کارینا

شماره تماس: 09134839840

آموزش پین یا سنجاق کردن پیام در ایتا

ایتا یک پیام رسان ایرانی است که درحال حاضر طبق آمار به دست آمده حدود ۳۰ میلیون کاربر ایرانی از این برنامه استفاده می‌کنند؛ ممکن است پس از خرید ممبر ایتا و بالا بردن تعدد ممبرهای خود قصد داشته باشید یک پیامی را برای کاربران کانال خود پین یا سنجاق کنید، این کار بسیار ساده است و در این مقاله قصد داریم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به پین یا سنجاق کردن پیام در ایتا بپردازیم، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

قابلیت پین کردن پیام در ایتا به کاربران این امکان را می‌دهد تا صفحه چت‌های مورد نظرشان را که نسبت به دیگر چت‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار هستند، به بخش بالایی لیست چت های خود پین کنند.

این مورد می‌تواند در کانال بسیار مهم باشد چر که با این روش یک متن پیامی را میتوانید برای همیشه مد نطر کاربران قرار بدهید.

این کار بسیار ساده است و طبق آموزشی که در ادامه بیان می‌شود می‌توانید هر پیامی را در کانال و گروه پین کنید، برای این کار باید ابتدا:

  • در ابتدا در برنامه ایتا وارد کانال خود شوید.
  • روی پیام مورد نظر کلیک کرده و سپس از بین گزینه هایی که وجود دارد باید گزینه سنجاق کردن را بزنید، به این صورت می‌توانید هرپیامی را که دوست دارید در کانال خود پین کنید.
سنجاق کردن پیام در ایتا

حذف پیام سنجاق شده در ایتا بسیار ساده است، فقط کافیست روی پیام سنجاق شده ضربه بزنید، و سپس گزینه حذف را بزنید، به این صورت میتوانید پیام پین یا سنجاق شده در ایتا ار حذف کنید.

سنجاق کردن پیام در ایتا بسیار ساده است و در کمترین زمان ممکن میتوانید هرپیامی را در ایتا پین کنید؛

در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مورد بپردازیم؛ از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنیم سری به مقاله سطل زباله ایتا کجاست نیز بزنید تا در این باره نیز اطلاعاتی کسب کنید.

موفق باشید.

پین کردن پیام به شما کمک می‌کند تا پیام‌های مهم را در بالای چت، گروه یا کانال، برای دسترسی آسان‌تر، نگه دارید. این کار به خصوص برای پیام‌هایی که حاوی اطلاعات ضروری، دستورالعمل‌ها یا اعلان‌های مهم هستند مفید است.

پین کردن پیام در کانال و گروه فرقی ندارد، وارد کانال یا گروه خود شده و روی پیام مورد نظر کلیک کنید، از بین گزینه های موجود عبارت سنجاق کردن پیام را بزنید.

در چت‌های خصوصی، می‌توانید تعداد نامحدودی پیام را پین کنید. در گروه‌ها و کانال‌ها، می‌توانید حداکثر ۵ پیام را پین کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا