کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

اینستاگرام ❤️ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان است و مکانی عالی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها با دوستان و دنبال‌کنندگان است. با این حال، گاهی اوقات توجه ناخواسته می تواند بر تجربه اینستاگرام تأثیر منفی بگذارد. برای مبارزه با آن، اینستاگرام دارای ویژگی معروف به محدودیت است. اگر این ویژگی را در یک نقطه فعال کرده باشید، ممکن است تعجب کنید که چگونه آن را برطرف کنید. در اینجا نحوه رفع محدودیت فالو در اینستاگرام بیان شده است.

منظور از محدودیت فالو در اینستاگرام چیست

منظور ما از محدودیت یعنی قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشتن ! اینستاگرام نیز همانند چیز های دیگر برای خودش قوانینی را دارد اگ کاربری سعی کند این قوانین را زیر پا بگذارد و سعی کند آنان را دور بزند قطعا توسط اینستاگرام محدود خواهد شد. یکی از مهم ترین قوانین اینستاگرام بحث فالو کردن است که بر سر این موضوع بسیار حساس و سخت گیر میباشد.

باید بفهمیم که وقتی از “محدودیت در فالو” صحبت می‌شود، منظور چیست؟ این محدودیت به این معنی است که هیچ کاربری نمیتواند در یک بازه زمانی کوتاه تعداد زیادی از کاربران رو فالو کند.

اپر سعی کند تعداد زیادی کاربر را فالو کند توسط اینستاگرام ربات شناخته شده و بلاک خواهد شد. اکون که دانستیم محدودیت چیست بهتر است به انواع محدودیت های اینستاگرام بپردازیم.

منظور از محدودیت فالو در اینستاگرام چیست

انواع محدودیت در اینستاگرام

همانطور که گفته شد اینستاگرام برای خودش قوانین خاصی دارد اگر کاربر این قوانین را رعایت نکند توسط اینستاگرام بلاک یا محدود خواهد شد اما باید بدانیم قوانینش چیست و چه کارهایی را نباید انجام داد اگر گوش خود را به ما بدهید در ادامه شما را با انواع محدودیت در اینستاگرام بیشتر آشنا خواهیم کرد.

۱ – فالو کردن بیش از اندازه

یکی از مهم ترین عامل های محدودیت در اینستاگرام بحث فالو و فالوور است همانطور که میدانید امروزه همه ی کاربران چه بزرگ چ کوچک دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند که برای اینکار اقدام به انجام فالو بک میکنند این موضوع یکی از دلایل بلاک شدن یا محدود شدن در اینستاگرام برای افزایش فالوورهای خود میتوانید از خرید فالوور هدفمند برای بالا بردن تعداد فالوورهای خود استفاده کنید.

۲ – محدودیت اینستاگرام در آنفالو کاربران

آنفالو کردن کاربران نیز مانند فالو کردنشان محدودیت هایی دارد، در این نمونه از روش آنفالو کردن شما نباید تعداد زیادی کاربر را یک باره در یک مدت زمان کوتاهی آنفالو کنید.

خیلی از کاربران اینستاگرام هستند که برای آنفالو کردن کاربرانشان از برنامه های خاصی استفاده میکنند که این ابزار ها کاربران زیادی را در یک زمان کوتاه انفالو میکنند که این روش واقعا اشتباه بوده و اینستاگرام با چنین برنامه هایی کاملا جدی است.

اکر قصد دارید افرادی را که فالو کرده اید را آنفالو کنید بهتر است خودتان دست به کار شوید و از هیچ برنامه ی جانبی استفاده نکنید.

۳ – لایک کردن بیش از حد

یکی دیگر از مهم ترین دلایل این که یک پیج اینستاگرام محدود میشود این است که پست های زیادی را در مدت زمان کوتاهی لایک میکنید در اینستاگرام نباید کار هایی انجام بدهید که ربات شناخته شوید، لایک نیز همانند فالو محدویدت دارد برای مثال نباید روزانه بیش از ۳۰۰ پست را هم زمان لایک کنید.

لایک کردن بیش از حد مهم ترین دلیل بلاک شدن در اینستاگرام

محدودیت هشتگ در اینستاگرام !!! مگر امکان دارد پیجی با هشتگ نیز محدود شود ؟ بله در اینستاگرام محدودیت هشتگ نیز وجود دارد برای مثال نیمتوان از ۳۰ هشتگ بیشتر استفاده کرد برای هشتگ گذاری در اینستاگرام پیشنهاد میکنم از صفحه ی پر بازدید ترین هشتگ های اینستاگرام دیدن کنید با رفتن به این صفحه با هشتگ هایی آشنا خواهید شد که نرخ تعامل در آنان بسار بالا است و برای افزایش بازدید پستتان بسیار تاثیر دارد پس این صفحه را هرگز از دست ندهید.

۵ – محدودیت ارسال دایرکت در اینستاگرام

یکی دیگر از موارد مهم که باعث محدود شدن یک اکانت اینستاگرامی میشود بحث دایرکت و ارسال پیام است که در این مقاله با موضوع رفع محدودیت فالو در اینستاگرام به ان پرداخته ایم.

اگر در زمینه ی کسب درامد از اینستاگرام فعالیت میکنید قطعا تا به حال تبلیغات زیادی را انجام داده اید برای مثال ممکن است که یک پیام را از محصولتان آماده کرده باشید و برای کاربران زیادی در اینستاگرام فرستاده باشید که قطعا شاهد این بوده اید دیگر قادر نیستید پیامی را ارسال کنید این نشان دهنده ی این است که پیجتان توسط اینستاگرام محدود شده است سعی کنید روزانه حد اکثر به ۲۰ کاربر در اینستاگرام پیام را ارسال کنید و اگر بیشتر شد ممکن است پیجتان محدود شود که رفع محدودیت آن بسیار زمان بر خواهد بود.

۶ – کامنت گذاشتن بیش از حد

اخرین مورد از انواع محدودیت در اینستاگرام که در این مقاله با موضوع رفع محدودیت فالو در اینستاگرام پرداخته ایم بحث کامنت و کامنت گذاری در اینستاگرام است باید سعی نکنید یک کامنت را در زیر چندین پست بگذارید یا کامنت های مختلفی را در پست های مختلف و پر تکرار بگذارید که منجر به محدود شدن پیجتان خواهد شد.

برای مثال اگر پیجتان تبلیغی است و قصد تبلغ را دارید و میخواهید یک کامنت را برای افراد زیادی در اینستاگرام بگذارید پیشنهاد میکنیم سعی نکنید در یک مدت زمان کوتاه کامنت تکراری بگذارید سعی کنید در یک ساعت ۲ تا ۵ کامنت بگذارید که پیجتان ربات شناخته نشود که محدود شوید.

مراحل رفع محدودیت فالو در اینستاگرام

برای رفع محدودیت فالو در اینستاگرام، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • صبر کنید. اینستاگرام محدودیت‌های فالو را برای محافظت از کاربران خود از هرزنامه و اسپم اعمال می‌کند. اگر اخیراً تعداد زیادی فالوور را دنبال کرده‌اید، ممکن است به مدت چند ساعت یا چند روز از فالو کردن افراد جدید منع شوید.
  • از فالو کردن افراد خودداری کنید. تا زمانی که محدودیت فالو شما برداشته نشود، از فالو کردن افراد جدید خودداری کنید. این کار به اینستاگرام کمک می‌کند تا مطمئن شود که شما از محدودیت‌ها پیروی می‌کنید.
  • حساب خود را فعال نگه دارید. اینستاگرام از فعالیت حساب‌ها برای تشخیص اینکه آیا آنها حساب‌های واقعی هستند یا خیر استفاده می‌کند. برای اینکه حساب شما فعال تلقی شود، باید به طور منظم پست ارسال کنید، نظر دهید و با سایر کاربران تعامل داشته باشید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم به رفع محدودیت فالو در اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ بپردازیم اگرچه همه باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنند، بعضی از افراد این کار را نمی کنند! و حساب آنها به ممنوعیت موقت و کاهش تعامل ختم می شود.

با رعایت این موارد به راحتی میتوانید محدودیت های اینستاگرام را دور بزنید، از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنیم سری به مقاله رفع ریپورت ایتا بزنید تا اطلاعات کافی در مورد اینتا نیز کسب کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهسا
مهسا
2 سال قبل

خیلی خوبه منم واقعا راضیم از مقاله هایی که میذارید ایول دارید اقای احمدی

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا