کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


کاور استوری اینستاگرام

کاور هایلایت اینستاگرام

یکی دیگر از راه های جذاب شدن اینستاگرام بحث کاور هایلایت اینستاگرام میباشد ینی شما اگر توقع دارید استوری هایتان در اینستاگرام بازخورد بهتری داشته باشد باید از کاور هایلایت استفاده کنید ساخت کاور استوری اینستاگرام کار ان چنین سختی نمیباشد شما با این روش میتوانید کاربران اینستاگرام را به سمت خود بکشانید اگر استوری های جذاب بگذارید قطعا کاربران وجود خواهند داشت که به پیجتان سر بزنند و سپس با دیدن استوری هایی که به صورت هایلایت شده هستند پجیتان جذاب خواهد شد و ان دسته از کاربران برای دیدن استوری های هایلایت شده لحظه شماری میکنند و دوست دارند بقیه استوری های پیج شما را ببیند و همچنین دنبال کردن پیجتان برایشان جذاب خواهد شد به این صورت شما نیز به راحتی میتوانید فالوور های پیج خود را افزایش دهید.

همانطور که میدانید امروزه اینستاگرام رقابتی شده است ینی هر پیجی که جذاب تر باشد قطعا دنبال کننده های بیشتری نیز خواهد داشت شما برای این که بتوانید در این زمینه بازنده نباشید باید پیش از همه ی کاربران نسبت به جذاب کردن پیجتان قدم بردارید بهترین راه این جذابیت کاور استوری اینستاگرام میباشد ینی شما با استفاده از این روش کاملا تضمینی میتوانید پیجتان را به قدری جذاب کنید که نظیر نداشته باشید همانطوز که در بند گذشته نیز اشاراتی شد بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام جذاب کردن پیج است که فقط با هایلایت کردن استوری هایی که میگذارید امکان پذیر است در ادامه شما را با کاور هایلایت اینستاگرام بیشتر آشنا خواهیم کرد و برای شما خواهیم گفت که چگونه میتوانید برای استوری های خود کاور جذاب انتخاب کنید و یک قدم بلند برای بالا بردن آمار فالوور های خود بردارید پس پیشنهاد میکنم ما را در این مقاله دنبال کنید

با خرید بازدید استوری بازدید های خود را تا سقف بی نهایت افزایش دهید.

هایلایت اینستاگرام چیست

یکی دیگر از قابلیت های خوب اینستاگرام هایلایت اینستاگرام میباشد ، این ویژگی خیلی به درد کاربران اینستاگرام خورده است بر خلاف استوری های اینستاگرام که بعد از ۲۴ ساعت حذف میشود ، استوری های هایلایت شده تا زمانی که خودتان حذف کنید برایتان در پیجتان خواهند ماند . گاربران اینستاگرام که به پیجتان مراجعه میکنند چه جدید باشند و. چه قدیمی هر وقت که دوست داشتند میتوانند این نمونه استوری ها را تماشا کنند استوری های هایلایت شده برای پیجتان به عنوان یک نمونه نماد اعتماد میباشد ینی اگر در زمینه ی درآمد زایی از اینستاگرام فعالیت دارید به این صورت میتوانید اعتماد کاربرانتان را جلب کرده و آنان را به مشتری تبدیل نمایید.

استوری های هایلایت شده در اینستاگرام بسیار ارزشمند هستند زیرا این امکان را به راحتی به مارک ها میدهد تا محتوایی را که می خواهند کاربران ابتدا ببینند ، تنظیم و به نمایش بگذارند.می توانید آنها را به عنوان یک پیش پرده فیلم برای فید اینستاگرام خود تصور کنید. آنها روشی خلاقانه برای ابراز وجود ، نمایش محصولات شما ، ایجاد ترافیک یا بازاریابی تجارت شما هستند!بعضی اوقات ممکن است بینندگان شما به دنبال چیزی خاص از پست داستان های شما باشند ، مانند اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی جدید یا فروش در حال اجرا. برای این نوع محتوا ، موارد برجسته اینستاگرام یا همان استوری های هایلایت شده اینستاگرام بدون ایجاد محدودیت زمانی برای تماشاگران برای تماشا ، بهترین راه برای دستیابی به اطلاعات میباشد.

اکنون در مورد هایلایت اینستاگرام هرچه بود را فهمیدیم الان باید به این مورد بپردازیم که چگونه یک استوری هایلایت شده ایجاد نماییم و همینطور چگونه میتوانیم برای آن کاور جداگانه ایجاد کنیم اگر گوش خود را به کارینا بدهید شما را با کاور هایلایت اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ آشنا خواهیم کرد.

استوری هایی که ارزش زیادی دارند را هایلایت کنید

اگر اینستاگرام را به عنوان یک منبع درآمد میشناسیم و از طریق آن به کسب درآمد پرداخته ایم باید بتوانیم تبلیغ بیشتری در اینستاگرام کنیم و محصولاتی که داریم را بهتر و بیشتر برای کاربران دیگر به نمایش بگذاریم یکی از بهترین روش ها برای این کار استفاده از کاور هایلایت اینستاگرام میباشد شما باید سعی کنید برای جذابیت و کاربر پسند بودن این کار استوری هایی را هایلایت یا برجسه کنید که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند از خود بپرسید که چه چیزی برای مخاطبان شما مهم است. آنها اینجا برای دیدن چه هستند؟ سعی کنید استوری هایی را هایلایت کنید که نیاز کاربران باشد ینی کاربر وقتی ان را دید مشتاق به دیدن استوری های دیگر شما باشد همچنین این روش میتواند برای شما افزایش فالوور نیز به ارمغان بیاورد و فالوور های بیشتری را نیز از این روش جذب کنید.

هایلایت اینستاگرام چرا اینقدر مهم است

Instagram Stories به یکی از کانالهای اصلی برای ارتباط ، تعامل و کسب نتایج واقعی از فعالیت های بازاریابی دیجیتال در برندها تبدیل شده است. درک داستان های اینستاگرام برای تجارت می تواند یکی از اصلی ترین مزیت های رقابتی شما در فعالیت های بازاریابی ۲۰۲۰ باشد.بنابراین ، داشتن فیلم ها یا تصاویر داستانی سخت تولید شده ، که در هر زمان برای مشاهده پیروان آینده ذخیره می شود ، ویژگی برجسته ها را برای مدیران جامعه و بازاریاب های دیجیتال بسیار مهم می کند.همانطور که میدانید استوری هایی که در اینستاگرام منتشر میکنید بعد از ۲۴ ساعت حذف میشوند و کاربران جدید دیگر نمیتوانند آنان را تماشا کنند به همین دلیل با استفاده از هایلایت کردن استوری ها کاربران میتوانند استوری هایی را ک قبلا نیز ارسال کرده اید را به راحتی ببینند این نیز یک نمونه ی دیگر از اهمیت هایلایک کردن اینستاگرام بود که به آن پرداختیم در ادامه به چندین مورد از این اهمیت ها خواهیم پرداخت.

نحوه دانلود هایلایت اینستاگرام

خیلی از کاربران در اینستاگرام هستند که در پیج های مختلف استوری های هایلایت شده ی جذابی را میبینند که دوست دارند آنان را دانلود و برای خود داشته باشند اما راهکاری برای دانلود استوری های هایلایت شده به ذهنشان نمیرسد همانطور که میدانید هایلایت اینستاگرام در گذشته وجود نداشت و طی به روز رسانی هایی که اخیرا اینستاگرام انجام داده این قابلیت برای این برنامه فعال شده است و با آن که مدت زیادی از فعال شدنش نمیگذرد کاربران زیادی را وابسته ی خود کرده است که از این قابلیت استفاده کنند مهم ترین بخش کاور هایلایت اینستاگرام بحث دانلود آن میباشد اما چگونه ؟

اگر تا به حال اقدام به دانلود پست و استوری از طریق خود برنامه ی اینستاگرام کرده باشید متوجه شده اید که هنوز قابلیت دانلود برای برنامه ی اینستاگرام فراهم نشده است و کاربران برای دانلود از برنامه های جانبی استفاده میکنند برای استوری های هایلایت شده نیز به همین صورت است ینی از طریق خود برنامه ی اینستاگرام این روش ممکن نیست و باید از برنامه های جانبی که توسط کاربران طراحی شده اند استفاده کرد که برای معرفی این نمونه برنامه و ربات پیشنهاد میکنیم از مقاله ی ربات دانلود هایلایت اینستاگرام حتما دیدن کنید در این مقاله برنامه وربات هایی معرفی شده است که همه ی کاربران میتوانند از آنان استفاده کنند و استوری هایی که به صورت هایلایت در پیج های مختلف وجود دارند را دانلود و در گالری خود ذخیره کنند.

دلایل اصلی برای استفاده از استوری های هایلایت شده

  • ۱ – از این قالب جدید برای روایت داستانی در حال استفاده استفاده کنید.
  • ۲ – محتوای استوری های خود را برای دنال کنندگان جدید قابل دسترسی کنید.
  • ۳ – فعالیت های قبلی خود را که در استوری ها ارسال شده است ، به آنها آموزش دهید.
  • ۴ – محصولات یا خدمات خود را به روشی ساخت یافته و طبقه بندی شده به نمایش بگذارید تا بتوانید فروشتان را رونق دهید.
  • ۵ – قالب کتابخانه محتوای مفیدی که قبلاً به اشتراک گذاشته اید را ارائه دهید.
  • ۶ – وقتی کسی یک استوری هایلایت شده ی شما را تماشا میکند، اینستاگرام به طور خودکار مورد بعدی را در لیست پخش Instagram Stories Highlight شما به صورت خودکار پخش می کند. این یعنی بیشتر دیده شدن مطالب شما!

نحوه هایلایت کردن استوری اینستاگرام

برای این که یک استوری که در اینستاگرام وجود دارد را برای همیشه در پیج خود نگه دارید ۲ روش برای ش ما وجود خواهد داشت :

۱ – از استوری های فعال استفاده کنید :

کاور هایلایت اینستاگرام

اگر در اینستاگرام یک استوری یا داستان ارسال کرده اید و قصد دارید ان را به صورت هایلایت شده در پیجتان برای همیشه نگه دارید هیچ کار سختی در پیش ندارید فقط باید هرچه در ادامه میگوییم را یک به یک انجام دهید.

  • ۱ – ابتدا در اولین مرحله باید روی استوری فعال خود کلیک کنید منظور ما از استوری فعال همان استوری میباشد که در ۲۴ ساعت اخیر در اینستاگرام منتشر کرده اید.
  • ۲ – بعد از کلیک روی استوری فعال خود باید در پایین صفحه گزینه ای با نام Highlight وجود داشته باشد روی آن کلیک کنید.
  • ۳ – برای ایجاد یک Highlight جدید باید روی نماد plus که وجود دارد کلیک کنید
  • ۴ – در این مرحله میتوانید برای استوری هایلایت شده ی خود یک نام جدید انتخاب کنید و سپس در مرحله ی اخر روی گزینه ی افزودن به معنی اتمام کار کلیک کنید.

۲ – استفاده از استوری های بایگانی شده

همانطور که گفته شد برای هایلایت کردن یک استوری ۲ روش وجود داشت از طریق استوری های فعال و استوری هایی که قبلا آنان را در اینستاگرام منتشر کرده اید ینی در اینستاگرام آنان بایگانی شده اند و میتوانید آن استوری هارا هایلایت کنید تا دوباره توانسته باشید در اینستاگرام منتشر کنید برای هایلایت کردن استوری های بایگانی شده باید انچه را که در ادامه برای شما میگوییم را یک به یک انجام دهید تا بتوانید از ان استوری ها دوباره استفاده کنید.

کاور هایلایت اینستاگرام
  • ۱ – ابتدا در اولین قدم باید برنامه ی اینستاگرام را باز کرده و وارد اکانت خود شوید و بعد از لمس گزینه ی Story Highlights برای شما پنجره ای باز خواهد شد.
  • ۲ – بعد از لمس گزینه ی Story Highlights به راحتی میتوانید وارد بخش بعدی شده و تمام استوری هایی که تا کنون گذشته اید را بر اساس تاریخ میلادی برایتان نمایش داده میشود.
کاور هایلایت اینستاگرام
  • ۳ – در این مرحله یک یا چندین استوری را که دوست دارید در پیجتان نگه دارید انتخاب کرده و گزینه ی Next یا بعدی را بزنید تا بتوانید وارد بخش دیگر اینستاگرام شوید.
  • ۴ – روی “ویرایش جلد” ضربه بزنید تا انتخاب کنید کدام استوری به عنوان نماد Highlight ظاهر شود یا فقط یک نماد را بارگذاری کنید.
  • ۵ – در این قسمت میتوانید برای استوری هایلایت شده ی خود یک نام انتخاب کنید.
  • ۶ – و در مرحله ی آخر روی گزینه ی Done به معنی انجام تمام مراحل کلیک کنید و اکنون خواهید دید که استوری هایی که انتخاب کرده اید در قسمت هایلایت پیجتان ظاهر خواهند شد.

نحوه افزودن استوری های بیشتر در هایلایت فعلی

کاور هایلایت اینستاگرام
  • یکی از مشکلات کاربران امروزه ی اینستاگرام این است که دوست دارند وقتی استوری ای را هایلایت میکنند بتوانند استوری های بیشتری را نیز در همان استوری قرار بدهند ینی اگر چند روز بعد استوری جدیدی گذاشتند بتوانند ان را در کنار استوری های گذشته ی خود قرار بدهند در ادامه ی مقاله ی خود با موضوع کاور هایلایت اینستاگرام شمارا بیشتر آشنا خواهیم کرد.
  • ۱ – برای این کار ابتدا وارد اکانت خود در اینستاگرام شده و به بخش خانه یا home page بروید.
  • ۲ – در این قسمت استوری هایلایت شده ای را که قصد دارید استوری جدید به آن اضافه کنید را انتخاب کنید.
  • ۳ – بعد از انتخاب استوری هایلایت شده باید گزینه ی ویرایش را از بین گزینه ها انتخاب کنید و سپس بعد از انتخاب استوری جدید روی گزینه ی done یا تمام بزنید.
  • ۴ – در این صفحه میتوانید کاور استوری هایلایت شده ی خود را نیز تغییر دهید همچنین اگر قصد دارید هایلایت را حذف کنید باید از بین گزینه ها روی گزینه ی حذف هایلایت یا Delete Highlight کلیک کنید تا بتوانید به راحتی و مانند آب خوردن آن را حذف کنید.

تغیر کاور استوری اینستاگرام

کاور هایلایت اینستاگرام

متن های برجسته ی اینستاگرام یا همان استوری های هایلایت شده به دلیل این که اولین چیزی است که کاربر بعد از ورود به پیجتان آن را میبیند از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین همین باعث شده برای جذابیت پیج همه ی کاربران دست به کار شوند و استوری های خود را این گونه جذاب کنند شما با تغییر کاور استوری اینستاگرام خود میتوانید هر عکسی را که دوست دارید برای آن انتخاب کنید میتوانید عکسی که برای کاور یا پروفایل آن انتخاب میکنید یک عکس جدا از استوری هایتان باشد در ادامه شما را با این موضوع بیشتر و بهتر آشنا خواهیم کرد پیشنهاد با ما باشید تا به نحوه تغییر کاور استوری اینستاگرام به صورت کاملا جامع و حرفه ای به آن بپردازیم.

  • ۱ – برای این منظور ابتدا وارد اکانت خود شده و بخش خانه یا home page مراجعه نمایید.
  • ۲ – در این قسمت روی استوری هایلایت شده کلیک نمایید و از بین گزینه هایی که برای شما نمایش داده میشود گزینه ی ویرایش را انتخاب کنید.
  • ۳ – در این قسمت باید گزینه ی ویرایش کاور را که در زیر پروفایل موجود قرار دارد را بزنید.
  • ۴ – در این قسمت میتوانید با مراجعه به گالری خود عکسی را انتخاب کرده و آن را در پروفایل خود به عنوان کاور استوری برگزینید . سپس گزینه ی تمام را به معنی اتمام مراحل بزنید.

نکات مهم در کاور هایلایت اینستاگرام

  • ۱ – هایلایت هایی که اضافه میکنید به سمت چپ اضافه خواهند شد ینی میتوانید از سمت چپ آنان را تماشا کنید.
  • ۲ – با حذف استوری هایلایت شده آن عکس یا ویدیو در قسمت آرشیو ی اینستگرام وجود خواهد داشت و هر لحظه که دوست داشتید میتوانید آن را باز گردانید.
  • ۳ – هر چه تعداد دوست داشتید میتوانید هایلایت ایجاد نمایید ینی در تعداد آنان هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.
  • ۴ – بهترین روش کشاندن کاربرا به پیج ازطریق همین هایلایت ها میباشد حتما سعی کنید از این قابلیت جدید اینستاگرام استفاده کنید.
  • ۵ – یکی از خوبی هایلایت اینستاگرام بحث دسته بندی میباشد ینی شما از این طریق به راحتی میتوانید محصولاتی که دارید را طبقه بندی نمایید.

حتما ببنید : تغییر فونت فارسی در بیو اینستاگرام

نتیجه گیری

اگر از استوری اینستاگرام استفاده میکنید شاید دوست داشته باشید استوری هایی را که منتشر میکنید برای همیشه در اختیار کاربرانتان باشد میتوانید برای این کار از قابلیت جدید اینستاگرام ینی هایلایت کردن استفاده کنید شما از طریق به راحتی قادر خواهید بود هر استوری را که دوست دارید در کمترین زمان ممکن برای همیشه در پیجتان قرار بدهید و دیگر هیچ گاه شاهد حذف شدن آن نخواهید بود مگر خودتان قصد حذف کردن آن را داشته باشید.

در این مقاله قصد کردیم شما را با نحوه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام به صورت کاملا جامع و حرفه آشنا کنیم ، اکنون مقاله به پایان رسیده است و اگر این مقاله را با دقت خوانده باشید قطعا در این زمینه برای خود استاد نمونه ای خواهید شد امید واریم تا حد ممکن این مقاله برای شما به درد بخور باشد اگر در این زمینه مشکلی داشتید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن بتوانیم پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا