بهتر است پیج خود را در حالت خصوصی قرار دهید تا هیچ کس نتواند وارد پیجتان شود مگر با اجازه ی شخص شما ! یعنی به او اجازه دهید پیجتان را وارد کرده و وارد پیجتان شود به این صورت ب او اجازه ی دخالت به پیجتان را داده اید.

و اگر دوست دارید پیجتان برای عموم باشد و همه پیجتان را ببینند و نظر بدهند ان را در حالت عمومی قرار بدهدی تا اگر کسی نیز جز دنبال کننده های شما نباشد بتواند به راحتی وارد پیجتان شود اکنون در مورد خصوصی و عمومی بودن اکانت اطلاعاتی را کسب کردیم اینک به این بپردازیم که چگونه وارد اکانت دیگری شویم.

آیا راهی برای دیدن حساب های خصوصی اینستاگرام وجود دارد

حسابی که در اینستاگرام وجود دارد اگر خصوصی باشد به هیچ طریق از خود اینستاگرام راهی وجود ندارد غیر از فالو کردن زیرا یکی از قوانین مهم اینستاگرام همین بحث خصوصی بودن اینستاگرام میباشد که خود اینستاگرام بر سر همین موضوع بسیار محکم است بنابراین انان راهی برای وارد پیج خصوصی دیگران باقی نخواهد گذاشت به همین دلیل کاربران اینستاگرام برای انجام این کار برنامه و ابزار هایی را طراحی کرده اند که در ادامه به تک تک آنان خواهیم پرداخت ولی باز هم با وجود این از ابزار این کار ها نشدنی و دشوار است بهتر است از راهی که اینستاگرام تعیین کرده یعنی فالو بک پیش بروید.

بهترین فرصت برای جذب ۱۰۰۰ لایک ایرانی در ۱۵ دقیقه! خرید لایک اینستاگرام

باز کردن قفل اینستاگرام

قفل اینستاگرام فقط با راهکاری که خود اینستاگرام در نظر گرفته است اماکن پذیر است یعنی اگر کاری کنید که غیر از قوانین اینستاگرام باشد قطعا پیجتان مسدود خواهد شد اگر قصد دارید وارد پیجی در اینستاگرام شوید باید از طریق فالو کردن این کار را انجام دهید راه های دیگری نیز وجود دارد برای مثال هک!

همانطور که میدانید هک برنامه های بزرگ و پرطرفدار مانند اینستاگرام و فیسبوک قدری مشکل و نشدنی میباشد پس سعی کنید راه های ساده تری را برای انجام این کار انتخاب کنید . چگونه وارد اکانت اینستاگرام یک نفر شویم ، این سوالی است که مدتی پیش از من شد و من سعی کردم این مقاله با این موضوع طراحی کنیم که چگونه وارد پیج خصوصی دیگران شویم در ادامه روش هایی را برای شما خواهیم گفت که بتوانید این کار را مانند آب خوردن انجام دهید.

فالو بک

چگونه وارد پیج خصوصی دیگران شویم

بهترین راه ممکن برای وارد اکانت اینستاگرام یک نفر شدن فالو بک است یعنی شما در این روش هیچ نیازی به برنامه ی خاص برای این کار نخواهید داشت شما باید ابتدا شخصی را که قصد دارید وارد پیجش شوید را پیدا کنید سپس درخواست فالو به او بدهید و به این صورت درخواست شما برای او ارسال خواهد شد و او نیز به راحتی میتواند درخواستتان را قبول کند و به این صورت اکانت او برای شما باز خواهد شد و میتوانید پست و استوری های او را دنبال کنید طرف مقابل اگر پیج شما را ۲ باز فالو کند ینی هم پیجش برای شما باز شده هم شما را فالو کرده ولی اگر فقط درخواست شما را قبول کرده ینی پیجش برای شما باز شده است ولی شما را فالو نکرده است این نکته را نیز به یاد داشته باشید.

برنامه های دیدن حساب های خصوصی در اینستاگرام

برنامه هایی که در ادامه برای شما خواهیم گفت برنامه های دیدن حساب خصوصی در اینستاگرام میباشند این برنامه هایی که در ادامه نام خواهیم برد جواب قطعی و صد در صد برای شما نخواهند داد ولی با این وجود به تک تک انان خواهیم پرداخت شما نیز برای خود امتحان کنید شاید جواب گو بود.

۱ – وارد پیج دیگران شدن با ابزار instaviewy

instaviewy یکی از ابزار های مهم و کاربردی برای مشاهدی پیج خصوصی اینستاگرام میباشد که برای این کار طراحی شده است شما با وارد کردن لینک پروفایل طرف مقابل به راحتی میتوانید به وارد پیج خصوصی دیگران شوید شما برای انجام کار ابتدا میتوانید هم وارد وب سایت instaviewy شده و یا حتی میتوانید برنامه ی instaviewy را برای اندروید دانلود کرده و کار خود را پیش ببرید.مهم ترین نکته اینجا میباشد که این سایت ایرانی هارا تحریم کرده است ینی هیچ کاربر ایرانی نمیتواند از سایت استفاده کند برای این منظور و انجام کارتان باید آی پی خود را تغییر دهید و از طریق فیلتر شکن پیش بروید تا بتوانید وارد این سایت بشوید.

دانلود برنامه instaviewy

۲ – وارد پیج دیگران شدن با ابزار Instagram Viewer

Instagram Viewer یک نرم افزار دیگری برای وارد شدن به پیج خصوصی دیگران میباشد این ابزار توسط یک تیم ۵ نفره روسی برای وارد شده به یک اکانت شخصی اینستاگرام طراحی شده است سازندگان این برنامه ادعا کرده اند که شما با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید در عرض یک دقیقه وارد پیج یک کاربر در اینستاگرام شده همچنین یکی از قابلیت های خوب دیگر این برنامه نیز این میباشد که میتوانید وارد اکانت های مسدود شده ی اینستاگرام نیز شوید ینی هیچ محدودیتی برای این برنامه در نظر گرفته نشده است.

شما بعد از وارد شدن به این برنامه در مرحله اول باید نام کاربری پیج مقابل را که قصد دارید وارد شوید را بنویسید و گزینه CLIECK USERNAME را بزنید بگردد و پیج موزد نظرتان را برایتان پیدا کند بعد از پیدا کردن پیج شما خواهید دید که تعداد دنبال کننده و دنبال شونده را نیز بریتان خواهد آورد و در این مرحله باید گزینه ی confirm را بزنید که با زدن این گزینه یک صفحه برای شما باز خواهد شد که باید مورد مشاهده ی پروفایل اینستاگرام را انتخاب کنید به این طریق شما میتوانید پروفایل مورد نظرتان را مشاهده کرده و وارد آن اکانت شوید.

دانلود برنامه Instagram Viewer

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم سوال خیلی از کاربران اینستاگرام را که چگونه وارد پیج خصوصی دیگران شویم را پاسخ بدهیم همانطور که گفته شد بهترین راه ممکن برای انجام این کار فالو کردن میباشد زیرا جواب قطعی و ۱۰۰ درصد برایتان خواهد داشت و همچنین قوانین اینستاگرام را نیز رعایت کرده اید ولی اگر شخصی را فالو کرده ولی درخواست شما را رد کرده است از برنامه های پیشنهادی میتوانید برای انجام این کار استفاده کنید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، قابلیت های اینستاگرام بسیار زیاد است به جز بحث این مقاله؛ بحث فونت نستعلیق آنلاین قابل کپی برای اینستاگرام است که کاربران زیادی هستند از این قابلیت استفاده میکنند.

سوالات متداول

۱- چگونه وارد اکانت اینستاگرام یک نفر شویم با رمز؟ آیا این روش ممکن است؟

اگر رمز اینستاگرام یک شخص را داشته باشید به راحتی می توانید وارد اکانت او شوید برای این کار کافیست از قسمت ورود به اینستاگرام اطلاعات اورا وارد کنید.

۲- چگونه وارد پیج خصوصی دیگران شویم روبیکا ؟ نیز ممکن است؟

برای این کار نیز برنامه هایی وجود دارد اما هنوز هیچ کدوم جواب قطعی نمیدهند به همین دلیل باید منتظر ماند، ولی اگر رمز اورا داشته باشید به راحتی میتوانید وارد اکانتش شوید.

۳- بهترین روش برای وارد اکانت دیگران شدن کدام روش است؟

فالو بک بهترین روش است زیرا از راه قانونیاین کار را انجام داده اید.

۴- باتمام این وجود آیا وارد اکانت شخصی شدن ممکن است؟

این روش غیر ممکن است مگر بخواهید از بیرون پیج شخصی را ببنید ولی از نظر امنیت وارد اکانت شخصی بدون رمز شدن ممکن نیست! پس قبل از هرکاری باید سعی کنید رمز به دست آورید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan
ehsan
1 سال قبل

سلام خسته نباشید
چگونه وارد اکانت اینستاگرام یک نفر شویم با رمز ؟ ایا بدون داشتن رمز ممکن است؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا