کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است و مخاطبان ان نیز هی در حال تلاش هستند تا بتوانند فالوور (دنبال کننده) های خود را تا جایی که امکانش هست افزایش دهند زیرا اینستاگرام امروزه بهترین مکان برای کسب درامد از اینستاگرام شناخته شده است . اما برای ان که بتوانید کسب و کارتان را در اینستاگرام رونق دهید به تعداد فالوور های زیادی نیز نیاز خواهید داشت چون بدون دنبال کننده هیچ کسب و کاری برایتان سودی نخواهد داشت . اینستاگرام به سنگ بنای حضور اجتماعی بسیاری از مارک ها تبدیل شده است ، و باعث ایجاد ترافیک سودآور به صفحات فرود ، رشد تبدیل ها و ایجاد مخاطبان جذاب می شود.

اگر حضور اینستاگرام شما آنچنان که انتظار دارید قوی نیست ، شاید وقت آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی های خود را برای به دست آوردن فالوور های واقعی و ارگانیک در اینستاگرام دقیق کنید. هرچه مخاطبان شما بیشتر شوند فرصت بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات بی نظیر برای آنها فراهم می شود.تمایز ارگانیک مهم است : گاهی اوقات مارک ها هنگام تلاش برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام ، راه آسان را انتخاب می کنند. پرداخت لایک و سایت های فالوور در همه جا وجود دارد ، اما این میانبرها هرگز ارزش آن را ندارند ، زیرا الگوریتم اینستاگرام به طور مرتب برای از بین بردن حساب های پرداختی و کیفیت پایین و تعاملات به روز می شود

دلیل افزایش فالوور واقعی اینستاگرام چیست ؟

امروزه هملنطور که میدانید اینستاگرام به یکی از بزرگ ترین برنامه های شبکه ی اجتماعی تبدیل شده که کاربران بسیار زیادی هستند عضو این برنامه بوده و از آن استفاده میکنند در این میان افراد زیادی نیز هستند برای کسب درآمد و درآمد از آن استفاده میکنند اگر تعداد فالوور های بالایی داشته باشید میتوانید در اینستاگرام برای خود یک کسب درآمد راه اندازی کرده و از کای که دارید در آمد حاصل کنید ،فالوور به معنای دنبال کننده میباشد و هرچه این دنبال کننده بیشتر باشد در اینستاگرام اعتبار بیشتری خواهید داشت و همچنین در فروشی که دارید تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت که ما در این مقاله بهترین روش های ممکن برای این منظور را برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد پس اگر به دنبال یک راه برای بالا بردن تعداد فالوور خود هستید بهتر است ادامه ی این مقاله را هرگز از دست ندهید.

راهکار افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

۱ – با استفاده از ربات کارینا

اولین مورد برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خود با استفاده از ربات طراحی شده ی وب سایت کارینا میباشد این ربات قابلیت هایی را برای کاربرانش فعال کرده است تا همه بتوانند فالوور های خود را به صورت کاملا واقعی و فعال افزایش دهند فالوور هایی که از طریق این نمونه ربات جذب میشوند همگی دلخواه بوده ینی کاربر خودش تصمیم گرفته یک پیجی را دنبال کند به همین دلیل ریزش در این نمونه فالوور های جذب شده حد ۰ درصد میباشد به همبن خاطر کاربران به راحتی میتواند از این نمونه فالوور استفاده کنند اگر دوست دارید در این زمینه اطلاعات بیشتر کسب کنید و در مورد این ربات بیشتر بدانید پیشنهاد میکنم از صفحه ی بهترین ربات اینستاگرام سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شده است.

۲ – خرید فالووور بهترین راهکار افزایش فالوور اینستاگرام

یک مورد دیگر از موار دی که میتوانیم برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خود بهره ببریم بحث خرید فالوور میباشد همانطور که میدانید امروزه کاربرانی زیادی در حوزه ی اینستاگرام هستند که از این روش برای بالا بردن تعداد فالوور های خود استفاده میکنند وب سایت کارینا نیز یکی از این نمونه سایت هایی میباشد که در زمینه ی اینستاگرام و تلگرام خدماتی را ارائه میدهد که کاربران اینستاگرام و تلگرام بتواننند از آن استفاده کنند یکی از این نوع خدمات خرید فالوور میباشد که همه ی کاربران اینستاگرام میتوانند از این روش استفاده کرده و فالوور های زیادی را در مدت زمان کمی به دست آورند همانطور که میدانید خرید فالوور بهترین گزینه برای افزایش فالوور میباشد زیرا در کمترین زمان ممکن خواهید توانست تعداد فالوور زیادی را برای پیج خودبه دست آورید و اعتبار زیادی نیز کسب نمایید اگر به دنبال فالوور هستید پیشنهاد میکنیم از خرید فالوور هدفمند وب سایت کارینا حتما استفاده نمایید.

۳ – از استوری غافل نشوید

قطعا تا به حال در اینستاگرام استوری هاتی زیادی را دیده اید که کاربران یا همان فالوور هایتان به اشتراک میگذارند طبق آخرین آمار گرفته شده استوری اینستاگرام به قدری جذاب و پرطرفدار شده است مه هیچ کاربری وجود ندارد که از این قابلیت استفاده نکند همچنین جای پست های اینستاگرام را نیز گرفته و گاربران اینستاگرام از استوری بیشتر استفاده میکنند تا پست گذاری به همین دلیل استوری به افزایش فالوور اینستاگرام کمک زیادی میکند و باعث میشود باید سعی کنید در اینستاگرام هر روز استوری های جذاب منتشر کنید و از قابلیت هایی که استوری دارد برای افزایش بازدید آن استفاده نمایید به این صورت نزد کاربران محبوب خواهید شد و باعث میشود که توسط آنان فالو شوید فقط به یاد داشته باشید باید سعی کنید تعداد بازدید خود را بالا ببرید که در این باره پیشنهاد میکنم از صفحه ی افزایش بازدید استوری اینستاگرام سایت ما دیدن کنید در این مقاله راهکار هایی گفته شده که هرکاربر قادر خواهد بود بازدید استوری های خود را چند برابر کنید.

۴ – به طور منظم محتوای با کیفیت بالا ارسال کنید

بدترین کاری که برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می‌توانید انجام دهید این است که به صورت نامنظم تولید محتوا انجام دهید. یک کلاسیک واقعی: شما می توانید این نکته را در هر مقاله با این موضوع بخوانید ، اما درست است. برای اینکه فالورهای شما به طور مداوم افزایش یابند ، باید پستهای جدید را مرتباً تحویل دهید. از این گذشته ، مردم برای دیدن چیزی شما را دنبال می کنند. یک پست در روز قطعاً کافی است. اگر تعداد پست ها زیاد باشد ، چند دنبال کننده به سرعت از صفحه خارج می شوند. من اینجا هم تست دادم. من دو ماه پیش چیزی ارسال نکردم – فقط به این دلیل که کمی رسانه اجتماعی دارموقفه ای لازم بود – فقط پس از یک هفته ، تعداد دنبال کنندگان ذره ذره کاهش یافت. به محض بارگذاری مجدد یک عکس ، یک سری کامل از پیروان جدید آمدند.

وقتی صحبت از عکس می شود ، باید به کیفیت و سبک آن نیز اهمیت زیادی بدهید. به طور خاص به عنوان یک شرکت ، نباید عکس های پیکسلی ، خیلی تاریک از چیزهای ناپسند ارسال کنید. هیچ کس اینگونه شما را دنبال نخواهد کرد. تصاویر خود را ویرایش کنید ، مطمئن شوید که متنوع هستند و با یکدیگر مطابقت دارند – و البته شرکت شما. از آنجا که احتمالاً بودجه ای برای عکاس یا ویرایشگر عکس ندارید ، عملکردهای ویرایش اینستاگرام و یک فیلتر به شما کمک می کند. با این کار شما می توانید یک ظاهر یکنواخت به تصاویر خود وارد کنید.

پیشنهاد میکنم از صفحه ی تولید محتوا در اینستاگرام دیدن کنید و به راحتی برای پست های خود محتوا ی با کیفیت تولید کنید

۵ – محتوایی قرار دهید که دنبال‌کنندگان شما خوهان آن هستند

مسلما شما محتواهای متفاوتی را برای انتشار در اینستاگرامتان در نظر گرفته اید، اما باید در نظر داشته باشید که پس از مدت کوتاهی بررسی کنید و ببینید که کدام مطالب از سمت کاربران بازخورد بهتری دریافت کرده‌اند و مخاطبان علاقه بیشتری به آنها نشان داده اند.

به همین دلیل تست کردن بسیار اهمیت دارد، هر ایده‌ای که برای تولید محتوا دارید تست کنید تا در نهایت آن محتواهایی که بازخورد خوبی دریافت می‌کنند را شناسایی کنید. مثلا ممکن است پس از مدتی متوجه شوید که برخی ویدیوها با موضوع خاصی بازخورد بهتری نسبت به دیگر ویدیوها دارند. اگر محتواهای خاصی هستند که برای تولید آنها وقت صرف می‌کنید ولی بازخورد خوبی ندارند، بهتر است که با محتوای جدیدی جایگزین کنید.

کپی برداری از حساب اینستاگرام رقیب کار جالبی نیست، اما این خیلی هوشمندانه است که اینستاگرام رقبای خود را بررسی کنید و ببینید که چه نوع محتواهایی بیشتر مورد پسند مخاطبان است، با فرض اینکه مخاطبان شما یکسان هستند این به شما در شناخت بهتر مخاطبان کمک می‌کند.

۶ – فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید

نکته مهم دیگر برای افزایش فالوور اینستاگرام لست است که : فالوور های پیج خود را به هر نحوی خوشحال کنید وقتی فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال می کنید ، نتیجه رشد مخاطبان را مشاهده می کنید. ما نکات زیادی در مورد طوفان فکری و برنامه ریزی برای محتوا به شما داده ایم ، بنابراین آنها را به روشی عملی کنید که از نظر صدای برند شما واقعی باشد. به عبارت دیگر ، از به نظر رسیدن نیازمند ، فروش محور یا رباتیک خودداری کنید.برای بسیاری از حساب ها ، این به معنی پاشیدن در پست هایی است که به طور قانونی برای ایجاد لبخند به لب پیروان و ایجاد روابط با مشتری طراحی شده اند. فراموش نکنید که محتواهایی را به دنبال کنندگان خود در خوراک شخصی خود ارائه دهید: این ممکن است شامل ارسال الگوهای رفتاری ، محتوای الهام بخش ، یا فقط به اشتراک گذاری مجدد عکسهای جالب یا آثار هنری باشد (البته همه به درستی اعتبار دارند) که می تواند به شما کمک کند در طول روز کمی برداشت ذهنی را دنبال کنید.

۷ – از هشتگ ها غافل نشوید.

یکی از جدی ترین و جدی ترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام هشتگ است. برای سالها هشتگ به عنوان ابزاری اساسی برای کشف خدمت کرده است و به ما اجازه می دهد تا دامنه اجتماعی خود را گسترش دهیم. شما به عنوان یک بازاریاب می خواهید جامعه خود را با به دست آوردن پیروان و هشتگ ها درست کنید.برای مبتدیان ، هشتگ هایی پیدا کنید که خیلی پر جمعیت نباشند. karinacss با توضیح چگونگی هشتگ # عشق بیش از ۱۸۴ میلیون عکس به آن متصل کرده است ، این نظریه را نشان می دهد. تلاش برای برجسته سازی محتوای اینستاگرام خود در دریایی از میلیون ها عکس و فیلم ، کار ساده ای نیست.شما باید هشتگ هایی را پیدا کنید که افراد در مخاطبان شما بیشتر بخواهند آنها را بررسی کنند. اگر اتصال مربوطه برقرار شود ، این کاربران احتمالاً حساب شما را دنبال می کنند. هشتگ های منحصر به فرد و مارک دار یکی از راه های دسته بندی پست ها در مورد محتوای بیش از حد مربوط به مارک و تبلیغات شما است.

به عنوان مثال ، M & Ms در تمرکز هشتگ ها به رویدادی که در آن شرکت می کنند کار بزرگی انجام می دهد. با استفاده از هشتگ هایی مانند #mmspotlight ، نام تجاری مخاطبان خود را به طور مستقیم تر در مکان رویداد کنسرت کانون توجه قرار می دهد و باعث ایجاد آگاهی می شود.درک نحوه عملکرد هشتگ های شما در اینستاگرام نیز برای استفاده از آنها به همان اندازه حیاتی است. و با ابزارهای تجزیه و تحلیل هشتگ karinacss ، شما مستقیماً به داده ها و عملکرد هشتگ دسترسی دارید تا ببینید بهترین کارها چیست.

پیشنهاد میکنم از صفحه ی پربازدید ترین هشتگ های اینستاگرام حتما دیدن کنید و برای افزایش فالوور اینستاگرام خود برترین هشتگ هارا انتخاب کنید

۸ – از تبلیغ در پیج‌های بزرگ استفاده کنید.

کاربران زیادی که در حال حاضر در اینستاگرام، کسب و کار بزرگی راه انداخته اند، روز اول هیچ وقت فکر نمی کردند، با تبلیغ در اینستاگرام به این جایگاه برسند. همه ی کاربران می دانند، امروزه اینستاگرام تبدیل به منبع درآمدی برای خیلی از کاربران شده است. زیرا همه ی این کاربران به تبلیغات به این اپلیکیشن پرطرفدار ایمان دارند. شاید فکرش را هم نکنید ولی در همین لحظه که شما مشغول به خواندن این مقاله هستید، کاربران زیادی در آمدهای هنگفتی از طریق اینستاگرام بدست می آورند و اصطلاحاً پول پارو می کنند. پس همین لحظه عزم خود را جزم کنید و به تبلیغات و معرفی محصولات خود بپردازید. برای این کار و تبلیغات در اینستاگرام باید کمی هزینه کرد و مطمئن باشید هزینه ای که برای تبلیغات می کنید، صد در صد برمی گردد و بالاخره افرادی هستند، که از طریق این تبلیغ، به شما مراجعه کرده و جزء فالوورها و بعد جزء مشتریان شما شوند.

۹ – در چالش ها شرکت کنید یا خودتان آنها را سازماندهی کنید

اگر کسی از من در مورد نکته برتر مطلق من س askedال کرد ، این است: در چالش ها شرکت کنید! این امر گاهی اوقات ۵۰ دنبال کننده را به یکباره به من می داد. بسیاری از حساب های بزرگتر به اصطلاح چالش های اینستاگرام را سازمان می دهند. به عنوان مثال ، شما باید هر روز به مدت یک ماه یک عکس را در مورد یک موضوع خاص ارسال کنید. سپس زیبا ترین عکس توسط این حساب نشان داده می شود و مطمئناً به شما پیوند داده می شود. به این ترتیب ، کاربران زیادی متوجه شما می شوند و اگر پروفایل شما را دوست داشته باشند ، شما را دنبال می کنند. البته مهم است که شما در چالش های متناسب با گروه هدف خود شرکت کنید.

اگر در حال حاضر چند دنبال کننده دارید و یک جامعه کوچک ایجاد کرده اید ، می توانید یک چالش را نیز خود سازمان دهید. بهتر است با یک یا دو حساب دیگر همکاری کنید – به هر حال ، کارهای زیادی برای انجام وجود دارد! اگر افراد بیشتری را سوار شوید از برد بیشتری نیز بهره مند می شوید. با توجه به پیوندها و ذکرهای زیاد در هنگام چالش ، اینستاگرام با دسترسی گسترده به شما پاداش می دهد (به نقطه یک مراجعه کنید) و دیگر نمی توانید خود را از دنبال کنندگان جدید نجات دهید

پیشنهاد میکنم از صفحه ی پیاده سازی چالش اینستاگرام حتما دیدن کنید

۱۰ – مسابقات اسپانسری اینستاگرام را از دست ندهید

چنین مسابقات حدودا یک سال است که در اینستاگرام رواج پیدا کرده این مسابقه  به این شکل است که مجموعه برگزار کننده مسابقه تعدادی اسپانسر که خواهان افزایش فالوور اینستاگرامشان هستند را پیدا می کند تا با پرداخت مبلغی اسپانسر مسابقه شوند.بعد از ان اسپانسر های هر اکانت مشخص شدند و مبالغ ان نیز در نظرگرفته شد  مسابقه آغاز می شود و شرکت کنندگان مسابقه باید تمام اسپانسرهای مسابقه را فالوو کنند تا در قرعه کشی بزرگ شرکت داده شوند.در حقیقت این مسابقه حسابی تبلیغ می شود و شرکت کنندگان برای دریافت جوایز باید اسپانسرهای مسابقه را فالوو کنند که شما هم یکی از آنها هستید، به این شکل اگر ۱۰۰هزار نفر در مسابقه شرکت کنند، تمام اسپانسرها ۱۰۰هزار فالوور واقعی جذب می کنند این مدل مسابقات برای پیج هایی که به دنبال مخاطب عام هستند بسیار مناسب است.

۱۱ – از تم جذاب برای اکانت خوداستفاده کنید

یکی از روش ها مهم برای افزایش فالوور تبدیل نرخ بازدید کننده به فالوور است ینی زمانی که کاربری برای دیدن پیج شما حالا بر طریقی مانند هشتک یا مسابقه به پیج شما مراجعه کرد با دیدن تم و رنگ پیج شما خواستار فالوور شما باشد شما میتوانید با دانلود برنامه ی INSTAGRAM GB که همان اینستاگرام است فقط به صورت مود شده کهاین برنامه امکاناتی مانند عوض کردن رنگ پیج را نیز دارد که شما میتوانید هر رنگی که دوست داشتسد و مورد علاقتان بود را به پیجتان دهید

۱۲ – افرادی را به پیج خود دعوت کنید که پستتان را لایک میکنند

ساده ترین راه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام دعوت از افراد برای پسندیدن صفحه شما است. پایین ترین میزان آویزان شدن میوه در اینجا دعوت از دوستان و خانواده است . هنگامی که تبلیغات فروشگاه خود را شروع می کنید ، اینستاگرام گهگاه اعلان هایی برای شما ارسال می کند و از شما می خواهد از افراد دعوت کنید صفحه شما را دوست داشته باشند.هنگامی که تبلیغات فروشگاه خود را شروع می کنید ، فیس بوک گهگاه اعلان هایی برای شما ارسال می کند و از شما می خواهد از افراد دعوت کنید صفحه شما را دوست داشته باشند.

با این حال ، حتی اگر از افراد به صورت دستی دعوت می کردم ، در نهایت به طور موقت توسط اینستاگرام مسدود شدم. بنابراین شما باید تعداد افرادی را که همزمان دعوت می کنید هماهنگ کنید.همچنین ، اگر به طور موقت مسدود شوید ، ممکن است فیس بوک هنوز اعلان هایی را برای شما ارسال کند که به شما دعوت کند مردم را دعوت کنید. اما هنوز نمی توانید کسی را دعوت کنید. قبل از اینکه بخواهید افراد بیشتری را دعوت کنید یکی دو روز صبر کنید.همچنین می توانید دوستان و خانواده خود را به لایک کردن صفحه خود دعوت کنید. با این حال ، به یاد داشته باشید که داشتن یک مخاطب کوچک و هدفمند بهتر از یک مخاطب بزرگ و گسترده است ، زیرا این می تواند اثربخشی تبلیغات آینده شما را محدود کند.

۱۳ – یک سری IGTV ایجاد کنید

یکی از بهترین پیش بینی های ما برای سال ۲۰۲۰ این بود که IGTV به بخشی حیاتی از اینستاگرام تبدیل می شود – و به نظر نمی رسد به این زودی متوقف شود!

چگونه می توان از igtv برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کرد

با قفل شدن COVID-19 ، تعداد بیشتری از کاربران شبکه های اجتماعی برای سرگرمی به اینستاگرام روی می آورند. و به لطف برگه IGTV در پروفایل ها ، آسان سازی مخاطبان اینستاگرام خود با محتوای IGTV آسان است.ایجاد یک مجموعه IGTV یک روش خلاقانه برای برقراری ارتباط با جامعه شما است و در عین حال شبکه گسترده تری برای دسترسی به مخاطبان جدید ایجاد می کند.اگر هنوز یک کانال IGTV ایجاد نکرده اید ، ۲۰۲۱ زمان خوبی برای ورود به بازی است. به این فکر کنید که مخاطبان شما به چه ویدئویی با فرم طولانی تر علاقه مند هستند و شروع به ایجاد محتوا در این زمینه می کنند!بعلاوه ، محتوای ویدئو بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرد – جذابیت بیشتر و نگاه به فیلم های شما می تواند دنبال کنندگان بیشتری داشته باشد.

۱۴ – جذب فالوور از طریق اپارات و یوتیوب

یکی دیگر از روش های گوناگون برای بالا بردن فالوور های پیجتان استفاده از یوتیوب و اپلیکیشن موفق ایرانی ینی اپارات و همچنین توییتر میباشد شما میتوانید با عضویت در این شبکه ها و جمع کردن مخاطب های مختلف از پیج خود تبلیغ کنید و شروع کنید به پست گذاشتن دراین شبکه ها شما میتوانید پست های زیادی به اشتراک بگذارید و مخاطب های مختلفی را جذب خود کنید اینک اگر عضو چنین شبکه هایی هستید میتوانید با تشویق از تخفیف بسته ای کاربران را به سمت خود سوق دهید

به عنوان مثال، همینکه شما محتوای متفاوتی از آپارت و یوتیوب در اینستاگرامتان منتشر کنید، مخاطبان را به دنبال کردن شما در اینستاگرام وسوسه می‌کند و به این شکل آپارات و یوتیوب خود به منبعی دائمی برای افزایش فالوورهای اینستاگرامتان تبدیل می‌شوند زیرا دنبال کنندگان شما در آپارات و یوتیوب نیز مدام در حال افزایش هستند، البته به شرطی که حضور فعالی در این پلتفرم‌ها داشته باشید.

۱۵ – سعی کنید ویدیو آموزشی تولید کنید .

اگر در زمینه ی خاصی مهارتی دارید بهتر است را به صورت کاملا رایگان در اختیار فالوور هایی که دارید بگذارید به این صورت میتوانید فالوور های بسیار زیادی که از این طریق به پیجتان سر میزنند جذب کنید ویدیو هایی که میگذارید در ابتدا سعی کنید به صورت رایگان باشد حتی در بعضی مواقع مسابقه هایی را نیز راه اندازی کنید و برای آن مقداری جوایز در نظر بگیرید به این صورت مخاطبین بیشتری به سمت شما خواهند آمد و پس از آن که فالوور های کاملا واقعی جذب کردید میتوانید برای ویدیو هایی کهدر اختیار بقیه ی افراد قرار دادید هزینه ای دریافت کنید و به درامد زایی از طریق اینستاگرام نیز بپردازید

نتیجه گیری

در آخر ، من می خواهم یک نکته موثر دیگر برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام که اغلب نادیده گرفته می شود اضافه کنم: رفتار اسپم را انجام نده سعی کنید بیش از حد سعی نکنید دنبال کنندگان بیشتری بدست آورید. زیاد پست نگذارید و از آزار افراد خودداری کنید.برای به اشتراک گذاشتن و علاقه مندی پیروان خود فقط از مرتبط ترین و جذاب ترین عکس ها استفاده کنید. ترفند این است که ابتدا توجه افراد را جلب کرده و سپس تلاش کنید تا علاقه آنها دست نخورده باقی بماند.

سوالات متداول

۱ – بهترین روش برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام کدام روش است ؟

یکی از بهترین روش هایی که میتوان برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام از آن استفاده کرد خرید فالوور است که در داخل مقاله نیز به صورت ۰ تا ۱۰۰ به آن پرداخته شده است این روش بهترین روش است چون میتوان در مدت زمان بسیار کمی تعداد فالوور های زیادی را خریداری کرد و از داشتن فالوور های زیاد لذت برد همچنین میتوانید این تعداد فالوور را از کارینا برای خود سفارش دهید.

۲ – دلیل خرید فالوور از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

۳ – غیر از خرید فالوور راهی نیست ؟

همانطور که در مقاله نیز گفته شد راه و روش های زیادی وجود دارد که همه میتوانند برای افزایش فالوور از آن ها استفاده کنند اما اکثر روش ها بسیار زمان بر بوده و باید برای تعداد اندکی فالوور زمان بسیار زیای را صرف کنید پس با این وجود بهتر است از خرید فالوور استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا