کارینا

شماره تماس: 09134839840

آموزش گام به گام دریافت تیک آبی در ایتا

ایتا یکی از برنامه های محبوب و پرطرفدار ایرانی است که پس از فیلتر شدن برنامه هایی مانند تلگرام در ایران بسیار محبوب شد؛ البته اکنون کاربران با استفاده از پروکسی بدون فیلتر شکن از این برنامه استفاده میکنند. یکی از ویژگی های برجسته ایتا تیک آبی است که نشان دهنده اعتبار یک کانال می‌باشد، که ما امروز در این مقاله قصد داریم به صورت گام به گام به دریافت تیک آبی در ایتا بپردازیم.

گرفتن تیک آبی در ایتا بسیار ساده است فقط باید طبق آموزشی که در ادامه در اختیارتان قرار میدهیم پیش بروید:

  • گام اول: تکمیل اطلاعات پروفایل: یکی از گام‌های اساسی برای دریافت تیک آبی در ایتا، تکمیل اطلاعات شخصی است. این اطلاعات شامل عکس پروفایل، نام و نام خانوادگی، توضیحات کوتاه درباره خودتان و… می‌شود. اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات به صورت دقیق وارد شده باشد.
  • گام دوم: ثابت کنید در ایتا فعال هستید، اما چگونه؟ بسیار ساده است، نسبت به افزایش ممبر ایتا اقدام کنید، هرچه کاربر بیشتری در کانال خود داشته باشید فعال تر خواهید بود چرا که مجبور خواهید بود به صورت روزانه تولید محتوا انجام دهید؛ راه های زیادی برای بالا بردن تعداد ممبرهای خود در ایتا وجود دارد که میتوانید به صورت رایگان و پولی ممبرهای خود را چند برابر کنید، نمونه ای از این راه ها خرید ممبر ایتا است که امروزه زبان زد عام و خاص شده است.
  • گام سوم: تعامل با دیگر کاربران: یکی دیگر از عوامل بسیار مهم برای دریافت تیک آبی در ایتا، تعامل با دیگران است، می‌توانید با دیگر کاربران بحث‌ها را آغاز کنید، نظرات مثبت و مفیدی در مورد پست‌ها و محتواهای دیگران ارائه دهید و از فرصت‌های شبکه‌ای برای برقراری ارتباط استفاده کنید.
  • گام چهارم: تولیدمحتوای یونیک: اکنون که تعدادممبر های خود را بالا بردید بهتر است نسبت به تولید محتوا اقدام کنید، البته به یاد داشته باشید محتوای شما نباید تکراری باشد.
  • گام پنجم: صبر و پیگیری: دریافت تیک آبی در ایتا نیاز به صبر و پیگیری دارد. شما باید فعالیت‌هایتان را به صورت منظم ادامه دهید و منتظر تایید ایتا بمانید. پشتیبانی ایتا برای تایید تیک‌های آبی به دقت بررسی می‌کند و این ممکن است مدت زمانی طولانی‌تری از شما بخواهد.

گرفتن تیک آبی ایتا ساده است اما ممکن است زمان بر باشد به همین دلیل ۵ گامی که در این مقاله به آنان اشاره شد را طی کرده و سپس از طریق تیکت با تیم پشتیبانی ایتا تماس بر قرار کنید تا هرچه سریع تر بتوانید تیگ آبی را دریافت کنید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنم سری به مقاله چرا ایتا وصل نمیشه بزنید تا در این باره نیز اطلاعاتی را کسب کنید.

سوالات متداول (FAQ)

که بله هزینه بر است. کاربران در قبال پرداخت هزینه ای تحت عنوان آبونمان میتوانند، تیک آبی دریافت کنند. پرداخت این هزینه به صورت سالیانه محاسبه می شود.

پس از طی این ۵ گام گفته شده در این مقاله باید ۱ تا ۳ ماه صبر کنید تا بتوانید تایید ایتا را دریافت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا