کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


دانلود فیلم از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی میباشد که امروزه طرفداران فوق العاده زیادی را وابسته ی خود کرده است باید بدانید امروزه اینستاگرام بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون کاربر فعال را در خود جای داده است که در همه ی جای کره ی زمین از آن استفاده میکنند ، شاید برای شما پیش امده باشد که وقتی در اینستاگرام هستید چشمتان به یک ویدیو یا عکس بخورد و دوست داشته باشیید آن را در گوشی اندروید خود نیز داشته باشید ولی ندانید چگونه باید این کار را انجام بدهید هیچ گاربری نمیتواند از طریق خود برنامه ی اینستاگرام این کار را انجام بدهد ولی برنامه و ابزار هایی وجود دارد که شما میتوانید از طریق آنان این کار را انجام بدهید و هر ویدیویی را که در اینستاگرام دیدید به راحتی دانلود کنید اگر وقت خود را به ما بدهید ما شما را با نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید آشنا خواهیم کرد لطفا با ما باشید تا به این آموزشی بپردازیم.

چرا نمی توانیم از اینستاگرام چیزی را دانلود کنیم

اینستاگرام بین شبکه های اجتماعی دیگر همچون تلگرام ، فیسبوک ،توییتر ، واتس آپ و . . . از نظر چه کاربران ایرانی و چه خارجی در اولیت قرار دارد ، اینستاگرام اجازه ی دانود را برای کاربرانش نمیدهد زیرا دوست دارد به جای این که فراموش شود همه ی کاربران تن تن به این برنامه سر بزنند قطعا همه ی ما محتوای جذابی را دوست داریم به همین دلیل وقتی پستی را میبینیم دوست داریم همان لحظه آن ویدیو یا عکس ا در گالری خود داشته باشیم ولی اینستاگرام این اجازه را برای کاربرانش نمیدهد به همین خاطر باید این محدودیت را بتوانیم دور بزنیم ما در ادامه نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید را برای شما آموزش خواهیم داد و برنامه هایی را برای شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید که هرچه در اینستاگرام وجود دارد را دانلود نمایید.

حتما ببنید : چگونه وارد پیج خصوصی دیگران شویم

نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام

دانلود فیلم از اینستاگرام یکی از بزرگ ترین مشکلات امروزه ی کاربران اینستاگرام بوده که این مشکل در چند سال اخیر بر طرف شده زیر کاربران اینستاگرام برای این مشکل راه حل هایی را پیشنهاد کردند که امروزه همه از این روش ها برای دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید استفاده میکنند جالب است بدانید دستگاه های اندرویدی قادر هستند ویدیو های اینستاگرام را به محض دانلود در برنامه بارگزاری کنند و سپس به طور خودکار در گالری نیز ذخیره شوند برای این کار ابتدا باید لینک پست مورد نظر خود را کپی کرده و در برنامه هایی که در ادامه برای شما خواهیم گفت psae کنید سپس پست به طور خودکار برای شما دانلود خواهد شد در ادامه شما را با نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید که به چندین صورت ینی از طریق برنامه ، بدون برنامه میباشد آشنا خواهیم کرد.

برنامه دانلود فیلم از اینستاگرام

در این قسمت از مقاله ی خود شما را با برنامه دانلود فیلم از اینستاگرام آشنا خواهیم کرد همانطو که در بند گذشته نیز گفته شد ، نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام یکی از بزرگ ترین مشکلات کاربران اینستاگرام بوده که این مشکل با روش هایی که در ادامه به آنان خواهیم پرداخت بر طرف خواهند شد در ادامه شما با برنامه هایی آشنا خواهیم کرد که بتوانید در عرض یک دقیقه ویدیو یا عکس مورد نظر خود را دانلود کنید در اکثر برنامه ها باید از طریق اینستاگرام وارد شوید ینی در اولین قدم از شما نام کاربری و رمز عبورتان را خواهد پرسید به راحتی میتوانید به این برنامه اعتماد کرده و وارد نمایید همچنین اگر رمز خود را به یاد ندارید میتوانید از صفحه ی فراموش کردن رمز اینستاگرام سایت کارینا دیدن کنید در این صفحه راهکار هایی را برای شما آموزش داده ایم که بتوانید در کمترین زمان رمز خود را بازیابی کرده و وارد این برنامه بشوید.

آیا دانلود فیلم در آیفون نیز ممکن است ؟

همانطور که میدانید آیفون نیز همانند اندروید یک نوع سیستم عامل است که بستگی به گوشی دارد که از چه نوع مدلی باشد همانطور که کاربرانی هستند که از اندروید استفاده میکنند کاربرانی نیز هستند که سیستم عامل گوشی هایشان آیفون میباشد و از این نمونه مدل استفاده میکنند همانطور که برای سیستم عامل اندروید برنامه هایی وجود دارد تا کاربرانش بتوانند برای دانلود از آن استفاده کنند برای آیفون نیز وجود دارد و ما در این مقاله فقط به نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید پرداخته ایم وبرای این که حجم این صفحه زیا نشود سعی کرده ایم مقاله ای برای شما عزیزان طراحی کنیم تا کاربران آیفونی از آن استفاده کنند اگر دوست دارید بدانید برای آیفون چه نوع برنامه هایی وجود دارد که بتوانید از آنان برای دانلود فیلم از اینستاگرام استفاده کنید بهتر است از مقاله ی برنامه دانلود فیلم در آیفون وب سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ و حرفه ای به این موضوع پرداخته شده است.

روش اول : دانلود فیلم از اینستاگرام با استفاده از برنامه ی Instasave

Instasave یکی از بهترین برنامه های اندرویدی میباشد که خیلی ها از این برنامه برای دانلود فیلم . همچنین عکس استفاده میکنند شما میتوانید با استفاده از این برنامه چندیم عکس و ویدیو را در کمترین زمان و طور هم زمان دانلود نمایید. برای کار با این برنامه ابتدا باید Instasave را از طریق لینک قرار داده دانلود نمایید.

  • ۱ – در مرحله ی اول بعد از آن که وارد برنامه شدید باید گزینه ی Auto download را بزنید.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید
  • ۲ – بعد از زدن گزینه ی Auto download مورد دیگری وجود خواهد داشت با نام open instagram که از این طریق وارد برنامه خواهید شد.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید
  • ۳ – بعد از آن که وارد اینستاگرام شدید هر عکس و ویدیو را که قصد دارید برای خودتان داشته باشید انتخاب کرده و سه نقطه ی سمت راست پست را باید بزنید و از بین گزینه ها موجود گزینه copy link را انتخاب کنید تا لینک پست مورد نظر کپی شود حتما باید این کار را انجام دهید زیرا بدون کپی کردن لینک هیچ پستی دانلود نخواهد شد.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید
  • ۴ – و در مرحله ی آخر خواهید دید که پستتان در گالری ذخیره شده است شما به این صورت میتوانید از طریق برنامه ی Instasave هرچه آن چه را که دوست دارید را دانلود نمایید.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید

روش دوم : دانلود فیلم از اینستاگرام با استفاده از برنامه ی Insta Downloader

Insta Downloader یکی از برنامه های مهم کاربردی میباشد که در این مقاله ینی نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید به آن خواهیم پرداخت ، دانلود فیلم . ویدیو از طریق برنامه ی Insta Downloader کار سخت و دشواری نیست بلکه خیلی آسان است این برنامه برای مقابه با محدودیت هایی که اینستاگرام قرار داده است توسط کاربران خبره ی اینستاگرام طراحی شده است که آنان بتوانند هرچه آن را که دوست دارند در اینستاگرام دانلود نمایند برای این منظور ابتدا باید :

  • ۱ – ابتدا باید برنامه ی Insta Downloader را از طریق لینک قرار داده شده دانلود نمایید و وارد این برنامه شده و هر اطلاعاتی را از جمله نام کاربری و پسورد را که از شما میخواهد را وارد نمایید.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید
  • ۲ – سپس وارد اینستاگرام شده و لینک پست مورد نظر خود را دانلود نمایید و وارد برنامه شده و در قسمت مشخص شده pase کنید.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید
  • ۳ – به این صورت عکس و یا ویدیو ی مورد نظر شما در برنامه دانلود و ذخیره خواهد شد برای ذخیره کردن در گالری باید گزینه ی save image و یا save video را انتخاب کنید تا در گالری نیز ذخیره شود.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید
  • ۴ – و در مرحله ی آخر خواهید دید که پستتان در گالری ذخیره شده است شما به این صورت میتوانید از طریق برنامه ی Insta Downloader هرچه آن چه را که دوست دارید را دانلود نمایید.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید

روش سوم: دانلود فیلم از اینستاگرام با استفاده از برنامه ی Fast save

Fast save یکی دیگر از برنامه دانلود فیلم از اینستاگرام محسوب میشود این برنامه هیچ فرقی با برنامه های دیگر ندارد برای کار با این برنامه ابتدا باید :

  • ۱ – ابتدا باید برنامه ی Fast save را از طریق لینک قرار داده شده دانلود نمایید و وارد این برنامه شده و هر اطلاعاتی را از جمله نام کاربری و پسورد را که از شما میخواهد را وارد نمایید.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید
  • ۲ – بعد از دانلود برنامه وارد آن شوید و گزینه ی FastSave Service را که وجود خواهد داشت تیک بزنید و سپس گزینه ی open Instagram را بزنید تا وارد برنامه شوید.
  • ۳ – سپس بعد از وارد شدن به برنامه ی اینستاگرام نماد سه نقطه را بزنید و از بین گزینه های موجود گزینه ی Copy link را انتخاب کنید تا لینک پستتان کپی شود.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید
  • ۴ – خواهید دید که برنامه به طور خودکار عکس و ویدیو ی شما را که دوست داشتید داشته باشید دانلود میکند و در گالری گوشیتان به طور خودکار ذخیره خواهد شد.
نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید

روش چهارم : با استفاده از برنامه ی Easy Downloader

نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید

یک نمونه ی دیگر از بهترین برنامه های ممکن برای دانلود و ذخیره یک پست یا استوری در گوش های اندروید با استفاده از برنامه Easy Downloader میباشد همانطور که از نام این برنامه پیداست کار کردن با این برنامه برای همه ی کاربران بسیار آسان بوده و همه میتوانند به راحتی و مانند آب خوردن از طریق این برنامه اقدام به دانلود کنند به یاد داشته باشید این برنامه فقط برای گوشی های اندروید مییباشد و هیچ کاربری نمیتواند غیر از این سیستم عامل از آن استفاده کند یکی دیگر از قابلیت های جذاب این برنامه بحث رایگان بون آن میباشد ینی هیچ کاربری لازم به پرداخت هزینه برای استفاده از این برنامه نمیباشد برای دانلود و استفاده از برنامه Easy Downloader میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.همچنین میتوانید در عکس قرار داده شده برخی از تنظیمات آن را مشاهده نمایید.

حتما ببنید : آموزش ترفند های اینستاگرام

ذخیره فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار

بهترین مورد مقاله ی نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید ذخیره فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار میباشد زیرا خیلی از کاربران نمیتوانند با برنامه هایی که گفته شد کار کنند به همین دلیل نا امید میشوند و دیگر سمت دانلود فیلم از اینستاگرام نمیروند به همین خاطر بنده این قسمت از مقاله ی خود را به این دسته از کاربران اختصاص داده ام تا بتوانیم فیلم های اینستاگرام را بدون برنامه دانلود نماییم با ما باشید تا به ذخیره فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار بپردازیم.

روش اول : با کمک تلگرام

شما از طریق برنامه ی تلگرام به راحتی و مانند آب خوردن میتواند فیلم و عکس هایی را که دوست دارید را دانلود نمایید برای این کار شما ابتدا باید لینک مورد نظر خود را کپی نمایید برای این کار پستی را که قصد دانلودش را دارید انتخاب کرده و ۳ نقطه ی سمت راست ان پست را بزنید و از بین گزینه ها گزینه ی copy link را بزنید به این صورت لینک در گوشی شما ذخیره خواهد شد.

سپس وارد برنامه ی تلگرام شوید و به گفتگوی با خودتان یا با یکی از دوستان مورد اعتمادتان وارد شوید. انگشت خود را در قسمت تایپ رو روی خط چشمک زن نگه دارید تا گزینه paste ظاهر شود و آدرسی که کپی کرده بودید را paste و ارسال کنید. فیلم یا عکس اینستاگرامی شرح آن در زیر آدرسی که ارسال کرده اید، نمایش داده خواهد شد.در صورتی که تلگرام در حالت دانلود خودکار قرار ندارد، آیکون فلش به سمت پایین روی عکس یا فیلم، را بزنید و صبر کنید تا دانلود آن به اتمام برسد.

پس از تمام شدن دانلود، یه آیکون منو (سه نقطه) در گوشه‌ی بالا-راست عکس یا فیلم ظاهر خواهد شد. آن را بزنید تا منوی مربوط باز شود. و از منو Save to gallery را انتخاب کنید. به گالری گوشی خود بروید. عکس یا فیلمی که می‌خواستید ذخیره کنید را در آنجا درون پوشه Telegram خواهید یافت . فراموش نکنید از این روش فقط برای دانلود عکس ها یا ویدیوهای پیج هایی که عمومی هستند می توانید استفاده کنید.

روش دوم : اسکرین شات بگیرید

ساده ترین راه برای دانلود عکس از اینستاگرام اسکرین شات گرفتن است این روش برای کاربرانی میباشد که تلگرام ندارند که توسط آن عکسی را دانلود کنند همینطور نمیتوانند از برنامه های پیشنهادی نیز استفاده کنند به همین خاطر باید سراغ روش بسیار ساده تری بروند این روش فقط برای پست هایی میباشد که عکس هستند ینی اسکرین شات گرفتن از ویدیو بی فایده میباشد شما میتوانید به راحتی از عکسی اسکرین شات بگیرید و آن ار با استفاده از برنامه های برش عکس برش بدهید برای خود نگه دارید و از میتوانید برای پست و استوری خود نیز استفاده کنید.

روش سوم : در خود اینستاگرام ذخیره کنید

اینستاگرام در آپدیت های اخیری که داشت ذخیره سازی در خود برنامه را نیز اضافه کرد ینی کاربران اینستاگرام میتوانند وقتی پستی را دیدند آن را برای خود ذخیره کنند تا هر موقع که دوست داشتند آن را ببینند .این روش خوبی هایی را نیز دارد برای مثال باعث نمیشود حافظه ی گوشیتان پر شود زیرا فقط درون برنامه ذخیره میشود و هیچ ربطی به حافظه ی گوشی شما نخواهد داشت این روش سومین روش ذخیره فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار بود ینی شما به هبچ نرم افزار یا برنامه ای نیاز نخواهید داشت.

حتما ببنید : آموزش جامع اینستاگرام

دانلود فیلم از اینستاگرام با کامپیوتر

همانطور که نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید ممکن است ، دانلود فیلم از اینستاگرام با کامپیوتر نیز ممکن است و برای کاربران اینستاگرام در چند سال اخیر فراهم شده است تا بتوانند اگر کاربری گوشی اندرویدی نداشته باشد و یا امکان استفاده از گوشی برایش ممکن نباشد بتواند فیلم یا عکسی را که دوست دارد را با کامپیوتر دانلود کند در ادامه شما با نرم افزار و برنامه هایی آشنا خواهیم کرد که بتوانید هر آنچه در اینستاگرام وجود دارد را در کامپیوتر خود نیز داشته باشید و از آنان استفاده کنید.

روش اول : با استفاده از سایت InstantSave

نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید

InstantSave یک وب سایت فوق العاده ای میباشد برای دانلود فیلم از اینستاگرام با کامپیوتر که از طریق مرورگر امکان پذیر است، روند دانلود در این سایت بسیار ساده و مانند آب خوردن میباشد فقط باید ابتدا وارد سایت شوید و در قسمت مشخص شده لینک پستی را که قصد دانلودش را دارید وارد نمایید و سپس گزینه ی Download Gram را بزنید تا پست مورد نظرتان به راحتی برای شما دانلود شود فرمت دانلود به صورت mp4 میباشد ،شما نمیتوانید پستی را که پجش در حالت خصوصی است را دانلود کنید این مورد یکی از قوانین این وب سایت میباشد حتی اگر دنبال کننده ی آن اکانت باشید باز هم این کار ممکن نخواهد بود . برای وارد این سایت شدن میتوانید از لینک زیر استفاده کنید..

روش دوم : استفاده از برنامه ی ۴K Stogram

نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید

۴K Stogram یک برنامه ی دیگر برای دانلود فیلم از اینستاگرام با کامپیوتر میباشد دانلود این برنامه پولی میباشد ینی برای دانلود آن باید ابتدا هزینه ای را پرداخت کنید و پس آن را دانلود نمایید ولی قابلیت هایی که این برنامه دارد خیلی بهتر و بیشتر از برنامه های دیگر میباشد همچنین با این برنامه میتوانید هشتگ ، کپشن ، استوری نیز دانلود و ذخیره کنید همچنین شما میتوانید شما می‌توانید موارد highlights و استوری‌های اینستاگرام را که قبلا به اشتراک گذاشته شده است را ذخیره کنید. قابلیت خوب دیگر این برنامه بحث بکاپ گیری از پیج اینستاگرامتان میباشد ینی شما به کمک این برنامه میتوانید از پیج خود یک بک آپ بگیرید که در صورت لزوم آن را بازیابی کنید.برای دانلود این برنامه میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

روش سوم : دانلود از طریق سایت Ingramer

نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید

Ingramer یک سایت فوق العاده سریع دیگر برای دانلود فیلم از اینستاگرام با کامپیوتر میباشد این سایت برای گوشی های اندروید نیز ممکن است فقط باید برنامه ی Ingramer را بتوانند دانلود کنند.این سایت به صورت آنلاین در اختیار کاربرانش قرار دارد شما فقط باید لینک پست مورد نظرتان را کپی کرده و در قسمت مشخص شده وارد نمایید تا بتوانید ویدیو و عکسی را که در اینستاگرام دیده اید ذخیره کنید یکی از مهم ترین قابلیت های خوب این سایت می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌ها را در دستگاه‌های iPhone، iPad، iPhone و Android بارگیری کنید. برای وارد شدن به این سایت و همچنین دانلود برنامه میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

نتیجه گیری

ما در این قسمت از مقاله ی خود شما را با نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید و همچنین دانلود فیلم از اینستاگرام با کامپیوتر آشنا کردم برای شما برنامه و سایت هایی را معرفی کردیک که بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید همانطور که میدانید خیلی از کاربران اینستاگرام وجود دارند که نمیتوانند عکس یا ویدیویی را از اینستاگرام دانلود کنند آنان با خواندن این مقاله مشکلشان برای همیشه بر طرف خواهد شد اگر شما نیز جز آن دسته از کاربران هستید پیشنهاد میکنم این مقاله را با دقت بخوانید و برای دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید ، اگر در این زمینه مشکلی داشتید از طریق همین صفحه ما با در میان بگذارید ما سعی خواهیم گرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا